loading...
سخته خوبی کردن
مهران بازدید : 172 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

در میان برندهای مختلفی

در میان برندهای مختلفی که به عرضه چای سبز مشغول هستند بی شک یکی از خوشمزه ترین و بی نظیر ترین محصولاتی که در این زمینه تولید شده است چیزی نیست جز چای سبز تیما.تیما با بهره گرفتن از سایر گیاهان دارویی دیگر در کنار چای سبز توانسته طعم و مزه خاصی به نوشیدنی تولید خود دهد بظوریکه برای همیشه با مزه تلخ و بد چای سبز  که به صورت طبیعی اینگونه است خداحافظی خواهید کرد.ترکیباتی همچون برگ به لیمو و زعفران و چند گیاه دیگر باعث شده تا چای سبز تیما دارای رنگ و بوی بسیار بی نظیری شود.جدا از این مساله سعی شده در تولید خود چایسبز از بهترنی و تازه ترین برگ های این درخت استفاده کنند تا کیفیتی متفاوت با انچه تا به حال نشیده اید را حس کنید.از خواص این نوشیدنی  هر چه بگوییم کم گفته ایم .مثلا در درمان دیابت و کاهش فشار خون و کم کردن کلسترول خون و از بین بردن بافت های چربی  تنها بخش کوچکی از خاصیت های بی شمار این نوشیدنی جادویی می باشد.

 

چای سبز تیما

 

 

چای سبز تیما یکی از جدیدترین محصولات طبیعی کاهش وزن در دنیا است که به علت طبیعی بودن و نداشتن عوارض جانبی از نمونه های دیگر محصولات لاغری محبوبتر است.
استفاده از این چای باعث کاهش میزان جذب قند در سیستم گوارشی بدن می شود، به همین دلیل مقدار کمتری انرژی از غذاهای مصرفی وارد بدن شده و برای جبران این کمبود انرژی، بدن شروع به سوزاندن چربی های ذخیره شده می کند. همین امر مقدار بافت چربی در بدن را کم کرده و وزن بدن کاهش می یابد.

شما با استفاده روزانه ۳ تا ۵ لیوان از این نوشیدنی جادویی می توانید شاهد مزازای زیر در بدن خود باشید:

۱-کاهش دهنده وزن
۲-کاهش دهنده کلسترول
۳-ضد سرطان
۴-کاهنده فشار خون
۵-آرام بخش و ضد استرس
۶-جوان کننده پوست

چای سبز تیما

یکی از عوامل اصلی امراض و حملات قلبی، وجود کلسترول بالا در خون انسان است. چای سبز بعلت داشتن مقادیر بالای ویتامین A و C، باعث کاهش کلسترول خون شده و در نتیجه خطر حمله قلبی و امراضی از این دست را پایین می‌آورد. طبق تحقیقات به عمل آمده مصرف روزانه پنج فنجان چای یا بیشتر می‌تواند تا ۶۱ درصد از بروز بیماری‌های قلبی بکاهد. وجود رادیکال‌های آزاد در سرخرگ می‌تواند منجر به بروز بیماری‌های قلبی عروقی شود. در حالی که کاتچین موجود در چای سبز تیما  قادر است از پوشش درونی سرخرگ در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و به این وسیله از بروز بیماری‌های قلبی جلوگیری نماید. همچنین از آنجایی که چای سبز موجب کاهش کلسترول بد خون (LDL)، تری گلیسیرید و فیبرینوژن ( پروتیینی در خون که در شکل گیری لخته خون نقش دارد) می‌شود، به این وسیله قادر است از بروز آرترواسکلروز( سخت شدن سرخرگها ) پیشگیری کند. پژوهشگران معتقدند حتی پس از سکته قلبی نیز نوشیدن چای سبز باعث ترمیم سلول‌های آسیب دیده رگها و قلب می‌شود و روند ترمیم سلول‌ها را تسریع می‌بخشد. نوشیدن روزانه حداقل سه فنجان چای سبز به بیماران قلبی توصیه می‌شود.
نکته دیگر این است که معمولا بعد از حمله قلبی پروتئین‌هایی در بدن تولید می‌شود که مرگ سلولی را به همراه دارد، در حالی که کاتچین موجود در چای سبز فعالیت این پروتئین را متوقف کرده و به این وسیله احتمال سکته های مغزی و قلبی را به حداقل رسانده و سرعت بهبود بافت‌های آسیب دیده را افزایش می‌دهد. یکی از عناصر فعال در چای سبز  به اندازه آسپرین از تجمع پلاکت‌های خونی جلوگیری کرده که این امر گردش خون را بهبود می‌بخشد.

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

معمولا با افزایش سن ، خصوصا در صورت عدم توجه به رژیم غذایی، قند خون کم کم افزایش پیدا می کند. همین امر، به همراه افزایش وزن ، احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ را با افزایش سن تقویت می کند. مصرف روزانه ۵ لیوان چای سبز می تواند از بروز دیابت جلوگیری کند. چای سبز قادر است از عوارض ناشی از دیابت همچون آب مروارید و بیماریهای کلیوی به طرز معجزه آسایی جلوگیری نماید. چای سبز با مهار فعالیت آنزیم آمیلاز در بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) باعث می‌شود نشاسته با سرعت بسیار آهسته‌ای شکسته و در نتیجه میزان جذب قند در دهان و روده کاهش یابد. مصرف این چای به همراه یک وعده غذایی سرشار از کربوهیدرات، منجر به کاهش سرعت رها شدن گلوکز و کاهش جذب آن می شود و به این وسیله از ترشح انسولین جلوگیری می‌کند.

 

چای سبز تیما حاوی ترکیباتی به نام کاتچین، فیتوکمیکال و پولیفنول است که این ترکیب‌ها نوعی آنتی اکسیدان (Anti oxidant)  قوی محسوب می‌شوند. آنتی اکسیدان‌ها قابلیت مبارزه با سلول‌های سرطانی را دارا بوده و می‌توانند از رشد سلول‌ها و تومورهای سرطانی جلوگیری کنند. میزان شیوع سرطان‌هایی چون پستان، کولون، پوست، پانکراس و معده در بین افرادی که چای سبز می نوشند بسیار کمتر از حد طبیعی است . محققین نوشیدن چای سبز را عاملی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می‌دانند چرا که میزان آنتی اکسیدان‌های موجود در آن، ۱۰۰ برابر تاثیر گذارتر از ویتامین C و ۲۵ برابر تاثیر گذارتر از ویتامین E است. این در حالی است که ویتامین C و E به عنوان دو آنتی اکسیدان قوی مطرح هستند. چای سبز تیما را می توان به عنوان داروی ضد پیری (anti-aging)  استفاده کرد. دلیل اصلی آن وجود میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان در این چای به ویژه آنتی اکسیدان‌های موثر در حفظ شادابی و جوانی است. آنتی اکسیدان‌ها یکی از شاخص ترین عوامل برای حفظ سلامتی و شادابی سلول‌های بدن هستند که باعث به تعویق انداختن روند پیر شدن سلول‌ها می‌شوند.

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

همچنین نوشیدن چای سبز، بعلت داشتن آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی، کمک شایانی به بهبود اشخاص مبتلا به سرطان‌هایی نظیر سرطان خون، ریه، معده، سینه و روده می‌نماید. تحقیقات نشان می‌دهد که در کشورهایی که مردم هر روز چای سبز مصرف می‌کنند، موارد ابتلا به سرطان بسیار کمتر از بقیه نقاط می‌باشد. بطور مثال در ژاپن با وجود آمار بسیار بالا در استعمال سیگار، کمترین مقدار سرطان ریه در آن‌ها مشاهده می‌شود. در مقایسه با چای سبز، مصرف زیاد چای سیاه احتمال ابتلا به سرطان روده، کیسه صفرا و مخاط رحم را افزایش می‌دهد. به افراد مبتلا به سرطان، نوشیدن دو یا سه فنجان چای سبز در روز پیشنهاد می‌شود. همچنین مطالعات حاکی از آن است که مصرف بیشتر چای سبز با کاهش بروز سرطان سینه ارتباط مستقیم دارد.

استفاده منظم از چای سبز تیما  موجب می شود کالری های اضافه در بدن کاهش پیدا کند و در نتیجه شما را به وزن ایده آلتان برساند. از دیگر خواص این گیاه لاغری که می توان به آن اشاره کرد: چای لاغری کاهش دهنده کلسترول و ضد باکتری می باشد. چای گیاهی از عوامل سرطان زا جلوگیری می کند. چای سبز حاوی ماده ای به نام فلورین می باشد که منجر به سفت شدن مینای دندان می شود. شما با خرید چای لاغریبه راحتی می توانید در کمترین زمان و هزینه مناسب به اندام دلخواه خود برسید. چای سبز این امکان را به شما می دهد که در خواب هم ، لاغر شوید. از مهمترین ویژگی مثبت این چای گیاهی که می توان به آن اشاره کرد: چای لاغری هیچ گونه عارضه ای برای پوست شما در بر نخواهد داشت.مصرف کننده گرامی، چای لاغری محصولی کاملا گیاهی، سالمترین و با کیفیت ترین محصول در نوع خود می باشد. با مصرف یکماهه این چای بدون عوارض جانبی ۳ تا ۷ کیلوگرم از وزن خود خواهید کاست.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 13:27  توسط مهران  |  نظر بدهید

نوشیدنی با ده ها خاصیت

نوشیدنی با ده ها خاصیت درمانی مختلف

 

 

همه می دانیم اگر قرار به نوشتن از خاصیت چای سبز باشد باید ساعت ها و ساعت ها درباره فواید این نوشیدنی جادویی نوشت تا شاید بتوان حق مطلب را ادا کرد.همین بس که بدانید از خاصیت چای سبز برای درمان انواع سرطان استفاده می کنند و حتی پا را از این فراتر نهاده و جدیدا متوجه شده اند که منصرف روزانه و منظم چای سبز می تواند از ابتلا به ایدز ما را در امان نگه دارد.حال با توجه به خاصیت های فوق العاده و منحصر به فرد این نوشیدنی بعید است با خواندن این مقاله از این پس اقدام به تههی و نوشیدن این چای جادویی نکنید.محصولی که می تواند تضمین کننده سلامت قلب و عروق شما باشد و می تواند در تنظیم فشار خون و قند خون شما بسیار موثر باشد.یکی از مهم ترین خاصیت های این چای را می توان در جلوگیری از پوکی استخوان عنوان کرد.همچنین با انواع بافت های چربی در بدن مبارزه کرده و نمی گذارد شما دچار اافه وزن همراه با چربی شوید.در زیر در مورد این نوشیدنی مطالب بیشتری برایتان تدارک دیده ایم:

خاصیت چای سبز

 

 

افرادی که برای کاهش وزن و تنظیم سوخت وساز بدنشان ازچای سبز استفاده می کنند، علاوه بر بهره مندی از خواص این گیاه دارویی برای درمان چاقی خود می توانند از فواید آن برای کاهش فشار خون، کاهش قند خون، تقویت سیستم ایمنی بدن و تخفیف علائم و نشانه های بیماری هایی مانند پارکینسون، آلزایمر و بیماری مفصلی استخوانی مانند آرتریت روماتوئید بهره ببرند. علاوه بر این، در تحقیقات مختلف به این نکته اشاره شده که مصرف چای سبز می تواند تاثیر بسیار چشم گیری در کاهش بیماری های قلبی عروقی، پیشگیری از بروز سرطان هایی مانند سرطان کولون و تخفیف علائم و نشانه های افسردگی داشته باشد.
چای سبز به چهار روش شگفت‌انگیز باعث کاهش وزن می‌شود که در اینجا به آن‌ها می‌پردازیم.
اگر در فرهنگ‌های آسیای باستان روی مصرف چای سبز تاکید فراوان می‌شد به خاطر خواص مفید و متعددی است که این نوشیدنی دارا است.
طی جدیدترین نتایج حاصله‌ی محققان، چای سبز  جدا از کمک به بیماران مبتلا به سرطان، آرتروز و برخی دیگر از بیماری‌ها،‌ اضافه وزن را از بین برده و باعث تناسب اندام می‌شود.
تاثیر مثبت چای سبز وقتی بیشتر مشهود است که در کنار مصرف آن از یک رژیم غذایی متعادل و یک میزان فعالیت بدنی مناسب نیز بهره ببریم.
خاصیت چای سبز
اگر می گوییم مهمترین خاصیت چای سبز در لاغر کردن و کاهش وزن است بی علت چیزی نگفته ایم:
معمولاً در فراز و نشیب‌های زندگی مواقعی به وجود می‌آید که بسیاری افراد را دچار استرس می‌کند و کم نیستند کسانی که در شرایط استرس‌زا به خوردن روی می‌آورند غافل از این که دچار اضافه وزن می‌شوند. در این شرایط با یک راه طبیعی یعنی نوشیدن چای سبز می‌توانید با این مشکل مبارزه کرده و از استرس خود بکاهید.
این نوشیدنی قدیمی دارای خواصی است که باعث سوزاندن چربی‌های اضافی در بدن خواهد شد. برای افرادی که دارای اضافه وزن بوده و از چاقی رنج می‌برند نوشیدن چای سبز نتایج قابل توجهی به همراه خواهد داشت چرا که از انتقال قند در میکروارگانیسم‌های چربی پیشگیری کرده و همزمان با کاهش سطح LDL، مقدار HDL را افزایش می‌دهد.
با افزایش سن، میزان قند در بدن افزایش می‌یابد. این عامل هیپرگلیسمی در بدن به سلول‌های چربی تبدیل می‌شود.
خوشبختانه چای سبز به خاطر وجود آنتی‌اکسیدان‌های فراوان در خود نه تنها به کند شدن روند پیری کمک خوبی می‌کند بلکه به خاطر وجود پلی فنول‌ها به کاهش سطح قند خون نیز کمک موثری می‌کند.

لازم است بدانیم متابولیسم بدن ما چگونه کار می‌کند. اگر دارای متابولیسم تنبلی باشیم به راحتی استعداد چاقی خواهیم داشت و اگر متابولیسم ما از سرعت بالایی برخوردار باشد تقریباً می‌توانیم هر آن چه می‌خواهیم بخوریم بدون آن که وزنی به ما اضافه شود. چای سبز سرعت متابولیسم را افزایش داده و از این طریق باعث کاهش وزن در شما خواهد شد.
یکی دیگر از خاصیت چای سبز  جدا از کمک به بیماران مبتلا به سرطان، آرتروز و برخی دیگر از بیماری‌ها،‌ اضافه وزن را از بین برده و باعث تناسب اندام می‌شود.چای سبز جدا از کمک به بیماران مبتلا به سرطان، آرتروز و برخی دیگر از بیماری‌ها،‌ اضافه وزن را از بین برده و باعث تناسب اندام می‌شود.تاثیر مثبت چای سبز وقتی بیشتر مشهود است که در کنار مصرف آن از یک رژیم غذایی متعادل و یک میزان فعالیت بدنی مناسب نیز بهره ببریم.

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

این نوشیدنی قدیمی دارای خواصی است که باعث سوزاندن چربی‌های اضافی در بدن خواهد شد. برای افرادی که دارای اضافه وزن بوده و از چاقی رنج می‌برند نوشیدن چای سبز نتایج قابل توجهی به همراه خواهد داشت چرا که از انتقال قند در میکروارگانیسم‌های چربی پیشگیری کرده و همزمان با کاهش سطح LDL، مقدار HDL را افزایش می‌دهد.نتایج برخی بررسی‌ها نشان داده است چای سبز در صورتی که به همراه غذا مصرف شود، می‌تواند جذب چربی را کم کند و موجب لاغری شود.

بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز  به منظور کاهش وزن، ۲ ساعت پس از صرف غذا در وعده های غذایی است. به این ترتیب شما علاوه بر آنکه از خواص درمانی چای برای کاهش وزن بهره می برید، خللی در میزان جذب آهن به وجود نمی آورید؛ زیرا چای سبز همانند چای سیاه موجب کاهش جذب آهن موجود در غذا می شود.


دلیل تاثیر مثبت نوشیدن چای سبز در سلامتی:‌

فلاونوئیدها در حقیقت اصلی‌ترین آنتی‌اکسیدان‌های موجود در برگ چای هستند که رادیکا‌ل‌های آزاد را در بدن خنثی می‌کنند و به سالم نگه‌داشتن سلول‌ها و بافت‌های بدن کمک می‌کنند. از این نظر می‌توان گفت مزایای مصرف چای سبز به دلیل داشتن ترکیبات آنتی‌اکسیدانی در مقایسه با چای سیاه بیشتر است.

در یک جمع بندی کلی می توان به خاصیت چای سبز به صورت زیر اشاره کرد:

۱. چای سبز موجب بهبود عملکرد تمام اعضای بدن می شود و به جلوگیری از ابتلا به روماتیسم و هپاتیت کمک می کند، همچنین موجب تنظیم ضربان قلب می شود.

۲. دانشمندان معتقدند که کاتچین موجود در چای سبز پوست را جوان تر می کند.

۳. چای سبز به کاهش وزن کمک می کند و چربی های ذخیرۀ بدن را کاهش می دهد و از بروز بیماری های متابولیک و رسوب چربی های مضر بر دیوارۀ رگ های خونی جلوگیری می کند و میزان کلسترول خون را کاهش می دهد.

۴. چای سبز باکتری های مضر روده را از بین میبرد.

۵. چای سبز برای کسانی که آسم بسیار مفید است ، همچنین انقباض و انبساط ریه را بهبود می بخشد.

۶. چای سبز مواد مضر برای بدن را که در نتیجۀ اثرات آنها سنگ کلیه و مثانه ایجاد می شود، از بین می برد.

۷. یکی دیگر از خاصیت چای سبز  را می توان در محافظی مناسب در برابر اشعه های مضر صفحه نمایش تلویزیون و کامپیوتر است.

۸. چای سبز باعث باز شدن رگها و عروق مغز می شود، و تغذیه و اکسیژن رسانی را بهبود می بخشد. این روند به پایین آوردن فشار خون کمک می کند و خطر ابتلا به حملۀ قلبی و تصلب شرائین را کاهش می دهد.

۹. بسیاری از ویتامین ها در چای سبز وجود دارند، مثل: C، P، B۱، B۲، PP و کاروتن . ویتامین C در چای سبز پس از دم کردن نیز باقی ست.

۱۰. تنین که از کافئین سبک تر است، نیز در چای سبز وجود دارد .این ماده ،محرک کارکرد سیستم عصبی مرکزی است و عملکرد قلب را تنظیم می کند. تنین در سلولها انباشته نمی شود و امکان ندارد که کسی در اثر استفادۀ زیاد و مکرر آن مسموم شود.

۱۱. چای سبز بر سه دستگاه مهم در بدن( عصبی، تنفسی و قلبی- عروقی) اثر مثبت دارد. به همین دلیل کسانی که از چای سبز استفاده میکنند، بسیار سالم ترند و انرژی بالایی در انجام کار های روزمره دارند.

همانطور که می بینید، چای سبز مزایای زیادی دارد، اما به هر حال، همه چیز را باید به اندازه مصرف کرد.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 13:26  توسط مهران  |  نظر بدهید

در این جا قصد داریم

ما در این جا قصد داریم که شما را با خواص چای سبز آشنا نمائیم تا بدانید که با نوشیدن روزانه چای سبز  چگونه می توانید بدن خود را در برابر بسیاری از بیماری ها مصون نگه دارید.در چای سبز آنتی اکسیدانی قوی به نام کاتچین وجود دارد که بسیار ضد سرطان می باشد. پس یکی از مهمترین خواص چای سبز ضد سرطان بودن آن می باشد. با نوشیدن این چای، بدن شما بسیاری از آنتی اکسیدان های موجود در چای را جذب خود می نماید و این گونه بدن شما را از ابتلاء به انواع و اقسام سرطان مصون نگه می دارد. آنتی اکسیدان های موجود در این چای دارای ارزشی بسیار بالا تر از ویتامین های C و E ( 100 برابر مؤثر تر نسبت به ویتامین C و ۲۵ برابر تأثیر گذار تر از ویتامین E) می باشد. از دیگر خواص چای سبز این است که با مصرف روزانه آن، شما دچار بیماری های قلبی نخواهید شد. چای سبز بنوشید و میزان کلسترول خون خود را با این چای کنترل نمائید. با کنترل میزان کلسترول خون که از شاخص های مهم ابتلاء به بیماری های قلبی و عروق می باشد، از طریق مصرف این نوشیدنی شاهد تأثیر شگرف آن خواهید بود. حتی آن دسته از دوستانی که دچار حمله قلبی شده اند، با نوشیدن روزانه این چای می توانند سبب ترمیم سلول های آسیب دیده رگ های خود شوند. حتی می توانید روزانه ۳ فنجان چای سبز بنوشید و سرعت ترمیم سلول ها را به طور چشمگیری افزایش دهید.

 

خواص چای سبز
یکی دیگر از خواص چای سبز جوانی و شادابی پوست شما می باشد. پس راز جوانی را می توانید با نوشیدن چای سبز تجربه نمائید. این چای که به عنوان داروی ضد پیری نیز در بین مردم مرسوم یافته است، در واقع دارای آنتی اکسیدان های می باشد که در جهت حفظ سلامتی و نشاط و شادابی سلول های بدن و همچنین به عقب انداختن شروع روند پیری سلول ها، بسیار تأثیر گذار می باشد. هر آن چه از آنتی اکسیدان هایی که می تواند پوست شما را شاداب و جوان نگه دارد، در این چای موجود است.
کاهش وزن یکی دیگر از خواص چای سبز است که به طور حتم بسیاری از ما به دنبال راهی بی خطر جهت حفظ تناسب اندام خود می باشیم. جال با وجود چای سبز  در کنار بسیاری از خواص درمانی و دارویی آن، می توانیم از این امتیاز آن نیز بهره مند گردیم. چای سبز با افزایش روند متابولیسم یا همان سوخت و ساز چربی های بدن، وزن شما را کاهش می دهد. شما می توانید ۳ فنجان چای سبز در طی شبانه روز بنوشید و از انرژی حاصل از سوخت و ساز چربی ها تا ۷۰ کالری نیز استفاده نمائید. پس چای سبز بنوشید و وزن خود را کاهش دهید و در عین حال پوست خود را شاداب و سر زنده نگه دارید.

خواص چای سبز

 

 بد نیست شما هم بدانید که از جمله عوامل ایجاد سرطان، آسیب رسانی و افتادگی پوست، وجود رادیکال های آزاد می باشد. آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز از سلول های پوست در برابر آسیب های ناشی از این رادیکال های آزاد، محافظت می نماید. پس می توان با اطمینان گفت که این چای از ایجاد سرطان، افتادگی و چین چروک خوردن پوست به ویژه پوست صورت جلوگیری می نماید.می توانید از چای سبز  به عنوان دارویی در جهت کاهش خطر ابتلاء به ورم مفاصل ناشی از روماتیسم استفاده نمائید. نحوه عملکرد این چای به گونه ای است که فعالیت آنزیم های تخریب کننده و تحلیل برنده غضروف مفاصل را متوقف می نماید و این گونه احتمال مبتلا شدن به ورم مفاصل ناشی از روماتیسم را کاهش می دهد.میزان بالای فلوراید در چای سبز جهت جلوگیری از پوکی استخوان ها و پوسیدگی دندان ها، نیز بسیار مؤثر می باشد. پس مصرف روزانه آن را در برنامه غذایی خود قرار دهید و بدانید که خواص چای سبز می تواند تضمین کننده سلامتی شما باشد.

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

با توجه به این که چای سبز میزان کلسترول بد خون را کاهش می دهد و میزان کلسترول خوب خون را نیز افزایش می دهد، در نتیجه با مصرف روزانه این چای، میزان کلسترول بدن خود را می توانید در حد اعتدال نگه دارید و درصد احتمال بروز سکته قلبی و سایر بیماری های قلبی و عروقی نیز برای شما فوق العاده کاهش می یابد.نوشیدن چای سبز می تواند میزان سوخت و ساز چربی ها و هیدرات کربن را در بدن شما افزایش دهد و میزان قند خون و چربی ها را برای بدن شما همواره در حد متعادل نگه دارد.با مصرف چای سبز می توانید خود را از بیماری آلزایمر مصون نگه دارید. نوشیدن این چای به شما کمک می کند که میزان فعالیت سلول های مغز شما به خصوص بخشی که مربوط به حافظه می باشد، تحریک و تقویت گردد. کاهش میزان استیل کولین در سلول های مغز از تخریب سلول های مغزی جلوگیری نموده و این خود مانعی در جهت ایجاد بیماری آلزایمر نیز می باشد.جهت خرید چای سبز می توانید همین حالا بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه مشاهده می نمائید، کلیک نموده و یا این که با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس بگیرید.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 13:26  توسط مهران  |  نظر بدهید

مفید و پر فروش

لاغری را می توانید با نوشیدن چای لاغری تیما تجربه نمائید.به طور کلی بعد از آب دومین نوشیدنی پر طرفدار، مفید و پر فروش در کشور ما و بسیاری از کشور های جهان، چای سبز می باشد. تحقیقات نشان داده است که نوشیدن چای سبز فواید بسیار زیادی برای سلامتی انسان دارد، که ما در این جا شما را با برخی از این ویژگی ها آشنا می سازیم.چای سبز با سابقه ای چهار هزار سال به عنوان گیاهی دارویی شناخته شده است و بیشترین سابقه مصرف آن را چینی ها دارند زیرا آن ها از گذشته های دور با خواص درمانی این چای آشنایی داشته اند و جهت درمان بیماری ها و نارحتی های مختلف همچون خونریزی، ناراحتی های گوارشی، سر درد و افسردگی از این چای استفاده می کردند. اما به مرور زمان به خاطر خواص درمانی زیادی که داشته است، مصرف آن در کل دنیا مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

 

چای لاغری تیما

 

 

به طور خلاصه می توان گفت که نوشیدن چای سبز برای درمان بیماری ام‌ اس بسیار مفید می باشد. همچنین از چای سبز می توان جهت پیشگیری و درمان سرطان استفاده نمود. بیماری پارکینسون و آلزایمر را می توان با نوشیدن این چای مداوا نمود. متابولیسم و سوخت و ساز بدن با مصرف روزانه چای سبز  بالا رفته و در نتیجه میزان اکسیداسیون چربی نیز افزایش می‌ یابد. احتمال خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و حملات قلبی را با کاهش خطر لخته شدن خون در نتیجه استفاده از چای سبز به طور چشمگیری کاهش می‌ یابد. احتمال خطر ابتلا به سرطان مری را می توان با نوشیدن این چای کاهش داد. رشد سلول‌های سرطانی خاص با نوشیدن چای سبز متوقف گردیده و میزان کلسترول خوب خون را نسبت به کلسترول بد افزایش می‌ دهد. به عبارتی میزان کلسترول خون را در حد متعادل نگه می دارد.از دیگر مزایای چای سبز این است که جهت تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و مؤثر می باشد. تعدادی از پژوهشگران و محققان بر این عقیده اند که، با نوشیدن منظم و روزانه چای سبز، با کشتن باکتری که موجب ایجاد جرم دندان می‌شود،

چای لاغری تیما

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

 

از به وجود آمدن حفره در دندان ها، می‌توان پیشگیری نمود. قدرت فکری و قابلیت تمرکز با مصرف چای سبز افزایش می یابد. از چای سبز می توان به عنوان آرام‌ بخش استفاده نمود و با کمک آن از هر گونه استرسی به دور ماند. کاهش وزن در افراد چاق با نوشیدن روزانهچای سبز  میسر می باشد. خوب است بدانید که چای بدون داشتن عوارض خطرناک دارو های شیمیایی کاهش دهنده وزن می تواند موجبات کاهش وزن، کوچک نمودن سایز و اندازه دور کمر و همچنین تری گلیسرید خون مبتلایان به چاقی را فراهم نماید. به خصوص پیشنهاد ما به شما استفاده مرتب و منظم به صورت روزانه از چای لاغری تیما می باشد. پلی فنول های موجود در چای سبز فعالیت آمیلاز بزاق (آنزیم تجزیه کننده قند ها) را مهار می نماید. مصرف چای سبز موجب برطرف نمودن و رفع تعدادی از عفونت های قارچی، باکتری و حتی ویروسی (نظیر سرما خوردگی عادی) نیز می گردد. از طرف دیگر، چای سبز خلط را از گلوی ملتهب پاک و اثر مواد سمی را خنثی می نماید. تانین موجود در چای سبز از تداوم اسهال جلوگیری می نماید. همچنین اگر قصد دارید که میزان تانین را در چای افزایش دهید، می توانید بگذارید به مقدار بیشتری دم بکشد.

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

 

چای لاغری تیما دارای طعمی بسیار دلنشین و کیفیتی فوق العاده می باشد که شما با مصرف روزانه در حد ۲ تا ۳ فنجان چای دم کرده سبز می توانید چربی های اضافی بدن خود را بسوزانید و از انرژی و کالری آن استفاده نمائید.مکانیسم اثر گذاری چای لاغری تیما با تسریع متابولیسم چربی های بدن می باشد و بدین صورت، هیچ گونه چربی اضافه ای در بدن شما تجمع نخواهد یافت.شما می توانید نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی یک لیوان چای سبز بنوشید و در صورتی که دارای مشکل یبوست هستید می توانید یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص نیز نوش جان نمائید.اگر شما نیز قصد خرید چای لاغری تیما را با تمام فواید آن که در بالا نیز به آن ها اشاره گردید را دارید، می توانید بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر کجای ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نمائید و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.
جهت خرید تلفنی محصولات مورد نظر خود می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱   تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.
می توانید چای لاغری تیما را خریداری نمائید و از این محصول به عنوان محصولی بسیار مفید در جهت درمان بیماری ها و همچنین حفظ سلامتی خود استفاده نمائید.

 

 

مطالب مفید سایت:

چای سبز
چای لاغری تیما
خواص چای سبز
فواید چای سبز
خاصیت چای سبز
چای سبز تیما
خرید چای لاغری تیما
چای لاغری
چای لاغری تیما ۵۰۴۰
چای لاغری ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری
پکیج لاغری ۵۰۴۰
چای ۵۰۴۰

لاغری سریع
چگونه لاغر شویم
قرص چای سبز
چای سبز و لاغری
چای لاغری سینلس
مزایای چای سبز
چای سبز لاغری
طرز تهیه چای سبز
لاغری با چای سبز
چای سبز لاغری تیما
چای سبز برای لاغری
دم کردن چای سبز
خرید چای لاغری
طبع چای سبز
تاثیر چای سبز در لاغری
اثرات چای سبز
چای لاغری تیبا
خرید چای تیما
مصرف چای سبز
انواع چای لاغری
بهترین چای لاغری
خرید اینترنتی چای لاغری تیما
بهترین چای سبز
قیمت چای سبز
انواع چای سبز

 

 

 

در قسمت زیر نیز می توانید لینک دیگر مطالب مفید موجود در سایت را مشاهده نمایید:

 

 

5040
فروشگاه ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰
۴۰۵۰
۵۰ ۴۰
فروشگاه ۴۰۵۰
پنجاه چهل
فروشگاه ۵۰ ۴۰
محصولات فروشگاه ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۴۰۵۰
فروشگاه پنجاه چهل
سایت فروشگاه ۵۰۴۰
چایی سبز
فروشگاه اینترنتی ۵۰ ۴۰

فروشگاه ۵۰۴۰٫ir
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری
فروشگاه اینترنتی پنجاه چهل
چای لاغری تیما ۵۰۴۰
فروشگاه ۵۰۴۰ چای سبز
چای تیما ۵۰۴۰
چای لاغری ۵۰۴۰
خرید اینترنتی چای لاغری تیما
فروشگاه چهل پنجاه
سایت ۵۰۴۰ چای لاغری تیما
فروشگاه انترنتی ۵۰۴۰
خرید چای سبز تیما
فروشگاه اینترنت ۵۰۴۰
چای ۵۰۴۰
چای تیما
چای تیبا
چای لاغری تیبا
چای سبز تیبا
چایی لاغری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 795
  • بازدید کلی : 3,999