loading...
سخته خوبی کردن
مهران بازدید : 49 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

 

 

شاید تا به حال به این فکر افتاده باشید که دیگر ساختمان شما قدیمی شده است و باید به فکر تعویض ان باشید اما هزینه های خرید یک منزل نو  احتمالا شما را از این تصمیم منصرف کرده است.اما برایتان یک پیشنهاد داریم چرا به جای اینکه چندین برابر هزینه کنید و خانه ای نو تهیه کنید کمی برای بازسازی و تعمیرات منزل فعلی خود هزینه نمی کنید؟ امروزه در کشوره های پیشرفته مبحث بازسازی ساختمان به صورت یک علم تخصصی و توسط کادری مجرب و حرفه ای صورت می گیرد. خرسند هستیم اعلام نماییم گروه آرک مایان نیز با توجه به دارا بودن کادری مجرب آمادگی خود را در زمینه قبول و اجرای طرح های بازسازی و نو سازی ساختمان های مسکونی و تجاری اعلام می دارد.

بازسازی ساختمان

ما برای شما نسخه ای اماده خواهیم کرد که بعد از اجراری ان خودتان هم نتوانید ساختان قبلی با ان چیزی که ما برایتان بازسازی کرده ایم را تشخیص دهید.به طور مشخص ما خدمات بازسازی ساختمان خود را از تخریب انواع دیوار های قدیمی  تا خاک برداری و دیوار چینی های مجدد و انواع گچ بری انجام خواهمی داد و در مرحله بعدی رنگ آمیزی و نقاشی با انواع رنگ های پلاستیک-روغنی-مولتی کالر-رنگ نما و… ادامه خواهیم داد.شما اگر به دنبال طرح هایی متفاوت هستید می توانمی در کنار رنگ آمیزی بخش هایی از دیوارهای شما را برایتان از کاغذ دیواری و یا بلکا استفاده نماییم.

نگران لوله کشی های قدیمی و فرسوده خود نباشید چرا که این خدمات نیز به صورت کاملا حرفه ای در گروه آرک مایان برای تمامی منازل که در دستور بازسازی قرار گرفته اند انجام خواهد شد.معمولا در سمت حمام و دستشویی ها شاهد نم دار بودن دیوار ها هستیم که این مورد اگر در منزل شما نیز دیده شد به صورت کلی رفع  خواهد شد.صحبت از حمام و دستشویی شد در مرحله بعد به تعویض کلی کاشی ها و سرامیک این دو سرویس بهداشتی خواهیم پرداخت.

چیزی که حتما باید در بازسازی ساختمان به ان توجه کرد تعویض کلی پنجره های قدیمی و آهنی شما با پنجره های جدید دو جداره است.همچنین درب ورودی منزل را نیز با یک درب ضد سرقت که هم شکیل تر بوده و هم دارای امنیت بالاتری است تعویض خواهیم کرد.حال نوبت به تغییراتی در سقف رسیده و این بار برای شما از یک طرح بسیار زیبای سقف کاذب استفاده خواهیم کرد.در محله بعدی ود رنقطع مقابل سقف باید کف سازی را نیز تعویض و از سرامیک و یا پارکت برایتان استفاده نماییم.

بازسازی ساختمان

معمولا در محلی که قرار است تلوزیون شما قرار گیرد با کمی دکوراسیون انرا از دیگر فضا ها متمایز خواهند کرد و می توان در پشت تلویزیون از یک تکه سنگ انتیک استفاده نمود. در بخش بعدی به تعمیر و احتمالا تعویض سنگ های راه پله ها خواهیم پرداخت.با تغییراتی که برای شما انجام خواهیم داد در واقع با هزینه ای بسیار کم دوباره صاحب منزلی نو و بسیار شیک و مدرن خواهید شد و بدون نیاز به تعویض منزل تا سالیان سال مجددا می توانید از ان استفاده نمایید.در این خصوص اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب نمایید پیشنهاد می کنیم با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۹۳۷۹۳۸ تماس گرفته و در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

 

بازسازی ساختمان

 

نحوه کار بدین صورت خواهد بود که شما ابتدا برای بازسازی ساختمان خود با ما تماس خواهید گرفت و ما شما را دعوت خواهیم کرد که به دفتر شرکت مراجعه نمایید تا راجع به این امر مهم یک جلسه حضوری برگزار نماییم.سپس باید در یک بازدید اولیه کارشناسان ما مکان شما را از نزدیک  مشاهده نمایند تا بتوانند یک برآورد دقیق از کارهایی که باید انجام شود انجام دهند.سپس ما به شما لیست خواهیم داد و کارهایی که می توان در محیط شما انجام داد را به اطلاع شما خواهیم رساند و در این بین شما باید انتخاب نمایید که چقدر قصد دارید تغییرات در ساختمان خود ایجاد نمایید.در نهایت بعد از مشخص شدن لیست نهایی ما می توانیم برای پروژه فوق هم قیمت و هم مدت زمان انرا مشخص نماییم.

بازسازی ساختمان

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در : چهارشنبه 22 بهمن 1393  توسط : میلاد سینایی.    نظرات(0) .

طراحی و دکوراسیون داخلی هتل

طراحی و دکوراسیون داخلی هتل

 

یکی از مهم ترین مبحث هایی که در زمینه طراحی داخلی هتل همیشه مطرح می باشد این است که چگونه با استفاده از یک طرح و دکوراسیون می توان محیط هتل را برای استفاده کنندگان که هر کدام دارای سلایق خاص خود هستند تبدیل به محیطی دلخواه آنان نمود. باید تک تک قدم هایی که در زمینه دکوراسیون داخلی هتل برداشته می شود با محوریت موضوع ایجاد آرامش و رفاه برای ساکنین آن باشد و همچنین به این موضوع نیز باید دقت داشت که علاوه بر بالا بردن کیفیت با استفاده از طراحی مدرن بتوان سبک و سیاقی جدید و منحصر به فرد را به معرض تماشا گذاشت.قدم اول و شاید مهمترین بخش طراحی این نوع مراکز بی شک بخش لابی و یا همان ورودی ساختمان است.

طراحی داخلی هتل

بسیاری از افراد با دیدن لابی یک هتل است که تصمیم می گیرند در انجا اقامت داشته باشند یا نه. همچنین لابی یک هتل می تواند معرف خوبی برای آن باشد و می تواند میزان مدرن بودن و پیشرفته تر بودن انرا نشان دهد.به همین دلیل معمولا در مبحث دکوراسیون داخلی هتل بسیار به این بخش یعنی لابی توجه  می شود و اینجا است که هنر یک شرکت طراح باید نمایان شود و هر انچه که می تواند  ذوق و سلیقه و ابتکار به خرج دهد تا طرحی منحصر به فرد و خاص را خلق کند.معمولا استفاده از مبلمان های بسیار لوکس و خاص و همچنین استفاده از لوستر های بزرگ و شیک و همچنین ایجاد فضاهایی با دکوراسیون و طراحی های منحصر به فرد در این بخش می تواند برای هر بیننده ای جلب توجه نماید .

دکوراسیون داخلی هتل

همچنین وجود بخشی جهت پذیرایی از میهمانان در بخش لابی بسیار حائز اهمیت بوده و تقریبا می توان گفت که یکی از مهم ترین بخش های لابی به شمار می رود.قرار دادن یک تلویزیون با ابعاد مناسب و استفاده از مبلمانی مناسب و مدرن می تواند برای این قسمت ایده ای مناسب باشد.

نکته ای مهم که باید در هنگام طراحی داخلی هتل به آن دقت کنید این است که یک مسافر زمانی که به هتل می آید نمی خواهد با همان فضای روزمرگی منزل خود روبرو شود و باید سعی کنید در عین حال اینکه تمام تلاش خود را در جهت بالا بردن آرامش مسافرین انجام می دهید از فاهای متفاوت و مدرن و منحصر به فرد استفاده کنید تا برای مسافرین نیز تازگی و جذابیت خاص خود را به همراه داشته باشد.از حمام ها و سرویس های بهداشتی گرفته تا سالن های رستوران ها همه و همه باید به صورتی کاملا متمایز از حالت هایی که یک مسافر ممکن است دیده باشد طراحی و ایجاد شوند. تنها در این صورت است که می توانید امیدوار باشید که مسافرین از میان دیگر برندها و هتل های رقیب هتل شما را به عنوان محل اقامت چند روزه خود برگزینند.

طراحی داخلی هتل

گروه آرک مایان با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه می تواند با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین با به کار بردن آخرین متدهای علم طراحی و دکوراسیون داخلی برای شما محیطی بسیار خاطره انگیز و منحصر به فرد را خلق نماید.در مبحث دکوراسیون داخلی هتل ما می توانیم برای شما محیطی اعجاب انگیز و بسیار خاص را طراحی نماییم بطوریکه نمونه ان را تا کنون در هیچ پروژه مشابه داخلی و خارجی ملاحضه نکرده باشید. هنر اصلی آرک مایان در واقع در خلق طرح هایی نو و منحصر به فرد است و نه کپی برداری و الگو برداری از سایر طرح های داخلی و خارجی.

یکی از مهمترین کارهایی که این روزها شاهد هستیم در هتل های مدرن سراسر جهان برای ایجاد آرامش بیشتر مسافرین انجام می شود وجود یک تراس بزرگ برای هر اتاق و استفاده از لوازم چوبی و سنگی تزیینی در اتاق مسافرین است .در کل می توان اینگونه عنوان کرد که اگر بتوانید محیطی را ایجاد نمایید تا به مسافر آرامش خاطر دهد قطعا در این کار موفق بوده اید. به همین منظور نیاز است تا حتما در این زمینه با استفاده از علم روانشانسی رنگ ها و هچنینی با استفاده از علم فنگ شویی بتوانید چیدمانی صحیح را رقم بزنید. آرک مایان با دارا بودن کادری حرفه ای در این زمینه علاوه بر خلق دکوری مدرن می تواند با چیدمانی صحیح و با استفاده از رنگ بندی مناسب در نهایت همان محیط مورد نظر را برایتان خلق نماید.

مبحث دکوراسیون داخلی هتل همزمان که باید مدرن و پیشرفته باشد در کنار آن و به موازتش باید دارای ترکیبی آرامش بخش و منطبق با علم فنگ شویی انجام شود. باید دقت داشت که هدف اصلی رسیدن ایجاد حالت اراشم و راحتی برای مسافرین است و با توجه به محوریت بودن این موضوع باید سایر کارهایی که برای طراحی و دکوراسیون نیاز است انجام شود.

 

دکوراسیون داخلی هتل

 

دکوراسیون داخلی هتل

طراحی داخلی هتل

دکوراسیون داخلی هتل

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در : چهارشنبه 22 بهمن 1393  توسط : میلاد سینایی.    نظرات(0) .

طراحی داخلی مطب دندانپزشکی

طراحی داخلی مطب دندانپزشکی

 

 

همیشه در مبحث طراحی داخلی محیط های گوناگون معمولا طبق یک دستور العمل می بایست یک سری کارها را به صورت قدم به قدم انجام داذ تا در نهایت بتوان به طرح اصلی نزدیک شد. در مورد طراحی داخلی مطب به دلیل اینکه محیطی که قرار است در ان کار شود محیطی است که میهمانان ان بیماران و کسانی هستند که احتمالا از حال و روز خوشی برخرودار نبوده و دارای وضعیت عمومی جالبی نمی باشند و از این جهت می بایست نوع طراحی تا انجایی که می شود به گونه ای باشد که نهایت آرامش و راحتی خاطر را به مشتری القا کند.در میان مطب ها یکی از مهمترین انها را می توان مطب های دندانپزشکی عنوان کرد.چرا که بیمار  در این  مطب ها معمولا وقت بیشتری را خواهد گذراند و معمولا افراد حراس خاصی از مطب های دندانپزشکی دارند مخصوصا بچه ها.

برای اینکه بتوانید در نهایت برای طراحی مطب دندانپزشکی به طرحی موفق دست یابید حتما می بایست در این زمینه به علوم رنگ شناسی و نور پردازی و همچنین علم فنگ شویی و چیدمان صحیح وسایل تسلط کافی داشته باشید تا با تلفیقی از موادر بالا بتوانید به طرحی جامع و شیک دست یابید. باید بتوانید اصول و قواعد معماری را به صورت کاملا علمی و به روز در طرح خود پیاده سازی کنید تا در نهایت طرحی چشم گیر و قابل قبول داشته باشید.

طراحی داخلی مطب

در طراحی داخلی مطب دندانپزشکی باید تا تا آنجایی که می توان حس شادی و زیبایی را به جای جای ان داد و محیطی کاملا صمیمی و گرم را برای بیماران ایجاد کرد.شک نکنید اگر بیمار بتواند در فضایی که قرار گرفته احساس اطمینان و آرامش کند نا خود اگاه این امر می تواند بهترین و بزرگترین تبلیغ برای آن مطب باشد.ما در گروه مهندسی آرک مایان با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه می توانیم به شما بهترین مشاوره را بدهیم. ما با تسلط کامل به علم رنگ ها و همچنین با در نظر گرفتن علکم فنگ شویی سعی خواهیم کرد تا طرحی بی نظیر و در عین حال مدرن و شیک را برای مطب های شما پیاده سازی کنیم.در این خصوص پیشنهاد می کنیم حتما یک بار با ما تماس بگیرید و از جزئیات و نحوه کار مطلع شوید.می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۰۹۱۲۸۹۳۷۹۳۸ تماس گرفته و از آخرین اطلاعات موجود در این زمینه مطلع شوید.

باید سعی شود تا در دکوراسیون مطب دندانپزشکی نهایت دقت به عمل آید تا بیمار در ساعاتی که در ان محیط حضور دارد احساس آرامش و آسودگی خاطر کامل داشته باشد. نوع نور پردازی و استافده از رنگ های ارامش بخش در این زمینه می توانید بسیار موثر باشد.

طراحی داخلی مطب دندانپزشکی

محیط کاری شما هر چقدر قدیمی و از نظر شما فرسوده باشد می توان تنها با رعایت برخی از موارد انرا به محیطی کاملا شاد و سر زنده و مدرن تبدیل کرد.شک نکنید مبحث طراحی داخلی مطب می تواند یکی از مهمترین عامل های جذب بیمار به سمت شما باشد. بیماران این روزها به دلیل تعدد مطب ها و مراکز درمانی به دنبال محیطی آرامش بخش و جایی هستند که بتوان به ان اعتماد و اطمینان کرد. جدا از میزان مهارت و تخصص کادر پزشکی که در هر مطب می تواند یکی از مهمترین عوامل حضور بیماران باشد شک نکنید محیط و نحوه طراحی داخلی انجا نیز بسیار مهم و موثر در این انتخاب خواهد بود.

طراحی داخلی مطب دندانپزشکی

همه کسانی که به دندانپزشک ها مراجعه می کنند معمولا حتی اگر تجربه قبلیب نیز داشته باشند اما ناخود اگاه باددیدن یونیت دندانپزشکی و مشاهده لوازم کاری ترسی در درون خود احساس خواهند کرد که می تواند لحظاتی که در انجا هستند را برایشان بسیار سخت و دشوار نماید. ما در آرک مایان برای طراحی داخلی مطب دندانپزشکی طرحی خاص و منحصر به فرد داریم. ما شادی و احساس آرامش را به وجب به وجب مطب خواهیم آورد تنها با رعیات اصول روانشانسی در نحوه چیدمان و رنگ بندی مکان.

ما کاری خواهیم کرد تا بیمار شما در مدت زمان حضورش در آنجا احساس امنیت خاطر داشته باشد و با دلگرمی خاصی در انجا به انتظار  نوبت خود بنشیند. این بهترین تبلیغ و در واقع موثر ترین تبلیغی است که در واقع به صورت غیر مستقیم می توان برای هر مطبی انجام داد و با جلب اطمینان بیمار کاری کرد که نه تنها دفعات بعدی به انجا مراجعه کند بلکه ان مطب را نیز به دیگر دوستان و آشنایان خود پیشنهاد دهد.شک نکنید هزینه ای که برای مبحث طراحی داخلی مطب خود انجام می دهید در واقع یک نوع سرمایه گذاری خواهد بود.

رسیدن به الگوی مناسبی جهت دکوراسیون مطب دندانپزشکی نیازمند صرف وقت می باشد و همچنین می بایست از افرادی مجرب و متخصص در این زمینه استفاده نمایید.

 

طراحی داخلی مطب

طراحی داخلی مطب دندانپزشکی

طراحی داخلی مطب

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در : چهارشنبه 22 بهمن 1393  توسط : میلاد سینایی.    نظرات(0) .

طراحی و دکوراسیون داخلی سالن

طراحی و دکوراسیون داخلی سالن

 

سالن ها می توانند استفاده گوناگونی داشته باشند. از یک سالن می توان برای مراسم میهمانی و یا یک جشن مخصوص استفاده کرد. از یک سالن دیگر جهت برگزاری یک همایش و یا یک سخنرانی استفاده می شود و….مبحث طراحی داخلی سالن یکی از موضوعاتی است که بسیار مرتبط با موضوعی می باشد که قرار است در آن سالن انجام شود.مثلا نوع طراحی و دکوراسیونی که برای یک سالن خصوصی انجام می شود باید بسیار متفاوت با سالنی باشد که برای استفاده عمومی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.محیط یک سالن کنفرانس قطعا باید تفاوت هایی با محیط یک سالن جشن  داشته باشد.

در این میان گروه مهندسی آرک مایان با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای با انواع تخصص های مختلف در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی می تواند به شما در رسیدن به طرح مورد نظرتان بسیار کمک کرده و شما را با انچیزی که در ذهنتان است بسیار نزدیک نماید.می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار برای دکوراسیون داخلی سالن و سایر جزئیات ان همین الان با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۹۳۷۹۳۸ تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

از دیگر مطالب سایت نیز دیدن نمایید :

 

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی داخلی 
طراحی داخلی تجاری 
دکوراسیون داخلی تجاری 
دکوراسیون داخلی بیمارستان
طراحی داخلی بیمارستان 
طراحی داخلی کتابخانه 
دکوراسیون داخلی کتابخانه 
طراحی داخلی خانه
دکوراسیون داخلی خانه
دکوراسیون داخلی خونه
طراحی داخلی خونه 
طراحی داخلی سالن
دکوراسیون داخلی سالن
طراحی داخلی مطب
طراحی مطب دندانپزشکی
طراحی داخلی مطب دندانپزشکی
دکوراسیون مطب دندانپزشکی
طراحی داخلی هتل
دکوراسیون داخلی هتل
طراحی داخلی اداری
دکوراسیون داخلی اداری 
طراحی داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل
طراحی داخلی مغازه
طراحی ویترین مغازه 
دکوراسیون ویترین مغازه 
دکوراسیون داخلی مغازه
بازسازی ساختمان
شرکت طراحی دکوراسیون داخلی
شرکت دکوراسیون داخلی
شرکت طراحی داخلی

طراحی داخلی آمفی تئاتر 
دکوراسیون داخلی آمفی تئاتر
دکوراسیون داخلی بانک 
طراحی داخلی بانک 
طراحی داخلی تالار
دکوراسیون داخلی تالار 
طراحی داخلی رستوران
طراحی رستوران
دکوراسیون داخلی رستوران
دکوراسیون رستوران
طراحی داخلی صرافی
دکوراسیون داخلی صرافی
طراحی داخلی طلا فروشی
دکوراسیون طلا فروشی
دکوراسیون داخلی طلا فروشی
طراحی داخلی ویلا
دکوراسیون داخلی ویلا

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 781
  • بازدید کلی : 3,985