loading...
سخته خوبی کردن
مهران بازدید : 50 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)
 

انواع برج خنک کننده

 

در بخش های مختلف صنعتی همیشه یکی از مهمترین مسائلی که باید به صورت بسیار دقیق و علمی به آن توجه کرد مساله دفع حرارت تولید شده دستگاه های صنعتی می باشد. چرا که اگر فکری عملی برای این موضوع نشود به خاطر افزایش دما به صورت کنترل نشده خیلی زود شاهد آن خواهیم بود که به بخش های مهم و حیاتی آن واحد صنعتی آسیب ها و خسارت های سنگینی وارد خواهد شد.برای رفع این مشکل معمولا از انواع برج خنک کننده استفاده می کنند که می تواند براحتی و با توجه به نحوه عملکردش خیلی زود دمای دستگاه ها را کاهش داده و به حالت نرمال برساند.البته باید در هنگام اینکه می خواهیم از انواع برج خنک کننده برای خنک سازی استفاده کنیم به چند نکته توجه ویژه داشته باشیم

یکی اینکه ابعاد برج خنک کننده است که بر اساس وسعت و حجم واحد صنعتی می توان آنرا در نظر گرفت و دیگر مساله موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی است که برای هر آب و هوا باید از یک نوع طراحی خاص استفاده نمود تا بیشترین راندمان کاری حاصل شود.

انواع برج خنک کننده


با توجه به فاکتورهای گفته شده می توان انواع برج خنک کننده را در سه دسته مرطوب-خشک و مرطوب و خشک قرار داد.هر کدام از این برج ها دارای مکانیزم و عملکرد منحصر به فرد خود هستند و برای اقلیم های اب و هوایی مختلفی نیز به کار می روند.از نوع مرطوب در محیط هایی که دسترسی به آب فراوان باشد می توان استفاده کرد و در واقع عامل اصلی خنک کنندگی نیز آب می باشد. در این روش احتیاج به حجم زیادی آب است و در واقع مصرف آب در روش مرطوب بسیار بالا بوده و به همین خاطر نمی توان از آن در محیط های کم آب و کویری استفاده کرد.
خنک کنندگی در این روش به خوبی صورت می گیرد اما باید بدانیم که در انواع برج خنک کننده مرطوب معایبی نیز نهفته است که می توان به پراکندگی آب در حین کار به محیط اطراف اشاره کرد. به همین منظور مجبور هستیم تا در هنگام طراحی و تایین محل قرار گیری برج آنرا در محلی دور از دسترس دیگر دستگاه های صنعتی قرار دهیم تا احتمال آسیب دیدن سایر دستگاه ها به خاطر پخش آب به محیط اطراف از بین برود.
در روش خشک با تغییراتی که در روند خنک سازی بوجود اورده اند عملا مانع تبخیر بیش از حد آب می شوند و از این حالت می توان در محیط های کویری و کم آب به خوبی استفاده کرد.در واقع در انواع برج خنک کننده خشک از جریان هوای سرد برای عمل خنک سازی استفاده می شود.و اما در حالت خشک و مرطوب در واقع تلفیقی از دو روش بالا بوده و سعی شده است تا مزایای دو روش در این مدل گنجانده شود.عمل خنک سازی در طی دو مرحله در این روش انجام می شود و ابتدا در حالت برج خشک و سپس در حالت برج مرطوب این عمل صورت می گیرید.

انواع برج خنک کننده


در یک تقسیم بندی دیگر می توان انواع برج خنک کننده را در دو دسته قرار داد. یکی برج خنک کننده با کشش طبیعی هوا می باشد و دیگری برج خنک کننده با کشش مکانیکی هوا.و باز هم اگر بخواهیم بیشتر به قضیه زوم کنیم و تقسیم بندی را ریز تر نماییم می توان دو دسته نام برده را به دو دسته دیگر به صورت زیر قرار داد:
برج های خنک کننده با جریان متقابل
برج های خنک کننده با جریان عرضی
در انواع برج خنک کننده که با کشش طبیعی هوا کار می کنند شامل قسمت هایی همچون استخرهای خنک کننده-استخرهای آبپاش هستند.. در استخرهای خنک کننده عمل خنک سازی توسط تماس آب با هوا در سطح استخر انجام می شود.قسمت دیگر خنک سازی نیز بوسیله تبادل حرارت و انتقال آن به دیواره ها و کف استخر رخ می دهد.ساخت این مدل کار آسانی بوده و تنها باید فضای وسیعی را به آن اختصاص داد و البته نمی توان از مخارج سنگین حفاری در این روش نیز چشم پوشی کرد.

انواع برج خنک کننده


خوشبختانه امروزه شاهد آن هستیم که در کشور عزیمان ایران از مرحله طراحی تا مرحله ساخت و تولید انواع برج خنک کننده با ابعاد مختلف و در مدل های مختلف به صورت کاملا بومی و توسط متخصصان داخلی انجام می شود.شرکت تهویه ارس نیز این افتخار را دارد تا با استفاده از کادری مجرب خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور با بهترین کیفیت ممکن ارائه دهد.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 17:15  توسط خرم  |  نظر بدهید

راه های افزایش قد

 

تهویه مطبوع ساختمان

 


یکی از مهمترین بخش های هر ساختمان را می توان بخش تهویه مطبوع آن دانست.این بخش دقیقا می تواند بروی رفاه و آسایش انسان بسیار تاثیر گذار باشد چرا که در واقع عمل هوا رسانی چه برای فصول سرد و چه برای فصول گرم برای مکان های مختلف امری بسیار مهم و ضروری می باشد و شاید برای همین است که امروزه مبحث تهویه مطبوع ساختمان نسبت به گذشته بسیار به آن به صورت علمی و عملی پرداخته می شود.در واقع در معنای لغوی تهویه مطبوع یعنی هوا رسانی دلپذیر واین فرآیند شاخه ای از رشته مهندسی مکانیک محسوب می شود.

در واقع در بسیاری از کارخانجات نگه داری مواد غذایی مبحث تهویه مطبوع ساختمان جز مهم و لاینفک آن واحد تولیدی می باشد چرا که اگر امر هوا رسانی و تهویه خوب صورت گیرد در واقع تاثیر مثبتی بر ماندگاری بیشتر محصولات خوراکی و فاسد شدنی می گذارد.

تهویه مطبوع ساختمان


با توجه به میزان حجم هوا رسانی و در واقع میزان کیفیت مورد نیاز برای تهویه مطبوع ساختمان می بایست از دستگاه هایی با ظرفیت مناسب استفاده کرد و در طول سال نیز مورد کنترل قرار گیرند.در واقع باید بدانیم که با چه روشی می خواهیم میزان بار بروی دستگاه را تخمین بزنیم و بر این اساس می توان راندمان واقعی ان را نیز محاسبه کرد و اگر نیاز بود از دستگاهی با حجم و ظرفیت بیشتر استفاده کرد.اصولا تهویه مطبوع شامل مواردی همچون سرمایش-گرمایش-رطوبت زنی و رطوبت زدایی هوا می باشد.ما در تهویه مطبوع ساختمان باید بتوانیم سه فاکتور رطوبت و دما و سرعت جربان هوا را تحت کنترل خود داشته باشیم و با کنترل این سه فاکتور می توان امیدوار بود که هوا رسانی به نحو احسن و مطبوع صورت می گیرد.

 


ما ممکن است از این دستگاه در محیط های مختلف بخواهیم استفاده کنیم بر همین اساس با توجه به نوع سیال این دستگاه ها را به سه دسته تقسیم بندی می کنند که عبارتند از:
۱- سیستم تهویه مطبوع تمام هوا ۲-سیستم‌های آب و هوا – آب ۳-سیستم تهویه مطبوع تمام آب 

در سیستم تهویه مطبوع ساختمان که از مدل هوا و آب استفاده می کنند در واقع مزیت ها و معایب روش های تمام هوا و تمام آب را در خود جای داده اند.گرمایش در این سیستم ها معمولا توسط آب انجام می شود و عمل سرمایش نیز توسط هوا رخ می دهد.عمل گرمایش توسط آب نیز به دو روش مختلف می تواند در یک سیستم تهویه مطبوع ساختمان صورت بپذیرد.در روش اول گرمایش با آب گرم که دارای دمای 70 تا 90 درجه می باشد انجام می شود. و در روش دوم نیز با اب داغ همراه با فشار قرار دادن کل سیستم انجام می شود که این عمل منجر به افزایش درجه حرارت آب تا 180 درجه خواهد شد.
و اما در سیستم تهویه مطبوع ساختمان که با روش تمام آب قصد هوا رسانی و ایجاد شرایط مطلوب را داریم باید بدانیم که نمی توانیم رطوبت هوا را با این روش تغییر دهیم اما شاید به دلیل اینکه تاسیسات آن دارای حجم کمی بوده و در نهایت هم هزینه راه اندازی آن کمتر از دیگر روش ها می باشد در بسیاری از مواقع بر دیگر سیستم ها ترجیح داده می شود.سیال ناقل در این سیستم در واقع حرارت و برودت آب است.آب در موتورخانه و یا دیگ آبگرم به درجه حرارات بالایی رسیده و برای گرمایش ساختمان در سرما مورد استفاده قرار می گیرد.عمل تهویه مطبوع ساختمان در فصل گرما نیز بدین صورت انجام می پذیرد که در موتورخانه از چیلر و یا آبسرد کن برای تهیه آب سرد کمک می گیرند واین آب به داخل کویل های مبدل حرارتی اتاق ها انتقال یافته با وجود یک فن می تواند براحتی هوا رسانی و خنک سازی محیط را انجام دهد.

تهویه مطبوع ساختمان


در روش تهویه مطبوع ساختمان که به صورت تمام هوا صورت می گیرد مهمترین ایراد و ضعف آنرا می توان به حجم زیاد تجهیزات و کانال های انتقال هوا دانست.مانند روش تمام آب در روش تمام هوا در موتورخانه ها برای حالت سرمایی از چیلر و برای حالت گرمایی از دیگ آبگرم استفاده می کنند.برای انتقال هوای سرد و گرم تولید شده در این روش از دستگاه هایی به نام هواساز مرکزی استفاده می کنند.این دستگاه می بایست به دور از موتورخانه قرار گیرد و در محلی نزدیک به فضای مورد نظر برای تهویه هوا نصب شود.

تهویه مطبوع ساختمان


پس تا اینجا مشخص شد برای عمل تهویه مطبوع ساختمان می توان از سه روش بالا استفاده کرد که باید دید بر اساس موقعیت جغرافیایی و میزان بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید کدام روش برای شما می تواند مفید تر باشد.در یک نگاه کلی اگر بخواهیم اجزای یک سیستم تهویه مطبوع را نام ببریم می توان به :1-منابع حرارت 2-منابع برودت 3-مخزن انبساط 4-پمپ ها 5-دستگاه های رطوبت گیر 6 کویل ها اشاره کرد. در این باره سعی خواهیم کرد در مقالات بعدی بیشتر برایتان توضیح دهیم.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 17:15  توسط خرم  |  نظر بدهید

چکامه های بهاری

 

در یک نگاه کلی اگر بخواهیم اشاره ای به انواع برج خنك كننده کنیم می توان در سه دسته بندی زیر از آنها نام برد:


1-برج خنك كننده مرطوب
2-برج خنك كننده خشک
3-برج خنك كننده خشک و مرطوب
در واقع سه روش بالا هر کدام ارائه دهنده روش ها و مکانیزم های مختلفی برای ساخت نهایی دستگاه فوق ارائه می دهند.قبل از توضیحات بیشتر و شرح نحوه عملکرد این دستگاه ابتدا باید یک تصویر کلی نسبت به این دستگاه صنعتی داشته باشیم.

شاید برای بسیاری از شما این سوال پیش آید که اصلا چرا این روزها اینقدر سخن از برج خنك كننده زیاد شده است و هدف از استفاده آن در واحدهای مختلف صنعتی چیست؟

برج خنك كننده


در واقع این دستگاه هدف اصلیش همانطور که از اسمش هم مشخص است خنک سازی و از بین بردن حرارت دستگاه های صنعتی است و برای رسیدن به این هدف از عوامل مختلفی کمک می گیرد که مهمترین آن آب می باشد.و البته نوع و ساختار طراحی خودبرج خنك كننده نیز بسیار در این امر تاثیر گذار خواهد بود.خوشبختانه الان همه مراحل طراحی و تولید این دستگاه بومی سازی شده و در کشور قادر به ساخت انواع مختلفی از این دستگاه ها هستیم که برای شرایط آب و هوایی گوناگون می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
در مورد برج خنك كننده مرطوب که در بالا نیز به آن اشاره کردیم درواقع مکانیزم عملکرد آن بدین صورت است از یک سیستم توزیع و پخش آب بهره می برد و همه چیز همین جا صورت می گرد.آب باید مسیری مشبک شکل را طی کند.در اصطلاح به این شبکه ها آکنه نیز گفته می شود.هوایی که در میان شبکه ها قرار دارد با آب درون شبکه مخلوط شده و در واقع بدین روش عمل انتقال دما از آب به هوا صورت می پذیرد.این عمل باعث می شود تا در نهایت آبی که از ابتدا وارد این شبکه ها شده تا زمانی که بخواهد از انتهای شبکه خارج شده و به حوضچه بتنی منتقل شود به اندازه کافی دمای خود را از دست داده باشد و خنک شود. و هوای گرم نیز به صورت بخار از بالای برج خارج می شود.
در این روش برج خنك كننده نیاز به مصرف آب بالایی دارد و طبعا نمی توان از این مدل برای تمام موقعیت های جغرافیایی کشور استفاده کرد.مثلا مناطق کویری و کم اب به هیچ نمی توانند محیط های مناسبی جهت به کارگیری برج خنك كننده مرطوب باشند و همین موضوع عاملی شد تا طراحان اقدام به ساخت مدلی دیگر با نام برج خنك كننده خشک شدند.در واقع در این روش ما باید کاری کنیم که از بخار شدن آب بر اثر گرما جلوگیری نماییم و به همین منظور طراحان آبی که در حال عبور از لوله های پره دار می باشد را در معرض هوای سرد قرار می دهند و در واقع گرمای آب را جذب هوای سرد خواهند کرد.در این مدل دیگر خبری از یخ زدگی که در شرایط خاص جوی در برج های مرطوب رخ می دهد نیست.

برج خنك كننده


هر کدام از روش های بالا دارای نواقصی هستند مثلا در برج خنك كننده مرطوب مهمترین نقص پراکندگی آب به محیط اطراف است و همین امر موجب شده تا برای طراحی و قرار گیری در محیط صنعتی مشکلاتی را بوجود آورد.در مدل خشک نیز در زمان هایی که هوا گرم می شود مشکلات زیادی را بر نحوه عملکرد نیروگاه ها ایجاد می کند.به همین دلیل طراحان این بار با بهره گیری از مزیت های دو روش و با فهمیدن نواقص انها دست به طراحی یک برج خنك كننده زدند که در اصطلاح تلفیقی از دو مدل بالا بوده و به مدل خشک و مرطوب معروف می باشد.
این مدل دارای دو مسیر آب به صورت سری و دو مسیر هوا به صورت موازی می باشد.قسمت بالایی برج که از لوله های پره دار تشکیل شده در واقع همان قسمت خشک برج است و قسمت پایینی که دارای اکنه ها است قسمت مرطوب به حساب می آید.

برج خنك كننده


در واقع با تغییراتی که در این مدل ایجاد کرده اند می توان دو مزیت بزرگ را برای ان در نظر گرفت:اول اینکه هوایی که از برج به صورت اشباع شده خارج می گردد ذرات آب کمتری نسبت به برج خنک کننده مرطوب ایجاد می کند و همچنین چون یک بار در قسمت خشک برج عمل خنک کنندگی صورت گرفته است بنابراین طبیعی است که افت های ناشی از تبخیر در قسمت مرطوب برج به مراتب کاهش می یابد و در نتیجه از مصرف بیش از حد آب برای عمل خنک کنندگی و تبخیر کاسته خواهد شد.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 17:13  توسط خرم  |  نظر بدهید

زمستان طولانی

 

برج خنك كن

 

امروزه جهت خنک سازی و تهویه مطبوع واحد های بزرگ صنعتی و نیروگاه ها از دستگاه هایی با اسم برج خنك كن استفاده می کنند.توسط برج های خنک کننده عملیات سرد سازی و خنک کنندگی آب مصرفی دستگاه های صنعتی طبق فر ایندی مشخص صورت گرفته و در نهایت باعث می شود تا همچنان کلیه دستگاه بتوانند به صورت طبیعی به فعالیت خود ادامه دهند.همانطور که می دانید اگر گرما در یک دستگاه صنعتی بیش از حد استاندارد افزایش یابد می تواندبپ باعث بروز مشکلاتی بسیار پیچیده شود.پس بهترین کار پیشگیری است و شما می توانید با استفاده از یک برج خنك كن کاملا استاندارد از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری نمایید.


به صورت کلی اگر بخواهیم اجزای اصلی یک برج خنك كن را نام ببریم می توان به مورادی همچون:
فن دستگاه –پکینگ ها-حوضچه آب- و قطره گیر اشاره کرد که هر کدام دارای وظایف خاص خود هستند و در صورت عدم کارکرد صحیح یکی از موارد فوق ممکن کل روند خنک سازی دچار اختلال شود.از نظر جنس بدنه نیز می توان این دستگاه ها را به چند نمونه تقسیم بندی کرد: از جمله فایبر گلاس-گالوانیزه و بتنی را می توان نام برد.این برج ها جهت انتقال هوا و ایجاد سطح تماس بیشتر با آب در دو مدل فن دار و بدون فن طراحی و ساخته می شوند.سیستم های فن دار را به اصطلاح برج خنک کننده مکانیکی نیز می نامند و سیستم های بدون فن را به اصطلاح برج های خنک کننده طبیعی نام گذاری کرده اند.

برج خنك كن


در یک تقسیم بندی دیگر که بر اساس مکانیزم انتقال حرارت می باشد می توان برج خنك كن را به دسته های زیر تقسیم کرد:
1-برج خنک کننده مرطوب
2-برج خنک کننده خشک
3-برج خنک کننده مرطوب و خشک
4- برج خنک کننده با هوای مخالف
5-برج خنک کننده با هوای متقاطع
درانواع برج خنك كن که بدون فن می باشند و به صورت طبیعی کار می کنند انتقال هوا نیز به صورت طبیعی انجام می شود.البته مزایای این روش را می توان به مصرف کمتر انرژی الکتریکی عنوان کرد و همچنین نبود صدای فن و در واقع نبود آلودگی صوتی.همچنین به دلیل نبود فن برای جابجایی هوا عملا اب موجود در محفظه نیز به اطراف پخش نمی شود و این هم جز مزایای این روش می باشداما از انطرف اگر بخواهیم بزرگترین عیب این روش را نام ببریم بی شک باید به راندمان پایین و هزینه بیشتر آن اشاره کنیم.

برج خنك كن


به همین دلسیل ممکن است در اکثر واحد های بزرگ صنعتی به جای استفاده از برج خنك كن طبیعی از مدل فن دار ان استفاده کنند .هر چند ممکن هزینه مصرف انرژِ الکتریکی افزایش یابد اما در عوض راندمان کاری و کیفیت نهایی نیز بالاتر رفته و به نوعی جبران ان را خواهد کرد.
در مورد محل نصب برج خنك كن باید به چند نکته توجه لازم را داشته باشید. اول اینکه هیچ گونه مانعی در اطراف آن وجود نداشته باشد تا براحتی و بدوئن هیچ مشکلی هوای آزاد بتواند در داخل برج جریان داشته باشد.در برخی از واحد های صنعتی شاهد ان هستیم که به صورت همزمان از چند برج خنك كن در کنار یکدیگر استفاده می کنند. در این حالت باید تدبیری اندیشیده شود تا حرارت خارج شده از برج ها درون برج دیگری نرود و بدین ترتیب باعث کاهش راندمان کاری آنها نشود. البته این مورد بیشتر زمانی مورد توجه قرار خواهد گرفت که برج ها را در محفظه ای بسته و در داخل ساختمان ایجاد کرده اند و می بایست حتما راه حل مناسبی برای ورود هوای تازه و خرج گرما برای اینجور مواقع بیاندیشند.اما در زمان هایی که در فضای باز و به در محیط طبیعی برج خنك كن را قرار می دهیم حتی اگر به صورت همزمان از چند مدل کنار هم استفاده کنیم دیگر با این مشکلات روبرو نخواهیم بود و بارحتی عمل تخلیه گرما و ورود هپوای تازه انجام می شود.
مساله گردش هوا به داخل برج خنك كن زمانی مورد توجه واقع می گردد که چندین برج در کنار هم و به صورت همزمان در حال کار می باشند و باید بسیار مراقب باشیم که با راه حلی حساب شده و منطقی از ورود هوای گرم برج ها به یکدیگر جلوگیری نماییم.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

 

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان

 

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان – آیا درباره قانون موفقیت در زندگی چیزی می دانید؟ آیا به انرژی مثبت و تاثیرات آن در کائنات اعتقاد دارید؟ شما هم حتما در سر برای خود آرزوهای بزرگی را داشته اید که شاید تا کنون به انها دست نیافته اید و حتی شاید قید بسیاری از آنها را زده اید.امروز ما برای شما یکی از زیبا ترین و کاربردی ترین مجموعه ها در این زمینه را آماده و در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار داده ایم.نام مجموعه فوق سمینارراز دکتر علیرضا آزمندیان می باشد.ایشان بنیان گذار تکنولوژی فکر در ایران بودند.

شما در سمینار دکتر آزمندیان با قانون های موفقیت و نحوه کشف راز بزرگ آشنا خواهید شد و خواهید فهمید که چگونه باید استعداد های خود را شکوفا نمایید.حتما با دیدن این مجموعه اگر بخواهید می توانید تحولی بزرگ و شگرف در زندگی خود ایجاد نمایید.ما نیز برای علاقه مندان به سمینار های دکتر آزمندیان امکان خرید پستی مجموعه فوق را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان این مجموعه را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان

در زیر چند خطی راجه به دکتر آزمندیان و زندگی نامه او نوشته ایم:
دکتر علیرضا آزمندیان در سال ۱۳۳۲ در یک خانواده مذهبی در تهران به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در مدارس اسلامی و از جمله دبیرستان علوی تهران طی کرد و در رشته ریاضی به عنوان یکی از دانش آموزان نمونه از دبیرستان علوی تهران فارغ التحصیل شد. وی تحصیلات دانشگاهی را در مقطع لیسانس در دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی مکانیک طی کرد و همزمان با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیما به عنوان خبرنگار سیاسی و اقتصادی مشغول به کار شد وی توفیقات زیادی در حرفه خبرنگاری به دست آورد و با تهیه گزارشهایی از اوضاع و احوال سیاسی و اقتصادی کشور و سفر به تمام نقاط ایران و پاره ای از کشورهای جهان، شناخت خوبی نسبت به مسائل مردم به دست آورد و با حضور در جبهه های جنگ و تهیه گزارشهای تلویزیونی از عملیات جنگی، دلاوریهای رزمندگان اسلام را در نبرد حق علیه باطل، به تصویر کشید
وی پس از ۶ سال کار پر تلاش و شبانه روزی در صدا و سیما در سال ۱۳۶۴ برای ادامه تحصیل به آمریکا سفر نمود و فوق لیسانس، دکترا و فوق دکتری را در رشته مهندسی صنایع و سیستمها در دانشگاه کالیفرنیا ادامه داد و در عین حال در رشته تخصصی خود در دانشگاههای آمریکا به تدریس پرداخت.

 

 

خرید اینترنتی ویندوز مخصوص بازی

خرید اینترنتی ویندوز مخصوص بازی

 

همه روزه به جمع علاقه مندان بازی های کامپیوتری افزوده می شود و هر روز شاهد این هستیم که برای این طیف وسیع امکانات زیادی در این زمینه ایجاد می شود.بر همین اساس شرکت مایرکروسافت نیز نسخه ای مخصوص از ویندوز را ارائه داده است که مخصوص بازی بوده و با نام  windows xp for gamers  شناخته شده است.سعی شده است در این نسخه مخصوص تمامی مشکلاتی که نسخه های سرویس پک ۲ و ۳ در خصوص نصب بازی داشتند را رفع کرده و اطمینان خاطر بیشتری به گیمر ها در جهت نصب یک بازی تا اخر دهند.

همچنین در زمینه نصب سریع و پایین نیامدن سرعت فریم ها نیز بروی این ویندوز کار شده است.شما در این نسخه از ویندوز مخصوص بازی شاهد نرم افزار های کاربردی دیگری نیز خواهید بود که برای ویندوزتان مناسب می باشد.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به خرید ویندوز مخصوص بازی امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و براحتی همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی ویندوز مخصوص بازی

از جمله ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد این ویندوز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* بهینه سازی کامل برای اجرای بدون دردسر بازی ها
* عدم وجود مشکلات نصب و اجرا که در سرویس پک های ۲ و ۳ وجود دارد
* نرم افزارهای کاربردی برای اجرای بهتر بازیها نظیر DirectX 10

شما با خرید این محصول یک سری برنامه کاربردی و مفید دیگر نیز دریافت خواهید کرد که اسامی آنها به شرح زیر می باشد:

ACDSee pro 2.0

Babylon PRO 7.0.7.13

CyberLink Power DVD 7.0.2911.02

DirectX 10 2007.7.27

WinRAR 3.71 Final

Winamp 5.5 Build 1568 Beta 2

Yahoo Messenger 8.1.0.421

 

همین الان برای همیشه  خود را از دست خراب شدن ویندوز راحت کنید و با نصب این ویندوز مخصوص بازی دیگر نگران آسیب دیدن ویندوز اصلی و اطلاعات درون آن نباشید.

 

خرید اینترنتی آموزش پاور پوینت

خرید اینترنتی آموزش پاور پوینت

 

 

اگر شما هم به دنبال یک منبع خوب و معتبر برای  آموزش پاور پوینت هستید و دوست دارید تا در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را بگیرید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما برای یک بار هم که شده با خرید آموزش پاور پوینت فوق به بهترین شکل اموزش های لازم را ببینید.نرم افزار پاور پوینت  powerpoint 2003  یک از پر کاربرد ترین نرم افزار های ساخت اسلاید نمایشی بوده که امروزه در اکثر مکان ها از این نرم افزار پر قدرت برای رفع نیاز های خود استفاده می کنند.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به یادگیری پاور پوینت این مجموعه اموزشی را تهیه و تدارک دیده ایم.

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش پاور پوینت

شما برای خرید آموزش پاور پوینت فوق کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفار شخود را ثبت نمایید و بعد از اینکه آنرا از مامور پست دریافت کردید وجه کالا را بپردازید.شما در این مجموعه اموزشی عناوینی همچون:

اصول پایه

ببرسی دستورات اصلی

ویرایش متن

ساخت اسلاید

البوم عکس

تنضیمات گرافیکی

متون هنری و…  را فرا خواهید گرفت.این مجموعه اموزشی با بهترین کیفیت ممکن تمام نکات لازم و ضروری را به شما آموزش می دهد و بعد از تماشای کامل مجموعه فوق می توانید کارهای زیبایی را باآن انجام دهید.پس اگر دوست دارید تا برای همیشه پاور پوینت را اصولی و کامل و حرفه ای یاد بگیرید الان بهترین فرصت برای این موضوع می باشد.

از این پس با دانستن کامل پاور پویت خودتان می توانید دست به کار های بزرگی زده و بدون نیاز به دیگران نیاز های کاری خود را بر طرف نمایید و همچنین از قدرت خلاقیت خود در تهیه و ایجاد کارهایتان استفاده نمایید.

 

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل

 

 

 

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل – آیا دوست دارید تا منزل خود را به بهترین شکل ممکن  دیزاین کرده و از یک دکوراسیون زیبا بهره مند شوید؟ ایا می دانید گاهی با کوچکترین تغییری می توانید چهره ای جدید و منحصر به فرد به دکوراسیون منزل خود دهید؟ امروز ما در  فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ محصولی بسیار کاربردی را اماده کرده ایم با نام ژورنال دکوراسیون منزل. شما با تهیه این محصول و تماشای ان خواهید فهمید که که چگونه با کمترین تغییر و کمترین خرج به دکوراسیونی زیبا و منحصر به فرد  دست یابید.

 

 

 

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل

در این ژورنال دکوراسیون منزل شما انواع مدل های کابینت و آشپزخانه و تخت خواب و… را خواهید دید و همچنین با نحوه چیدمان انها بهتر آشنا خواهید شد.اگر دوست دارید تا در کمترین زمان ممکن این محصول را تهیه نمایید می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از ردیافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در این مجموعه دیدنی با عناوینی همچون موارد زیر بیشتر آشنا خواهید شد:

- ژورنال دکوراسیون داخلی

- ژورنال دکوراسیون اتاق بچه

- ژورنال دکوراسیون اتاق خواب

- ژورنال دکوراسیون آشپزخانه

-  میز تلویزیون ,آشپزخانه, دکوراسیون پرده, …

مجموعه ژورنال دکوراسیون منزل به صورت فیلم و تصویر بوده و به بهترین شکل ممکن جدیدترین و زیبا ترین دکوراسیون ها را برای شما به نمایش می گذارد.

همین الان برای خرید این محصول بی نظیر می توانید از مارکت سنتر ۲۴ اقدام نموده و از این پس با اخرین طرح ها و متد های روز دکوراسیونی بی نظیر برای منزل خود ایجاد نمایید.طرح هایی که  حتما در روحیه  اعضای خانواده می تواند تاثیرات بسیار مثبتی  ایجاد کند و باعث تنوع انها شود.

 

خرید اینترنتی آثار دکتر شریعتی

خرید اینترنتی آثار دکتر شریعتی

 

آیا تا کنون آثار دکتر علی شریعتی را مطالعه کرده اید؟ این آثار زیبا و بی نظیر از استاد بزرگ دکتر علی شریعتی برای هر خواننده ای جذاب و زیبا می باشد.ما در مجموعه ای بی نظیر سعی کرده ایم تمامی سخنرانی ها و کتاب های ایشان را جمع اوری کرده و در یک پکیج کامل به شما علاقه مندان تقدیم نماییم.شما در این مجموعه با بیوگرافی کامل این شخصیت بزرگ بیشتر آشنا خواهید شد.در این مجموعه بیش از ۷۰ سخنرانی ارزشمند از دکتر شریعتی  وجود دارد که بسیاری از انها نایاب بوده و ممکن است هر جایی نتوانید انها را بیابید.دوستداران دکتر شریعتی می داندد که تقریبا آثار این مرد بزرگ این روز ها در بازار بسیار نایاب و کم یاب شده است پس این بهترین فرصت می باشد تا با یک خرید تقریبا مجموعه ای کامل و بی نظیر از اثار این استاد بزرگ را برای همیشه با هم داشته باشید.

 

 

 

خرید اینترنتی آثار دکتر شریعتی

مجموعه سخنرانی های دکتر علی شریعتی و بیوگرافی ایشان را می توانید در این مجموعه بیابید.ایشان سردمدار روشنفکری در ایران معاصر بود او تمام مسائل اطراف خود را همیشه به نقد می کشید و زبانی صریح و گویا داشت.بسیاری از سخنرانی های این مرد بزرگ بسیار جنجالی بوده و در زمان خود موجبات تحولات گوناگونی شده است.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان امکان خرید سخنرانی دکتر علی شریعتی را فراهم کرده ایم.در این مجموعه بی نظیر با عناوینی همچون موارد زیر آشنا خواهید شد:

۱- علی، حقیقتی برگونه اساطیر

۲-مکتب، وحدت، عدالت، علی

۳-بازگشت به خویشتن

۴-فاطمه، فاطمه است

۵-مذهب علیه مذهب

۶-نیازهای انسان امروز

۷-پیروان علی

۸-سلمان پاک

۹-کاربرد آیه های قرآن

۱۰-تشیع علوی، تشیع صفوی

به همراه دستنوشته های دکتر شریعتی برای اولین بار

کاملترین و بی نظیرترین مجموعه سخنرانی های زنده یاد استاد دکتر علی شریعتی

 برای خرید پستی و دریافت محصول کافیست تا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کرده و بعد دریافت محصول وجه انار به مامور پست بپردازید.



پنجشنبه 24 بهمن 1392

اموزش منشی گری

نویسنده: یغما کولیوند   

خرید اینترنتی آموزش منشی گری

خرید اینترنتی آموزش منشی گری

 

خرید اینترنتی آموزش منشی گری – آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که ای کاش برای منشی گری هم آموزش ی وجود داشت تا قبل از اینکه در جایی مشغول به کار شوید آموزش های لازم را گذارنده و با موفقیت در کارتان ظاهر شوید؟  امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ ما برای شما علاقه مندان به اموزش منشی گری مجموعه ای بی نظیر و تماشایی را اماده کرده ایم.شما با دیدن این مجموعه تمامی اصول منشی گری را خواهید اموخت و بعد از تمام شدن این دوره براحتی هر جایی که برای منشی گری که خواستند ازمون داده و مطمئن باشید که قبول می شوید.

شما در این اموزش منشی گری نحوه تعامل با ارباب رجوع را به طرق مختلف فرا خواهید گرفت و اینکه در شازمان های کوچک و بزرگ و دولتی و خصوصی هر کدام چگونه عمل نمایید یکی از مهم ترنی قسمت های کار هر منشی می باشد.همچنین نحوه لباس پوشیدن و اراستن خود را نیز به صورت رسمی یاد خواهید گرفت تا با بهترین شکل موجود همیشه بر سر کار خود حاضر شوید.ما برای شما علاقه مندان به خرید اموزش منشی گری امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این مجموعه مانند یک فیلم مستند ساخته شده است و سعی شده تا از برترین و مجرب ترین منشی های دنیا الگو برداری شود.و تکنیک های انها را در فیلم به همه علاقه مندان اموزش داده شود.پس اگر واقعا جویای کار هستید ما پیشنهاد می کنیم همین الان با تهیه مجموعه فوق و یادگیری تکنیک های منشی گری  راه را برای خود هموار تر از بقیه نمایید و زودتر به ان چیزی که می خواهید برسید.

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش منشی گری

ما در این سی دی اموزشی سر فصل هایی همچون موارد زیر را به شما اموزش خواهیم داد:

* رموز موفقیت منشیگری
* خواسته های مدیر
* روابط داخلی پرسنل و برنامه ریزی
* ابزار کار منشی و امور اداری و اصطلاحات رایج
* روابط عمومی
* رازداری و امنیت اطلاعات
* حداقل انتظارات از یک منشی
* تعریف و شرح وظایف منشی
* دانش مورد نیاز منشی گری
* اینترنت ، اصول جستجو بر روی اینترنت و ارسال پست الکترونیک
* مهارتهای یک منشی
* زمینه های کاری
* اهمیت خوب لباس پوشیدن
* چگونگی بهبود بخشیدن رابطه با رئیس
* روشهای بخاطر سپردن اسامی افراد
* رفتار های آزار دهنده رئیس
* روشهای ازبین بردن خستگی کار

خرید نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار

خرید نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار

 

 

خرید اینترنتی نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار -آیا دوست دارید تا هر انچه که می گویید به صورت خودکار به نوشتار تبدیل شود؟ آیا می دانید نرم افزاری برای این کار طراحی شده که می تواند گفتار را به نوشتار تبدیل کند؟ امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان نرم افزاری بسیار کاربردی را قرار داده ایم که براحتی می تواند تبدیل گفتار به نوشتار را انجام دهد.دیگر برای متن های طولانی نیاز به نوشتن و ساعت ها وقت گذاشتن نیست.از این پس با داشتن نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار براحتی در عرض چند ثانیه یک متن بلند بالا را به صورت نوشتاری در بیارید.

با سیستم جدید تایپ گفتاری بسیاری از مشکلات کنونی بر طرف شده و دیگر از خستگی دستان در هنگام تایپ خبری نخواهد بود.شما می توانید این نرم افزار کاربردی را همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴  به صورت خرید پستی می توانید تهیه نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما اگر به هر دلیلی نمی توانید از تایپ کردن متون خود استفاده کنید و یا فرصت کافی برای این کار را ندارید و یا هنوز آنقدر حرفه ای نشده اید که با سرعت بالا بخواهید تایپ کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم همین الان با خرید نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار تمام مشکلات گفته شده را برطرف نموده و دیگر نگران موارد یاد شده نباشید.

 

 

 

 

خرید نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار

از خصوصیات منحصر به فرد این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫ دقت تشخیص بالا (دقت حدود ۸۰% برای صحبت در محیط اتاق عادی)

۲٫ تایپ متن همزمان با بیان جملات

۳٫ قابلیت تشخیص جملات به صورت طبیعی و پیوسته

۴٫ قابل استفاده در محیط‌های تایپ رایج مانند Microsoft Word, WordPad و …

۵٫ قابلیت ویرایش متون در هنگام تایپ گفتاری یا بعد از آن

۶٫ قابلیت اضافه نمودن کلماتی که در بانک کلمات سیستم موجود نیستند (مانند اسامی خاص)

۷ .قابلیت تشخیص علایم خاص مانند نقطه، خط بعد، ویرگول، … به صورت صوتی

۸٫ این سیستم با سرعت های مختلف گفتاری قابل استفاده می‌باشد ولی لازم است که گفتار به صورت شمرده، واضح  باشد.

۹٫ برای حفظ کارایی در این سیستم، لازم است که در یک محیط آرام و با حداقل سر و صدا و نویزهای محیطی(مانند اتاق کار یک اداره) استفاده شود تا شرایط و صداهای اطراف بر روی گفتار فرد تاثیر نگذارد.

۱۰٫ برای افزایش کارایی سیستم تایپ گفتاری دراگون، لازم است که سیستم با صدای کاربر آموزش ببیند، زمان این آموزش حدود ۱۰ دقیقه است و این کار برای یک بار در هنگام نصب اولیه سیستم انجام گرفته و کاربر می‌تواند برای همیشه از آن استفاده نماید.

۱۱٫ علاوه بر اطلاعات آوایی، در این سیستم مشابه انسان، از اطلاعات زبانی مانند معنی و ترتیب کلمات برای فهم جمله بیان شده استفاده شده است.

۱۲٫ قابلیت تخصصی نمودن دایره کلمات برای کاربردهای خاص وجود دارد و کلمات تخصصی یا کلمات خاص به سیستم اضافه می‌شود.

 

 

خرید مستند دعواهای خیابانی

خرید مستند دعواهای خیابانی

 

خرید مستند دعواهای خیابانی همانطور که از نام این محصول مشخص است برای اولین بار درباره دعواهای که بین مردم در کوچه و خیابان صورت می گیرد مستندی زیبا و مهیج ساخته شده است.در این مستند زیبا شما صحنه هایی واقعی از دعواهای خیابانی را مشاهده خواهید کرد.ما نیز بر ان شدیم برای علاقه مندان به تماشای چنین مستند هایی این محصول را در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ تهیه کرده و برای شما  علاقه مندان به صورت خرید پستی قرار دهیم.مستند دعواهای خیابانی می تواند ساعت ها شما را مشغول خود کند و هیجانی کاملا واقعی را تجربه نمایید.

کیفیت این فیلم مستند بسیار عالی بوده و در تصاویر و صحنه های ان هیچ گونه دخل و تصرفی صورت نگرفته است و هر انچه که می بینید کاملا واقعی می باشد.

 

 

 

 

خرید اینترنتی مستند دعواهای خیابانی

در ایبن مستند زیبا شما شاهد صحنه های کاملا واقعی هستید که دیدن ان به هیچ وجه برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود.صحنه های درگیری و مبارزه های خیابانی که پر از خشونت و زد و خورد می باشد.ما سعی کرده ایم در مارکت سنتر ۲۴ یکی از مهیج و منحصر به فردترین مستند ها را که کمتر جایی نمونه ان وجود دارد را برای شما عزیزان در نظر بگیریم.همین الان می توانید این مستند بی نظیر را از طریق خرید اینترنتی سفارش دهید و بعد از چند روز در هر کجای ایران که باشید انرا دریافت نمایید.

ما سعی کرده ایم با بالاترین کیفیت موجود این مستند را تقدیم شما بینندگان نماییم.حتما دقت نمایید که در هنگام تماشای این مستند کودکان با شما همراه نباشند چرا که ممکن است از دیدن چنین صحنه هایی بعدا الگو برداری کرده و موجبات پرخاشگری در رفتار و کردار آینده انها شود.

 

 

خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی

خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی

 

 

خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی .آیا تا کنون سخنان آیت اله مجتهدی تهرانی را گوش داده اید؟ ایشان با بیانی شیوا و روان همیشه منبرهای پر مخاطبی را برگزار کرده اند.درس ها و پند های آیت اله مجتهدی تهرانی می تواند راه گشای مناسبی برای زندگی اینده هر جوانی باشد.اگر دوست دارید تا اصول زندگی خود را بر اساس قواعد اسلامی و دینی پایه ریزی کنید و همیشه در کار هایتان با توکا بر خدا موفق و پیروز باشید ما پیشنهاد می کنیم مجموعه سخنرانی های آیت اله مجتهدی تهرانی را همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ تهیه نموده و با گوش فرا دادن به انها راه و رسم زندگی خود را شکوفا نمایید.

شما برای خرید این محصول ارزشمند می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

آیت اله مجتهدی تهرانی در سال ۱۳۰۲ در خانواده ای مذهبی در تهران به دنیا امدند و از همان ابتدای خردسالی در حانواده ای مذهبی رشد پیدا کردند و همین باعث ایجاد زمینه ای مناسب در ایشان برای رشد و شکوفایی استعدادهایشان در این راه شد.هر وقت که پای منبر های این بزرگ مرد خواهید نشست اصلا زمان برایتان معنی پیدا نمی کند و آنقدر ایشان زیبا و شیوا سخنرانی می کنند که گذر زمان را فراموش خواهید کرد.

 

 

 

 

 خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی

 

ایشان با بیانات پر فیض خود توانستند بسیاری از جوانان را همیشه پای منبر خود جمع کنند و پند و اندرز نمایند.سخنان ایت اله مجتهدی تهرانی با کلامی شیوا وگیرا باعث شده است تا از پیر و جوان همه و همه علاقه مند به گوش دادن به آن باشند.همین الان می توانید این مجموعه ارزشمند را از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سفارش داده و بعد از دریافت محصول  وجه انرا پرداخت نمایید.

 

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

خرید مستند رژه پنگوئن ها

خرید مستند رژه پنگوئن ها

 

امروز با یک مستند بسیار زیبا و دیدنی در خدمت شما هستیم.آیا تا به حال درباره پنگوئن ها چیزی شنیده اید؟ مجموعه امروز درباره زندگی این جانور می باشدو با نام مستند رژه پنگوئن ها ساخته شده است.مستند پنگوئن یکی از زیباترین کار هایی است که درباره این موجود ساخته شده است.

شما با تماشای این مستند زیبا از لحظه به لحظه زندگی این موجود مطالع می شوید که چگونه و به چه صورت زندگی می کند.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید مستند فوق را برای شما علاقه مندان فراهم آورده ایم و براحتی با کلیک بروی دکمه خرید پستی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

نقل داستان گونه مستند رژه پنگوئن ها باعث شده است تا جذابیتی دو چندان داشته باشد و نسبت به مستند های مشابه از طرفداران بسیاری برخوردار باشد.فیلم مستند رژه پنگوئن‌ها با کارگردانی لوک ژاکه و صدای مورگان فریمن محصول انجمن جغرافیای ملی در سال ۲۰۰۶ است.

 

خرید مستند رژه پنگوئن ها

در این مستند شاهد لحظه تولد نوزادان پنگوئن خواهید بود همچنین  لحظات نبرد و مبارزه و لحظات شکار کردن و همچنین صحنه های شکار شدن این موجودات.برای ساخت این مجموعه نزدیک به یک سال در شرایط بسیار بد آب و هوا و سخت زحمت کشیده شده است.

جالب است بدانید به محض ورود مستند پنگوئن ها به بازار به رکورد تاریخی فروش ۷۷ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

این مستند زیبا را می توانید همین الان با  بالاترین کیفیت موجود از مارکت سنتر ۲۴ سفارش دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

  

کلمات کلیدی:

مستند پنگوئن,خرید مستند پنگوئن ها,رژه پنگوئن ها

زندگی پنگوئن ها

 

خرید مستند رژه پنگوئن ها توسط 25 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:

٬ , , , ,

============================================

خرید اینترنتی مستند حیات وحش Yellow Stone

خرید اینترنتی مستند حیات وحش Yellow Stone

 

خرید اینترنتی مستند حیات وحش Yellow Stone آیا شما هم به مستند حیات وحش علاقه مند هستید؟ آیا از دیدن راز بقا خسته نمی شوید؟ ما امروز یک مستند زیبا در باره راز بقای حیوانات تهیه کرده ایم .این مجموعه معروف است به مستند Yellow Stone. ان اسم نام پارک ملی واقع در ایالت متحده آمریکا می باشد.این منطقه یکی از عجاب انگیز ترین قسمت های دنیا به حساب می آید.اکو سیستم موجود در این پارک به سه بخش زمستان-تابستان و پاییز تقسیم بندی می شود.

ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید مستند فوق را برای شما عزیزان فراهم اورده ایم و با کلیک بروی دکمه خرید پستی براحتی می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.مستند حیات وحش فوق یکی از قوی ترین کارهای این ژانر بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

 

خرید اینترنتی مستند حیات وحش Yellow Stone

زمستان فصلی که در ان پارک ملی یلو استون به صورت یکپارچه تبدیل به یخچالی برگ می شود و همه جا را برف و یخبندان  فرا خواهد گرفت و اکوسیستمی اعجاب آمیز را به تصویر می کشد. بهار و تابستان  هم ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد، سرسبزی و نشاط پس از زمستان سخت و طاقت فرسا پدید می آید. اما دیری نمی پاید که نوبت به پاییز می رسد، موجودات حیات وحش یلو استون می دانند که زمستان سختی در پیش است، پاییز یلو استون تصویری از تلاش جاندران برای غلبه بر برف و یخبندان زمستان است.

شما در این مستند با انواع و اقسام جانوران و نحوه زیست انها آشنا خواهید شد.تصاویری را خواهید دید که شاید تا به حال هرگز ندیده باشید.لحظه به لحظه این مستند تماشایی و دیدنی بوده و با بالاترین کیفیت به شما علاقه مندان به حیات وحش تقدیم می گردد.

 

 

خرید اینترنتی مستند حیات وحش Yellow Stone توسط 12 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

=================================================

خرید اینترنتی مستند حشرات

خرید اینترنتی مستند حشرات

 

خرید اینترنتی مستند حشرات امروز برای شما علاقه مندان به مستند حیات وحش یکی از زیبا ترین و جدید ترین کارهای این بخش را قرار داده ایم.مستند حشرات نام این محصول می باشد.حشرات به عنوان بزرگترین گروه از بند پایان به شمار می آیند و ا به حال حدود یک میلیون گونه از این نوع بند پایان کشف شده است.جالب است بدانید که قدمت حشرات حتی از دایناسور ها هم بیشتر بوده و بیش از ۴۰۰ میلیون سال پیش نیز این موجودات وجود داشته اند.مستند حشرات دارای تصاویری بی نظیر و با کیفیت فوق العاده بالایی هستند که شما را شگفت زده خواهند کرد.انواع و اقسام مختلف حشراتی که تا کنون حتی به چشم هم ندیده اید را در این مجموعه مستند مشاهده خواهید کرد.

با خرید مستند فوق و تماشای ان پی به پیچدگی بیشتر زندگی حشرات خواهید برد.

 

خرید اینترنتی مستند حشرات

نحوه زندگی کردن بسیاری از حشرات در این مجموعه بررسی می شود و شما بیشتر با زندگی این موجودات آشنا خواهید شد.بدن همه حشرات از سه قسمت تشکیل شده است:

سر-سینه-شکم

معمولا اکثر حشرات دارای شش پا و دو شاخک بوده و برخی بال دار و اکثرا بدون بال می باشند.در زیر درباره چند حشره اطلاعاتی را نوشته ایم که خالی از لطف نیستند:

همه شما تا به حال زنبور عسل را از نزدیک دیده اید.این حشره از موجودات بسیار مفیدی است که حدود ۱۵۰ میلیون سال پیش نیز زندگی می کرده است.در ان دوران زنبورها به صورت انفرادی زندگی می کرده اند و هر کدام لانه ای جدا برای خود داشته اند.و سال ها طول کشیده است که آنها به زندگی اجتماعی روی آورده اند و در نهایت منجر به ساخت لانه های انبوه در کنار یکدیگر شده اند.

مارکت سنتر ۲۴ شما رادعوت به دین این مستند زیبا از حشرات می کند.کیفیت پخش فوق العده عالی

.

 

خرید اینترنتی مستند حشرات توسط 20 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

===================================================

خرید مستند تعقیب و گریز ماشین ها

خرید مستند تعقیب و گریز ماشین ها

خرید مستند تعقیب و گریز ماشین ها  – حتما تا به حال در فیلم های هالیودی صحنه های بسیار زیبایی از تعقیب و گریز ماشین ها را مشاهده کرده اید که در اوج حرفه ای گری و هیجان کامل این کار انجام می شود.امروز ما برای شما عزیزان علاقه مند به دیدن این صحنه مستندی را با نام تعقیب و گریز ماشین ها در فیلم های هالیوود تهیه کرده ایم.شما در این مستند زیبا انواع تعقیب و گریز های مختلف را مشاهده خواهید کرد که بعضی از انها نیز منجر به رخ دادن حوادثی واقعی شده اند.

 

خرید مستند تعقیب و گریز ماشین ها

در این مستند زیبا انواع صحنه های درگیری مجرمین با پلیس ها را نیز خواهید دید.همچنین صحنه های مختلف برخورد ماشین ها با مانع های مختلف از جمله تماشایی ترین قسمت های این مستند می باشد.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به این مجموعه امکان خرید پستی آنرا فعال کرده ایم و براحتی می توانید همین الان  سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.تعقیب و گریز های دیوانه وار ماشین های مدل بالا و اخرین سرعت خالی از لطف نخواهد بود و قطعا صحنه هایی را در این مستند مشاهده خواهید کرد که شاید تا کنون جایی نمونه آنرا ندیده باشید.

این مستند دارای صحنه هایی است که شاید در هیچ فیلیم هنوز انها را شماهده نکرده اید.اتفاقات کاملا واقعی و حوادثی که برای این افراد رخ داده را همه به صورت یکجا در این مستند زیبا تماشا خواهید کرد و لذت خواهید برد.اگر علاقه مند به رانندگی و حوادث جانبی ان هستید و دوست دارید پشت صحنه بسیاری از تعقیب و گریزهای فیلم های هالیوودی را تماشا کنید پس حتما دیدن این مستند زیبا را از دست ندهید.مارکت سنتر ۲۴ این اثر رابرای همه خریداران به صورت پستی به سراسر کشور ارسال می کند.

 خرید مستند تعقیب و گریز ماشین ها توسط 23 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5

 



برچسب:
٬

====================================================

خرید مستند تاریخچه کارخانجات فراری

خرید مستند تاریخچه کارخانجات فراری

 

امروز برای علاقه مندان به ماشین های لوکس مستندی زیبا درباره تاریخچه ماشین های فراری آماده کرده ایم.این برند معروف و لوکس  را تقریبا همه اسم ان را شنیده ایم.کارخانه فراری در طراحی و تولید خودرو های لوکس فعالیت داشته و قدمتی ۵۰ ساله دارد.شما در مستند تاریخچه کارخانجات فراری خواهید دید که چگونه یک خودروی لوکس تولید می شود.از مرحله اول که طراحی باشد تا مراحل دیگر که ساخت قطعات و مونتاژ و در نهایت آزمایش باشد همه و همه را در این مستند زیبا می توانید مشاهده کنید.

ما نیز برای علاقه مندان به خرید مستند فوق در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما از نزدیک مشاهده خواهید کرد که برای ساخت یک ماشین لوکس چگونه و با چه روشی عمل خواهند کرد و چرا برند فراری سال هاست که جز برترین برندهای تولید اتومبیل در جهان محسوب می شود.کارخانه فراری یکی از کارخانه های ایتالیایی می باشد که در سال ۱۹۴۷ فعالیت خود را شروع کرده است.این شرکت اولین فعالیت خود رد زمینه ساخت اتومبیل را در سال ۱۹۴۹ شروع کرد.در سال های بعد دقیقا در سال ۱۹۶۹ این کارخانه دچار ضرر های هنگفتی شد و مجبور به فروش قسمتی از سهام خود گردید و هم اکنون نیز این سهام در دستان  شرکت فیات می باشد.

 

خرید مستند تاریخچه کارخانجات فراری

مستند تاریخچه کارخانجات فراری یکی از زیبا ترین کار هایی است که درباره تولید و تنجهیز خودروهای لوکس انجام شده است.حتما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده به تماشای این مستند زیبا بنشینید.هم اکنون فراری یکی از تیم های شرکت کننده در مسابقات فرمول ۱ جهان می باشد و هر ساله در این مسابقات مهم برای عرض اندام شرکت می کند.

لوگوی شرکت فرای نیز یک اسب سیاه رنگ می باشد که در جلوی یک سپر زرد رنگ قرار دارد و در بالای ان سه رنگ سبز و سفید و قرمز و دو حرف s  و f وجود دارد.

 

خرید مستند تاریخچه کارخانجات فراری توسط 41 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

==============================================

مستند ماشین های میلیون دلاری

مستند ماشین های میلیون دلاری

 

برای علاقه مندان به خودرو های لوکس و گران قیمت امروز یک مستند زیبا در نظر گرفته ایم.نام این محصول مستند ماشین های میلیون دلاری است.در این مجموعه شما انواع و اقسام خودروهای لوکس دنیا را مشاهده خواهید کرد که دارای قیمت های بسیاری بالایی هستند.

در مستند ماشین های میلیون دلاری شما شاهده سریع ترین و گران ترین و زیبا ترین ماشین های جهان هستید.این مجموعه با کیفیت عالی تهیه و برای شما علاقه مندان در فروشگاه قرار داده شده است.برای خرید مستند فوق می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

مستند ماشین های میلیون دلاری

شما خواهید دید که بهترین های خودرو سازی در دنیا گرد هم آمده اند و بهترین محصولات خود را به رقابت گذاشته اند.در قسمت بعدی مستند  ما این غول های  گران قیمت را با هم مقایسه می کنیم..از لحاظ بررسی امکانات و همچنین بررسی تجهیزات داخلی و توان موتور و سرعت و شتاب اولیه

پس اگر علاقه مند هستید تا بدانید برترین خودروی جهان از نظر سرعت و قدرت کدام می باشد با ما همراه باشید .این مجموعه یکی از بی نظیر ترین و تماشایی ترین مستندهایی است که در رابطه با ماشین و صنعت خودرو ساخته شده است.شما در این مجموعه با خودروهایی آشنا خواهید شد که شاید  در کل جهان به تعداد انگشتان دست هم از آنها یافت نشود و بسیار خاص و منحصر به فرد می باشند.این خودروهای لوکس و گران قیمت به سفارش میلیاردر های سراسر دنیا از جمله ایران سفارش داده می شوند. همین الان می توانید سفارش خود را در فروشگاه ما به ثبت رسانده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این مستند با  بلاترین کیفیت موجود و با بسته بندی شیک برایتان ارسال می شود.
 

 

مستند ماشین های میلیون دلاری توسط 31 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

================================================

خرید مستند علوم پزشکی باستان

خرید مستند علوم پزشکی باستان

 

آیا دباره علم پزشکی باستان چیزی شنیده اید.؟آیا می دانید در دوران باستان تا چه اندازه علم و تکنیک های پزشکی پیشرفت کرده بودند؟ امروز با یک مستند بسیار زیبا در این زمینه در خدمت شما عزیزان هستیم.در این مجموعه به بررسی علوم و تکنیک های پزشکی دوران کهن می پردازیم و با هم سفری به دوران باستان خواهیم داشت. با تماشای مستند تکنیک های پزشکی باستان در خواهید یافت که بسیاری از ابزار و لوازم پزشکی کنونی بر گرفته از همان دوران ها بوده است.

ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴برای علاقه مندان به خرید مستند زیبا امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و براحتی همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب این مستند زیبا باعث شده است تا استقبال خوبی از آن به عمل امده وفروش بالایی را تجربه نماید.برای شما دوستانی که به علم پزشکی  نیز علاقه مند هستید تماشای مستند علم پزشکی باستان خالی از لطف نخواهد بود و قطعا می تواند برایتان بسیار جالب و مهیج نیز باشد.

 

خرید مستند علوم پزشکی باستان

مستند فوق جز معدود مستندهایی است که در این زمینه ساخته شده است و قطعا با تماشای آن می توانید اطلاعات دقیقی راجع به علم پزشکی باستانی و سنتی بدست اورید.اینکه در دوران قدیم چگونه به درمان بیماری ها می پرداختند  و تفاوت های درمانی ان زمان نسبت به عصر جدید چه می باشد.شما خواهید دید که حتی در قدیم و در دوران باستانی بوسیله علوم سنتی و طب سنتی می توانستند بیماری های بسیار وحشتناک را نیز درمان نمایند  و این در واقع قدرت طب سنتی را نشان می دهد.

هنوز هم گروهی بر این باورند که طب سنتی بسیار کار امد تر نسبت به علوم پزشکی مدرن می باشد و معتقدند که در این نوع درمان دیگر عوارضی برای قسمت های دیگر بوجود نمی اید.به هر حال ما شما را دعوت به دیدن این مستند زیبا می کنیم.

 

 

خرید مستند علوم پزشکی باستان توسط 25 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

خرید آموزش کامپیوتر ویژه کودکان

خرید آموزش کامپیوتر ویژه کودکان

خرید آموزش کامپیوتر ویژه کودکان – امروزه شاهد ان هستیم که هر روز نسبت به قبل استفاده از کامپیوتر فراگیر تر شده و تقریبا تمام کارهای ما دارد به سمت کامپیوتری شدن کشیده می شود.از این رو این نیاز دقیقا حس می شود که باید آموزش کامپیوتر را تمامی افراد خانه بگذرانند تا بتوانند از پس کارهای خود بر بیایند.از این رو فروشگاه مارکت سنتر ۲۴  محصولی بسیار کاربردی و منحصر به فرد در این زمینه تهیه نموده است با نام آموزش کامپیوتر ویژه کودکان.چون در بازار و در سایر کتب های درسی اموزش های مختلفی برای گروه های سنی  بزرگسالان  در نظر گرفته اند از این رو کما نیز جای یک اموزش  را برای گروه سنی کودکان و نوجوانان خالی می دیدیم و بر همین اساس این محصول را در سایت خود قرار داده ایم.

آموزش کامپیوتر برای کودکان سعی کرده است تا با زبانی بسشیار شیوا و به دور از هر پیچیدگی خاصی تمام نکات و موارد اولیه و ضروری استفاده از کانپیوتر را برای کودکان بازگو کند.زبانی شیرین  و بیانی کودکانه از موارد بسیار مهمی هستند که باعث شده است تا کودکان تماشای این مجموعه را دوست بدارندو از ان خسته نشوند.شما باید از همین الان به فکر اموزش کودکان و فرزندان خود باشید تا از دنیای فن آوری اطلاعات نسبت به سایرین عقب نمانند و بتوانند بعدها در جامعه حرفی برای گفتن نسبت به هم سن و سالان خود داشته باشند.شما در این مجموعه می توانید مواردی همچون:

اموزش مقدماتی کار با کامپیوتر

آموزش مقدماتی کار با ویندوز

آموزش  مقدماتی کار با اینترنت

آموزش مقدماتی کار با نرم افزاری های ورد و اکسل

آموزش رایت  دیسک با کامپیوتر

و….

قطعا فرزندان شما پس از تماشای این مجموعه اموزشی توانایی هایی را بدست خواهتد اورد که تا کنون نداشته اند و دید بهتری نسبت به این قضیه پیدا خواهند کرد و قطعا در آینده نیز می توانند در علوم کامپیوتر موفق تر نسبت به سایرین ظاهر شوند.این مجموعه شامل ۷ ساعت اموزش تصویری توسط بهترین اساتید برجسته بوده و باز بانی ساده و بسیار شیرین به یادگیری تمام نکات خواهد پرداخت.همین الان می توانید برای کودک دلبند خود این محصول را تهیه کرده و به او هدیه دهید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی  کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه کالا به دستتان رسید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

خرید آموزش کامپیوتر ویژه کودکان توسط 34 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5


برچسب:
٬ , , ,

====================================================

خرید اینترنتی عینک آفتابی زنانه

خرید اینترنتی عینک آفتابی زنانه

 

خرید اینترنتی عینک آفتابی زنانه – در میان تنوع بالای انواع عینک هی آفتابی که هر روز شاهد آن هستید امروز می خواهیم یکی از زیباترین و شیک ترین محصولات را در این زمینه به شما معرفی نماییم.عینک آفتابی زنانه dior نام محصول مورد نظر ما است و همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید یکی از شیک ترین و منحصر به فرد ترین طرح هایی است که تا کنون در بازار امده است.این عینک آفتابی زیبا در میان چهره های معروف هالیوود بسیار محبوب بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.علاوه بر بدنه ای منحصر به فرد و بسیار شیک تمام استاندارد های لازم برای مرافپقبت از چشمان شما را به همراه داشته و براحتی در مقابل اشعه های مضر آفتاب از چشما شما محافظت خواهد کرد.همچنین دارای استاندارد uv400 بوده و با کیفیت بسیار بالایی که دارد از ورود اشعه ماواری بنفش به درون چشنان شما جلوگیری می کند..شیشه های این عینک آفتابی زنانه ضد خش  بوده و دارای رنگ ثابتی می باشد.در تکنولوژی استفاده شده در شیشه های آن نیز از حالت آنتی رفلکس استفاده شده است.

همچنینی یکی از مهمترین استاندارد هایی که در این عینک به کار رفته است این است که به جز ورود اشعه ماورای بنفش از ورود اشعه های uvc و uvb نیز جلوگیری به عمل اورده و همین موضوع باعث ایجاد شفافیت در تصاویر شده و شما محیط بیرون را بدون هر گونه تغییر رنگ مصنوعی می توانید مشاهده کنید.ما این عینک آفتابی زنانه را برای علاقه مندان به ان در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار داده ایم و هر زمان که تمایل به خرید آن داشتید می توانید براحتی بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از آنکه محصول به دستتان رسید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

ما این محصول را به همراه یک عدد کیف و دستمال مخصوص برای شما ارسال خواهیم کرد و از این پس می توانید با چهره ای جذاب تر از همیشه و متفاوت تر نسبت به بقیه در محافل و در میان دوستان خود ظاهر شوید.همچنین اگر به فکر تهیه یک هدیه شیک و به یاد ماندنی برای  همسر و یا نامزد خود هستید ما پیشنهاد می کنیم تا از این محصول برای  این کار استفاده نموده و طرف مقابل خود را خوشحال و شگفت زده نمایید.

 

خرید اینترنتی عینک آفتابی زنانه توسط 21 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

======================================================

خرید ساعت زنانه ck طرح لارنس

خرید ساعت زنانه ck طرح لارنس

 

خرید ساعت زنانه ck طرح لارنس  – در میان تنوع بالای ساعت های زنانه که هر روز در بازار مشاهد ه می کنید امروز برای شما مشتریان عزیز یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین محصولات موجود در بازار را تهیه و در فروشگاه قرار اده ایم.نام این محصول ساعت زنانه ck طرح لارنس است و به دلیل طراحی بسیار شک و منحصر به فردی که دارا می باشسد توانسته خیلی زود در میان سایر  محصولات دیگر جایگاه خود را تثبیت نماید.این ساعت زنانه به رنگ طلایی بوده و با طراحی چشم نوازش قطعا نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

شما می توانید از این محصول در مهمانی ها و مجالس مهم نیز استفاده کرده و براحتی با لباس های خود آنرا ست نمایید.پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال خرید ساعت زنانه هستید حتما قبل از انتخاب نهایی این محصول را نیز با دیگر محصولات مورد نظرتان مقایسه نمایید.هم قیمت مناسب و هم طراحی بسیار شیک آن باعث شده تا نسبت به سایر محصولات از فروش بالاتری برخوردار باشد.همچنین وزن این محصول بسیار سبک بوده و در هنگام استفاده اصلا متوجه ان نخواهید شد.

 

خرید ساعت زنانه ck طرح لارنس

اگر به دنبال خرید یک هدیه بسیار شک و منحصر به فرد برای همسر و یا نامزد خود هستید ما این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.صفحه نمایش بسیار شیک و رنگ طلایی آن واقعا نما و جلوه ای بی نظیر به دستان شما خواهد داد.ما این محصول را در فروشگاه مارکت سنتر به صورت خرید پستی برای عموم مردم قرار داده ایم و هر زمان که خواستید می توانید براحتی و تنها با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از ردیافت محصول وجه کالا را به مامور پست تحویل دهید.

 

خرید ساعت زنانه ck طرح لارنس توسط 18 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

==========================================================

خرید اینترنتی مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳

خرید اینترنتی مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳

 

خرید اینترنتی مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ – اگردوست دارید تا مجموعه ای کامل از نرم افزار های روز دنیا را به صورت یک مجموعه کامل داشته باشید و هر زمان که نیاز به هر گونه نرم افزاری داشتید  بدون نیاز به جستجو دانلود ان از اینترنت براحتی انرا از این مجموعه نرم افزار نصب و اجرا نمایید ما به شما خرید مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ را پیشنهاد می کنیم.این مجموعه بی نظیر در میان سایر محصولات مشابه خود دارای کیفیت بسیار مطلوب و قابل قبولی بوده است.

در مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ سعی شده است تا آخرین و بروز ترین نرم افزار های دنیا را در آن قرار داده شود و شما بدون نیاز به هر گونه دانلود نرم افزار مورد نر براحتی آنرا در این مجموعه یافته و در عرض چند ثانیه نصب نمایید.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه  مندان به خرید نرم افزار لرد امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم و همین الان براحتی می توانید سفارش خود را ثبت نموده و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ در ۲۸ دی وی دی سیلور بوده که از این تعداد سه عدد دی وی  دی اموزشی و ما بقی نرم افزار می باشند.همچنین به هماره این مجموعه یک دفترچه راهنمای رنگی ۸۰ صفحه ای نیز برای شما خریداران محترم ارسال می شود.مجموعه اموزش های موجود در این نرم افزار به صورت کاملا مولتی مدیا بوده و شامل ده ها ساعت اموزش های کاربردی همچون فتو شاپ می باشد.

نسخه ۲۰۱۳ با بروز رسانی  و قرار گرفتن اخرین نرم افزار های دنیا د رخد نسبت به نسخه قبلی دارای ۸۰% تغییر بوده و کاملا در هنگام استفاده از ان این تغییر احساس می شود.

مجموعه لرد ۲۰۱۳ دارای بیش از ۳۰۰۰ نرم افزار  مختلف بوده و بیش از ۱۰۰ ساعت آموزشی در ان گنجانده شده است.همچنین  ۶۵۰ صفحه مقالات جدید در ۱۳۳ گروه مختلف نیز در انها جای داده شده است.در ضمن شما در این مجموعه می توانید اموزش ویندوز۸ را به صورت کامل در اختیار داشته باشید.همچنین موارد زیر که به صورت فهرست وار نوشته شده است ار می توانید در مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ براحتی بیابید:
• ویندوز سرور ۲۰۱۲ (Full Activated)
• نسخه ۱۲٫۱۰ از لینوکس (Ubuntu)
• آخرین نسخه ویندوز ایکس پی سرویس پک ۳ مایکروسافت و سرویس پک ۲ اوریجینال
• مجموعه زبان برنامه‌نویسی Microsoft Visual Studio 2012 نسخه فاینال
• مجموعه‌ای از برترین آنتی‌ویروس‌ها و برنامه‌های امنیتی با قابلیت آپدیت
• برنامه آفیس نسخه‌های ۲۰۰۳-۲۰۱۰-۲۰۱۳ به همراه فارسی‌ساز محیط آن‌ها و فعال‌سازی دائمی
• نسخه کامل تمامی نرم‌افزارهای گرافیکی و مولتی مدیای شرکت ادوبی CS6
• برنامه DriverPack Solution حاوی بیش از ۶۰ هزار درایور با قابلیت شناسایی، نصب و آپدیت خودکار درایورها
• نرم‌افزار واژه شناس (OCR) فارسی با قابلیت اسکن متون و تبدیل آن‌ها به متن‌های قابل ویرایش
• معروفترین برنامه‌های رایت CDو DVDبه همراه برنامه محبوب Nero Multimedia Suite12
• برخورداری از آتوران پیشرفته با قابلیت جستجوی هوشمند در نام نرم‌افزارها و توضیحات فارسی آن‌ها
• کتابچه کاملا فارسی به همراه شرح کلیه نرم‌افزارها
• امکان جستجوی سریع در لیست نرم‌افزارها
• جامع‌ترین منو برای دسترسی آسان به تمامی نرم‌افزارها
• آتوران جدید با محیط گرافیکی و کاملا ۲ زبانه فارسی و انگلیسی
• آپدیت آفلاین و آنلاین آنتی‌ویروس‌ها از طریق سیستم جدید پشتیانی در آتوران
• نمایش قیمت، رتبه جهانی و شرکت سازنده هر نرم‌افزار و… در محیط آتوران
• نمایش تصویر محیط نرم‌افزارها، توضیحات فارسی شرح نرم‌افزار، توضیحات فارسی نحوه فعال‌سازی
• نرم‌افزارها، توضیحات انگلیسی و… در محیط گرافیکی آتوران

 

خرید اینترنتی مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ توسط 39 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

========================================================

خرید اینترنتی سارافون تابستانه

خرید اینترنتی سارافون تابستانه

 

خرید اینترنتی سارافون تابستانه  – در فصل گرم تابستان یکی از بهترین لباس هایی که خانم ها می توانند استفاده نمایند سارافون می باشد.ما نیز بر همین اساس برای اینکه پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشیم از میان سایر محصولات موجود دربازار سعی نموده ایم تا محصولی با کیفیت بالا و قیمت تمام شده مناسب رابرای شما عزیازن در نظر گرفته و امکان خرید پستی آنرا فراهم نماییم.این سارافون تابستانه در ۵ رنگ مختلف و بسیار شیک دوخته شده است.یکی از مهمترین دلایلی که ما این مانتو سارافون را برای شما  در نظر گرفته ایم به خاطر دقت در دوخت ان بوده و رعایت تمام نکات زیبایی در ان می باشد.همچنین به دلیل اینکه توسط خیاطان مجرب داخل کشور دوخته شده است هم از نظر کیفیت بسیار بالاتر بوده و هم اینکه از نظر قیمت تمام شده نیز بسیار مناسب تر می باشد.

 

این محصول می تواند به عنوان پوشش مناسبی برای ایام تابستان شما خانم های شیک پوش محسوب شود.الیاف به کار  رفته در پارچه این محصول از پنبه بوده و بسیار نرم و لطیف می باشد و هنگام استفاده از ان احساس رضایت و راحتی خاصی به شما دست می دهد.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای علاقه مندان به خرید سارافون تابستانه امکان خرید پستی این محصول را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان در هر کجای یاران عزیز که باشید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از اینکه محصول خود را ردیافت کردید وجه کالا را به مامور بپردازید.

همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید تمام دقت و ظرافت به کار رفته است تا در نهایت محصولی بسیار شیک و منحصر به فرد به دست مشتری  برسد.از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه شیک برای دوستان و یا همسر و نامزد خود نیز استفاده نمایید و موجب شادی و خوشحالی انها شوید.

خرید اینترنتی سارافون تابستانه توسط 39 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

خرید آموزش سخت افزار کامپیوتر و مونتاژ قطعات

خرید آموزش سخت افزار کامپیوتر و مونتاژ قطعات

 

خرید آموزش سخت افزار کامپیوتر و مونتاژ قطعات – آیا دوست دارید تا از این پس خودتان کامپیوتر شخصیتان را اسمبل و مونتاژ کنید؟ آیا دوست دارید تا عیب یابی کامپیوترتان را از این پس خودتان انجام دهید.؟ ما امروز برای شما مجموعه ای آموزشی در نظر گرفته ایم که بوسیله آن می توانید آموزش کاملی درباره سخت افزار کامپیوتر ببینید و همچنین نکاتی بسیار مهم درباره عیب یابی کامپیوتر را به شما اموزش می دهیم.در این مجموعه بی نظیر شما با قطعات مختلف کامپیوتر آشنا می شوید و انواع مختلف مادربرد را به شما معرفی می کنیم. در قسمت بعدی نحوه نصب انواع قطعات  کامپیوتری  را فرا خواهید گرفت.

آموزش سخت افزار و مونتاژ کامپیوتر فوق یکی از کاملترین مجموعه های موجود در بازار است.

 

خرید آموزش سخت افزار کامپیوتر و مونتاژ قطعات

در مرحله بعد عیب یابی انواع قطعات کامپیوتری را فرا خواهید گرفت و نکاتی بسیار مهم درباره تعمیرات را آموزش می بینید.شما با خرید آموزش سخت افزار کامپیوتر می توانید نکات بسیار مهم و ضرووی را فرا گرفته که از هر کدام  در زمان خود به صورت کاربردی می توان استفاده کرد.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی مجموعه فوق را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت کرده و بعد از رسیدن کالا وجه آنرا به مامور پست تحویل دهید.این آموزش به صورت کاملا تصویری و با کیفیت بالا به شما عزیزان ارائه می شود.

زبان آموزش مورد نظر به صورت فارسی بوده و  به ثورت قدم به قدم و کاملا حرفه ای هم عیب یابی را به شما می آموزد و هم نحوه مونتاژ صحیح قطعات را.پس اگر دوست دارید تا در این زمینه به مهارت بالایی دست یابید همین الان اقدام به تهیه این مجموعه آموزشی کنید.

 

 

 

خرید آموزش سخت افزار کامپیوتر و مونتاژ قطعات توسط 21 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:

٬ , , , , , , , ,

==========================================================

خرید اینترنتی آموزش اینترنت

خرید اینترنتی آموزش اینترنت

خرید اینترنتی آموزش اینترنت – آیا دوست دارید یک بار برای همیشه با یک آموزش کامل و اصولی تمامی نکات لازم کار با اینترنت را فرا بگیرید؟ ما امروز برای شما علاقه مندان به یادگیری اینترنت مجموعه ای بی نظیر را آماده کرده ایم که بوسیله آن می توانید مهارت های لازم در زمینه اینترنت را کسب نمایید.آموزش اینترنت  فوق کاملا به زبان فارسی بوده و به صورت اصولی تمامی موارد لازم را به شما آموزش خواهد داد.شما در این اموزش با مباحث همچون:

آموزش نرم افزار اینترنتی اکسپلورر که به عنوان یک مرورگر اینترنتی به حساب می آید.

آموزش نرم افزار outlook express   به صورت کامل

نحوه اتصال به اینترنت به طرق مختلف

سرچ کردن مطلب مورد نظر در اینترنت

ساختن اکانت ایمیل

نحوه چک کردن ایمیل ها و فرستادن ایمیل

و….

 

 

خرید اینترنتی آموزش اینترنت

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به دنیای اینترنت این آموزش بسیار کاربردی را قرار داده ایم و براحتی می توانید همین الان با کلیک  بروی دکمه خرید پستی  سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

وابسته شدن تمامی فعّالیت‌های بشر به اینترنت در مقیاسی بسیار عظیم و در زمانی چنین کوتاه، حکایت از آغاز یک دوران تاریخیِ نوین در عرصه‌های گوناگون علوم، فن‌ّآوری، و به خصوص در نحوه تفکّر انسان دارد.شواهد زیادی در دست است که از آنچه اینترنت برای بشر خواهد ساخت و خواهد کرد، تنها مقدار بسیار اندکی به واقعیت درآمده‌است. اینترنت سامانه ای جهانی از شبکه‌های رایانه ای بهم پیوسته است که از پروتکل TCP/IP برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌نمایند. به عبارت دیگر اینترنت، شبکه شبکه هاست که از میلیون‌ها شبکه خصوصی،عمومی،دانشگاهی،تجاری و دولتی در اندازه‌های محلی و کوچک تا جهانی و بسیار بزرگ تشکیل شده است که با آرایه وسیعی از فناوریهای الکترونیکی و نوری به هم متصل گشته اند. اینترنت در برگیرنده منابع اطلاعاتی و خدمات گسترده ایست که برجسته‌ترین آنها وب جهان‌گستر(به انگلیسی: World Wide Web) و پست الکترونیکی می باشند.

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش اینترنت توسط 21 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

=======================================================

خرید آموزش زبان انگلیسی پاسپورت

خرید آموزش زبان انگلیسی پاسپورت

 

خرید آموزش زبان انگلیسی پاسپورت – همانطور که می دانید برای یادگیری زبان انگلیسی راه های گوناگونی وجود دارد.مجموعه ها و متد های مختلفی نیز در این زمینه در بازار وجود دارند که هر کدام خصوصیات مربوط به خود را دارا می باشد.ما امروز برای شما علاقه مندان به اموزش زبان  انگلیسی می خواهیم مجموعه ای بسیار بی نظیر را معرفی نماییم.آموزش زبان پاسپورت نام محصول مورد نظر ما می باشد.شما بوسیله این متد جدید قادر خواهید بود تا به ۲۵ زبان زنده دنیا مسلط شوید.از مهمترین خصوصیت این اموزش ساده و روان بودن آن می باشد.

شما با نرم افزار Passport to 35 Languages  که محصولی از شرکتی آمریکایی است می توانید خیلی زود در خود تحولی عظیم ایجاد کنید.کافیست تا یک بار هم از این متد برای اموزش زبان انگلیسی استفاده نمایید.قطعا اگر از متدهایی دیگر تا به حال استفاده می کردید با خرید و استفاده این محصول تفاوت و سطح  بالای آنرا حس خواهید کرد.

مطمئنا یادگیری یک زبان تازه هیچگاه به این سادگی نبوده است! این نرم افزار جامع آموزشی که بر پایه آسان دیدن، شنیدن و گفتن و تکرار کردن است و با تمرینات متعدد برای هر یک از زبان های زنده دنیا توانسته یادگیری هر یک از ۳۵ زبان تحت آموزش خود را مهیج و لذتبخش و آسان کند !

خرید آموزش زبان انگلیسی پاسپورت

شیوه آموزش به گونه ایست که زبان آموز سریعا در درک شفاهی و نوشتاری در هر یک از زبان ها پیشرفت خواهد کرد چرا که به صورت طبقه بندی شده با شروع از لغات و همزمان با آموزش لغات، آموزش مکالمه و در کنار آنها گرامر و اصول فرهنگی و زبان شناختی زبان مرجع و همچنین تمرینات متعدد و درخواست از زبان آموز برای تکرار توسط Headset که نرم افزار در تمرین همانند یک معلم خانگی باید جواب شمارا بشنود تا شما را برای تمرین بعد آماده کند.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان امکان خرید این مجموعه را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

شما توسط این نرم افزار قدرتمند می توانید بعد از مدت بسیار کوتاهی به زبان زیر تسلط یابید:

انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی امریکایی، فرانسوی، آلمانی، ترکی ، روسی، فارسی، اسپانیایی، هلندی، ایتالیایی، پرتغالی،عربی، هندی، بلغاری، چینی ، ژاپنی، چک، دانمارکی، یونانی، هبری، مجاری، ایرلندی، کره ای، نروژی، لهستانی، رومانیایی،سواحیلی، سوئدی، فیلیپینی، تایلندی، اکراینی، ویتنامی، اندونزیایی، استونیایی و ناتالی!

 

 

خرید آموزش زبان انگلیسی پاسپورت توسط 28 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

====================================================

خرید اینترنتی دیکشنری موبایل

خرید اینترنتی دیکشنری موبایل

 

خرید اینترنتی دیکشنری موبایل  همیشه برای زبان آموزان داشتن یک دیکشنری بسیار قدرتمند لازم و ضروری بوده است و همین امر موجب شده تا در بازار شاهد انواع و اقسام دیکشنری های مختلفی باشیم.امروز ما برای شما علاقه مندان یک مجموعه دیکشنری بسیار پیشرفته مخصوص موبایل اماده کرده ایم که در واقع نسخه موبایلی بوده و بروی گوشیتان نصب می شود.از این پس همراه خود می توانید بهترین دیکشنری های دنیا را داشته باشدی و هر زمان که نیاز داشتید با خیال راحت از آنها استفاده  نمایید.

مجموعه ۱۰۰ دیکشنری موبایل قابل اجرا بروی تمامی گوشی های موبایل بوده و قابلیت ترجمه انواع متن های عمومی و تخصصی را دارا می باشد.همچنین این دیکشنری قابلیت ترجمه به ۲۰ زبان دنیا را دارا بوده و زبان هایی همچون انگلیسی -فارسی-آلمانی-فرانسوی جز ان می باشند.

 

 

خرید اینترنتی دیکشنری موبایل


این نرم افزار بروی تمامی گوشی هایی با سیستم عامل های زیر قابل اجرا می باشد:
Java – Symbian series 60 v1 – v2 – v3
Symbian os 6 – 7.1 – 8.1 – 9.1 – 9.2
UIQ 2 – UIQ3
Symbian S80 – Symbian S90
Pocket pc – Windoes Mobile – Palm OS

شما برای خرید دیکشنری فوق می توانید همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ اقدام به خرید نمایید و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد  از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

ما سعی کرده ایم تا بهترین دیکشنری های موبایل را در یک مجموعه کامل برای شما عزیزان جمع اوری کرده و به صورت یکجا با قیمتی مناسب ارسال نماییم.همین الان می توانید در هر کجای ایران که هستید اقدام به خرید این مجموعه ارزشمند نموده و بعد ازدریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

 

خرید اینترنتی دیکشنری موبایل توسط 39 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

 

=====================================================

 

خرید اینترنتی آموزش جامع icdl

خرید اینترنتی آموزش جامع icdl

 

خرید اینترنتی آموزش جامع icdl -آیا دوست دارید تا در مهارت های اصلی کامپیوتر شما هم حرفی برای گفتن داشته باشید؟ آیا دوست دارید تا از این پس رفع مشکلات و نیاز های کامپیوتری خودتان را توسط خود حل نمایید؟ راجع به مهارت های icdl چیزی شنیده اید؟ امروز در یک مجموعه آموزشی منحصر به فرد قصد داریم تا به شما علاقه مندان مهارت های icdl که به صورت جهانی هم می باشد آموزش دهیم.این مجموعه در ۵ بخش تدوین شده است و در هر قسمت شما مهارتی بسیار کاربردی را فرا خواهید گرفت.آموزش icdl امروزه یکی از نیاز های هر کاربر اینترنت می باشد و چه بهتر که از همین الان به فکر اموختن انها باشید.شما در این مجموعه مفاهیم اولیه آی تی را فرا خواهید گرفت و اموزش کار با اینترنتی را به صورت حرفه ای خواهید اموخت.نحوه استفاده از کامپیوتر و نکات ریز  و درشت ان را اموزش می بینید و همچنین با نرم افزار های مختلف و کاربری آشنا خواهید شد.

 

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان امکان خرید پستی آموزش icdl  را فراهم کرده ایم و براحتی همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.همانطور که گفتیم این مجموعه شامل ۵ قسمت مهم می باشد.شما در بخش اول راجع به مفاهیم آی تی  و مفهوم icdl و کاربرد های ان خواهید اموخت.

 

خرید اینترنتی آموزش جامع icdl

در بخش دوم توانایی به کار گرفتن کامپیوتر و پرونده ها را به صورت کلی خواهید اموخت.کار با دسکتاب و کار با پوشه ها و گزینه های استارت منو و …. همگی جز این بخش می باشند.

 در بخش سوم شما آشنایی کاملی با انواع پوشه ها و نحوه تولید و مدیریت انها خواهید دید و همچنین با جستجو گر ویندوز آشنا خواهید شد.و با برنامه ورد پد نیز آشنایی خواهید یافت. در این بخش هر انچه که بخواهید از زیر و بم کامپیوتر به شما اموزش داده می شود.
در بخش چهارم آموزش icdl  شما با نرم افزار های مشاهده وب اشنا می شوید و نحوه به کار گیری و مدیریت انها را خواهید اموخت.
 در بخش پنجم هم نحوه به کار گیری و استفاده کاربردی از نرم افزار های اینترنت را خواهید اموخت.
اکنون پس از گذراندن این ۵ مرحله می توان گفت شما به یک کاربر حرفه ای تبدیل شده اید و از پس مشکلات خود بر خواهید امد.

 

خرید اینترنتی آموزش جامع icdl توسط 41 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 794
  • بازدید کلی : 3,998