loading...
سخته خوبی کردن
مهران بازدید : 17 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

 

در میان سایر لوازم خانگی یکی از پر مصرف ترین ها قطعا چیزی نسیت جز یخچال و فریزر .پس باید حتما در هنگام خرید این محصول دقت لازم به میزان مصرف انرژی ان داشت و حتما از مدل ها و برندهایی استفاده کرد که از برچسب انرژی با راندمان بالایی برخوردار هستند.اگر سری به بازار  زده باشید خواهید دید که بسیاری از فروشگاه ها اقدام به فروش یخچال فریزر کرده اند و از انواع برندها با اشکال مختلف و در قیمت های گوناگون را می توان در بازار ایران به وفور یافت.مدل های ساید بای ساید این روزها در بورس هستند و طرفداران بیشتری را به خود اختصاصا داده اند در کنار آنها مدل های سنتی و قدیمی نیز هنوز فروش خود را دارند و افراد با سطح اقتصادی پایین تر معمولا از این مدل ها استفاده می کنند.اما شاید یکی از دلایلی که می بینم فروش اتواع مدل های ساید بای ساید هر روز در حال افزایش  است به خاطر مصرف کم انرژی  انها می باشد و با توجه به گران بودن حامل های انرژی پس بسیار با صرف  تر است که از این مدل ها استفاده نماییم.همچنین وجود امکانات رفاهی بیشتر از جمله آب یخ کن بروی درب این یخچال ها  باعث شده تا راحتی بیشتری را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد.

فروشگاه کالا خانگی نیز با توجه به نیاز بازار سعی کرده است تا انواع مختلفی از این محصول را در فروشگاه خود و برای شما علاقه مندان قرار دهد.شما می توانید در هر کجای کشور که باشید براحتی و تنها با چند کلیک اقدام به خرید آنلاین از این فروشگاه نمایید. ما سعی کرده ایم تا امکان فروش یخچال فریزر را  به تمام هموطنان خود در سراسر ایران ایجاد نماییم.می توانید جهت خرید و یا هر گونه سوال در این زمینه با شماره های  ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و از آخرین روند تغییرات در یان مورد مطلع شوید.در زیر به برخی از مواردی که باید قبل از خرید یخچال به آن توجه داشته باشید اشاره کرده ایم:

اول اینکه باید بدانید دقیقا چقدر فضا در اختیار دارید و برای این منظور چقدر جای مانور دارید چرا که برخی از یخچال ها به دلیل حجم و اندازه بسیار بزرگشان در هر مکانی جا نمی شوند و باید حتما به این نکته توجه کافی داشته باشید.قدم بعدی که ممکن است برای بسیاری از خانم ها مهم باشد شکل و ظاهر دستگاه بوده که می بایست با دیزاین آشپزخانه انها هم خوانی لازم را داشته باشد.معمولا فروشنده تنها به فروش یخچال فریزر موجود در فروشگاه خود می اندیشد و این شما هستید که باید در این مورد ابتدا تحقیقات لازم را انجام داده  و برای خود یک چک لیست تهیه نموده و موارد مورد نیازتان از یک یخچال و فریزر را در آن یادداشت کنید و سپس با توجه به موارد فوق دست به انتخاب بزنید.

شاید یکی از مسائلی که باید بیشترین دقت را به ان داشت میزان مصرف انرژی دستگاه مورد نظر شما است.حتما به این نکته توجه  لازم را داشته باشید و از آن به سادگی نگذرید.مساله بعدی  دارا بودن گارانتی معتبر می باشد.معمولا در این مورد برندها و مارک های مختلف برا اینکه بتوانند توجه مشتریان را بیشتر به خود جلب کنند سعی می کنند خدمات پس از فروش خوبی را ارائه دهند.با این وجود سعی کنید بهترین ها را برای این مورد انتخاب کنید که هم دارای گارانتی طولانی تری باشد و هم خدمات پس از فروش خوبی داشته باشد. نکته ای که باید در مورد گارانتی محوصلات به آن توجه لازم را داشته باشید این است که دقت کنید شروع گارانتی به چه صورت است,آیا زا زمان خرید کالا محاسبه می شود و یا از زمان تولید کالا  و یا بر اساس صدور فاکتور می باشد.

 

 

 

یکی از مهمترین مواردی که می تواند در فروش یخچال فریزر بسیار تاثیر گذار باشد میزان امکاناتی است که در این محصول تعبیه شده است. دیگر مانند قدیم ها تنها به صرف اینکه یخچال فقط چند کشوی ساده داشته باشد و مشتری هم به همین اکتفا کند نیست و الان  هر روز شرکت ها مختلف تلاش می کنند تا با زرق و برق بیشتر و با ارائه امکانات بیشتر سعی در جلب مشتریان به سمت خود را داشته باشند.شما بایدابتدا میزان بودجه تایین شده برای خرید یک دستگاه یخچال و فریزر را مشخص کنید و تایین کنید که ایا داشتن یک سری امکانات جانبی واقعا به کارتان می آید و یا فقط جنبه تزیینی دارد.

در کل باید بدانید برای خرید نهایی جدا از تمام  موراد ریز و درشت که می تواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشد باید بدانید که شما با ۴ انتخاب نهایی روبرو خواهید بود.اولین انتخاب  خرید مدل هایی که فریزر آنها در بالا قرار دارد.این مدل همان مدل قدیمی است که بیشتر به درد افرادی می خورد که به دنبال زرق و برق  و مد نبوده و مصرف انرژی پایین تری هم می خواهند.این مدل تقریبا در دهه شصت و هفتاد میهمان تمام خانه های ایرانی بوده است.مدل بعی که که پیش رو دارید فریزر آن در پایین قرار گرفته است.این مدل برای افرادی که نمی توانند به خوبی خم و راست شوند زیاد مناسب نیست اما د رعوض از هزینه و قیمت کمتری نسب به دیگر مدل ها برخوردار هستند.

 

 

مدل سوم که این روزها بازار را رد دست خود گرفته و شاید بیشترین فروش یخچال فریزر از همین مدل باشد ساید بای ساید نام دارد.یخچال های بزرگ و حجیم که در واقع هم یخچال هستند و هم  فریزر و دیگر نیاز نیست به صورت جداگانه به تهیه این دو قلم بپردازید.مدل آخر هم در اصطلاح به درب فرانسوی معروف هستند و برای افرادی که دارای فضای زیاد می باشند و به دنبال طراحی مدرن تر و به روز تر هستند مناسب می باشد.

اگر به کیفیت و تازگی مواد غذایی تان اهمیت زیادی می دهید بهتر است به دنبال مدل هایی باشید که بهترین گزینه ها را در راستای نگهداری از مواد غذایی به شما ارائه می دهند.برخی از مدل ها از قابلیت کنترل دمای محیطی استفاده می کنند بدین معنی که طبقه ها و قسمت های مختلف می توانند دمای متفاوتی داشته باشند تا با تقسیم بندی مواد غذایی و نگهداری آنها در دمای مناسب به تازگی آنها کمک کنند.با هر بار بسته شدن هوای داخل فیرز را مکش می کنند این کار به تازه ماندن و ایجاد نشدن تکه های یخ و برفک بر روی مواد غذایی که کیسه های فریز کمک می کند.

+ نوشته شده در  سه شنبه یازدهم شهریور 1393ساعت 17:9  توسط مهران  |  نظر بدهید

این روزها برخلاف گذشته


 

 

 

این روزها برخلاف گذشته به دلیل کمبود وقت و ماشینی شدن کارها شاهد وسیله ای جدید در آشپزخانه هستیم.این وسیله جدید چیزی نیست جز ماشین ظرفشویی.بله این روزها حتی برای شستن ظروف دیگر نیزا نیست که وقت و انرژی خود را هدر دهید و کافیست تا آنها را به  عهده این ماشین گذاشته و خودتان به دیگر کارهایتان بپردازید.هر روز شاهد هستیم که فروش ماشین ظرفشویی بیشتر شده و این نشان دهنده استقبال بیشتر مردم نسبت به استفاده از آن می باشد. تاریخچه این محصول بر می گردد به سال ۱۸۶۶  و مخترع آن یک خانم بوده است.شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که درب ماشین را باز کرده و در طبقات آن ظروف خود را جای دهید و درب را بسته و ماشین را روشن کنید و منتظر باشید تا عملیات شستشو انجام شود.با روشن کردن دستگاه یک سری اعامال توسط خود ماشین صورت می پذیرد که عبارتند از :

در مرحله اول ماشین ظرفشویی خود مخزن خود را از آب پر می کند

در مرحله بعد از میان فواره های تعبیه شده در درون دستگاه آب را با فشار هر چه تمام تر به ظروف می پاشد تا تمیز شوند.

در مرحله بعدی آب کثیف را از خروجی که برای آن تعبیه شده است تخلیه می کند.

سپس بعد از تخلیه یک مرتبه دیگر آب را بروی ظروف ریخته تا آب کشی نهایی انجام شود.

مرحله آخر هم با گرم کردن هوا باعث می شود تا ظروف خشک شوند

 

این کل فرآیندی بود که در یک ماشین ظرفشویی به صورت کلی انجام می گردد.علاوه بر این، ماشین ظرفشویی بر کار خود نظارت می کند تا همه چیز به طور مطلوب پیش رود. یک زمان سنج، طول مدت هرچرخه را تنظیم می کند؛ یک گیرنده حسی دمای آب و هوا را نمایان می کند تا از گرم شدن بیش از حد ظروف و تخریب آنها جلوگیری کند و گیرنده حسی دیگری می تواند بگوید که سطح آب به اندازه کافی بالا هست تا مرحله شست و شو و آب کشی آغاز شود. بعضی از ماشین های ظرفشویی دارای گیرنده هایی هستند که میزان کثیفی آب را که از ظروف می چکد مشخص می کنند و وقتی که آب به اندازه کافی تمیز بود، ماشن ظرفشویی می فهمد ظرف ها تمیز شده اند.

 دقت  کنید فرونده معمولا تنها به فروش ماشین ظرفشویی خود فکر می کند و در این بین شما باید با داشتن اطلاعات لازم بهترین محصول را انتخاب و خرید نمایید.دقت کنید که آیا دستگاهی که تهیه می کنید قابلیت کار با آب سرد را دارد یا خیر.اگر این قابلیت را داشته باشد می توانید از آن به عنوان یک سبزی شور و میوه شور هم استفاده کنید و در طبقات ان در موارد لازم میوه و سبزی ریخته و بشویید.همچنین باید دقت کنید دستگاهیی که می خواهید بخرید آیا دارای فیلتر  آب می باشد؟ این فیلتر کمک می کند تا پس از شستشو آثار و لکه های آب بروی ظروف باقی نماند. مخصوصا این امکان زمانی به کار می آید که آب منطقه شما مشکل داشته باشد و بروی ظروف لکه ایجاد کند.

 فروشگاه کالا خانگی نیز سعی کرده است تا در فروشگاه خود تنوع بالایی از یان محصولات را قرار دهد و همچنین امکان خرید آنلاین را برای شما عزیزان در سراسر کشور فراهم کرده است.همین الان می توانید براحتی در هر کجا که باشید اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.کلیه لوازم ارائه شده درون سایت همراه با گارانتی معتبر بوده و از این بابت می توانید با خیال راحت اقدام به خرید نمایید.همین الان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و درخواست خود را با همکاران ما در میان بگذارید..ما در زمینه فروش ماشین ظرفشویی پیشنهادهای خوبی برای شما داریم. تماس بگیرید و از آخرین برندهای و قیمت های بازار مطلع شوید.

یکی دیگر از مواردی که ممکن است در هنگام فروش ماشین ظرفشویی بروی قیمت آن تاثیر گذار باشد مساله امکانات جانبی است که بروی دستگاه فوق تعبیه شده است. باید دید آیا موارد  جانبی اصلا به کار شما می آیند که برای آن هزینه بیشتری بپردازید و یا فقط جنبه تزیینی و دکوری دارند.مثلا از جمله این امکانات جانبی می توان به مواردی همچون متحرک بودن  سبدهای قرار گیری ظروف اشاره کرد که این امکان را برای شما فراهم می کند تا با حالت های مختلف ظروف خود را درون دستگاه قرار دهید.

در برخی دیگر از این ماشین ها سیستم به عنوان براق کننده تعبیه شده که باعث می شود در مرحله آخر شستشو با پاشیدن آن به طظروف عمل شسشو بهتر انجام شود.

-بعضی از ماشین ظرفشویی ها برای افزایش استحکام و ایمنی سبدها از ریل های جدیدی استفاده می کنند که می توان به وسیله آنها به آسانی و بدون هیچ مشکلی سبد را -حتی وقتی که کاملاً پر است- بیرون کشید؛ به این دلیل که ریل های پایینی عمیق تر هستند و همین عمق باعث می شود تا ثبات کامل سبد تضمین شود و دشواری بیرون کشیدن آن از بین برود.

امکان شستشو با اب سرد که در بالا نیز به آن اشاره کردیم نیز می تواند یکی دیگر از این موارد باشد.

از این موارد که بگذریم مساله شکل ظاهری و میزان سر و صدایی که این محصول تولید می کند نیز می تواند در قیمت نهایی ان تاثیر گذار باشد . معمولا فروش ماشین ظرفشویی با برندهای معتبر راحت تر انجام می شود چرا که شناخته شده می باشند .اما برندهای جدید سعی می کنند تا با طراحی های بسیار زیبا توجه مشتریان را به خود بیشتر جلب نمایند و همچنین یکی از مواردی که این روزها اکثر خریداران به آن توجه خاصی می کنند مدت زمان و نوع گارانتی است که دستگاه مورد نظرشان دارد. معمولا مدت گارانتی و نحوه خدمات پس از فروش و … می تواند عامل مهم و تایین کننده ای در انتخاب نهایی مشتریان باشد و شما هم باید حتما به این موارد توجه کنید.

+ نوشته شده در  سه شنبه یازدهم شهریور 1393ساعت 17:9  توسط مهران  |  نظر بدهید

این روزها با توجه به تبلیغاتی

خرید و فروش آب تصفیه کن -این روزها با توجه به تبلیغاتی که در مورد دستگاه های تصفیه آب و کمکی که می توانند به حفظ سلامت انسان ها داشته باشند در رسانه ها  انجام می شود  شاهد هستیم که هر روز فروش آب تصفیه کن  بیش از روزهای قبل بوده و این نشان می دهد که خانواده ها اهمیت نوشیدن یک آب سالم و بدون املاح را درک کرده اند.بر همین اساس ما نیز در فروشگاه کالا خانگی برای برطرف کردن نیزا شما عزیزان و کاربران محترم اقدام به تهیه چند مدل از این دستگاه نموده ایم و شرایط  خرید آب تصفیه کن را به صورت آنلاین برای شما عزیزان در سراسر کشور فراهم کرده ایم.همین الان می توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و از آخرین مدل ها و قیمت ها ی این دستگاه مطلع شوید.شما در هر کجای کشور که باشید ما سفارش شما را در کمتر از چند روز به دستتان خواهیم رساند.در زیر سعی کرده ایم اطلاعات مفیدی درباره دستگاه تصفیه آب برایتان قرار دهیم تا در هنگام خرید بتوانید با بررسی دقیق اقدام به تهیه این محصول نمایید.

 

 

 

مهمترین خصوصیاتی که باید از خرید آب تصفیه کن انتظار داشت چیزی نیست جز داشتن کیفیت و دارا بودن استاندادرهای جهانی.برای این منظور باید به نکات ریز و درشت بسیاری توجه کرد تا در نهایت این دو هدف محقق گردد.فروش آب تصفیه کنشاید از دید یک فروشنده معمولی کاری راحت باشد اما به نظر ما خرید ان نباید کاری آسان و معمولی باشد و حتما نیازمند داشتن اطلاعات لازم و کافی در این زمینه می باشد.ابتدا قبل از هر چیز سعی کنید در مورد وضعیت آب مصرفیی مکانی که در آنجا هستید اطلاعات کافی را به دست آورید.میزان آلاینده های ان و نوع انها و مواردی از این قبیل را سعی کنید به صورت علمی و معتبر در مورد آب مصرفی مکان زندگیتان به دست اورید.

حال مرحله دوم این است که ابتدا از نحوه عملکرد کلی یک دستگاه تصفیه آب مطلع شوید و ببیند با توجه به نوع الاینده ها و املاحی که در آب شما وجود دارد و با توجه به نحوه عملرکد دستگاه های مختلف کدام مدل و کدام برند بهتر و بیشتر می تواند در جهت رفع خواسته های شما قدم بر دارد.این یعنی یک انمتخاب سراسر منطقی و دقیق.بر عکس برخی از افراد تنها به اندازه و ظاهر دستگاه و برند سازنده ان توجه می کنند بی آنکه حتی کوچکترین اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد این دستگاه داشته باشند  دست به خرید ان می زنند و بیشتر شبیه یک کالای تجملاتی و دکوری از آن استفاده می کنند.شما عزیزان می توانید از فروشگاه کاالا خانگی که یکی از نمایندگی های فروش آب تصفیه کن می باشد اخرنی  هب روز ترین اطلاعات را در این مورد دریافت نمایید.کافیست تا با شماره هایی که رد بالا ذکر کردیم تماس گرفته و از آخرین اخبار و اطلاعات موجود با خبر شوید.

 

برخی از فاکتورهای یکه به نظر باید در هنگام خرید آب تصفیه کن  به انها توجه داشت را برایتان در زیر آورده ایم:

اولین و شاید مهمترنی فاکتور در نظر اول از دید بسیاری از مشتریان قیمت دستگاه می باشد.بیاری فکر می کنند هر دستگاهیی که اسم تصفیه آب  را بروی آن قرار دادند می تواند این عمل را انجام داده و  حافظ سلامتی آنها باشد و از این رو بیشتر به دنبال خرید کالاهای ارزان قیمت می باشند.دقت کنید که اگر فاکتور کیفیت را از یک دستگاه تصفیه آب بگیریم دیگر عملا می توان گفت آن محصول به هیچ دردی نمی خورد حتی اگر به صورت رایگان تهیه شده باشد.پس هیچ گاه گول کالاهای ارزان قیمت و بی کیفیت را نخورید و سعی کنید فاکتور کیفیت را هم مد نظر بگیرید.در اینجا باید از خود این سوال را بپرسید :

آیا حاضر هستید به خاطر صرفه جویی اندکی پول، سلامتی خود و فرزندان خود را به خطر بیاندازید؟

معمولا فروشنده تنها به فکر فروش آب تصفیه کن خود می باشد و این شما هستید که باید در این مورد با اطلاعات لازمی که بدست می آورید به بررسی کالای مورد نظر پرداخته و در نتیجه بهترین را انتخاب کنید.نکته ای که وجود دارد این است که  هر چقدر مراحل تسویه آب در یک دستگاه بیشتر باشد می توان گفت که کیفیت آن نیز بالاتر بوده و می توان شاهد ابی با کیفیت تر از ان باشیم.نکته ای که وجود دارد این است که باید بدانید تعداد مراحل استاندارد برای تصفیه کامل آب در حال حاضر ۵ مرحبه بوده و باید این نکته را بدانید که برخی از سود جویان  با کلک های تبلیغاتی با عنوان کردن این نکته که دستگاه ما مثلا دارای ۶ مرله تسویه بوده و یا بیشتر قصد دارند تا ذهن شما را معطوف به تبلیغات خود نمایند.

 

» دو مرحله فیلتر الیافی جهت حذف مواد معلق نظیر گل و لای، شن و ماسه و زنگ لوله ها

» یک مرحله فیلتر کربن جهت حذف کلر، گازهای شیمیایی و بوی نامطبوع آب

» یک مرحله اسمز معکوس (RO) جهت حذف ناخالصی ها و سموم محلول در آب

» یک مرحله فیلتر کربن نهایی جهت حذف بوی احتمالی ناشی از ماندگی آب در منبع دستگاه

مکن است یکی از عواملی که در فروش آب تصفیه کن در برخی از مدل ها موثر باشد تنها شکل ظاهری انها باشد و معمولا این خانم ها هستند که در اینجا گول ظاهر را خورده و اقدام به خرید آب تصفیه کن می کنند.هرگز و هرگز در این مورد به ظاهر اکتفا نکنید چرا که عملکرد صحیح این دستگاه تاثیر مستقیمی بروی سلامتی بدن شما خواهد داشت .پس با سلامتی خود ریسک نکنید و سعی کنید به جای انتخاب از روی ظاهر از روی نحوه عملکرد و بازدهی دستگاه اقدام به خرید یکی از انها نمایید.

 

 

 

 

 

 

 مطالب مفید دیگر:

قیمت یخچال و فریزرفروش ماشین لباسشویی , خرید یخچال فریزر , فروش لوازم خانگی , خرید آنلاین لوازم خانگی , خرید سینمای خانگی , خرید دستگاه آب تصفیه کن , خرید ماشین ظرفشویی , خرید ماشین لباسشویی خرید اسپلیت , خرید کولر دوتیکه , خرید لوازم خانگی , فروش کولر دوتیکه , فروش سینمای خانگی , فروش آب تصفیه کن , خرید آب تصفیه کن , دستگاه آب تصفیه کن , فروش دستگاه آب تصفیه کن , فروش کولر اسپلیت , فروش ماشین ظرفشویی , فروش یخچال فریزر , خرید تلویزیون

+ نوشته شده در  سه شنبه چهارم شهریور 1393ساعت 20:58  توسط مهران  |  نظر بدهید

دیگر مانند گذشته

این روزها دیگر مانند گذشته نمی توان تنها با یک کولر آبی معمولی ایام گرما را سپری کرد چرا که در سال های گذشته به دلیل تغییرات آب و هوایی هر سال شاهد گرمای بیشتری در تابستان ها هستیم و همین امر موجب شده است تا مردم هر چه بیشتر به خرید اسپلیت روی آوردند.از این رو شاهد ان هستیم که بازار فروش انواع کولر های گازی این روزها از رونق خاصی برخوردار است و برندهای مختلف می کوشند تا هر کدام خود را در منزل خریداران جای دهند.بر همین اسا ما در فروشگاه کالا خانگی سعی کرده ایم تا مدل های مختلف را با خصوصیات فنی گوناگون گرد هم اوریم تا مشتری بتواند با قدرت مانور بالاتری دست به انتخاب زده و در نهایت اقدام به خرید اسپلیت از سایت ما نماید.اما قبل از اینکه چه از سایت ما و چه از جای دیگری بخواهید اقدام به تهیه این محصول نمایید پیشنهاد می کنیم ابتدا انچیزی که باید در مورد این کالا بدانید را مطالعه کنید و مطمئن باشید در انتخاب نهایی شما می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

 

 

بحث مهمی که همیشه با خرید اسپلیت مطرح می شود این است که این دستگاه مصرف برقش چقدر است و به صورت عامیانه تر هینه پول آخر هر ماه با توجه به استفاده از این کولرها چقدر آب می خورد؟همه می دانیم که منابع انرژی برای ما امروزه بیش از گذشته دارای اهمیت شده اند و به همین دلیل نرخ آنها نیز به مراتب بالاتر از قبل رفته و اگر در این مورد رعایت نکنیم قطعا باید آخر هر ماه مبالغ زیادی را برای پرداخت قبوض آب و برق و گاز کنار بگذاریم.مخصوصا بعد از هدفمندی یارانه ها این امر بیشتر مور توجه قرار گرفته و از این رو باید هم در نحوه مصرف و هم در انتخاب وسایل الکتریک دقت بیشتری به عمل آوریم.متاسفانه شاهد هستیم بسیاری از شرکت با سو استفاده از این موضوع اطلاعات فنی غلطی از کالای خود به مشتریان می دهند و با کم مصرف نشان دادن کالای خود سعی در فروختن آن به این نحو به مشتریان بیچاره هستند.این موضوع را باید مخصوصا در هنگام  خرید اسپلیت توجه کنید و مطمئن شوید اطلاعاتی که  از محصول مورد نظرتان داید کاملا صحیح و واقعی است.

 

پیشنهاد می کنیم برای این منظور اگر تمایل دارید همین الان با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ گرفته و در مورد سوالاتی که درباره انواع برندهای مختلف کولر گازی دارید از همکاران ما آخرین و جدیدترین اطلاعات روز را دریافت نمایید.حتما هنگام خرید کالای مورد نظرتان بر چسب انرژی آنرا نکاه کنید و اگر در حد قابل قبولی بود اقدام به خرید نمایید.عامل مهم بعدی مزان بازدهی انرژی کولرها می باشد.باید دید دستگاهی که می خواهید خرید کنید تا چه حد بازدهی دارد و با توجه به کیفیت ارائه شده در ان اقدام به خرید کنید.معمولا با افزایش ظرفیت دستگاه ها بازدهی کاهش می یابد و بدون استفاده از گاز R410a هیچگاه میزان بازدهی هیچ دستگاهی نمی تواند به درجه A برسد.

 

فاکتورهای دیگری که باید قبل از خرید اسپلیت به آنها توجه کرد می تواند موارد همچون مزان ظرفیت دستگاه باشد.مثلا مدل های مختلف از ۹۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ و ۱۸۰۰۰ و در مدل های بزرگتر ۳۰۰۰۰ و به بالا  می باشند و مشخصا هر چقدر قدرت دستگاه بیشتر باشد هم خنک کنندگی ان بیشتر بوده و هم در عوض مصرف برق بالاتری خواهد داشت.نکته مهم دیگری که باید توجه کرد این است که دستگاهیی که تهیه می کنید برای چه آب و هوایی طراحی شده است؟آیا می توان از آن در آب و هوای معتدل استفاده کرد؟ آیا برای آب و هوای خشک و شرجی طراحی شده است؟ نوع کمپروسور به کار رفته در دستگاه  را نیز باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید.مساله بعدی این است که آیا شما با خرید اسپلیت می خواهید هم سیستم سرمایشی داشته باشدی و هم سیستم گرمایشی؟ و یا فقط همان حالت خنک کنندگی دستگاه باریتان کفایت می کند.و در آخر با توجه به تمامی موارد یکه گفته شد باید دید که بر چسب انرژی دستگاه مورد نظر شما چند می باشد و از چه کیفیتی برخوردار است.امیدواریم که در این زمینه توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار تان قرار گذاشته باشیم.شما از بخش زیر می توانید به دسته بندی محصولات اسپلیت در سایت کالا خانگی مراجعه کرده و با توجه به نیاز و سلیقه خود  اقدام به خرید اسپلیت مورد نظرتان نمایید.

 

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 18:45  توسط مهران  |  نظر بدهید

دور موتور و توان مصرفی

اگر به فکر خرید ماشین لباسشویی برای منزل خود م باشید و نمی دایند از میان انواع مدل های مختلف موجود در بازار کدامیک را انتخاب نمایید پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا  در این باره به شما اطلاعات بسیار مفیدی ارائه دهیم و در پایان نیز می توانید از بخش مربوط به لباسشویی در سایت کالا خانگی دیدن نموده و بر اساس سلیقه و بودجه خود دست به انتخاب و خرید نهایی بزنید.اولین مدلی که این روزها زیاد مورد استقبال و توجه قرار گرفته است چیزی نیست جز ماشین لباسشویی درب از بالا.نحوه استفاده از این مدل به این گونه است که باید ابتدا مخزن آب پر شود و با حرکت چرخشی که انجام می گردد عمل شستشو صورت می پذیرد.شاید قیمت کمتر این مدل نسبت به مدل های تمام اتوماتیک باعث شده تا  استقبال بیشتری از آن به عمل آید.از جمله مزیت های دیگر این مدل که که ممکن است شما و دیگران را به خرید ماشین لباسشویی فوق ترقیب نماید کاربرد راخت تر و آسان تر آن می باشد.همچنین کم حجم بودن و سبک بودن از دیگر علت های استفاده از این مدل می باشد.اما اگر بخواهیم از معایب این مدل نیز به چند موردی اشاره کنیم می توان به اولنی و مهمترین ان اینگونه اشاره داشت که از این دستگاه تنها در یک حالت شستشو می توان استفاده کرد و قابلیت چند کاره بودن را ندارد.همچنین مصرف آب در این مدل بسیار زیاد تر از مدل های خودکار و اتوماتیک است و لحاظ میزان تولید سر و صدا نیز بسیار  پر صدا تر از مدل های اتوماتیک هستند .

 

 

مدل دیگری که می توان انرا مورد بررسی  قرار داد لباسشویی درب از بالای دو قلو است.در این مدل بر عکس مدل قبلی از روش معلق شدن برای شستشوی البسه استفاده می شود.به علت ظرفیت محدودی که این ماشنی ها دارند از انطرف شاهد مصرف کمتر آب در آنها هستیم.در واقع همین عامل باعث شده تا با سرعت بالاتری نیز بچرخند و  راندمان و بازدهی بیشتری داشته باشند.شاید تنها عاملی که بسیاری را ترغیب نماید تا به خرید ماشین لباسشویی فوق اقدام نمایند وجود یک خشک کن با سرعت بسیار بالا است که براحتی و در عرض چند دقیقه تمام لباس های شسته شده را خشک خواهد کرد.تنها عیبی که می توان به این مدل وارد کرد این است که لباس ها در پایان نسبت به مدل قبلی بیشتر چروک می کند و این به خاطر این است که با سرعت بالتری می چرخد و ممکن است لباس ها در هم پیچیده شوند.

مدل بعدی از ماشین های لباسشویی که مورد بررسی قرار خواهیم داد مدل درب از جلو است.مدلی که برای تمیز کردن لباس ها استفاده می شود این است که لباس ها را بلند کرده و آنها  از بالای مخزن آب پرتاب می کند.تولید کف کمتر و بازدهی بالاتر نیز جز خصوصیات این مدل محسوب می شود.همچنین با توجه به راندمان بالایی که دارد از قیمت مناسبی نسبت به دیگر مدل ها برخوردار است.از نظر تولید صدا نیز نسبت به دو مدل قبلی از صدای کمتری برخوردار بوده و همچنین مدت زمان خشک کردن لباس ها نیز در این مدل کمتر است و همین عوامل ممکن است بسیاری ار در خرید ماشین لباسشویی فوق وسوسه نماید.

 

ما در فروشگاه کالا خانگی سعی کرده ایم تا از انواع مدل های ساده و خودکار با تنوع بالا در سایت استفاده نماییم و کالاهایی که ارائه می دهیم با گارانتی و با تضمین کیفیت به شمتریان می باشد.همین الان می توانید به بخش ماشین لباسشویی که در سایت قرار داده ایم مراجعه نموده و با آخرین مدل های روز اشنا شوید. همچنین  اگر در این زمینه سوالی دارید و یا می خواهید به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش نمایید کافیست تا با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.در زیر به چند فاکتور مهم در رابطه با نحوه انتخاب و خرید ماشین لباسشویی می پردازیم که می تواند در انتخاب نهایی شما کمک فراوانی نماید:

حتما با توجه به تعداد افراد خانواده اقدام به خرید نمایدی و با توجه به ظرفیتی که نیاز دارید  مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید چرا که ماشین هایی با ظرفیت بالا مصرف آب و مواد شوینده بیشتری دارند و برای خانواده های کم جمعیت اصلا مقرون به صرفه نمی باشند.

 

 

مورد دوم انتخاب نوع برند ماشین ست که این دقیقا ر می گردد به میزان بودجه ای که دارید. ما در این مورد سعی می کنیم دخالت نکنیم و انتخاب را به عهده خدتان بگذاریم.

هوشمند بودن ماشین لباسشویی های نسل جدید باعث شده تا چندین برنامه مختلف در انها برای حالت های مختلف شستشو داشته باشند و همین کار را رااحت رت می مند تا شما بر اساس نیاز خود نوع برنامه مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

دور موتور و توان مصرفی ماشین لباسشویی نیز می تواند مهم باشد چرا که دقیقا رابطه مستقیمی با میزان برق مصرفی دارد و هر چقدر دور موتر بالاتر باشد قطعا مصرف انرژی بالاتری نیز دارد.

میزان سرعت خشک کن و کیفیت انجام این کار نیز می تواند نقش مهمی در انتخاب نهایی و خرید ماشین لباسشویی توسط شما داشته باشد. مدل های مختلف در این خصوص متفاوت می باشند.

 

 

 

 

 مطالب مفید دیگر:

قیمت یخچال و فریزرفروش ماشین لباسشویی , خرید یخچال فریزر , فروش لوازم خانگی , خرید آنلاین لوازم خانگی , خرید سینمای خانگی , خرید دستگاه آب تصفیه کن , خرید ماشین ظرفشویی , خرید ماشین لباسشویی خرید اسپلیت , خرید کولر دوتیکه , خرید لوازم خانگی , فروش کولر دوتیکه , فروش سینمای خانگی , فروش آب تصفیه کن , خرید آب تصفیه کن , دستگاه آب تصفیه کن , فروش دستگاه آب تصفیه کن , فروش کولر اسپلیت , فروش ماشین ظرفشویی , فروش یخچال فریزر , خرید تلویزیون

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 18:44  توسط مهران  |  نظر بدهید

بدون دخالت دست

این روزها  در هر خانه شاهد یک وسیله جدیدی هستیم که تا چند سال پیش خبری از ان در منازل ما ایرانی ها نبود.نام این دستگاه ماشین ظرفشویی است. دستگاهیی که می تواند تمام ظورف کثیف و چرب را شسته و بدون دخالت دست این کار انجام می شود.تنها کاری که باید انجام دهید این است که درون ماشین ظرفشویی را پر از ظرف کنید و بقیه کار را به آن بسپارید.با توجه به کمبود وقت در این دوره و زمانه و ماشینی شدن کارها به نظر می رسد خرید ماشین ظرفشویی دیگر جز یکی از نیازهای ضروری هر منزلی به شمار می رود.در یک دسته بندی کلی می توان این دستگاه را به سه نوع تقسیم کرد:

 

۱-ماشین ظرفشویی توکار

۲-ماشین ظرفشویی رو میزی

۳-ماشین ظرفشویی ایستاده

 

 

مدل های توکار ار براحتی می توان در زیر سینک ظرفشویی نصب کرد و یا حتی انها را بین دو کابینت قرار داد.اما در حالت دوم که می خواهیم از مدل های رومیزی استفاده کنیم می توانیم ماشین ظرفشویی مورد نظر را بروی کابینت قرار دهیم.این مدل براحتی قابل جابجایی بوده و هر زمان که نیاز داشتیم می توانیم انرا بروی کابینت گذاشته و استفاده کنیم.فقط دقت کنیم که هر ماشین ظرفشویی احتیاج به یک شیر آب برای ورد آب به درون دشتگاه داشته و یک لوله تخلیه که منتهی شود به فاضلاب جهت تخلیه آب درون دستگاه.شما با خرید ماشین ظرفشویی م یتوانید بدون  دخالت دست و با صرفه جویی در زمان و آب و مواد شوینده خیلی سریع تعداد زیادی از ظروف کثیف و چرب را به سرعت شسته و تمیز کنید.شما باید بر اساس تعداد اعضای خاواده تان و میزان ظروفی که به صورت معمول می خواهید هر روز بشویید از یک ماشین ظرفشویی با ظرفیت مناسب استفاده نمایید تا هم در مصرف اب صرفه جویی کرده باشید و هم در مصرف برق.در مورد شکل ظاهری این دستگاه شما می توانید با توجه به شکل و شمایل آشپزخانه تان دست به انتخاب بزنید و از این نظر فرصت انتخاب زیادی دارید.

 

حتما در هنگام خرید ماشین ظرفشویی به برچسب انرژی دستگاه نیز توجه کنید  تا بتوانید محصولی با کیفیت بالا و کم هزینه تهیه نمایید.یکی از جدیدترین  ویژگی هایی که در این ماشین ها به کار رفته است استفاده از سنسورهای می باشد که با تنظیم فشار و مقدار آب در واقع راندمان دستگاه را بالاتر می برند.دقت کنید که این امکان زیاد تاثیری در گران شدن ماشین نداشته و فقط باید دید که ایا از این ویژگی در دستگاهیی که می خواهید بخرید استفاده شده است یا خیر.یکی دیگر از نکاتی که می بایت در هنگام خرید ماشین ظرفشویی به ان دقت کنید این است که محفظه ای که باید ظروف را در درون انها قرار دهید به چه صورت طراحی شده است و دارای چه قابلیت هایی می باشد.هر چقدر در این قسمت طراحی هوشمندانه تر باشد شما می توانید با  حالت های مختلفی انواع و اقسام ظروف را در درون این دستگاه قرار داده و بشویید.

نکته ای دیگر که باید بدانید این است که هرگز فکر نکیند اگر پول بیشتری برای خرید ماشین ظرفشویی پرداخت کرده اید پس لزوما دستگاه بهتری خریداری نموده اید.در بررسی های دقیقی که در این زمینه داشتیم متوجه شدیم که عموما نحوه قیمت گذاری یک ماشین ظرفشویی می تواند تابعی از عوامل زیر باشد:

نوع و مدل طراحی آن که تجملی باشد یا معمولی

دارا بودن آپشن ها و حالت های مختلف شستشو

دارا بودن گارانتی و مدت زمان  آن

نوع برند به کار رفته برای دستگاه

 

معمولا بعد از خرید ماشین ظرفشویی اگر نگاهی به برگه گاارنتی ان بیاندازید خواهید دید که یک سال دارای گارانتی بوده که شامل قطعات وتعمیرات می باشد.تنها برخی از برندها پا را فراتر نهاده و گاارنتی دو ساله ارائه داده اند.در حالت های خاص هم برخی برندهای دیگر سه تا پنج سال را جز خدمات گاارنتی خود قرار داده اند.اما  با این همه تفاسیر باز بر می گردیم به قدم اول که چگونه به خرید ماشین ظرفشویی خوب بپردازیم.؟اول باید دید هدف از خرید چیست. خوب طبعا هدف این است که عمل شستشوی ظروف با بهترین کیفیت ممکن اناجم شود.حال باید دید بر اسا س نوع طراحی به کار رفته در دستگاه ها کدامیک عمل شستشو و آبکشی را بهتر و طبق اصول بهداشتی انجام می دهد.قطعا نوشتن این نکات و درست کردن یک چک لیست می تواند در انتخاب نهایی شما بسیار موثر باشد.

ما در فروشگاه کالا خانگی در بخش ماشین ظرفشویی سعی کرده ایم اتواع مدل های مختلف این دستگاه را برایتان قرار دهیم تا بتوانید در نهایت انتخاب راحت تری داشته باشید.شما در این زمینه می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و سوالات خود را از همکاران ما بپرسید.کلیه لوازم ارائه شده در سایت دارای گارانتی معتبر بوده و امکان ارسال به سراسر کشور را دارا می باشد.

دقت نمایید گاهی اوقات برخی از آبشن ها اضافه ممکن است بروی قیمت نهایی دستگاه تاثیر گذار باشد.پس باید در هنگام خرید ماشین ظرفشویی ببینید آیا وجود این آبشن ها برای شما کارساز و مفید است یا خیر.مثلا تعداد بازوهای آبپاش و وجود گرمکن آب و همچنین امکان وجود دفع مواد غذایی همگی جز مواردی هستند که می توانند به عنوان موارد اضافی محسوب شوند.اگر می خواهید کار شستشو با کیفیت انجام شود باید به دنبال ماشینی باشید که بیشترین بازوی آبپاش را داشته باشد.همچنین آبی که برای شستشو استفاده می کنید هر چقدر داغ تر باشد در نتیجه عمل شستشو بهتر انجام می شود.

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 18:43  توسط مهران  |  نظر بدهید

اگر به فکر سلامتی

اگر به فکر سلامتی خود و اعضای خانواده تان هستید یکی از بهترین کارهایی که می توانید در این مورد انجام دهید و سلامت اعضای خانواده را ارتقا دهید خرید دستگاه آب تصفیه کن می باشد.وجود این دستگاه شاید از بسیاری از لوازم  دیگر در هر آشپزخانه ضرورر و مهم تر باشد اما متاسفانه  هنوز به ان توجهی که باید شود نشده است و اکثر خانم ها به فکر تهیه کالاهای لوکس و تجملاتی هستند و کمتر به کارایی و عملکرد دستگاه ها فکر می کنند.وجود یک دستگاه تصفیه آب می تواند آب خوراکی شما را از تمام املاح مضر پاکسازی کرده و در نهایت آبی گوارا  بدون اینکه تغییری در مزه و رنگ آن ایجاد شود به شما تحویل دهد.آب  دو سوم بدن ما را تشکیل داده و به همین خاطر باید بیشتر به این موضوع توجه کنیم تا خدای نکرده به واسطه مصرف آب نا سالم دچار بیماری نشویم.قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید دستگاه آب تصفیه کن نمایید چند نکته را باید حتما مد نظر داشته باشید.

 

 

اگر در بازار سری زده باشید خواهید دید که این دستگاه با تنوع قیمت بسیار مختلفی در حال عرضه است و از قیمت های بسیار کم و پایین شروع می شود تا قیمت های چند صد هزار تومانی.توصیه ای که برای شما داریم این است که هیچگاه در انتخاب  خود به دنبال کالاهای بی کیفیت نباشید مخصوصا در این مورد خاص که اگر کالای شما کیفیت لازم را نداشته باشد قطعا آن نتیجه ای که می خواهیم را از ان نمی توانیم بگیریم و در نهایت دوباره همان آب پر از املاح را باید مصرف نماییم.پس در این مورد نهایت دقت را  داشته باشید و ملاک اول شما برای خرید تنها کیفیت باشد و سپس به موارد بعدی همچون قیمت دستگاه فکر کنید.نکته بعدی که باید در نظر بگیرید این است که  برای خرید دستگاه آب تصفیه کن از محصولاتی استفاده کنید که مراحل تصفیه را در چند مرحله  انجام می دهند و این یعنی آبی که در خروجی به شما می دهند از کیفیت بالاتری برخوردار است.در اینجا لازم است خدمتتان اعلام کنیم که طبق استاندارد جهانی تعداد مراحل تصفیه آب در ۵ مرحله باید صورت گیرد که مرحله اول به منظور فیلتر کردن آب می باشد و در این بین  برای حذف مواد معلقی نظیر گل و لای و شن و ماسه و زنگ لوله ها عمل فیلترینگ انجام می شود.این روند در دو مرحله باید صورت گیرد.مرحله بعدی که سومین قسمت کار می باشد برای حذف کلر و گازهای شیمیایی و بوی نامطبوع آب می باشد.مرحله چهارم نیز برای حذف ناخالصی ها و سموم محلول  در آب می باشد.و در مرحله آخر نیز یک فیلتر نهایی صورت می گیرد که اگر آب درون دستگاه به خاطر ماندن در منبع بو گرفته است  ,بوی بد آن از بین برود.

 

 

جالب است بدانید که تنها همین تعداد مرحله تصفیه باید صورت پذیرد و اگر قرار باشد بیشتر از این به تصفیه آب مشغول باشد ممکن است نه تنها سودی نداشته باشد بلکه ممکن است باعث به خطر افتادن سلامتی شما نیز شود.کمتر از این هم در بعضی از دستگاه ها انجام می گیرد که طبعا کیفیت آب بدست امده پایین تر است.در زمانی که عمل تصفیه توسط دستگاه در حال انجام است نباید هیچ ماده خارجی به آن اضافه کرد و اگر دستگاهی را در بازار یافت کردید که یکی از مراحل آن اضافه کردن  چیزی به آب می باشد به کیفیت و استاندارد بودن آن باید شک کنید.ما در فروشگاه کالا خانگی برای شما عزیزان امکان خرید دستگاه آب تصفیه کن را به صورت اینترنتی فراهم کرده ایم و می توانید همین الان و تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت نمایید و در ره کجای ایران که باشید آنرا در کمتر از چند روز دریافت نمایید.همچنین می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به خرید نمایید.

 

حتما  زمانیکه می خواهید اقدام به  تههی یک دستگاه تصفیه آب نمایید سعی کنید ابتدا مشخصات فنی  چند دستگاه را با هم مقایسه کنید و یک چک لیست برای خود ایجاد نمایید تا براحتی بتوانید نکات مثبت و منفی هر کدام از دستگاه ها را بشناسید.حتما قبل از اینکه به ظاهر و نوع طراحی این کالا توجه کنید ابتدا به استاندارد بودن و تاییدیه های بهداشتی آن توجه کرده و ببینید آیا از کیفیت لازم برای این منظور برخوردار است یا خیر.مثلا برخی از فروشندگان برایس اینکه شما را ترغیب به خرید دستگاه آب تصفیه کن نمایند در کنار خریدی که انجام می دهید به شما هدایای مختلفی نیز خواهند داد.در اینجا باید کمی هوشمندانه عمل نمایید و گول  این تبلیغات را نخورید. هدف شما خرید دستگاه تصفیه آب است نه دریافت کادو هدیه و نباید به این خاطر قید کیفیت و استاندارد بودن دستگاه  را بزنید.معمولا از این ترفند در جهت فروش کالهای بی کیفیت چینی استفاده می کنند.

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 18:42  توسط مهران  |  نظر بدهید

راهگشای خوبی

قطعا یکی از لوازم خانگی که این روزها بسیار پر طفدار شده است چیزی نیست جز سنمای خانگی.اما یکی از مشکلاتی که ممکن است برای خرید سینمای خانگی با آن مواجه باشید این است که به دلیل عدم داشتن اطلاعات کافی در این زمینه و همچنین وجود مدل های مختلف و تنوع بالا در این زمینه ممکن است نتوانید در نهایت دست به انتخاب مناسبی بزنید.به همین دلیل در فروشگاه کالا خانگی ما سعی کرده ایم به ذکر نکات مفیدی در این زمینه بپردازیم که می تواند راهگشای خوبی برای انتخاب کردن شما باشد.

 

 

 

یکی از مهمترین نکاتی که برای انتخاب یک سینمای خانگی باید مورد توجه قرار دهید این است که نوع تلویزیون و تجهیزات جانبی که برای این منظور تهیه می کنید.مثلا اگر می خواهید اقدام به خرید یک تلویزیون HD کنید باید اول اطمینان داشته باشید که دارای ورودی و خروجی HDCP است یا خیر. این ورودی ها در دو مدل DVI و HDMI وجود دارد و بعدا موارد مصرف بالایی می تواند برایتان داشته باشد.پس حتما سعی کنید انتحابی که انجام می دهید دارای این  امکانات باشد.نکته دیگری که لازم است بدانید این است که اگر قرار است هزینه زیادی برای خرید سینمای خانگی بپردازید لزوما فکر نکنید که تنها با پرداخت هزینه و پول زیاد نهایت کیفیت را می توانید در اختیار داشته باشید. بعضی از مدل ها صرفا به خاطر داشتن برخی امکانات  جانبی گران تر و پر هزینه تر هستند در حالیکه در هنگام پخش تصاویر از لحاظ کیفیت هیچ برتری نسبت به دیگر مدل ها ندارند. مثلا نمونه این مثال را می توان در برخی از تلویزیون های پلاسما مشاهده کرد که باید بعضا برای خرید برخی از مدل های آنها هزینه یک اتومبیل پرداخته شود اما با هزینه ای بسیار کمتر می توان تلویزیونی خرید که دقیقا همان کیفیت و وضوح تصویر را ارئه می دهد.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که شاید بسیاری از علاقه مندان در هنگام خرید سینمای خانگی به ان توجه می کنند قدرت و کیفیت صدای ارائه شده توسط دستگاه فوق است.معمولا  همه نگاهیی به اعداد نوشته شده بروی دستگاه ها می کنیم و معمولا با عدد ۱۰۰۰ وات مواجه می شویم که در اکثر دستگاه ها مشابه هم است اما چرا کیفیت ارائه شده با یکیدیگر متفاوت است؟نکته ای که باید در این مورد بدان توجه کرد این است که باید دید مجموعه خروجی اسپیکر ها چند وات است.در حال حاضر سینما های خانگی که در بازار ایران موجود هستند معمولا به صورت ۱٫۲ و ۱٫۵ و در مدل های جدیدتر ۱٫۷ کاناله می باشند و از این میان بهترین سیستمی که تا به حال بهترین کارایی لازم را داشته است سیستم ۱٫۵ کاناله بوده است.سیستم های ۱٫۲ کاناله معمولا از یک ساب ووفر و دو عدد اسپیکر جانبی تشکیل شده است.در سیستم های ۱٫۵ کانله از یک عدد ساب ووفر مرکزی و چهار اسپیکر اصلی تشکیل شده است و معمولا دو عدد از این اسپیکر ها در جلو و دو عدد دیگر در عقب قرار می گیرند.برای تولید صدای زیر نیز از یک عد  اسپیکر کانال اصلی استفاده می شود.

 

حتما هنگام خرید سینمای خانگی باید به این نکات توجه لازم را داشته باشید و تنها به ظاهر و قیمت ان توجه نمنید و ملاک انتخاب را فراتر نهاده و موارد فنی فوق که در نهایت باعث می شود شما لذت بیشتری از دستگاه خریداری شده داشته باشید را نیز مد نظر بگیرید.فروشگاه کالا خانگی در دسته بندی محصولات سینمای خانگی سعی کرده است تا با قرار دادن انواع برندهای مختلف تنوع را برای شما عزیزان ایجاد نماید. همچنین در هر ساعت از شبانه روز که احتیاج به مشاوره و در این زمینه داشتید و یا سوالی می خواهید بپرسید می توانید با شماره تلفن های   ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و با همکاران ما در این زمینه صحبت کنید. شما براحتی از فروشگاه کالا خانگی می توانید اقدام به خرید و ثبت سفارشات خود نمایید و در هر کجای کشور که باشید انرا در کمتر از چند روز درب منزل خود ردیافت کنید. قیمت های ما بسیار مقرون به صرفه و با سایر فروشگاه های بزرگ قابل رقابت می باشد. کلیه کالاهای ارئه شده در فروشگاه دارای گارانتی بوده و با خیال راحتی می توانید اقدام به خرید نمایید.

در زیر به چند فاکتور مهم که باید حتما قب از خرید سینمای خانگی به انها توجه لازم را داشته باشید اشاره کرده ایم که خواند ان خالی از لطف نخواهد بود:

اولین و مهمترین چیزی کهه باید در نظر بگیرید میزان فضایی است که برای قرار دادن سیستم سینمای خانگی در اختیار دارید.

از سینمای خانگی خود چه می خواهید؟ چند مورد از علاقه مندی های خود را یادداشت کرده و حتما در هنگام خرید توجه کنید که کالای مذکور آنها را دارد یا خیر.

قدرت و کیفیت صدای ارائه شده و همچنین تعداد اسپیکر های موجود در دستگاه یکی از مهمترین بخش هایی است که باید به انها توجه کرد.

اینکه تعداد کانال های بلندگوی شما چندتا باشد نیز بسیار مهم است.۵کاناله-۶ کاناله و یا ۷ کاناله

کیفیت صدای خروجی دستگاه شما به انتخای نوع اسپیکر شما بر می گردد,پس در این مورد دقت لازم را داشته باشید.

میزان بودجه ای که برای خرید سینمای خانگی کنار گذاشته اید را قبل از رفتن به بازار مشخص و بر اساس ان بهرتین مدل را انتخاب نمایید.

سعی کنید حتما قبل از خرید نهایی مدل هاییی که انتخاب کرده اید را با یکدیگر نیز مقایسه کنید.

 

 

 

 
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
مهران بازدید : 173 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

در میان برندهای مختلفی

در میان برندهای مختلفی که به عرضه چای سبز مشغول هستند بی شک یکی از خوشمزه ترین و بی نظیر ترین محصولاتی که در این زمینه تولید شده است چیزی نیست جز چای سبز تیما.تیما با بهره گرفتن از سایر گیاهان دارویی دیگر در کنار چای سبز توانسته طعم و مزه خاصی به نوشیدنی تولید خود دهد بظوریکه برای همیشه با مزه تلخ و بد چای سبز  که به صورت طبیعی اینگونه است خداحافظی خواهید کرد.ترکیباتی همچون برگ به لیمو و زعفران و چند گیاه دیگر باعث شده تا چای سبز تیما دارای رنگ و بوی بسیار بی نظیری شود.جدا از این مساله سعی شده در تولید خود چایسبز از بهترنی و تازه ترین برگ های این درخت استفاده کنند تا کیفیتی متفاوت با انچه تا به حال نشیده اید را حس کنید.از خواص این نوشیدنی  هر چه بگوییم کم گفته ایم .مثلا در درمان دیابت و کاهش فشار خون و کم کردن کلسترول خون و از بین بردن بافت های چربی  تنها بخش کوچکی از خاصیت های بی شمار این نوشیدنی جادویی می باشد.

 

چای سبز تیما

 

 

چای سبز تیما یکی از جدیدترین محصولات طبیعی کاهش وزن در دنیا است که به علت طبیعی بودن و نداشتن عوارض جانبی از نمونه های دیگر محصولات لاغری محبوبتر است.
استفاده از این چای باعث کاهش میزان جذب قند در سیستم گوارشی بدن می شود، به همین دلیل مقدار کمتری انرژی از غذاهای مصرفی وارد بدن شده و برای جبران این کمبود انرژی، بدن شروع به سوزاندن چربی های ذخیره شده می کند. همین امر مقدار بافت چربی در بدن را کم کرده و وزن بدن کاهش می یابد.

شما با استفاده روزانه ۳ تا ۵ لیوان از این نوشیدنی جادویی می توانید شاهد مزازای زیر در بدن خود باشید:

۱-کاهش دهنده وزن
۲-کاهش دهنده کلسترول
۳-ضد سرطان
۴-کاهنده فشار خون
۵-آرام بخش و ضد استرس
۶-جوان کننده پوست

چای سبز تیما

یکی از عوامل اصلی امراض و حملات قلبی، وجود کلسترول بالا در خون انسان است. چای سبز بعلت داشتن مقادیر بالای ویتامین A و C، باعث کاهش کلسترول خون شده و در نتیجه خطر حمله قلبی و امراضی از این دست را پایین می‌آورد. طبق تحقیقات به عمل آمده مصرف روزانه پنج فنجان چای یا بیشتر می‌تواند تا ۶۱ درصد از بروز بیماری‌های قلبی بکاهد. وجود رادیکال‌های آزاد در سرخرگ می‌تواند منجر به بروز بیماری‌های قلبی عروقی شود. در حالی که کاتچین موجود در چای سبز تیما  قادر است از پوشش درونی سرخرگ در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و به این وسیله از بروز بیماری‌های قلبی جلوگیری نماید. همچنین از آنجایی که چای سبز موجب کاهش کلسترول بد خون (LDL)، تری گلیسیرید و فیبرینوژن ( پروتیینی در خون که در شکل گیری لخته خون نقش دارد) می‌شود، به این وسیله قادر است از بروز آرترواسکلروز( سخت شدن سرخرگها ) پیشگیری کند. پژوهشگران معتقدند حتی پس از سکته قلبی نیز نوشیدن چای سبز باعث ترمیم سلول‌های آسیب دیده رگها و قلب می‌شود و روند ترمیم سلول‌ها را تسریع می‌بخشد. نوشیدن روزانه حداقل سه فنجان چای سبز به بیماران قلبی توصیه می‌شود.
نکته دیگر این است که معمولا بعد از حمله قلبی پروتئین‌هایی در بدن تولید می‌شود که مرگ سلولی را به همراه دارد، در حالی که کاتچین موجود در چای سبز فعالیت این پروتئین را متوقف کرده و به این وسیله احتمال سکته های مغزی و قلبی را به حداقل رسانده و سرعت بهبود بافت‌های آسیب دیده را افزایش می‌دهد. یکی از عناصر فعال در چای سبز  به اندازه آسپرین از تجمع پلاکت‌های خونی جلوگیری کرده که این امر گردش خون را بهبود می‌بخشد.

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

معمولا با افزایش سن ، خصوصا در صورت عدم توجه به رژیم غذایی، قند خون کم کم افزایش پیدا می کند. همین امر، به همراه افزایش وزن ، احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ را با افزایش سن تقویت می کند. مصرف روزانه ۵ لیوان چای سبز می تواند از بروز دیابت جلوگیری کند. چای سبز قادر است از عوارض ناشی از دیابت همچون آب مروارید و بیماریهای کلیوی به طرز معجزه آسایی جلوگیری نماید. چای سبز با مهار فعالیت آنزیم آمیلاز در بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) باعث می‌شود نشاسته با سرعت بسیار آهسته‌ای شکسته و در نتیجه میزان جذب قند در دهان و روده کاهش یابد. مصرف این چای به همراه یک وعده غذایی سرشار از کربوهیدرات، منجر به کاهش سرعت رها شدن گلوکز و کاهش جذب آن می شود و به این وسیله از ترشح انسولین جلوگیری می‌کند.

 

چای سبز تیما حاوی ترکیباتی به نام کاتچین، فیتوکمیکال و پولیفنول است که این ترکیب‌ها نوعی آنتی اکسیدان (Anti oxidant)  قوی محسوب می‌شوند. آنتی اکسیدان‌ها قابلیت مبارزه با سلول‌های سرطانی را دارا بوده و می‌توانند از رشد سلول‌ها و تومورهای سرطانی جلوگیری کنند. میزان شیوع سرطان‌هایی چون پستان، کولون، پوست، پانکراس و معده در بین افرادی که چای سبز می نوشند بسیار کمتر از حد طبیعی است . محققین نوشیدن چای سبز را عاملی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می‌دانند چرا که میزان آنتی اکسیدان‌های موجود در آن، ۱۰۰ برابر تاثیر گذارتر از ویتامین C و ۲۵ برابر تاثیر گذارتر از ویتامین E است. این در حالی است که ویتامین C و E به عنوان دو آنتی اکسیدان قوی مطرح هستند. چای سبز تیما را می توان به عنوان داروی ضد پیری (anti-aging)  استفاده کرد. دلیل اصلی آن وجود میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان در این چای به ویژه آنتی اکسیدان‌های موثر در حفظ شادابی و جوانی است. آنتی اکسیدان‌ها یکی از شاخص ترین عوامل برای حفظ سلامتی و شادابی سلول‌های بدن هستند که باعث به تعویق انداختن روند پیر شدن سلول‌ها می‌شوند.

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

همچنین نوشیدن چای سبز، بعلت داشتن آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی، کمک شایانی به بهبود اشخاص مبتلا به سرطان‌هایی نظیر سرطان خون، ریه، معده، سینه و روده می‌نماید. تحقیقات نشان می‌دهد که در کشورهایی که مردم هر روز چای سبز مصرف می‌کنند، موارد ابتلا به سرطان بسیار کمتر از بقیه نقاط می‌باشد. بطور مثال در ژاپن با وجود آمار بسیار بالا در استعمال سیگار، کمترین مقدار سرطان ریه در آن‌ها مشاهده می‌شود. در مقایسه با چای سبز، مصرف زیاد چای سیاه احتمال ابتلا به سرطان روده، کیسه صفرا و مخاط رحم را افزایش می‌دهد. به افراد مبتلا به سرطان، نوشیدن دو یا سه فنجان چای سبز در روز پیشنهاد می‌شود. همچنین مطالعات حاکی از آن است که مصرف بیشتر چای سبز با کاهش بروز سرطان سینه ارتباط مستقیم دارد.

استفاده منظم از چای سبز تیما  موجب می شود کالری های اضافه در بدن کاهش پیدا کند و در نتیجه شما را به وزن ایده آلتان برساند. از دیگر خواص این گیاه لاغری که می توان به آن اشاره کرد: چای لاغری کاهش دهنده کلسترول و ضد باکتری می باشد. چای گیاهی از عوامل سرطان زا جلوگیری می کند. چای سبز حاوی ماده ای به نام فلورین می باشد که منجر به سفت شدن مینای دندان می شود. شما با خرید چای لاغریبه راحتی می توانید در کمترین زمان و هزینه مناسب به اندام دلخواه خود برسید. چای سبز این امکان را به شما می دهد که در خواب هم ، لاغر شوید. از مهمترین ویژگی مثبت این چای گیاهی که می توان به آن اشاره کرد: چای لاغری هیچ گونه عارضه ای برای پوست شما در بر نخواهد داشت.مصرف کننده گرامی، چای لاغری محصولی کاملا گیاهی، سالمترین و با کیفیت ترین محصول در نوع خود می باشد. با مصرف یکماهه این چای بدون عوارض جانبی ۳ تا ۷ کیلوگرم از وزن خود خواهید کاست.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 13:27  توسط مهران  |  نظر بدهید

نوشیدنی با ده ها خاصیت

نوشیدنی با ده ها خاصیت درمانی مختلف

 

 

همه می دانیم اگر قرار به نوشتن از خاصیت چای سبز باشد باید ساعت ها و ساعت ها درباره فواید این نوشیدنی جادویی نوشت تا شاید بتوان حق مطلب را ادا کرد.همین بس که بدانید از خاصیت چای سبز برای درمان انواع سرطان استفاده می کنند و حتی پا را از این فراتر نهاده و جدیدا متوجه شده اند که منصرف روزانه و منظم چای سبز می تواند از ابتلا به ایدز ما را در امان نگه دارد.حال با توجه به خاصیت های فوق العاده و منحصر به فرد این نوشیدنی بعید است با خواندن این مقاله از این پس اقدام به تههی و نوشیدن این چای جادویی نکنید.محصولی که می تواند تضمین کننده سلامت قلب و عروق شما باشد و می تواند در تنظیم فشار خون و قند خون شما بسیار موثر باشد.یکی از مهم ترین خاصیت های این چای را می توان در جلوگیری از پوکی استخوان عنوان کرد.همچنین با انواع بافت های چربی در بدن مبارزه کرده و نمی گذارد شما دچار اافه وزن همراه با چربی شوید.در زیر در مورد این نوشیدنی مطالب بیشتری برایتان تدارک دیده ایم:

خاصیت چای سبز

 

 

افرادی که برای کاهش وزن و تنظیم سوخت وساز بدنشان ازچای سبز استفاده می کنند، علاوه بر بهره مندی از خواص این گیاه دارویی برای درمان چاقی خود می توانند از فواید آن برای کاهش فشار خون، کاهش قند خون، تقویت سیستم ایمنی بدن و تخفیف علائم و نشانه های بیماری هایی مانند پارکینسون، آلزایمر و بیماری مفصلی استخوانی مانند آرتریت روماتوئید بهره ببرند. علاوه بر این، در تحقیقات مختلف به این نکته اشاره شده که مصرف چای سبز می تواند تاثیر بسیار چشم گیری در کاهش بیماری های قلبی عروقی، پیشگیری از بروز سرطان هایی مانند سرطان کولون و تخفیف علائم و نشانه های افسردگی داشته باشد.
چای سبز به چهار روش شگفت‌انگیز باعث کاهش وزن می‌شود که در اینجا به آن‌ها می‌پردازیم.
اگر در فرهنگ‌های آسیای باستان روی مصرف چای سبز تاکید فراوان می‌شد به خاطر خواص مفید و متعددی است که این نوشیدنی دارا است.
طی جدیدترین نتایج حاصله‌ی محققان، چای سبز  جدا از کمک به بیماران مبتلا به سرطان، آرتروز و برخی دیگر از بیماری‌ها،‌ اضافه وزن را از بین برده و باعث تناسب اندام می‌شود.
تاثیر مثبت چای سبز وقتی بیشتر مشهود است که در کنار مصرف آن از یک رژیم غذایی متعادل و یک میزان فعالیت بدنی مناسب نیز بهره ببریم.
خاصیت چای سبز
اگر می گوییم مهمترین خاصیت چای سبز در لاغر کردن و کاهش وزن است بی علت چیزی نگفته ایم:
معمولاً در فراز و نشیب‌های زندگی مواقعی به وجود می‌آید که بسیاری افراد را دچار استرس می‌کند و کم نیستند کسانی که در شرایط استرس‌زا به خوردن روی می‌آورند غافل از این که دچار اضافه وزن می‌شوند. در این شرایط با یک راه طبیعی یعنی نوشیدن چای سبز می‌توانید با این مشکل مبارزه کرده و از استرس خود بکاهید.
این نوشیدنی قدیمی دارای خواصی است که باعث سوزاندن چربی‌های اضافی در بدن خواهد شد. برای افرادی که دارای اضافه وزن بوده و از چاقی رنج می‌برند نوشیدن چای سبز نتایج قابل توجهی به همراه خواهد داشت چرا که از انتقال قند در میکروارگانیسم‌های چربی پیشگیری کرده و همزمان با کاهش سطح LDL، مقدار HDL را افزایش می‌دهد.
با افزایش سن، میزان قند در بدن افزایش می‌یابد. این عامل هیپرگلیسمی در بدن به سلول‌های چربی تبدیل می‌شود.
خوشبختانه چای سبز به خاطر وجود آنتی‌اکسیدان‌های فراوان در خود نه تنها به کند شدن روند پیری کمک خوبی می‌کند بلکه به خاطر وجود پلی فنول‌ها به کاهش سطح قند خون نیز کمک موثری می‌کند.

لازم است بدانیم متابولیسم بدن ما چگونه کار می‌کند. اگر دارای متابولیسم تنبلی باشیم به راحتی استعداد چاقی خواهیم داشت و اگر متابولیسم ما از سرعت بالایی برخوردار باشد تقریباً می‌توانیم هر آن چه می‌خواهیم بخوریم بدون آن که وزنی به ما اضافه شود. چای سبز سرعت متابولیسم را افزایش داده و از این طریق باعث کاهش وزن در شما خواهد شد.
یکی دیگر از خاصیت چای سبز  جدا از کمک به بیماران مبتلا به سرطان، آرتروز و برخی دیگر از بیماری‌ها،‌ اضافه وزن را از بین برده و باعث تناسب اندام می‌شود.چای سبز جدا از کمک به بیماران مبتلا به سرطان، آرتروز و برخی دیگر از بیماری‌ها،‌ اضافه وزن را از بین برده و باعث تناسب اندام می‌شود.تاثیر مثبت چای سبز وقتی بیشتر مشهود است که در کنار مصرف آن از یک رژیم غذایی متعادل و یک میزان فعالیت بدنی مناسب نیز بهره ببریم.

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

این نوشیدنی قدیمی دارای خواصی است که باعث سوزاندن چربی‌های اضافی در بدن خواهد شد. برای افرادی که دارای اضافه وزن بوده و از چاقی رنج می‌برند نوشیدن چای سبز نتایج قابل توجهی به همراه خواهد داشت چرا که از انتقال قند در میکروارگانیسم‌های چربی پیشگیری کرده و همزمان با کاهش سطح LDL، مقدار HDL را افزایش می‌دهد.نتایج برخی بررسی‌ها نشان داده است چای سبز در صورتی که به همراه غذا مصرف شود، می‌تواند جذب چربی را کم کند و موجب لاغری شود.

بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز  به منظور کاهش وزن، ۲ ساعت پس از صرف غذا در وعده های غذایی است. به این ترتیب شما علاوه بر آنکه از خواص درمانی چای برای کاهش وزن بهره می برید، خللی در میزان جذب آهن به وجود نمی آورید؛ زیرا چای سبز همانند چای سیاه موجب کاهش جذب آهن موجود در غذا می شود.


دلیل تاثیر مثبت نوشیدن چای سبز در سلامتی:‌

فلاونوئیدها در حقیقت اصلی‌ترین آنتی‌اکسیدان‌های موجود در برگ چای هستند که رادیکا‌ل‌های آزاد را در بدن خنثی می‌کنند و به سالم نگه‌داشتن سلول‌ها و بافت‌های بدن کمک می‌کنند. از این نظر می‌توان گفت مزایای مصرف چای سبز به دلیل داشتن ترکیبات آنتی‌اکسیدانی در مقایسه با چای سیاه بیشتر است.

در یک جمع بندی کلی می توان به خاصیت چای سبز به صورت زیر اشاره کرد:

۱. چای سبز موجب بهبود عملکرد تمام اعضای بدن می شود و به جلوگیری از ابتلا به روماتیسم و هپاتیت کمک می کند، همچنین موجب تنظیم ضربان قلب می شود.

۲. دانشمندان معتقدند که کاتچین موجود در چای سبز پوست را جوان تر می کند.

۳. چای سبز به کاهش وزن کمک می کند و چربی های ذخیرۀ بدن را کاهش می دهد و از بروز بیماری های متابولیک و رسوب چربی های مضر بر دیوارۀ رگ های خونی جلوگیری می کند و میزان کلسترول خون را کاهش می دهد.

۴. چای سبز باکتری های مضر روده را از بین میبرد.

۵. چای سبز برای کسانی که آسم بسیار مفید است ، همچنین انقباض و انبساط ریه را بهبود می بخشد.

۶. چای سبز مواد مضر برای بدن را که در نتیجۀ اثرات آنها سنگ کلیه و مثانه ایجاد می شود، از بین می برد.

۷. یکی دیگر از خاصیت چای سبز  را می توان در محافظی مناسب در برابر اشعه های مضر صفحه نمایش تلویزیون و کامپیوتر است.

۸. چای سبز باعث باز شدن رگها و عروق مغز می شود، و تغذیه و اکسیژن رسانی را بهبود می بخشد. این روند به پایین آوردن فشار خون کمک می کند و خطر ابتلا به حملۀ قلبی و تصلب شرائین را کاهش می دهد.

۹. بسیاری از ویتامین ها در چای سبز وجود دارند، مثل: C، P، B۱، B۲، PP و کاروتن . ویتامین C در چای سبز پس از دم کردن نیز باقی ست.

۱۰. تنین که از کافئین سبک تر است، نیز در چای سبز وجود دارد .این ماده ،محرک کارکرد سیستم عصبی مرکزی است و عملکرد قلب را تنظیم می کند. تنین در سلولها انباشته نمی شود و امکان ندارد که کسی در اثر استفادۀ زیاد و مکرر آن مسموم شود.

۱۱. چای سبز بر سه دستگاه مهم در بدن( عصبی، تنفسی و قلبی- عروقی) اثر مثبت دارد. به همین دلیل کسانی که از چای سبز استفاده میکنند، بسیار سالم ترند و انرژی بالایی در انجام کار های روزمره دارند.

همانطور که می بینید، چای سبز مزایای زیادی دارد، اما به هر حال، همه چیز را باید به اندازه مصرف کرد.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 13:26  توسط مهران  |  نظر بدهید

در این جا قصد داریم

ما در این جا قصد داریم که شما را با خواص چای سبز آشنا نمائیم تا بدانید که با نوشیدن روزانه چای سبز  چگونه می توانید بدن خود را در برابر بسیاری از بیماری ها مصون نگه دارید.در چای سبز آنتی اکسیدانی قوی به نام کاتچین وجود دارد که بسیار ضد سرطان می باشد. پس یکی از مهمترین خواص چای سبز ضد سرطان بودن آن می باشد. با نوشیدن این چای، بدن شما بسیاری از آنتی اکسیدان های موجود در چای را جذب خود می نماید و این گونه بدن شما را از ابتلاء به انواع و اقسام سرطان مصون نگه می دارد. آنتی اکسیدان های موجود در این چای دارای ارزشی بسیار بالا تر از ویتامین های C و E ( 100 برابر مؤثر تر نسبت به ویتامین C و ۲۵ برابر تأثیر گذار تر از ویتامین E) می باشد. از دیگر خواص چای سبز این است که با مصرف روزانه آن، شما دچار بیماری های قلبی نخواهید شد. چای سبز بنوشید و میزان کلسترول خون خود را با این چای کنترل نمائید. با کنترل میزان کلسترول خون که از شاخص های مهم ابتلاء به بیماری های قلبی و عروق می باشد، از طریق مصرف این نوشیدنی شاهد تأثیر شگرف آن خواهید بود. حتی آن دسته از دوستانی که دچار حمله قلبی شده اند، با نوشیدن روزانه این چای می توانند سبب ترمیم سلول های آسیب دیده رگ های خود شوند. حتی می توانید روزانه ۳ فنجان چای سبز بنوشید و سرعت ترمیم سلول ها را به طور چشمگیری افزایش دهید.

 

خواص چای سبز
یکی دیگر از خواص چای سبز جوانی و شادابی پوست شما می باشد. پس راز جوانی را می توانید با نوشیدن چای سبز تجربه نمائید. این چای که به عنوان داروی ضد پیری نیز در بین مردم مرسوم یافته است، در واقع دارای آنتی اکسیدان های می باشد که در جهت حفظ سلامتی و نشاط و شادابی سلول های بدن و همچنین به عقب انداختن شروع روند پیری سلول ها، بسیار تأثیر گذار می باشد. هر آن چه از آنتی اکسیدان هایی که می تواند پوست شما را شاداب و جوان نگه دارد، در این چای موجود است.
کاهش وزن یکی دیگر از خواص چای سبز است که به طور حتم بسیاری از ما به دنبال راهی بی خطر جهت حفظ تناسب اندام خود می باشیم. جال با وجود چای سبز  در کنار بسیاری از خواص درمانی و دارویی آن، می توانیم از این امتیاز آن نیز بهره مند گردیم. چای سبز با افزایش روند متابولیسم یا همان سوخت و ساز چربی های بدن، وزن شما را کاهش می دهد. شما می توانید ۳ فنجان چای سبز در طی شبانه روز بنوشید و از انرژی حاصل از سوخت و ساز چربی ها تا ۷۰ کالری نیز استفاده نمائید. پس چای سبز بنوشید و وزن خود را کاهش دهید و در عین حال پوست خود را شاداب و سر زنده نگه دارید.

خواص چای سبز

 

 بد نیست شما هم بدانید که از جمله عوامل ایجاد سرطان، آسیب رسانی و افتادگی پوست، وجود رادیکال های آزاد می باشد. آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز از سلول های پوست در برابر آسیب های ناشی از این رادیکال های آزاد، محافظت می نماید. پس می توان با اطمینان گفت که این چای از ایجاد سرطان، افتادگی و چین چروک خوردن پوست به ویژه پوست صورت جلوگیری می نماید.می توانید از چای سبز  به عنوان دارویی در جهت کاهش خطر ابتلاء به ورم مفاصل ناشی از روماتیسم استفاده نمائید. نحوه عملکرد این چای به گونه ای است که فعالیت آنزیم های تخریب کننده و تحلیل برنده غضروف مفاصل را متوقف می نماید و این گونه احتمال مبتلا شدن به ورم مفاصل ناشی از روماتیسم را کاهش می دهد.میزان بالای فلوراید در چای سبز جهت جلوگیری از پوکی استخوان ها و پوسیدگی دندان ها، نیز بسیار مؤثر می باشد. پس مصرف روزانه آن را در برنامه غذایی خود قرار دهید و بدانید که خواص چای سبز می تواند تضمین کننده سلامتی شما باشد.

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

با توجه به این که چای سبز میزان کلسترول بد خون را کاهش می دهد و میزان کلسترول خوب خون را نیز افزایش می دهد، در نتیجه با مصرف روزانه این چای، میزان کلسترول بدن خود را می توانید در حد اعتدال نگه دارید و درصد احتمال بروز سکته قلبی و سایر بیماری های قلبی و عروقی نیز برای شما فوق العاده کاهش می یابد.نوشیدن چای سبز می تواند میزان سوخت و ساز چربی ها و هیدرات کربن را در بدن شما افزایش دهد و میزان قند خون و چربی ها را برای بدن شما همواره در حد متعادل نگه دارد.با مصرف چای سبز می توانید خود را از بیماری آلزایمر مصون نگه دارید. نوشیدن این چای به شما کمک می کند که میزان فعالیت سلول های مغز شما به خصوص بخشی که مربوط به حافظه می باشد، تحریک و تقویت گردد. کاهش میزان استیل کولین در سلول های مغز از تخریب سلول های مغزی جلوگیری نموده و این خود مانعی در جهت ایجاد بیماری آلزایمر نیز می باشد.جهت خرید چای سبز می توانید همین حالا بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه مشاهده می نمائید، کلیک نموده و یا این که با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس بگیرید.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 13:26  توسط مهران  |  نظر بدهید

مفید و پر فروش

لاغری را می توانید با نوشیدن چای لاغری تیما تجربه نمائید.به طور کلی بعد از آب دومین نوشیدنی پر طرفدار، مفید و پر فروش در کشور ما و بسیاری از کشور های جهان، چای سبز می باشد. تحقیقات نشان داده است که نوشیدن چای سبز فواید بسیار زیادی برای سلامتی انسان دارد، که ما در این جا شما را با برخی از این ویژگی ها آشنا می سازیم.چای سبز با سابقه ای چهار هزار سال به عنوان گیاهی دارویی شناخته شده است و بیشترین سابقه مصرف آن را چینی ها دارند زیرا آن ها از گذشته های دور با خواص درمانی این چای آشنایی داشته اند و جهت درمان بیماری ها و نارحتی های مختلف همچون خونریزی، ناراحتی های گوارشی، سر درد و افسردگی از این چای استفاده می کردند. اما به مرور زمان به خاطر خواص درمانی زیادی که داشته است، مصرف آن در کل دنیا مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

 

چای لاغری تیما

 

 

به طور خلاصه می توان گفت که نوشیدن چای سبز برای درمان بیماری ام‌ اس بسیار مفید می باشد. همچنین از چای سبز می توان جهت پیشگیری و درمان سرطان استفاده نمود. بیماری پارکینسون و آلزایمر را می توان با نوشیدن این چای مداوا نمود. متابولیسم و سوخت و ساز بدن با مصرف روزانه چای سبز  بالا رفته و در نتیجه میزان اکسیداسیون چربی نیز افزایش می‌ یابد. احتمال خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و حملات قلبی را با کاهش خطر لخته شدن خون در نتیجه استفاده از چای سبز به طور چشمگیری کاهش می‌ یابد. احتمال خطر ابتلا به سرطان مری را می توان با نوشیدن این چای کاهش داد. رشد سلول‌های سرطانی خاص با نوشیدن چای سبز متوقف گردیده و میزان کلسترول خوب خون را نسبت به کلسترول بد افزایش می‌ دهد. به عبارتی میزان کلسترول خون را در حد متعادل نگه می دارد.از دیگر مزایای چای سبز این است که جهت تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و مؤثر می باشد. تعدادی از پژوهشگران و محققان بر این عقیده اند که، با نوشیدن منظم و روزانه چای سبز، با کشتن باکتری که موجب ایجاد جرم دندان می‌شود،

چای لاغری تیما

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

 

از به وجود آمدن حفره در دندان ها، می‌توان پیشگیری نمود. قدرت فکری و قابلیت تمرکز با مصرف چای سبز افزایش می یابد. از چای سبز می توان به عنوان آرام‌ بخش استفاده نمود و با کمک آن از هر گونه استرسی به دور ماند. کاهش وزن در افراد چاق با نوشیدن روزانهچای سبز  میسر می باشد. خوب است بدانید که چای بدون داشتن عوارض خطرناک دارو های شیمیایی کاهش دهنده وزن می تواند موجبات کاهش وزن، کوچک نمودن سایز و اندازه دور کمر و همچنین تری گلیسرید خون مبتلایان به چاقی را فراهم نماید. به خصوص پیشنهاد ما به شما استفاده مرتب و منظم به صورت روزانه از چای لاغری تیما می باشد. پلی فنول های موجود در چای سبز فعالیت آمیلاز بزاق (آنزیم تجزیه کننده قند ها) را مهار می نماید. مصرف چای سبز موجب برطرف نمودن و رفع تعدادی از عفونت های قارچی، باکتری و حتی ویروسی (نظیر سرما خوردگی عادی) نیز می گردد. از طرف دیگر، چای سبز خلط را از گلوی ملتهب پاک و اثر مواد سمی را خنثی می نماید. تانین موجود در چای سبز از تداوم اسهال جلوگیری می نماید. همچنین اگر قصد دارید که میزان تانین را در چای افزایش دهید، می توانید بگذارید به مقدار بیشتری دم بکشد.

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

 

چای لاغری تیما دارای طعمی بسیار دلنشین و کیفیتی فوق العاده می باشد که شما با مصرف روزانه در حد ۲ تا ۳ فنجان چای دم کرده سبز می توانید چربی های اضافی بدن خود را بسوزانید و از انرژی و کالری آن استفاده نمائید.مکانیسم اثر گذاری چای لاغری تیما با تسریع متابولیسم چربی های بدن می باشد و بدین صورت، هیچ گونه چربی اضافه ای در بدن شما تجمع نخواهد یافت.شما می توانید نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی یک لیوان چای سبز بنوشید و در صورتی که دارای مشکل یبوست هستید می توانید یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص نیز نوش جان نمائید.اگر شما نیز قصد خرید چای لاغری تیما را با تمام فواید آن که در بالا نیز به آن ها اشاره گردید را دارید، می توانید بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر کجای ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نمائید و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.
جهت خرید تلفنی محصولات مورد نظر خود می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱   تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.
می توانید چای لاغری تیما را خریداری نمائید و از این محصول به عنوان محصولی بسیار مفید در جهت درمان بیماری ها و همچنین حفظ سلامتی خود استفاده نمائید.

 

 

مطالب مفید سایت:

چای سبز
چای لاغری تیما
خواص چای سبز
فواید چای سبز
خاصیت چای سبز
چای سبز تیما
خرید چای لاغری تیما
چای لاغری
چای لاغری تیما ۵۰۴۰
چای لاغری ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری
پکیج لاغری ۵۰۴۰
چای ۵۰۴۰

لاغری سریع
چگونه لاغر شویم
قرص چای سبز
چای سبز و لاغری
چای لاغری سینلس
مزایای چای سبز
چای سبز لاغری
طرز تهیه چای سبز
لاغری با چای سبز
چای سبز لاغری تیما
چای سبز برای لاغری
دم کردن چای سبز
خرید چای لاغری
طبع چای سبز
تاثیر چای سبز در لاغری
اثرات چای سبز
چای لاغری تیبا
خرید چای تیما
مصرف چای سبز
انواع چای لاغری
بهترین چای لاغری
خرید اینترنتی چای لاغری تیما
بهترین چای سبز
قیمت چای سبز
انواع چای سبز

 

 

 

در قسمت زیر نیز می توانید لینک دیگر مطالب مفید موجود در سایت را مشاهده نمایید:

 

 

5040
فروشگاه ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰
۴۰۵۰
۵۰ ۴۰
فروشگاه ۴۰۵۰
پنجاه چهل
فروشگاه ۵۰ ۴۰
محصولات فروشگاه ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۴۰۵۰
فروشگاه پنجاه چهل
سایت فروشگاه ۵۰۴۰
چایی سبز
فروشگاه اینترنتی ۵۰ ۴۰

فروشگاه ۵۰۴۰٫ir
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری
فروشگاه اینترنتی پنجاه چهل
چای لاغری تیما ۵۰۴۰
فروشگاه ۵۰۴۰ چای سبز
چای تیما ۵۰۴۰
چای لاغری ۵۰۴۰
خرید اینترنتی چای لاغری تیما
فروشگاه چهل پنجاه
سایت ۵۰۴۰ چای لاغری تیما
فروشگاه انترنتی ۵۰۴۰
خرید چای سبز تیما
فروشگاه اینترنت ۵۰۴۰
چای ۵۰۴۰
چای تیما
چای تیبا
چای لاغری تیبا
چای سبز تیبا
چایی لاغری

مهران بازدید : 18 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

 

دچار هیچ گونه عارضه

راه های افزایش قد

 

راه های افزایش قد و قد بلند شدن، متنوع می باشند که برخی از این روش ها همچون استفاده از دارو های شیمیایی که برای بدن بسیار ضرر آفرین می باشند و ایجاد عوارضی جبران نا بذیر بر بدن انسان می گذارند. همچنین یکی دیگر از راه های افزایش قد عمل های جراحی می باشد که علاوه بر هزینه های گزاف، از ریسک بالایی نیز برخوردار می باشند. اما ما قصد داریم در این جا، گزینه بهتری را جهت استفاده راحت تر به شما معرفی نمائیم. گزینه منتخب ما به هیچ عنوان ایجاد هیچ گونه عارضه ای نخواهد کرد و هیچ گونه تأثیر منفی بر روی سلامتی شما نخواهد گذاشت. این گزینه ژل افزایش قد سیلیکونی می باشد. شما با استفاده از این ژل افزایش قد قادر خواهید بود که قد خود را تا ۵ سانتی متر بلند تر کنید.برای افزایش قد خود بهتر است از بهترین و بی خطر ترین روش استفاده نمائید تا هیچ گونه مشکلی برای سلامتی شما پیش نیاید. ژل سیلکونی افزایش قد مناسب ترین و بهترین انتخاب برای شما می باشد.

برای سفارش تلفنی ژل طبی افزایش قد به صورت کاملا اورجینال و اصلی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و یا ادرس+کد پستی+نام محصول+نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید و یا برای خرید آنلاین بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید.

 

همان طور که در بالا اشاره نمودیم یکی از مناسب ترین راه های افزایش قد استفاده از ژل افزایش قد سیلکونی btall می باشد که قد شما را می تواند به صورت کاملاً مخفیانه، در عرض چند ثانیه و بدون جلب توجه اطرافیان تا ۵ سانتیمتر افزایش دهید و بنا بر طبی بودن این ژل شما دچار هیچ گونه عارضه ای نیز نخواهید شد. پس همین حالا با خرید ژل افزایش دهنده قد به جمع قد بلند ها بپیوندید. ما برای شما دوستان عزیز امکان خرید ژل افزایش قد بتال اصل و اورجینال را با قیمتی استثنایی و بسیار مناسب را از طریق سایت فروشگاهی خود فراهم نموده ایم، تا بتوانید آن چه که پاسخگوی نیاز شما می باشد را به راحتی خریداری نمائید.ضد حساسیت بودن این ژل افزایش دهنده قد سیلکونی، امکان استفاده راحت را برای شما مهیا می نماید. همچنین این پد ها به گونه ای ساخته شده اند که کاملاً متناسب با ارگونومی پا بوده و شما بدون این که احساس خستگی و یا اذیت شدن کنید، می توانید به راحتی تا مدت زمان طولانی از آن استفاده نمائید. این خصوصیات برجسته پد ها سبب شده است که به عنوان یکی از بهترین راه های افزایش قد منسوب گردند.ژل افزایش قد بتال ساخته شده از نوعی پلاستیک نرم می باشد که با جای دادن آن در داخل کفش خود می توانید قد خود را تا حد معقولی افزایش دهید.

برای سفارش تلفنی ژل طبی افزایش قد به صورت کاملا اورجینال و اصلی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و یا ادرس+کد پستی+نام محصول+نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید و یا برای خرید آنلاین بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید.

 

با وجود این پد افزایش دهنده قد می توانید کفش های آزار دهنده پاشنه بلند را که موجب آسیب رسانی به ستون فقرات می گردند را کنار بگذارید و از ژل مخصوص افزایش قد که طبی نیز می باشند، قد خود را بلند تر از حالت طبیعی آن نشان دهید. مطمئن باشید در صورت استفاده از این ژل، استفاده از آن را به دوستان و اطرافیان خود نیز توصیه خواهید نمود.جهت خرید اینترنتی این محصول که از جمله بهترین و مناسب ترین راه های افزایش قد می باشد، می توانید همین حالا بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و ضمن تکمیل فرم مربوط به مشخصات اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. در این صورت شما در کوتاه ترین زمان ممکن قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست تحویل گرفته و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید. مطمئن باشید محصولی که از ما دریافت می نمائید از کیفیت لازم و قیمت مناسب برخوردار می باشد. پس با اطمینان خاطر اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید.همچنین این امکان برای شما نیز فراهم شده است که در صورت تمایل بتوانید محصولات مورد نظر خود را به صورت تلفنی خریداری نمائید. برای این کار لازم است که با شماره تلفن های۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ و تماس حاصل فرمائید و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نموده تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.
با تنظیم این پد از ۱ الی ۵ سانتی متر می توانید آن را به راحتی در کف کفش خود قرار دهید. در نتیجه شما می توانید با استفاده از این ژل ها قد خود را از ۱ الی ۵ سانتی متر افزایش دهید، خوبی این پد ها این است که با هر مدل کفشی و با هر نوع سایزی کاملاً سازگاری دارد. ضد حساسیت بودن و مرغوبیت این محصول در کنار مقاومت و استحکام بالای آن نیز از دیگر امتیازات این ژل های افزایش قد می باشند.
در صورتی که محصولات سفارشی شما در حین ارسال دچار مشکل گردد، ما آن را به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه ای برای شما تعویض خواهیم نمود. پس بدون هیچ گونه نگرانی اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و هشتم شهریور 1393ساعت 20:47  توسط مهران  |  نظر بدهید

عوامل مهمی را می توان

عوامل مهمی را می توان در رشد قد افراد موثر دانست  از جمله نوع مواد غذایی که در سنین رشد مصرف می شود گرفته تا عوامل ارثی و همچنین عوامل محیطی مختلف همه و همه می توانند  به نوعی در این روند موثر باشند.امروزه با پیشرفت علم و فن آوری راه های گوناگونی را برای افزایش قد پیشنهاد می کنند از انواع عمل های جراحی گرفته تا مصرف انواع قرص و دارو.اما اگر به دنبال روشی بی خطر و کم هزینه هستید ما به شما استفاده از ژل افزایش قد را پیشنهاد می کنیم. این محصول مانند یک کفی طبی درون کفش شما قرار گرفته و به شما کمک می کند تا  به میزان ۲ تا ۵ سانتیمتر افزایش قد داشته باشید.این محصول با کیفیت های مختلف در بازار عرضه شده است و ما در سایت ۰۲۱ پرشین محصولی درجه یک و اورجینال را به شما ارائه می دهیم.به جز استفاده از ژل افزایش قدمی توان روش های یهمچون استفاده از انواع قرص و دارو را اناجم داد که به هیچ وجه توصیه نمی شود چرا که ممکن است دارای عوارض بسیار جبران ناپذیری باشد.

برنامه غذایی می تواند عامل مهمی در رشد و یا عدم رشد قد هر فردی به شما آید.البته قد ‌بلندی و قد کوتاهی بیشتر یک پدیده ژنتیکی و ارثی است تا اکتسابی، اما این دلیل نمی ‌شود که هر کسی که والدین قد کوتاهی داشته باشد محکوم است به کوتاهی قد . قد متوسط یک فرد به ‌صورت ژنتیکی به قد متوسط پدر و مادر خودش می ‌رود و انتظار نداریم پدر و مادری که قد ۱۵۰ سانتی ‌متری دارند، فرزندی با قد ۱۷۰ سانتی‌ متر داشته باشند ولی با ورزش و تغذیه مناسب در سنین مناسب می ‌توان قد کودکان را تا ۱۰ سانتی ‌متر بلندتر از آن ‌چه هستند افزایش داد.تحقیقات جدید توصیه می‌کنند که نوجوان می‌بایست، خواب کافی (بین ۸٫۵ تا ۱۱ ساعت خواب در شب) دریافت کنند. این توصیه برای این است که بدن در هنگام استراحت رشد می‌کند. مکان مناسبی برای خواب انتخاب نموده، مکانی مناسب انتخاب کرده و اگر در بخواب رفتن مشکل دارید، قبل از خواب دوش گرم آب گرفته و یا چای بابونه مصرف نمایید. معمولا هورمون رشد انسانی (HGH)، موقع خواب ترشح می‌شود.

 

 

جذب میزان کافی ویتامین و مواد معدنی به شما از اینکه قدتان به اندازه کافی و لازم رشد می‌کند، کمک می‌کند. صبح ها هنگام صرف صبحانه، از مکمل استفاده کنید و غذاهای مفقد از جمله مواردیکه در زیر بیان می‌کنیم را در رژیم غذایی خود بگنجانید. این خوراکیها شامل:

کربوهیدرات و کالری کافی دریافت نمایید.
میزان کافی کلسیم دریافت نمایید. کلسیم رشد قد را افزایش می‌دهد و از ابتلا به پوکی استخوان جلوگیری می‌نماید.
دریافت ۵۰۰ میلی گرم نیاسین در روز می‌تواند باعث افزایش ترشح هورمون رشد می‌شود. فقط نیاسین مصرفی را بایستی با معده خالی دریافت نمود.
میزان کافی ویتامین D دریافت نمایید. ویتامین D رشد استخوان و ماهیچه در کودکان را افزایش می‌دهد.
مصرف پروتئین را افزایش دهید. خوراکیهایی همچون گوشت، تخم مرغ و حبوبات منبعی غنی از پروتئین هستند. پروتئین نقش اساسی در رشد بدن ایفا می‌کند.
مصرف روی را افزایش دهید. شکلات، بادام زمینی، تخم مرغ، نخود فرنگی و مارچوبه از منابع غنی روی می‌باشند. کمبود رشد می‌تواند رشد بدن را متوقف نماید.
برنامه غذایی منظم داشته باشید. شما باید روزانه ۳ وعده غذایی بهمراه دو میان وعده میل نمایید.

جدا از مسائل تغذیه و رعایت موارد فوق اگر می خواهید در یک لحظه بر قد خود تا اندازه ۵ سانتیمتر بیافزایید می توانید از ژل افزایش قد استفاده نمایید. این محصول به دلیل خاصیت طبی بودن راه رفتن را برای شما بسیار لذت بخش خواهد کرد و هیچ کس متوجه وجود چنین چیزی در درون کفش های شما نخواهد شد.عوامل موثر مربوط به قد شما و افزایش قد، ژنتیک و محیط می‌باشد. هرچند چندتا از عواملی که بر روی قد و افزایش آن تاثیر دارد، خارج از محدوده کنترل شماست، اما هنوزهم راه‌هایی بوده که با توسل به آنها ممکن است بتوانید، رشد قدتان را به بیشترین حد ممکن برای خود برسانید. زمانیکه رشد قد شما متوقف شود، امکان افزایش قد وجود ندارد، اما تا قبل از توقف رشد قد شما می‌توانید، از تکنیک‌ها و ورزش های زیر برای افزایش طبیعی قد خود کمک بگیرید.تمام موارد فوق کمی زمان بر خواهد بود و شاید نیاز باشد تا ماه ها از این روش ها پیروی نمایید تا اثرات آنرا در خود مشاهده کنید. اما اگر به صورت خیلی سریع می خواهید برای یک مراسم خاص که قرار است در آن شرکت کنید کمی بلند قد تر و شیک تر به نظر برسید تنها راه استفاده از ژل افزایش قد می باشد.

قد، صفتی پلی‌ژنیک بوده، یعنی اینکه چندین ژن مختلف برروی آن تاثیر می‌گزارد. اگر پدر و مادر شما قد کوتاه باشد، همیشه نتیجه آن کوتاه ماندن قد شما نیست، با اینحال اگر نتنها پدر و مادر بلکه بیشتر افراد در خانواده‌ و فامیل پدری و مادری قد کوتاه باشند، شانس کوتاهی قد شما بالا می‌باشد. البته نباید ناامید شوید چراکه تا زمانیکه شما به سن بیست سالگی نرسیده‌اید، امکان تخمین قطعی قد شما وجود ندارد. با راههای زیر شما می‌توانید، تا حدودی قد آینده خود را محاسبه نمایید:


اگر شما پسرید ۱۳ سانت به قد حاصل جمع، اضافه و اگر دخترید ۱۳ سانت از جمع دو قد کم کنید.عدد حاصل را تقسیم بر دو نمایید.جواب حاص قد شما با دقت ۱۰ سانت بیشتر یا کم تر است.(توجه کنید این عدد حتمی نبوده اما یکی از نزدیک ترین اعداد است)شاید شما نتوانید کار زیادی برای افزایش قدتان انجام دهید، اما راههایی وجود دارد، که قد شما تحت تاثیر عوامل محیطی کوتاه تر از آنچه پیش بینی شده، نشود. مصرف موادمخدر و الکل یکی از عوامل توقف رشد قد شماست، از دیگر عوامل می‌توان به سوءتغذیه و هورمون‌های استروئیدی اشاره نمود.

 

این ‌طور نیست! اگر همه چیز از نظر هورمونی و خانوادگی طبیعی باشد، با یک ورزش و رژیم غذایی مناسب قبل از بلوغ می ‌توان برای افزایش قد به نوجوان کمک کرد که حتی تا ۱۰ سانتی‌ متر بلندتر شود. در این روش افزایش قد بدون هیچ عارضه ‌ای قد او بلند می ‌شود و به آرزویش هم می ‌رسد.در دختران، بلوغ در ۱۴ تا ۱۵ سالگی رخ می‌ دهد و در پسرها در ۱۶ تا ۱۷ سالگی. ورزش در سنین ۱۰ تا ۱۶ سالگی می‌ تواند به نوجوانان کمک کند تا قبل از بلوغ رشد قدی خودشان را انجام دهند.تغذیه مناسب سرشار از کلسیم، ورزش‌ های بسکتبال، فوتبال و تنیس برای قد ‌بلند تر شدن بسیار مناسب هستند. همچنین دویدن و پریدن به افزایش قد کمک می‌ کند.

 

این یکی دیگر از باورهای غلط در مورد افزایش قد است. این کار خطر دارد. ممکن‌ است مصرف داروهای هورمونی قبل از بلوغ فقط باعث افزایش قد او نشود و عوارض بسیار دیگری را هم در پی داشته ‌باشد.برای مثال، گاهی باعث اختلال هورمون‌ های دیگر بدن می ‌شود که نتیجه ‌اش کلفت شدن سایر اجزای بدن مثل مچ دست، قاعده بینی و زشتی صورت است و قیافه خشنی را برای او به وجود می ‌آورد.کودک و نوجوان دوست دارد قدش بلند شود و زیبا تر شود به‌ جای ‌آن که یک قیافه خشن و زمخت پیدا ‌کند. بنابراین توصیه می ‌شود اصلا در سنین قبل از بلوغ، داروهای هورمونی برای قد ‌بلند تر شدن کودک در نظر گرفته نشود.باورهای غلط درباره افزایش قد- این روزها وقتی می ‌خواهند درباره زیبایی و جذابیت کسی بپرسند، معمولا علاوه‌ بر فرم صورت، چهره، رنگ چشم و مو، سوال دیگری هم می ‌پرسند: ” قدش بلنده؟ ” شاید به همین دلیل باشد که خیلی‌ ها برای چند سانتی‌ متر بلند تر شدن حاضرند کفش ‌های پاشنه ۱۰ ‌سانتی ‌بپوشند و از انواع ماساژورهای کف ‌پا استفاده کنند و حتی گاهی استخوان پای ‌شان را با جراحی بشکنند و چند ماه خانه ‌نشین شوند تا اندکی قد‌ بلند تر به‌ نظر برسند.

 

 

مطالب مفید دیگر در سایت

افزایش قد
چگونه قد بلند شویم
ژل افزایش قد سیلکونی
ژل افزایش قد
خرید ژل افزایش قد
ژل افزایش دهنده قد

 راه های افزایش قد
راههای افزایش قد
روش های افزایش قد
راهای افزایش قد
راه هایی برای افزایش قد
راهی برای افزایش قد
راه های افزایش قد
روشهای افزایش قد
راه افزایش قد
بلند شدن قد
پد افزایش قد
کفی افزایش قد
ژل بلندی قد
سیلیکن افزایش قد
کفی کفش افزایش قد
خرید اینترنتی ژل افزایش قد
ژل طبی افزایش قد

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 13:43  توسط مهران  |  نظر بدهید

بزرگترین رویای بشر

شاید یکی از بزرگترین رویای بشر این باشد که چگونه می تواند به فرمولی برای دست یابی به افزایش قد برسد؟ حتب افرادی که کوتاه قد نیستند و دارای اندام و هیکل مناسبی هستند بدشان نمی آید از چیزی که الان هستند چند سانتی متری بلند تر نشان دهند چه برسد به افرادی که از کوتاهی قد رنج می برند.تا کنون روش های مختلفی برای افزایش قد ارائه شده است که از مهم ترین آنها می توان به عمل های پیچیده جراحی اشاره کرد تا مصرف داروها و قرص هایی که به این منظور تولید شده اند.حتی امروزه بعضی از تمرین های ورزشی را در بلند تر شدن قد انسان موثر دانسته و توصیه می کنند تا قبل از اینکه دریچه رشد قد افراد بسته نشده است از این تمرینات به صورت مستمر انجام دهند.اما جدا از این همه روش های گوناگون که هر کدام دارای معایب خاص خود هستند و هزینه های سنگینی هم می توانند در بر داشته باشند روش های دیگری نیز وجود دارند که اگر چه به صورت طبیعی باعث بلندی قد شما نخواهند شد اما با توجه به اینکه هیچگونه عوارضی نخواهند داشت و بسیار ارزان می باشند می توانند جایگیزین مناسبی برای روش های قبلی باشند.

 


این روزها شاید در مورد ژل افزایش قد چیز هایی شنیده باشید.بله ما در سایت ۰۲۱پرشین به شمت محصولی را معرفی خواهیم کرد که می تواند براحتی و در عرض چند ثانیه به افزایش قد شما منجر شود و بدون اینکه کسی متوجه این امر شود قد شما را تا ۵ سانتیمتر افزایش دهد. این ژل ها از جنس سیلیکون بوده و در کف کفش شما قرار خواهند گرفت و نه تنها هیچگونه تغییری در راه رفتنتان ایجاد نخواهند کرد بلکه به خاطر حالت طبی که دارند باعث می شوند در حین راه رفتن احساس راحتی بیشتری نمایید.
دقت کنید که انجام عمل جراحی اولا پر از عوارض جانبی بوده و هیچگاه به عنوان توصیه اول پزشکان به بیماران خود نبوده است. در ضمن هزینه های بالای این عمل باعث شده که انجام ان برای همه اقشار ممکن نباشد.روش بعدی که مصرف قرص و دارو های افزایش قد است نیز به خاطر عوارضی که می تواند بروی کلیه و کبد بر جای بگذارد اصلا توصیه نمی شود و ممکن است سلامتی شما را به خطر بیاندازد,کما اینکه گیر آوردن یک قرص افزایش قد اصلی ینز کار دشواری خواهد بود و اکثر محصولات موجود در بازار تقلبی و بی کیفیت هستند.

 


حال که روش های پر مخاطره را توضیح دادیم می ماند روش های طبیعی و استفاده از روش های غیر مستقیم.روش طبیعی منظورمان همان انجام حرکات خاص ورزشی است که برای سنین خاصی مناسب بوده و می توانید امیدوار باشید که اگر دریچه رشد قدی شما باز باشد چند سانتی بر قد شما افزوده شود.در روش غیر مستقیم که منظور مان استفاده از یک ابزار برای رسیدن به قد مورد نظر است مانند همین ژل افزایش قد که براحتی و بدون هیچگونه دغدغه ای می تواند قد شما را تا چند سانتیمتر افزایش دهد.برای تهیه این محصول همین الان می توانید از طریق سایت و با کلیک بروی دکمه خرید پستی اقدام به ثبت سفارش نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

 


دقت کنید که این محصول به دلیل استقبالب که از آن به عمل امده متاسفانه مورد سو استفاده عده ای سود جو قرار گرفته و نمونه های بی کیفیت و تقلبی آن نیز با قیمت هایی ارزان تر وارد بازار شده است. افزایش قد واقعی را فقط می توانید از این محصولات اصل انتظار داشته باشید چرا که کالاهای تقلبی بعد از مدتی استفاده تغییر حالت داده و ارتفاع خود را از دست می دهند ودیگر نمی توانند قد شما را بلند نشان دهند.استفاده از این محصول بسیار راحت است و مانند یک کفی انرا درون کفش خود قرار خواهید داد و بدون اینکه کسی متوجه این موضوع باشد خواهید دید که در یک چشم بر هم زدن باعث افزایش قد شما می شود. پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید به مراسم و یا میهمانی مهمی بروید و دوست دارید تا در میان جمع بلند تر دیده شوید حتما از این محصول استفاده نموده و شک نکنید که کاملا موثر و عملی خواهد بود.برای تهیه نمونه کاملا اصلی و اورجینال این ژل افزایش قد همین الان کافیست تا با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید و یا با کلیک بروی دکمه خرید پستی به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و چهارم مرداد 1393ساعت 17:40  توسط مهران  |  نظر بدهید

مهمترین دغدغه های افراد مختلف

ژل افزایش دهنده قد

 

این روزها یکی از مهمترین دغدغه های افراد مختلف در جامعه مشکل کوتاهی قد انها می باشد و حاضرند برای رسیدن به قد مورد نظرشان در این راه هزینه های زیادی را متحمل شوند و حتی ریسک خطر انداختن سلامتی خود را نیز در این راه می پذیرند.اما ما امروز به شما محصولی را معرفی خواهیم کرد تا به راحتی و بد ن هیچگونه عوارضی شما را به قد و اندازه دلخواهتان برساند.نام این محصولژل افزایش دهنده قد می باشد و در یک چشم بر هم زدن می تواند رویای شما را به واقعیت تبدیل نماید.دیگر نیاز نیست حتما برای رسیدن به قد دلخواه تان به دنبال روش های پر خطر مانند مصرف انواع قرص های افزایش قد که همگی دروغ و تبلیغات کاذب هستند بروید.نه وقت خود را هدر دهید و نه پول خود را دور بریزید و مطمئن باشید که اگر قرصی در این زمینه وجود داشت الان این همه آدم کوتاه قد در دنیا نداشتیم.بهترین و راحت ترین روش استفاده از ژل افزایش دهنده قد است که می تواند بدون هیچگونه عوارضی شما را قد ایده آلتان برساند.میزان بلندی قد که این محصول برای شما به ارمغان می آورد تا ۵ سانتیمتر بوده و این در نوع خود می تواند بسیار عالی و بی نظیر باشد.البته در این مورد باز هم باید دقت کنید چون متاسفانه مشاهده شده به خاطر استقبالی که از این محصول در بازار ایران شد به سرعت کالاهای بی کفیت و تقلبی نیز در بازار فراوان شده و با قیمت های پایین تر سعی در گول زدن مشتریان دارند.

 

 

 

ژل افزایش دهنده قد اصلی دارای جنس بسیار نرم و قابل انعطاف بوده و از طراحی طبی برخوردار است و بسیار شفاف می باشد و این در حالیست که همین جنس به صورت تقلبی با چهره ای مات و غیر قابل انعطاف در بازار موجود است و معمولا با قیمت های ۵ هزار تومان تا ۱۰ هزار تومان در حال فروش هستند.این در صورتی است که اصلا کارایی لازم را نداشته و خیلی زود تغییر حالت می دهند و دیگر غیر قابل استفاده می شوند.اما ژل افزایش دهنده قد اصلی را می توانید به صورت متمادی و مدت های طولانی مورد استفاده قرار دهید بی آنگه دچار تغییر حالت شود.همچنین زمانیکه این کالا را به صورت اورجینال تهیه کنید در واقع یک کفی طبی برای خود خریده اید که می تواند راه رفتن را برای شما راحت تر و لذت بخش تر نماید.

 


در هر جای کشور که باشید تنها با چند کلیک می توانید سفارش خود را در سایت ثبت کرده و بعد از اینکه ژل افزایش دهنده قد  را درب منزل از مامور پست تحویل گرفتید وجه آنرا بپردازید.دقت کنید برای ثبت سفارش به صورت تلفنی نیز باید با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.تا رسیدن به رویاهایتان راه زیادی نمانده و این شمایید که باید انتخاب کنید که آیا یک کالای اصل تهیه کنید و یا از یک محصول تقلبی برای این منظور استفاده نمایید.ما کیفیت محصول ازائه شده در سایت را تضمین خواهیم کرد و این قول را به شما خواهیم داد تا یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را برایتان ارسال نماییم.حتی از این ژل افزایش دهنده قد می توانید برای هدیه دادن به عزیزان خود و آنهایی که فکر می کنید دارای مشکل کوتاهی قد هستند استفاده نمایید و باعث خوشحالیشان شوید.


دقت کنید که در زمان استفاده از این محصول به هیچ وجه راه رفتن شما عوض نخواهد شد و هیچ کس متوجه حضور ان در کفش هایتان نمی شود.براحتی در مراسم های مهم و میمهمانی ها و رد جاهایی که می خواهید بلند قد تر باشید می توانید زا این محصول در کفش هایتان استفاده نمایید و خوش تیپ تر از قبل حاضر شوید.دیگر نیاز نیست سلامتی خود را به مخاطره اندازید و به فکر مصرف قرص و داروهای شیمیایی برای ان کار باشید چرا که همه انها به نوعی تبلیاغت کذب بوده و در حال خالی کردن جیب مردم می باشند. امیدواریم در این رابطه با در نظر گرفتن تمام جوانب و اینکه سلبامتی شما مهم تر از افزایش قد چند سانتی است قید روش های غیر مچاز را بزنید و با همین ژل افزایش دهنده قد کار را تمام کرده و برای همیشه تا ۵ سانتیمتر بلند تز از آنچیزی که هستید خود را نشان دهید.همین التن می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کنید و در عرض چند ثانیه اقدام به ثبت سفارش ژل افزایش دهنده قد در سایت نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته ودرخواست خود را به صورت تلفنی به ثبت برسانید.ما سفارش شما را در کمتر از چند روز در هر کجا که باشید برایتان ارسال خواهیم کرد.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و چهارم مرداد 1393ساعت 17:39  توسط مهران  |  نظر بدهید

این نوع محصولات تقلبی

خرید ژل افزایش قد

 

موضوع افزایش قد این روزها آنقدر مورد توجه همه قرار گرفته است که از این موضوع برخی افراد سوجو سو استفاده کرده و دکان های خود را برای خالی کردن پول مردم بیچاره باز کرده اند. از جمله روش هایی که این روز ها اکثرا به فکر استفاده از ان هستند مصرف قرصهای افزایش قد است که متاسفانه باید به استحضار شما عزیزان برسانیم تمامی تبلیغات در این مورد دروغ محض بوده و تنها در این راه شما پول و وقت خود را از دست خواهید داد,پس لطفا در مورد بحث افزایش قد کمی عاقلانه تر عمل نمایید و سعی کنید منطقی و خارج از احساسات تصمیم بگیرید.اما محصولی که می خواهیم به شما معرفی نماییم بدون کوچکترین عوارضی می تواند در چند لحظه مشکل کوتاهی قد را برای همیشه برطرف کرده و قد شما را به میزان ۱سانتیمتر تا ۵ سانتیمتر افزایش دهد.شما با خرید ژل افزایش قد می توانید براحتی بر این مشکل غلبه کرده و د یگر کسی شما را کوتاه قد جلوه ندهد.

 

نحوه استفاده از این محصول مانند کفی های طبی بوده و براحتی و بدون اینکه در راه رفتن شما مشکلی ایجاد کند می توانید آنها را در کفش های خود جاسازی کنید و سالیان سال استفاده نمایید.یک بار اقدام به خرید ژل افزایش قد نمایید و برای همیشه با این مشکل خداحافظی کنید.دقت کنید که نمونه بدلی و تقلبی این کالا با قیمت های ۵هزار تومان تا ۱۰ هزار تومان در بازار به وفور دیده می شود و متاسفانه عده ای از مشتریان تنها به صرف ارزان تر بودن اقدام به خرید این نوع محصولات تقلبی می کنند و زمانی که انتظارات آنها را بر آورده نکرد تازه می فهمند که سرشان کلاه رفته است.ما با اطمینان به شما می گوییم می توانید همین الان اقدام به خرید ژل افزایش قد از سایت ۰۲۱ پرشین نمایدی و مطمئن باشید که کالایی اصل و با کیفیت را خدمتتان ارائه می دهیم.


جنس به کار رفته در این ژل افزایش قد از جنس سیلیکون بوده و نوع طراحی آن به صورت کفی های طبی می باشد.شما براحتی این کفی را در هر نوع کفشی که بخواهید می توانید جاسازی کرده و از این به بعد تا ۵ سانتیمتر شاهد افزایش قد خود باشید.دیگر نیاز نیست به فکر روش های پر مخاطره و پر هزینه باشید.نیاز نیست سلامتی خود را به خطر انداخته و از قرص هایی که اصلا نمی دانید چه چیزی هستند استفاده نمایید و آسیب های جدی به کلیه و کبد خود بزنید. نیزا نیست به فکر عمل های پر خطر در این باره باشید.سما تنها کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و اقدام به خرید ژل افزایش قد اصل نمایید. و یا برای این منظور می توانید همین الان با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته ودرخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.
شما در مراسمات مهم و میهمانی ها و حتی در مراسم عروسی خود نیز می توانید از این محصول با اطمینان خاطر استفاده نمایید و بدون آنکه کسی متوجه شود به راحتی تا ۵ سانتیمتر بر قد خود بیافزایید و خوش تیپ تر و خوش چهره تر از قبل ظاهر شوید.مدل های تقلبی علاوه بر اینکه خیلی زود تغییر حالت داده و کارایی قبل را نخواهند داشت به صورت طبی نیز طراحی نشده اند و همین امر موجب می شود تا شما در هنگام راه رفتن احساس خستگی نمایید و نتوانید مسافت زیادی را با انها طی کنید.

 

 

 

شما با خرید ژل افزایش قد دیگر حتی نیازی به استفاده از کفش های پاشنه بلند ندارید و نیاز نیست تا همه با نگاه کردن به کفش های پاشنه بلند شما متوجه کوتاهی قدتان شوند.اگر بخواهیم به چند مورد برتری ژل افزایش قد در مقایسه با کفش های پاشنه بنلد اشاره کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱-با خرید ژل افزایش قد شما هم ۵ سانتیمتر بلند تر خواهید شد و هم یک کفی طبی خریده اید که راه رفتن را برایتان لذت بخش تر خواهد کرد,در صورتیکه راه رفتن با کفش های پاشنه بلند نه تنها لذت بخش نیست بلکه سخت و دشوار بوده و در دراز مدت به کمر شما نیز آسیب می رساند.
۲-هنگام استفاده از این ژل هیچکس متوجه حضور آن در کفش های شما نخواهد شد و بدون استرس می توانید در مجالس مختلف از آن استفاده نمایید و این در حالی است که با پوشیدن کفش پاشنه بلند همه متوجه خواهند شد که شما کوتاه قد هستید.
۳-شما با خرید ژل افزایش قد می توانید انها را در هر نوع و مدل کفشی که خواستنید استفاده کنید اما اگر کفش پاشنه بلند گرفتید دیگر همان یک مدل را دارید و برای تعویض مدل می بایست دوباره هزینه زیادی بپردازید.

مهران بازدید : 16 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

بر هیچ کس پوشیده نیست

بر هیچ کس پوشیده نیست که فواید چای سبز آنقدر زیاد است که نمی توان به سادگی از کنار ان گذشت. همه می دانیم مهمترین خاصیتی که همه ازچای سبز  سراغ دارند لاغری و کاهش وزن است.در واقع نوشیدن روزانه ۳ تا ۵ لیوان از این چای جادویی می تواند تاثیر فوق العاده ای در از بین بردن انواع بافت چربی در بدن ما داشته باشد.از دیگر فواید چای سبز می توان به درمان انواع ببیماری های قلبی و عروقی اشاره کرد. همچنین در درمان دیابت و جلوگیری از فشار خون این نوشیدنی بسیار موثر و فوق العاده است.شما اگر می خواهید گامی مهم در جهت سلامت خود و عزیزانتان بر دارید پیشنهاد می کنیم از همین امروز به جای نوشیدن هر نوع چای در منزل فقط و فقط از این محصول استفاده نمایید و فواید چای سبز را در زندگی و سلامت خود دقیقا مشاهده نمایید.جالب است بدانید که بیشترین فایده و نفع را از نوشیدن این چای جادویی خانم ها می برند تا اقایان .انها حدود دو برابر بیشتر می توانند از فواید چای سبز استفاده ببرند.

 

فواید چای سبز

خواص کلی
کاهش وزن
: پلی فنولهای
چای سبز فعالیت آمیلاز بزاق(آنزیم تجزیه کننده قندها) را مهار می‌کند. جالب است بدانید که چای بدون داشتن عوارض خطرناک داروهای کاهنده وزن میتواند موجب کاهش وزن، اندازه دور کمر و تری گلیسرید خون مبتلایان به چاقی شود.

 

 

 

 

فواید چای سبز

از  فواید چای سبز می توان گفت  دارای اثرات ضد میکروبی است و از ایجاد پلاک و پوسیدگی دندان جلوگیری می‌کند.دانشمندان ماده ای شیمیایی را درچای سبز شناسایی کردند که در حفاظت از قلب در برابر آسیب های مختلف موثر است.
کارشناسان “موسسه بهداشت کودکان انگلیس” در مطالعه روی ترکیبات چای سبز موفق به شناسایی ماده ای شیمیایی به نام “اپیگالوکاتچین سه گالیت” شدند که می تواند مرگ سلول ها را پس از حمله قلبی یا سکته کاهش دهد. این دانشمندان اعلام کردند: ماده شیمیایی موجود در چای سبز مانع از فعالیت پروتئینی به نام “استات یک” می شود که پس از رویدادهای استرس آمیز نظیر حمله قلبی یا سکته در درون سلول فعال می گردد.

پژوهشگران ژاپنی با بررسی ترکیبات موجود در فواید چای سبز دریافتند ترکیب اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) با عملکردی عایق مانند مانع از اتصال ویروس HIV روی سلول های سیستم ایمنی بدن و ایجاد ضعف در سیستم ایمنی بدن می شوند. به عبارتی نوشیدن چای سبز را می توان به عنوان عامل مکملی برای جلوگیری از ابتلا به ایدز (AIDS) با عایق کردن سلول های سیستم ایمنی بدن دانست. در نهایت اینکه به دلیل خواص فراوان چای سبز، اکنون آن را در بسیاری از کشورهای جهان، نه به عنوان یک نوشیدنی که به عنوان یک داروی گیاهی شناخته و نوشیدن روزانه آن را توصیه می کنند.
“اپیگالوکاتچین سه گالیت” همچنین روند بهبود سلول های قلبی را سرعت می بخشد و موجب کاهش صدمه به آن می شود. از طرفی یکی از عوامل اصلی امراض و حمله های قلبی، وجود کلسترول بالا در خون انسان است.

چای سبز علاوه بر داشتن ویتامین های A و C (آنتی اکسیدان های قوی)، باعث کاهش کلسترول در خون نیز می گردد که این موضوع خطر احتمال حمله قلبی و امراضی از این قبیل را پایین می آورد.

کاتچین موجود در چای سبز ، فعالیت آنزیم لیپاز را (آنزیم مسئول هضم چربی ها) در لوزالمعده مهار می کند، در نتیجه، شکستن چربی با سرعت بسیار کمی صورت می گیرد و چربی خون با سرعت کمی بالا می رود.

با توجه به این که افزایش تری گلیسیرید خون بعد از مصرف هر وعده غذایی یک عامل خطر در بروز بیماری قلبی است ، مصرفچای سبز در بین وعده های غذایی روشی مناسب جهت کاهش تری گلیسیرید خون است.
مصرف نیم تا ۵/۲ فنجان چای سبز در روز احتمال بروز پُرفشاری خون را تا ۴۶ درصد کاهش می دهد.
جلوگیری از دیابت چای سبز قادر است از عوارض ناشی از دیابت مانند آب مروارید و بیماری های کلیوی به طور معجزه آسایی جلوگیری کند. چای سبز با مهار کردن فعالیت آنزیم آمیلاز بزاق و روده که مسئول هضم نشاسته است، باعث می شود که نشاسته با سرعت آهسته تری بشکند و در نتیجه قند خون با سرعت کمی بالا برود.

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

  • تبخال و چای سبز؛

تبخال مشکلی است که عاملی ویروسی دارد اما با چای سبز می توان بهبود آن را تسریع کرد. به این ترتیب که اگر محل مورد نظر را با چای سبز مرطوب کرده و صبر کنیم تا خشک شود و این عمل را سه بار در روز تکرار کنیم، روند بهبودی و رفع محل زخم تسریع می شود.

  • چای سبز و مشکلات دهان و دندان؛

فواید چای سبز می توان به درمان بسیاری از عوامل بیماری زا که بر سلامت دهان و دندان تاثیر منفی دارد را از بین می برد. به این ترتیب می توان نوشیدن چای سبز را مکملی برای سلامت دهان و دندان دانست. علاوه بر این چای سبز با از بین بردن باکتری های نامناسب محوطه دهان، بوی بد دهان و تنفس بد بو را نیز مرتفع می کند. در چین باستان از چای سبز به عنوان داروی خوشبوکننده دهان، پیش از حضور در مراسم رسمی و میهمانی ها استفاده می کردند.

  • استرس و چای سبز؛

ترکیبی موسوم به «ال تیانین» موجود در چای سبز که نوعی اسید آمینه است، خاصیت آرام بخشی داشته و می تواند حالت تنش، افسردگی و استرس و هیجان را از بین ببرد.

  • حساسیت و چای سبز؛

اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) ترکیب ضدحساسیتی است که به وفور در چای سبز وجود دارد. این ترکیب با تاثیر بر سیستم ایمنی بدن، بدن را در مقابل حساسیت ها مقاوم می کند.

پیشگیری از بیماری های ایمنی خودکار بدن( با استفاده از چای سبز) از دیگر فواید چای سبز می باشد.پژوهش گران اعلام کردند مصرف چای سبز از ابتلا به بیماری های ایمنی خودکار بدن جلوگیری می کند. تحقیقات پژوهش گران دانشکده پزشکی ژورژیا حاکی از آن است که مصرف چای سبز علاوه بر مؤثر بودن در کاهش ابتلا به سرطان، باعث محافظت افراد در برابر بیماری های ایمنی خودکار بدن می شود. چای سبز از گسترش آنتی ژن هایی که می توانند موجب تحریک ایمنی بدن شوند جلوگیری می کند. نتایج تحقیقات حاکی از آن است وجود ماده ای موسوم به EGCG در چای سبز باعث متوقف شدن التهاب و تاثیرات آن بر روی پوست و سلول های مترشحه بزاق می شوند. در یک اختلال ایمنی خودکار، موسوم به سندرم شوگرن (Sjogren)، سلول های مترشحه بزاق، هدف قرار گرفته و باعث خشکی دهان می شوند و در اختلالی دیگر، پوست ارگان هدف واقع شده و فرد مبتلا به سل جلدی می گردد.
شایان ذکر است تحقیقات بیشتر بر روی حیوانات در حال انجام است و تاثیر مفید
چای سبز در پیشگیری از آرتریت نیز مشخص شده است.
موارد منع مصرف:
اعتقاد بر آنست که قبل و بعد از دریافت فرآورده‌های آهن و در شیرخواران نباید از
چای سبز یا ترکیبات پلی فنول آن استفاده نمود. شواهد موجود حاکی از آنست که مقادیر بیش از ??? میلی لیتر در روز با سوخت و ساز آهن تداخل نموده و موجب کم خونی می‌شود. شواهدی مبنی بر منع مصرف در حاملگی وجود ندارد با اینحال باید با پزشک مشورت نمود. مصرف چای سبز در دوران شیردهی توصیه نمی‌شود.

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

 

تداخلات دارویی:
افزایش اثر متی سیلین و بنزیل پنی سیلین، تشدید اثر آسپیرین و سایر داروهای
ضد انعقاد مانند وارفارین (ویتامین K موجود در
چای سبز میتواند بر ضد اثرات وارفارین عمل نماید).

عوارض:
مصرف بیش از حد کافئین که در
چای سبز و بعضی از عصاره های آن وجود دارد در بعضی از افراد باعث علائمی مانند عصبانیت، بیخوابی و بیقراری می‌شود. افرادی که دارای بیماری فشار چشم هستند نباید استفاده کنند و افرادی که میگرن دارند میزان مصرف کمی باید داشته باشند .
.
طریقه دم کردن
چای سبز :
به ازای هر فنجان آب یک قاشق مرباخوری
چای سبز استفاده می شود . آب به هیچ عنوان نباید در حال جوشیدن باشد . چای سبز را توی فنجان یا قوری میریزیم و در آنرا میگذاریم . ( روی حرارت نباشد ) بعد از ۵ دقیق صاف میکنیم . اگه از نوع کیسه ایی استفاده می کنید کیسه را دربیارید و وقتی سرد شد روی چشم کمپرس کنید که برای رفع خستگی چشم مفیده .

معطر کردن چای
برای معطر کردن چای می توان به آن مقداری گل یاس، گل سرخ، گل بهار نارنج، نعنا، هل، لیمویخشک یا تازه، چند پر زعفران( بسته به علاقه و ذائقه ) را به صورت ترکیبی یا به تنهایی اضافه کرد

چای سبز را بدلیل داشتن موادی مانند[کاتچین] ضدسرطان و آنتی‌اکسیدان دارای خواص دارویی مفید می دانند، که نسبت به آنتی‌اکسیدان‌های معروفی چون ویتامین‌های C وE بسیار قوی‌تر عمل می‌کند.(میزان کمتری کافئین دارد۲۰ تا ۳۰، و کمتر مضر است)) به تازگی علاوه بر مردم چین، چای سبز در بسیاری از کشورهای جهان طرفداران فراوانی یافته‌است.l دلیل اصلی این استقبال، آشنایی مردم دیگر کشورها با خواص درمانی این نوع نوشیدنی است. هرچند در مواردی توصیه و پیشنهاد مردم به یکدیگر عامل اصلی مصرف برخی مواد غذایی یا نوشیدنی‌ها است. اما در مورد چای سبز علاوه بر توصیه دهان به دهان، پژوهشگران نیز خواص دارویی آن را تایید کرده‌اند. نوشیدن روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای سبز، مانع از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود

 

  • آسم و چای سبز؛

تئوفیلین موجود در چای سبز در حکم داروی مخدری است که باعث آرامش و رفع التهاب و حساسیت دستگاه تنفس (بافت های آسیب دیده) می شود. از این رو نوشیدن چای سبز برای افراد مبتلا به آسم یا افرادی که به دلیل مشاغل ویژه یی که دارند (مثل کارگران کارخانه های سیمان) یا در مناطق خاصی زندگی می کنند (ساکنان مناطق سردسیر) توصیه می شود.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 13:11  توسط مهران  |  نظر بدهید

خواص چای لاغری

چای لاغری تیما ۵۰۴۰

 

خواص چای لاغری تیما ۵۰۴۰ بسیار زیاد است و ما قصد داریم در این جا برخی از این خواص را برای شما متذکر شویم. چای سبز از خطر ابتلاء به بیماری هایی همچون سرطان و حمله قلبی پیشگیری می نماید. این چای به عنوان یک تونیک و یا تقویت کننده بسیار مفید می باشد.از جمله خواص چای سبز دارا بودن خاصیت ضد چربی (از هر نوع آن ) و تقویت کننده اعصاب می باشد. همچنین این چای تا حدی از خاصیت تب بری نیز برخوردار می باشد. تقویت معده و دفع سموم بدن، برطرف نمودن نفخ معده نیز از دیگر خواص چای سبزمی باشد. چای سبز می تواند سبب تقویت حافظه گردد و از آن جایی که نوشیدن چای سبز باعث نشاط و سرزندگی می شود، یک داروی ضد افسردگی برای افراد افسرده محسوب می گردد.زنان نیز می توانند بیشترین بهره را از چای سبز داشته باشند. طبق مطالعه ای که در این زمینه صورت گرفته است، فواید چای سبز به ضاهر برای بانوان بیشتر می باشد. خانم هایی که در طی شبانه روز، سه فنجان چای سبز می نوشیدند، در مقایسه با کسانی که یک فنجان مصرف می کردند یا اصلاً مصرف نمی کردند، کمتر با خطر مرگ در اثر بیماری قلبی روبرو می شدند. البته در این پژوهش میان مصرف چای سیاه و کاهش خطر مرگ در اثر بیماری قلبی رابطه ای یافت نشد.

چای لاغری تیما 5040

 

 

 

یکی دیگر از خواص چای لاغری تیما ۵۰۴۰مژثر بودن آن در کاهش وزن و چربی سوزی چربی های اضافه بدن می باشد. در چای سبز پلی فنول هایی وجود دارد که می تواند فعالیت آمیلاز بزاق (آنزیم تجزیه کننده قند ها) را مهار نماید. جالب است بدانید که چای سبز بدون این که عوارض خطرناک داروهای کاهنده وزن را داشته باشد، می تواند به خوبی موجب کاهش وزن، اندازه دور کمر و تری گلیسرید خون مبتلایان به چاقی و افراد دارای اضافه وزن گردد. با مصرف روزانه سه فنجای چای سبز می توانید در طی یک ماه، ۳ الی ۷ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهید که البته این موضوع به میزان چربی های اضافه بدن بستگی دارد. آن دسته از افرادی که دارای اضافه وزن بالا می باشند می توانند با مصرف روزانه چای سبز به همراه ورزش و و رژیم غذایی مناسب (کاهش میزان کربوهیدرات ها در برنامه غذایی خود) به طور متوسط در یک ماه ۵ تا ۷ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهند. آن دسته از افرادی که دارای اضافه وزن کمتری نیز می باشند می توانند در طی یک ماه ۳ کیلو گرم از وزن خود را بکاهند.با توجه به این که عصاره برگ چای سبز از اثرات ضد میکروبی برخوردار می باشد می تواند از ایجاد پلاک و پوسیدگی دندان جلوگیری نماید و سلامت دندان های شما را تأمین نماید.یکی دیگر از خواص چای سبزجلوگیری از دیابت می باشد. نوشیدن چای سبز به افراد کمک می کند که از عوارض ناشی از دیابت مانند آب مروارید و بیماری های کلیوی به طور در امان باشند. چای سبز فعالیت آنزیم آمیلاز بزاق و روده که مسئول هضم نشاسته است را مهار نموده و با این فرآیند سبب می شود که نشاسته با سرعت آهسته تری شکسته شود و در نتیجه آن، قند خون نیز با سرعت کمتری بالا برود.

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.
روش دم نمودن چای سبز بسیار آسان است. یک قاشق مرباخوری چای سبز در ازای هر یک فنجان آب مورد استفاده قرار می گیرد. البته آب نباید به هیچ عنوان در حال جوشیدن باشد. سپس چای سبز را درون فنجان یا قوری ریخته و درب آن را میگذاریم. (روی حرارت نباشد). پس از ۵ دقیقه آن را صاف می کنیم. اگر از نوع چای کیسه ای استفاده می کنید، می توانید کیسه آن را درآورده و وقتی سرد شد روی چشم کمپرس کنید که برای رفع خستگی چشم بسیار مفید و مؤثر می باشد.
جهت این که چای خود را معطر و خوش بو نمائید، می توانید قدری نعنا، هل، گل سرخ، گل یاس، گل بهار نارنج، لیموی خشک یا تازه، چند پر زعفران (بستگی به میزان علاقه و ذائقه شما دارد) را به صورت ترکیبی یا حتی به تنهایی به چای خود اضافه نمائید. حال می توانید چای سبز خود را بسیار مطبوع و با طعم دلخواه خود نوش جان کنید.اگر شما نیز می خواهید از خواص چای سبز به خوبی بهره مند گردید می توانید آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از ما خریداری نمائید، برای این کار لازم است که بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر کجای ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نمائید و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.جهت خرید تلفنی محصولات مورد نظر خود می توانید با شماره تلفن های۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.

 

چای لاغری تیما 5040

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

 

 

مطالب مفید سایت:

چای سبز
چای لاغری تیما
خواص چای سبز
فواید چای سبز
خاصیت چای سبز
چای سبز تیما
خرید چای لاغری تیما
چای لاغری
چای لاغری تیما ۵۰۴۰
چای لاغری ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری
پکیج لاغری ۵۰۴۰
چای ۵۰۴۰

لاغری سریع
چگونه لاغر شویم
قرص چای سبز
چای سبز و لاغری
چای لاغری سینلس
مزایای چای سبز
چای سبز لاغری
طرز تهیه چای سبز
لاغری با چای سبز
چای سبز لاغری تیما
چای سبز برای لاغری
دم کردن چای سبز
خرید چای لاغری
طبع چای سبز
تاثیر چای سبز در لاغری
اثرات چای سبز
چای لاغری تیبا
خرید چای تیما
مصرف چای سبز
انواع چای لاغری
بهترین چای لاغری
خرید اینترنتی چای لاغری تیما
بهترین چای سبز
قیمت چای سبز
انواع چای سبز

 

 

 

در قسمت زیر نیز می توانید لینک دیگر مطالب مفید موجود در سایت را مشاهده نمایید:

 

 

5040
فروشگاه ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰
۴۰۵۰
۵۰ ۴۰
فروشگاه ۴۰۵۰
پنجاه چهل
فروشگاه ۵۰ ۴۰
محصولات فروشگاه ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۴۰۵۰
فروشگاه پنجاه چهل
سایت فروشگاه ۵۰۴۰
چایی سبز
فروشگاه اینترنتی ۵۰ ۴۰

www agahi 5040 ir
فروشگاه ۵۰۴۰٫ir
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری
فروشگاه اینترنتی پنجاه چهل
چای لاغری تیما ۵۰۴۰
فروشگاه ۵۰۴۰ چای سبز
چای تیما ۵۰۴۰
چای لاغری ۵۰۴۰
خرید اینترنتی چای لاغری تیما
فروشگاه چهل پنجاه
سایت ۵۰۴۰ چای لاغری تیما
فروشگاه انترنتی ۵۰۴۰
خرید چای سبز تیما
فروشگاه اینترنت ۵۰۴۰
چای ۵۰۴۰
چای تیما
چای تیبا
چای لاغری تیبا
چای سبز تیبا
چایی لاغری

مهران بازدید : 21 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)
چای سبز بخورید مریض نشوید

 

 

یکی از نوشیدنی های سنتی و بسیار مفید که تاریخ آن به هزاران سال پیش بر می گردد چای سبز است. این نوشیدنی از این جهت جادویی و شگفت نامیده می شود چرا که در درمان انواع و اقسام دردها و مرض ها بسیار موثر بوده و حتی می تواند از بروز بسیرای از سرطان ها نیز جلوگیری نماید.در آخرین بررسی های محققین متوجه شدند که چای سبز می تواند از بروز و مبتلا شدن به بیماری خطرناک ایدز نیز موثر باشد و همین موضوع توجه کل جهان را به این نوشیدنی سبز بیش از پیش به خود جلب کرده است.شما باید چای سبز را ۲ ساعت قبل یا بعد از غذا بنوشید.

چای سبز

 

جالب است بدانید اخرین تحقیقات از این نوشیدنی خوش طعم نشان داده است که چای سبز در صورتی که به همراه غذا مصرف شود، می‌تواند جذب چربی را کم کند و موجب لاغری شود. از سوی دیگر، توصیه می‌شود نوشیدن چای حداقل به ۲ ساعت بعد از صرف غذا موکول شود تا به این ترتیب در جذب آهن موجود در غذا خللی وارد نشود.موضوعی که باید در این خصوص در نظر گرفت، تاثیر چای بر کاهش جذب آهن است. خیلی‌ها تصور می‌کنند که تنها چای سیاه است که موجب کاهش جذب آهن می‌شود و خوردن‌اش را باید حداقل ۱ ساعت بعد از غذا به تأخیر انداخت؛در صورتی که از این نظر، تفاوتی بین چای سبز و سیاه نیست؛ زیرا پلی‌فنول‌های موجود در هر ۲ نوع آنها مانع جذب این ماده معدنی ارزشمند می‌شوند. در ضمن، بیان موضوعی مانند تاثیر چای بر کاهش جذب چربی و کاهش وزن نیز چندان علمی نیست و باید مقدار، زمان مصرف، غلظت چای و حتی نوع غذای مصرفی با آن روشن شود. اگر چای سبز مانند چای سیاه غلیظ باشد، در بحث آهن غیرهِم تاثیر می‌گذارد.

چای سبز

 

چای، پس از آب، دومین نوشیدنی پرطرفدار و پرمصرف در کشور ما و برخی دیگر از کشورهای دنیاست. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که زیاد چای می نوشند، لازم نیست نگران مضرات این عادت تان باشید چون بررسی ها نشان داده است نوشیدن چای به ویژهچای سبز فواید زیادی برای سلامت دارد.این روزها در اخبار سلامت، بیشتر از هر نوشیدنی و غذای دیگری درباره فواید چای سبز صحبت می شود.تاثیر چای و تداخل آن بر جذب آهن در رژیم‌های غذایی با منبع گوشت از نظر جذب این ماده مغذی مشکلی ایجاد نمی‌کند ولی در منابع غذایی غیرگوشتی موجب بروز تداخل می‌شود. به‌طور کلی، آهن در مواد غذایی به دو شکل منابع هِم که در انواع گوشت‌ها یافت می‌شود و منابع غیرهِم که در تمامی مواد غذایی گیاهی است به چشم می‌خورد. بررسی‌ها نشان داده‌اند که ترکیبات موجود در چای می‌توانند با آهن غیر هِم ترکیب شده و جذب این نوع از آهن را پایین آورند.

چای سبز

 

اگر می خواهید اقدام به تهیه  چای سبز  نمایید پیشنهاد می کنیم از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید این محصول نمایید. چرا که مارک ها و بنردهای مختلفی از این محصول در بازرا موجود بوده و هر کدام دارای درجه کیفی خاصی هستند. یک چای سبز با کیفیت باید هم خوش عطر و خوش رنگ باشد و از نوشیدن آن نهایت لذت را ببرید.بهترین زمان برای مصرف چای یکی‌دو ساعت قبل یا بعد از غذاست؛ زیرا غذا تا بخواهد به مرحله هضم برسد، باید یک سری مراحل را در دستگاه گوارش طی کند؛ به‌ویژه اگر غذای مصرفی چرب باشد، هضم غذا ۲ تا ۴ ساعت طول خواهد کشید و تا زمانی که به مرحله هضم برسد می‌توان چای را مصرف کرد اما در هر حال مصرف چای با غذا چون روی هضم آن تاثیر می‌گذارد، درست نبوده و عادت غذایی مناسبی تلقی نمی‌شود.

از سوی دیگر، صرفاًنوشیدن چای با هدف کاهش وزن نیز اقدامی منطقی به حساب نمی‌آید. اینکه افراد فقط با مصرف یک ماده غذایی خاص به لاغری دست پیدا کنند، نه توصیه می‌شود و نه علمی است؛ زیرا کاهش کالری دریافتی در مقایسه با کالری مصرفی است که می‌تواند بیشترین نتیجه یا همان کاهش وزن مورد انتظار را به همراه آورد. از مهمترین و برترین خواص چای سبز می توان به موارد زیر اشاره داشت:

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

 

• چای سبز برای درمان ام‌ اس مفید است.
•چای سبز برای پیشگیری و درمان سرطان به کار می‌رود.
•چای سبز برای درمان بیماری پارکینسون و آلزایمر کاربرد دارد.
•چای سبز سوخت و ساز بدن را بالا برده و اکسیداسیون چربی را افزایش می‌دهد.
• چای سبز احتمال خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و حملات قلبی را با کاهش خطر لخته شدن خون کاهش می‌دهد.
•چای سبز احتمال خطر ابتلا به سرطان مری را کاهش می‌دهد.
• نوشیدن چای سبز رشد سلول‌های سرطانی خاص را متوقف کرده و سطح کلسترول خوب خون را نسبت به کلسترول بد افزایش می‌دهد.
تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف چای سبز برای سلامت قلب افرادی که دارای تری گلیسیرید بالا هستند بسیار مفید می‌باشد. آزمایشات نشان داده‌اند کتچینهای موجود در چای سبز که با میزان مصرف نسبت مستقیم دارد(dose-dependently) مانع از فعالیت لیپاز پانکراس می‌شود(آنزیمی که بوسیله پانکراس ترشح می‌شود و چربیها را هضم مینماید.) در نتیجه این عملیات، سرعت شکستن چربیها و تبدیل آنها به تری گلیسیرید و همچنین افزایش تری گلیسیرید در خونی که بعد از صرف غذا اندازه گیری می‌شود بسیار آهسته صورت می‌گیرند.
با توجه به اینکه افرایش تری گلیسیرید بعد از خوردن غذا یکی از مشخصه‌های بیماری گرفتگی رگها است، نوشیدن ۲ فنجان چای سبزهمراه با غذا، بسیار مفید می‌باشد.• برای درمان روماتیسم مفصلی (آرتریت روماتوئید) و بیماری‌های قلبی عروقی استفاده می‌شود.
خواص چای سبز
•چای سبز برای تقویت سیسم ایمنی بدن مفید است.
•چای سبز برخی از محققان می‌گویند، با نوشید منظم چای سبز، از به وجود آمدن حفره در دندان ‌ با کشتن باکتری که موجب ایجاد جرم دندان می‌شود، می‌توان پیشگیری کرد.
•چای سبز قدر فکری را افزایش داده و قابلیت تمرکز را بالا می‌برد.
•چای سبز آرام‌بخش است و رفع استرس می‌کند.
•چای سبز موجب کاهش وزن در افراد چاق می‌شود.پلی فنولهای چای سبز فعالیت آمیلاز بزاق(آنزیم تجزیه کننده قندها) را مهار می‌کند. جالب است بدانید که چای بدون داشتن عوارض خطرناک داروهای کاهنده وزن میتواند موجب کاهش وزن، اندازه دور کمر و تری گلیسرید خون مبتلایان به چاقی شود

•چای سبز در رفع تعدادی از عفونت های قارچی، باکتری و حتی ویروسی (نظیر سرماخوردگی عادی) نیز مفید است.
•چای سبز خلط را از گلوی ملتهب پاک و اثر مواد سمی را خنثی می کند.
• تانین” موجود در چای سبز می تواند از تداوم اسهال جلوگیری کند. اگر می خواهید میزان “تانین” را در چای افزایش دهید، بگذارید بیشتر دم بکشد.

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

مضرات چای سبز
موارد منع مصرف چای سبز:
اعتقاد بر آنست که قبل و بعد از دریافت فرآورده‌های آهن و در شیرخواران نباید از چای سبز یا ترکیبات پلی فنول آن استفاده نمود. شواهد موجود حاکی از آنست که مقادیر بیش ازحد چای سبز در روز با سوخت و ساز آهن تداخل نموده و موجب کم خونی می‌شود. شواهدی مبنی بر منع مصرف در حاملگی وجود ندارد با اینحال باید با پزشک مشورت نمود. مصرف چای سبز در دوران شیردهی توصیه نمی‌شود.

 

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 13:14  توسط نیما  |  نظر بدهید

تضمین کننده سلامتی

چای تیما بهترین چای سبز ایران

 

 

 

آیا شما هم اخیرا تبلیغات چای لاغری تیما رااز شبکه های مختلف تلویزیون مشاهده کرده اید؟ آیا از خواص جادویی این نوشیدنی سبز خبر دارید؟ آیا می دانید ژاپنی ها با وجود اینکه بیش از حد سیگار می کشند اما از اکثر سرطان ها در امان هستند؟ آیا می دانید ژاپنی ها بیش از از حد چای سبز  می نوشند؟ شما  هم اگر می خواهید به جمع میلیونی علاقه مندان به چای سبز بپیوندید پیشنهاد می کنیم با محصول خوش نامی به نام تیما این کار را کرده و همین الان اقدام به خرید چای لاغری تیما نمایید. این نوشیدنی شگفت انگیز می تواند تضمین کننده سلامتی شما از انواع و اقسام بیماری ها باشد.دیگر اضافه وزن و چربی ها به سراغ شما نخواهند امد.دیگر خبری از بیماری های قلبی و عروقی نیست.دیگر شما از فشار خون و قند خون نمی هراسید. شما با خرید چای لاغری تیما می توانید گام بزرگی در جهت سلامت خود و خانواده تان بر دارید.

 

خرید چای لاغری تیما

 

 

چای لاغری و کاهش وزن استفاده از چای لاغری تیما، باعث افزایش متابولیسم (سوخت و ساز) بدن و کاهش جذب قند مواد غذایی در دستگاه گوارش میشود. به همین دلیل، میزان انرژی دریافتی از مواد غذایی کاهش یافته و میزان انرژی مصرفی در بدن افزایش می یابد. همین امر باعث می شود بدن بعلت نیاز به انرژی، از ذخایر انرژی که همان چربی های ذخیره شده می باشند استفاده کرده و در نتیجه حجم چربی ها به مرور زمان کاهش یافته و وزن کم شود.چای لاغری و قلبیکی از عوامل اصلی امراض و حملات قلبی ، وجود کلسترول بالا در خون انسان است. چای لاغری بعلت داشتن مقادیر بالای ویتامین A و C ، باعث کاهش کلسترول خون شده و در نتیجه خطر حمله قلبی و امراضی از این دست را پایین می آورد. طبق تحقیقات به عمل آمده مصرف روزانه پنج فنجان چای یا بیشتر می تواند تا ۶۱ درصد از بروز بیماریهای قلبی بکاهد. وجود رادیکالهای آزاد در سرخرگ می تواند منجر به بروز بیماریهای قلبی عروقی شود. در حالی که کاتچین موجود در چای لاغری قادر است از پوشش درونی سرخرگ در برابر رادیکالهای آزاد محافظت کرده و به این وسیله از بروز بیماریهای قلبی جلوگیری نماید. همچنین از آنجایی که چای لاغری موجب کاهش کلسترول بد خون (LDL)، تری گلیسیرید و فیبرینوژن ( پروتیینی در خون که در شکل گیری لخته خون نقش دارد) می شود، به این وسیله قادر است از بروز آرترواسکلروز( سخت شدن سرخرگها ) پیشگیری کند. پژوهشگران معتقدند حتی پس از سکته قلبی نیز نوشیدن چای سبز باعث ترمیم سلولهای آسیب دیده رگها و قلب می شود و روند ترمیم سلولها را تسریع می بخشد. نوشیدن روزانه حداقل سه فنجان چای سبز به بیماران قلبی توصیه می شود.

خرید چای لاغری تیما

 

خرید چای لاغری تیما از این جهت از همه برندها برتری دارد چون از  تخم، ریشه، برگ و شاخه های گلدار گیاهان زیر تشکیل شده است :

چای سبز Green Tea
چای اولونگ (چای شاهانه) oolog tea
دانه گیاه فلوس semen Cassia
شیرین بیان Glycyrrhize globra
- زیره سبز cumin seed
چای کامومیل Camelia Tea

خرید چای لاغری تیما واستفاده منظم از چای لاغری موجب می شود کالری های اضافه در بدن کاهش پیدا کند و در نتیجه شما را به وزن ایده آلتان برساند. از دیگر خواص این گیاه لاغری که می توان به آن اشاره کرد: چای لاغری کاهش دهنده کلسترول و ضد باکتری می باشد. چای گیاهی از عوامل سرطان زا جلوگیری می کند. چای سبز حاوی ماده ای به نام فلورین می باشد که منجر به سفت شدن مینای دندان می شود. شما با خرید چای لاغریبه راحتی می توانید در کمترین زمان و هزینه مناسب به اندام دلخواه خود برسید. چای سبز  این امکان را به شما می دهد که در خواب هم ، لاغر شوید. از مهمترین ویژگی مثبت این چای گیاهی که می توان به آن اشاره کرد: چای لاغری هیچ گونه عارضه ای برای پوست شما در بر نخواهد داشت.
نکته دیگر این است که معمولا بعد از حمله قلبی پروتئین هایی در بدن تولید می شود که مرگ سلولی را به همراه دارد، در حالی که کاتچین موجود در چای سبز فعالیت این پروتئین را متوقف کرده و به این وسیله احتمال سکته های مغزی و قلبی را به حداقل رسانده و سرعت بهبود بافت های آسیب دیده را افزایش می دهد. یکی از عناصر فعال در چای سبز به اندازه آسپرین از تجمع پلاکتهای خونی جلوگیری کرده که این امر گردش خون را بهبود می بخشد.

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

 

دیگر فواید چای لاغریچای لاغری همچنین قادر است کبد را سم زدایی کرده و از تجمع چربی در کبد جلوگیری کند. این چای، نقص و کمبود استروژن را در درون یائسگی جبران کرده و از پوکی استخوان جلوگیری می نماید.از فواید دیگر چای می توان به این موارد اشاره کرد: بالا بردن قدرت فکری و تمرکز ، درمان التهاب و آماس مفاصل، پیشگیری از بیماریMS(multiple sclerosis) .جالب است بدانید کاتچین موجود در چای لاغری، باعث از بین بردن باکتری های مولد مسمومیت غذایی یا سم تولید شده توسط این باکتری ها شده و بدین ترتیب در مسمومیت های غذایی هم به عنوان دارویی مفید استفاده می شود.ویتامین C موجود در چای با تقویت سیستم ایمنی بدن، بدن را در مقابل بیماری های مختلف به ویژه بیماری های فصلی مانند سرما خوردگی و آنفولانزا در زمستان، اسهال و استفراغ در تابستان و حساسیت های فصل پاییز مقاوم تر می کند.
بعد از خرید چای لاغری تیما باید بدانید نحوه مصرف آن  ۲ساعت قبل از هر وعده غذایی یک فنجان چای سبز میل نمایید،در صورت داشتن یبوست یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص بنوشید.
برای تهیه هر فنجان چای ، آب جوش را در فنجان ریخته و ۵ دقیقه بعد که از جوش اولیه افتاد، یک قاشق مربا خوری چای سبز به آن اضافه کرده و روی آن را با چیزی همانند نعلبکی بپوشانید. بعد از ۳ الی ۵ دقیقه که دم کشید، ترجیحا با قند طبیعی همانند خرما یا توت میل نمائید.

خرید چای لاغری تیما

 

معمولا با افزایش سن ، خصوصا در صورت عدم توجه به رژیم غذایی، قند خون کم کم افزایش پیدا می کند. همین امر، به همراه افزایش وزن ، احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ را با افزایش سن تقویت می کند. مصرف روزانه ۵ لیوان چای لاغری می تواند از بروز دیابت جلوگیری کند. چای لاغری قادر است از عوارض ناشی از دیابت همچون آب مروارید و بیماریهای کلیوی به طرز معجزه آسایی جلوگیری نماید . چای لاغری با مهار فعالیت آنزیم آمیلاز در بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) باعث می شود نشاسته با سرعت بسیار آهسته ای شکسته و در نتیجه میزان جذب قند در دهان و روده کاهش یابد. مصرف این چای به همراه یک وعده غذایی سرشار از کربوهیدرات، منجر به کاهش سرعت رها شدن گلوکز و کاهش جذب آن می شود و به این وسیله از ترشح انسولین جلوگیری می کند.

چای سبز حاوی ترکیباتی به نام کاتچین، فیتوکمیکال و پولیفنول است که این ترکیبها نوعی آنتی اکسیدان (Anti oxidant) قوی محسوب می شوند. آنتی اکسیدان ها قابلیت مبارزه با سلولهای سرطانی را دارا بوده و می توانند از رشد سلولها و تومورهای سرطانی جلوگیری کنند. میزان شیوع سرطانهایی چون پستان، کولون، پوست، پانکراس و معده در بین افرادی که چای سبز می نوشند بسیار کمتر از حد طبیعی است . محققین نوشیدن چای سبز را عاملی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می دانند چرا که میزان آنتی اکسیدان های موجود در آن، ۱۰۰ برابر تاثیر گذار تر از ویتامین C و ۲۵ برابر تاثیر گذارتر از ویتامین E است. این در حالی است که ویتامین C و E به عنوان دو آنتی اکسیدان قوی مطرح هستند.
خرید چای لاغری تیما و نوشیدن چای سبز، بعلت داشتن آنتی اکسیدان های بسیار قوی، کمک شایانی به بهبود اشخاص مبتلا به سرطان هایی نظیر سرطان خون، ریه، معده، سینه و روده می نماید. تحقیقات نشان می دهد که در کشورهایی که مردم هر روز چای سبز مصرف می کنند، موارد ابتلا به سرطان بسیار کمتر از بقیه نقاط می باشد. بطور مثال در ژاپن با وجود آمار بسیار بالا در استعمال سیگار، کمترین مقدار سرطان ریه در آنها مشاهده می شود. در مقایسه با چای سبز، مصرف زیاد چای سیاه احتمال ابتلا به سرطان روده، کیسه صفرا و مخاط رحم را افزایش می دهد. به افراد مبتلا به سرطان، نوشیدن دو یا سه فنجان چای سبز در روز پیشنهاد می شود. همچنین مطالعات حاکی از آن است که مصرف بیشتر چای سبز با کاهش بروز سرطان سینه ارتباط مستقیم دارد.

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

 

چای لاغری را می توان به عنوان داروی ضد پیری (anti-aging) استفاده کرد. دلیل اصلی آن وجود میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان در این چای به ویژه آنتی اکسیدان های موثر در حفظ شادابی و جوانی است. آنتی اکسیدان ها یکی از شاخص ترین عوامل برای حفظ سلامتی و شادابی سلول های بدن هستند که باعث به تعویق انداختن روند پیر شدن سلولها می شوند.چای لاغری و تری گلیسریدکاتچین موجود در چای سبز لاغری، فعالیت آنزیم لیپاژ (آنزیم مسئول هضم چربیها) غده پانکراس را مهار می کند. در نتیجه، شکسته شدن چربی ها و تبدیل آنها به اجزای قابل جذب با سرعت بسیار کمی صورت می پذیرد. با توجه به اینکه افزایش تری گلیسیرید خون بعد از مصرف هر وعده غذایی، یک ریسک فاکتور مهم در بروز بیماریهای قلبی است، مصرف یک فنجان از این چای در بین وعده های غذایی روشی مناسب در کاهش تری گلیسیرید خون و در نتیجه کاهش خطر سکته های قلبی می تواند باشد.

مصرف نیم تا ۲,۵ فنجان چای لاغری در روز احتمال بروز پرفشاری خون را تا ۶۴ درصد کاهش می دهد. در حالیکه مصرف بیش از ۲,۵ فنجان در روز از بروز این بیماری تا ۵۶ درصد می کاهد. بنابراین روزانه مصرف ۳ الی ۴ لیوان فنجان از این چای توصیه می شود تا علاوه بر کاهش فشار خون، بتوانید از خواص دیگر این چای نیز به طور کامل بهره مند شوید.چای لاغری ضد انعقاد خونچای لاغری خون را رقیق کرده و از لخته شدن خون جلوگیری می کند. با مصرف گوشت و روغن های غیر اشباع گیاهی مثل روغن ذرت و سویا، ترکیباتی در بدن ایجاد می شود که منجر به ایجاد پلاک های خونی می شود، در حالی که با مصرف چای لاغری می توان از ایجاد لخته های خونی جلوگیری کرد.پوست و چای لاغریآنتی اکسیدان های موجود در چای لاغری سلولهای پوست را در مقابل آسیب ها به ویژه رادیکال های آزاد که یکی از عوامل ایجاد سرطان و افتادگی و آسیب به پوست هستند، محافظت می کند. به این ترتیب چای لاغری مانع از بروز سرطان، افتادگی و چروک خوردن پوست به ویژه پوست صورت می شود.

در این چای، ماده ای به نام فلورین(fluorine) وجود دارد که باعث می شود ساختار داخلی دندانها محکم شده و از تضعیف مینا و پوسیدگی دندان جلوگیری به عمل آید. درصد بالای فلوراید موجود در چای لاغری عمده ترین دلیل تاثیر مثبت آن بر دندان و استخوان ها است. به همین دلیل، با مصرف چای لاغری، می توانید علاوه بر استفاده از مزایای دیگر آن، به حفظ و مراقبت از دندان های خود کمک کنید.چای لاغری، آرام بخش و ضد استرساین نوشیدنی گیاهی به دلیل وجود زیره سبز، به لیمو و چای سبز نوعی آرام بخش نیز محسوب می شود. نوشیدن این چای، سیستم عصبی بدن شما رو مقاوم تر کرده ، آرامش اعصاب و دوری از فشار های عصبی را برای شما به ارمغان می آورد. از آنجایی که بسیاری از بیماری ها ارتباط مستقیم با استرس و سیستم عصبی دارند، نوشیدن این چای را می توان به نوعی داروی تمام عیار بیماری ها نام برد.عملکرد مغز و چای لاغریچای سبز و چای اولونگ موجود در چای لاغری، فعالیت سلول های مغز به ویژه بخش های مربوط به حافظه را تقویت و تحریک می کند. از طرفی این گیاهان باعث کاهش میزان استیل کولین در سلول های مغز شده و با این عمل مانع از تخریب سلول های مغز و بروز بیماری آلزایمر می شوند. از طرفی آنتی اکسیدان های موجود در این چای، با به تعویق انداختن روند پیرشدن سلول های مغز، از بروز بیماری پارکینسون جلوگیری به عمل می آورند.

با خرید چای لاغری تیما به راحتی لاغر شوید و لاغر بمانید : دیگری نیازی نیست با رژیم های لاغری سخت نگران سلامت سیستم دفاعی بدن همچنین پوست خود باشید. شما به راحتی می توانید با خرید چای لاغری تیما در عرض ۱ ماه ۳ الی ۷ کیلو چربی سوزی کنید و وزن کم کنید. تحقیقات نشان می دهد که چای سبز علاوه بر اینکه برای تناسب اندام و لاغری مفید واقع شده است استفاده از این گیاه لاغری موجب آرامش و کاهش استرس خواهد بود. چای لاغری با طعم دلنشین و مطبوع لیمو لاغری را تضمین خواهد کرد. چای سبز نه تنها عوارض ناشی از محصولات لاغری دیگر را نخواهد داشت بلکه شما، به راحتی می توانید با استغاده روزانه ۳ لیوان چای سبز احتمال امراض قلبی را کاهش دهید.

کلیه محصولات قبل از ارسال تست شده و پس از تایید نهایی برای خریداران ارسال شده وبا توجه به بسته بندی ضد ضربه ، امکان صدمه دیدن سفارش شما وجود ندارد | کلیه محصولات سایت دارای بسته بندی و پک مخصوص میباشند

در چای سبز تیما به خاطر جذب بیشتر و سریع تر و کیفیت بالاتر نسبت به محصولات مشابه و محصولات تی بگ جایگاه ویژه ای را میان مشتریان پیدا کرده است.

همراه با شفافیت پوست
۱۰۰% گیاهی ، ۱۰۰% موثر
بدون عوارض جانبی
بدون برگشت
چای سبز لاغری تیما

مکانیسم اثر لاغری محصول:

با نوشیدن این چای متابولیسم سوختی چربی های بدن تسریع می شود و به این ترتیب چربی اضافی در بدن ذخیره نمی شود. پژوهشها نشان می دهند نوشیدن روزانه ۳ فنجان چای لاغری می تواند تا ۷۰ کالری انرژی ناشی سوخت چربیها ایجاد کند. همچنین این چای لاغری قادر است جذب روده ای گلوکز و چربی را کاهش داده و از تجمع مواد قندی جلوگیری کند و به این وسیله منجر به کاهش وزن در فرد می شود.

د محصول و تکمیل فرم خرید محصول یا محصولات خود را درب منزل خود تحویل گرفته و سپس وجه آن را پرداخت نمایید توجه کنید مدت زمان رسیدن شما با پست پیشتاز حداکثر ۵ روز می باشد

 

 

مطالب مفید سایت:

چای سبز
چای لاغری تیما
خواص چای سبز
فواید چای سبز
خاصیت چای سبز
چای سبز تیما
خرید چای لاغری تیما
چای لاغری
چای لاغری تیما ۵۰۴۰
چای لاغری ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری
پکیج لاغری ۵۰۴۰
چای ۵۰۴۰

لاغری سریع
چگونه لاغر شویم
قرص چای سبز
چای سبز و لاغری
چای لاغری سینلس
مزایای چای سبز
چای سبز لاغری
طرز تهیه چای سبز
لاغری با چای سبز
چای سبز لاغری تیما
چای سبز برای لاغری
دم کردن چای سبز
خرید چای لاغری
طبع چای سبز
تاثیر چای سبز در لاغری
اثرات چای سبز
چای لاغری تیبا
خرید چای تیما
مصرف چای سبز
انواع چای لاغری
بهترین چای لاغری
خرید اینترنتی چای لاغری تیما
بهترین چای سبز
قیمت چای سبز
انواع چای سبز

 

 

 

در قسمت زیر نیز می توانید لینک دیگر مطالب مفید موجود در سایت را مشاهده نمایید:

 

 

5040
فروشگاه ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰
۴۰۵۰
۵۰ ۴۰
فروشگاه ۴۰۵۰
پنجاه چهل
فروشگاه ۵۰ ۴۰
محصولات فروشگاه ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۴۰۵۰
فروشگاه پنجاه چهل
سایت فروشگاه ۵۰۴۰
چایی سبز
فروشگاه اینترنتی ۵۰ ۴۰

فروشگاه ۵۰۴۰٫ir
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری
فروشگاه اینترنتی پنجاه چهل
چای لاغری تیما ۵۰۴۰
فروشگاه ۵۰۴۰ چای سبز
چای تیما ۵۰۴۰
چای لاغری ۵۰۴۰
خرید اینترنتی چای لاغری تیما
فروشگاه چهل پنجاه
سایت ۵۰۴۰ چای لاغری تیما
فروشگاه انترنتی ۵۰۴۰
خرید چای سبز تیما
فروشگاه اینترنت ۵۰۴۰
چای ۵۰۴۰
چای تیما
چای تیبا
چای لاغری تیبا
چای سبز تیبا
چایی لاغری

مهران بازدید : 25 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (0)

یکی از لوزام خانگی



یکی از لوزام خانگی که این روزها طرفداران زیاید را به خود اختصاص داده است و از فروش بالای هم برخوردار بوده است چیزی نیست جز انواع کولرهای گازی.شاید یکی از مهمترین علت های این امر گرم شدن هر ساله زمین باشد که باعث شده تا دیگر مانند گذشته پنکه های معمولی و حتی کولرهای آبی جوابگو نباشند و به ناچار همه روی به تهیه این محصول نموده اند.زمانی در کشور تنها فروش کولر اسپلیت مربوط به بخش های جنوبی می شد ولی اکنون شاهد هستیم که حتی بخش های کوهستانی و  سرد سیر نیز به دلیل افزایش دما در فصل گرما مجبور به تهیه این محصول شده اند.در این بین باید حتما قبل از خرید  دقت لازم را به عمل اوردی تا کولری را انتخاب نمایید که دقیقا منطبق با وضعیت آب و هوایی منطقه شما باشد چرا که هر منطقه آب و هوایی بر اساس میزان رطوبت و خشکی که دارد باید از یک مدل خاص از کولرهای گازی استفاده نماید.

 

فروشگاه کالا خانگی به صورت تخصصی در بخش محصولات کولر به ارائه این کالا پرداخته است و شما می توانید انواع کولرهای دو تکه و اسپلیت را در این قسمت بیابید.همچنین می توانید جهت دریافت آخرین قیمت ها و آخرین برندهای ارائه شده در بازار هر زمان که خواستید با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵تماس گرفته و از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.ما در فروشگاه کالا خانگی شرایط خرید آنلاین را برایتان فراهم کرده ایم و براحتی می توانید ابتدا به انتخاب محصول مورد نظرتان بپردازید و سپس  در هر کجای کشور که باشید با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش و پرداخت آنلاین مبلغ کالا نمایید. ما امکان فروش کولر اسپلیت را برای تمام هموطنان در سراسر کشور به صورت آنلاین فراهم کرده ایم.

 

حتما دقت داشته باشید که قبل از خرید یک چک لیست برای خود اماده کرده و فاکتورهای مورد نظرتان را در آن یادداشت کنید تا بتوانید در هنگام انتخاب کار آسان تری در پیش داشته باشید.می توانید در چک لیست خود مواردی همچون میزان بودجه در نظر گرفته شده برای تهیه دستگاه-میزان قدرت خروجی ارائه شده دستگاه-تعداد نفرات منزل.متراز مورد نظر که می بایست کولر خنک کند-تعداد درب ها و پنجره های محیطی که قرار است کولر در آنجا نصب گردد-میزان ساعاتی که باید دستگاه کار کند و مهمترین فاکتور هم میزان مصرف انرژی آن می باشد.

در واقع می توان اینطور عنوان کرد که فروش کولر اسپلیت یک امر تخصصی است و اگر در این زمینه فروشنده اطلاعات لازم را نتواند ارائه دهد این وظیفه بر عهده شما خواهد بود تا به عنوان مشتری از تمام اطلاعات لازم در این مورد بهره مند شده و در نهایت انتخابی هوشمندانه انجام دهید.در بازار ایران معمولا انواع کولرهای گازی به چند دسته زیر تقسیم خواهند شد:

 

کولر گازی اسپلیت تک پنل
کولر گازی اسپلیت چند پنل ( مولتی اسپلیت )
کولر گازی اسپلیت کنجی
کولر گازی پرتابل
کولر گازی پنجره ای
کولر گازی ایستاده
کولر گازی اسپلیت کنسولی، سقفی زمینی
کولر گازی اسپلیت سقفی کانالی( Ceiling Concealed Duct )
کولر گازی اسپلیت کانالی ( Ducted Split )
سیستم های پیشرفته ( VRF , MDV , DVM)

 

 

به صورت کلی شما باید در مورد مواردی همچون یمزان توان مصرفی دستگاه مورد نظرتان و همچنین میزان توان گرمایش و سرمایش آن و اینکه اصلا کولری که تهیه می کنید بخش گرمایش داشته باشد یا خیر و نوع کمپرسور به کار رفته در دستگاه اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشید تا بتوانید بهترین  و ماسب ترین دستگاه را تهیه کنید.همچنین دقت کنید که دستگاهی که می خرید آبا منطبق با شرایط آب و هوایی شما است یا خیر.موردی دیگر که باید به آن توجه کرد این است که میزان ابعاد و وزن دستگاه شما چقدر است و آیا با مکانی که می خواهید آنرا نصب کنید تناسب دارد؟.همچنین صدای کولر در هنگام کار نیز یکی از مهمترین عوامل موجود در انتخاب است.دستگاهی را انتخاب کنید که از کمترین صدای ممکن برخوردار شود.

فروش کولر اسپلیت الان زیر ۵۰۰ هزار تومان نیست و چون قرار است حداقل ممکن نیم میلیون تومان هزینه کنید پس سعی کنید اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کرده تا در نهای بتوانید از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید.توجه داشته باشید که همیشه انتخاب یک مارک مشهور همه چیز نیست. همچنین پرداخت پول زیاد هم ملاک نیست، مهم این است که کولر گازی خوبی بخرید.درانتخاب نوع وقدرت یک کولر گازی ابعاد اتاق شما بسیار مهم است .گاهی شما برای یک اتاق کوچک کولر گازی با قدرت بالایی خریداری می کنید و بعد مجبور هستید که همیشه آن رادر حالت کم قرار دهید ویا از شدت سرمایش اذیت شوید . درآن هنگام شما پول خود را دور ریخته اید.توجه داشته باشید که کولر گازی های دیواری یک دستگاه خارجی هم دارند. پس به هنگام خرید این نوع کولر گازی ها به جایی که دستگاه خارجی باید قرار گیرد و نحوه ارتباط ان با دستگاه داخلی هم توجه کنید.

 

از دیگر امکاناتی که می تواند در قیمت نهایی دستگاه تاثیر گذار باشد وجود امکانات جانبی همچون داشتن ریموت کنترل بوده.برخی از دستگاه ها تنها با ریموت کنترل کار می کنند و برخی علاوه بر ریموت دارای دکمه ای بروی خود کولر جهت خاموش و روشن کردن هستند.شما سعی کنید نوع دوم را تهیه کنید که اگر زمانی دسترسی به ریموت نداشتید بتوانید دستگاه را خاموش و یا روشن نمایید.همچنین باید در هنگام خرید نهایی به خدمات پس از فروش و شرایط گارانتی توجه ویژه ای داشته باشد امروزه دستگاهی را نمی توان یافت که گارانتی نداشته باشد اما چیزی که هست این است که این گارانتی به چه صورت ارائه شده است؟ آیا از زمالن خرید و صدور فاکتور می باشد و یا از زمان تولید دستگاه در کار خانه؟ و یا حتی از زمان نصب ؟همچنین مدت زمان خدمات پس از فروش نیز می تواند عامل مهم دیگری در خرید و انتخاب دستگاه مورد نظر شما باشد.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه یازدهم شهریور 1393ساعت 17:8  توسط مهران  |  نظر بدهید

مستقیم بروی سلامتی

آب به عنوان حیاتی ترین مایع روی زمین شناخته می شود و اگر این ماده حیاتی را از بشر بگیریم قطعا بیش از چند روز نمی تواند به زندگی خود ادامه دهد. همانطور که می دانید بیش از دو سوم وزن بدن ما نیز از آب تشکیل شده است و به همین منظور باید در کیفیت آب مصرفی خود توجه لامز را به عمل آوریم چرا که به صورت مستقیم بروی سلامتی بدن ما تاثیر خواهد گذاشت.این روزها با اطلاع رسانی که از طریق شبکه های رسانه ای و اجتماعی صورت می گیرد شاهد این هستیم که اطلاعات مردم در این زمینه بالا تر رفته و نشانه آنرا می توان در افزایش فروش دستگاه آب تصفیه کن در بازار مشاهده کرد.تصور غلطی که ممکن است بسیاری از افراد داشته باشند این است که اب شرب درون لوله ها نیازی به تصفیه ندارد در صورتیکه اگر در این مورد کمی تحقیق کنید خواهید فهمید که وجود یک دستگاه تصفیه در منزل از بسیاری از لوازم غیر ضروری دیگر واجب تر و ضروری تر می باشد.همین الان اگر سری به بازار بزنید می توانید انواع و اقسام مدل های دستگاه آب تصفیه کن را به وفور ملاحضه نمایید اما پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه اطلاعات خود را در این زمینه افزایش نداده اید اقدام به خرید نکنید.

 

فروشگاه کالا خانگی نیز با توجه به این نیازی که در جامعه حس شده است در بخش محصولات تصفیه آب خود چند محصول و برند مختلف را قرار داده است تا شما بتوانید با خیالی راحت دست به انتخاب بزنید. ما امکان تهیه دستگاه آب تصفیه کن را به صورت آنلاین فراهم کرده ایم و شما در هر کجای کشور که باشید براحتی می توانید سفارش خود را ازطریق سایت ثبت کرده و ظرف مدت کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود تحویل بگیرید.برای این منظور دریافت آخرین اطلاعات و قیمت های انواع دستگاه تصفیه آب نیز می توانید همین الان با شماره تلفن های  ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان همکاران بخش فروش بهره مند شوید.

عواملی که ممکن است در فروش دستگاه آب تصفیه کن بسیار موثر باشد در واقع مسیزان کیفیت ارائه شده ان است یک دستگاه خوب باید بتواند علاوه بر یانکه آب را از مواد شیمایی و املاح مضر پاک کرده طمع و مزه آن را نیز بهبود بخشد و اگر آب منطقه ای خاص دارای بوی بدی باشد آن بو را نیز گرفته و در خروجی یک اب بدون املاح و بدون بو و بدون مزه تحویل مصرف کننده دهد.شاید عملکرد و مکانیزم کلی دستگاه های تصفیه آب نبز بر همین منوال باشد اما همانطور که عرض کردیم عامل کیفیت ارائه شده در واقع تایین کننده قیمت نهایی دستگاه در این مواقع می باشد.یک دستگاه خوب زمانی که بتواند آب را از وجود انواع باکتری ها و دیگر آلاینده ها و مواد ریز به جای مانده از درون لوله ها پاک نماید می توان به خرید آن فکر کرد.مساله مهم دیگری که باید به ان توجه لازم را داشته باشید این است که حتما قبل از خرید در این مورد اطلاعات لازم را کسب نمایید. توقع نداشته باشید که فروشنده بتواند اطلاعات مفیدی در این زمینه به شما ارائه دهد چرا که او تنها به فکر فروش دستگاه آب تصفیه کن موجود در فروشگاه خود است و این شما هستید که باید با تسلط کافی و داشتن اطلاعات لازم دستگاه های مختلف را با هم بررسی کرده و در نهایت دیت به خرید نهایی بزنید.

 

در قدم اول ابتدا میزان بودجه خود را برای خرید باید مشخص منید که پیشنهاد می کنیم در این زمینه سعی کنید تا انجا که می توانید خسیس بازی را کنار گذاشته و یک دستگاه آب تصفیه کن با کیفیت را تهیه کنید. وجود یک تصفیه آب بسیار واجب تر از یک مایکروفر و یا یک دستگاه ظرف شویی در هر منزلی می باشد.پس قدم اول بعد از تایین بودجه این است که با توجه به مشخصات فنی مشخص کنید که چه نوع دستگاهی می خواهید.

در مرحله دوم باید کارکرد دستگاه مورد بررسی قرار گیرد و ببینید دستگاهی که می خواهید خریداری کنید تا چند مرحله عمل تصفیه را انجام داده و به چه میزان می تواند این کار را انجام دهد.بهترین نوع این دستگاه قادر هستند تا آب را از انواع آلاینده ها از جمله کلر، سرب، آزبست، جیوه، باکتری ها و انواع دیگری از مواد شیمیایی را از بین می برند. همچنین دنبال سیستمی بگردید که بتواند بوی آب را از بین برده و باعث بهبود طعم آب شود.

 

مرحله بعدی که شاید تا به حال چیزی راجع به ان نشنیده باشید این است که آیا دستگاه آب تصفیه کن مورد نظر می تواند آب سرد و آب گرم را تصفیه نماید؟بسیاری از دستگاه ها تنها قادر هستند یا آب سرد و یا آب گرم را تصفیه نمایند و باید حتما در هنگام خرید به این نکته توجه لازم را داشته باشید.همچنین به مورد بعدی که باید توجه کرد میزان فشار خروجی دستگاه است که با چه قدرتی می تواند آب تصفیه شده را در اختیار شما قرار دهد.

بعد از اینکه از لحاظ فنی دستگاه تصفیه آب خود را مورد بررسی قرار دادید نوبت می رسد به بررسی یکی دیگر از فاکتورهای مهم که در هنگام خرید حتما باید توجه لازم به آن شود.اصلا یکی از عوامل مهمی که می تواند بر فروش دستگاه آب تصفیه کن تاثیر بگذارد چیزی نیست جز مدت زمان گارانتی دستگاه و ضمانت نامه آن. معمولا خریداران به دنبال دستگاه هایی هستند که هم خدمات پس از فروش خوبی داشته باشند و هم مدت زمان گارانتی طولانی تری. البته دقت کنید که در هنگام خرید گارانتی که به شما داده می شود از زمان خرید دستگاه است و یا از زمان صدور فامتور و یا از زمان تولید دستگاه.

 

 

 مطالب مفید دیگر:

قیمت یخچال و فریزرفروش ماشین لباسشویی , خرید یخچال فریزر , فروش لوازم خانگی , خرید آنلاین لوازم خانگی , خرید سینمای خانگی , خرید دستگاه آب تصفیه کن , خرید ماشین ظرفشویی , خرید ماشین لباسشویی خرید اسپلیت , خرید کولر دوتیکه , خرید لوازم خانگی , فروش کولر دوتیکه , فروش سینمای خانگی , فروش آب تصفیه کن , خرید آب تصفیه کن , دستگاه آب تصفیه کن , فروش دستگاه آب تصفیه کن , فروش کولر اسپلیت , فروش ماشین ظرفشویی , فروش یخچال فریزر , خرید تلویزیون

+ نوشته شده در  سه شنبه یازدهم شهریور 1393ساعت 17:8  توسط مهران  |  نظر بدهید

به نظر می رسد

 

به نظر می رسد از هر وسیله ای بتوان چشم پوشی کرد اما هرگز نمی توان از خرید تلویزیون چشم پوشی کرد و تصور آنکه خانه ای بدون تلویزیون باشد این روزها در حد محال است.حتی شده یک تلویزیون ساده  و قدیمی باشد اما به هر حال حضور آن  در هر منزل جز لاینفک و ضرور ی به حساب می آید.ما در فروشگاه کالا خانگی در این بخش به ذکر چند نکته مهم  که باید در هنگام خرید این محصول به آن توجه کنید می پردازیم.اول اینکه باید بدانید که در این زمینه هر روز باید منتظر ارائه محصولی جدید باشید پس اگر به دنبال این هستید که آخرین و به روز ترین مدل را برای منزل خود تهیه کنید باید بگوییم باید هر چند ماه یک بار بودجه ای خاص برای این منظور کنار بگذارید تا بتوانید خود را با آخرنی دستاوردهای تکنولوژی به روز نگه دارید.همین چند وقت پیش بود که تلویزوین های lcd و led با کیلی سر و صدا وارد بزاار شدند و تمام مدل های قبلی و قدیمی را از رده خارج کردند ولی الان اگر سری بهبازار زده باشید خواهید دید که هم اکنون خود این lcd ها و led ها جز مدل های از رده خارج محسوب شده و جای خود را به انواع تلویوزین های سه بعدی داده اند.

 

 

اما با وضعیت اقتصادی موجود در ایران شاید باز هم مهمترین فاکتوری که می تواند نقش تایین کننده ای در خرید تلویزیون داشته باشد قیمت تمام شده آن باشد.به همین دلیل سعی کردیم به ذکر چند نکته مهم در این رابطه بپردازیم تا با دانستن انها بتوانید در انتخاب خود نهایت دقت را به عمل اورید.اولین نکته که به نظر میرسد اگر بحث اقتصادی و قیمت تمام شده این محصول برایتان مهم است باید به آن توجه کنید هزینه حمل و نقل و نصب آن است.این روزها برندهیا مختلف برای اینکه بتوانند مشتریان را به سمت خود جلب نمایند معمولا خدمات خوبی در این زمینه ارائه می دهند و سرویس های خوبی از جمله حمل رایگان و نصب رایگان را به مشتریان ارائه می دهند.با این وجود باید دقت کنید که متاسفانه برخی از فروشندگان برای بدست آوردن سود بیشتر پا روی این قانون گذاشته و از شما طلب هزینه جهت حمل و نقل و نصب ان خواهند کرد.اگر در مورد برندی که می خواهید بخرید اطلاعات کافی داشته باشید جلوی این سو استفاده ها را براحتی خواهید گرفت.

می توانید همین الان با کارشناسان فروش ما در فروشگاه کالا خانگی تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها و اطلاعات جانبی آنها مطلع شوید.ما امکان خرید تلویزیون را برای شما هموطنان عزیز به صورت آنلاین در سایت فراهم کرده ایم و همین الان می توانید تنها با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

این روزها با تکنولوژی دیجیتال شما می توانید تصاویر تلویزیوین را در نهایت کیفیت صوت و تصویر دریافت نمایید و به همین منظور برخی از برندها همراه با تلویزیونی که به شما ارائه می دهند آنرا مجهز به دستگاه گیرنده DVB نموده اند و این فرصت را برای شما فراهم کرده اند تا با لذت تمام به تماشای برنامه های تلویزیونی خود بنشینید.هزینه یک دستگاه گیرنده دیجیتال زیاد نمی باشد و اصلا عاقلانه و منطقی نیست با وجود چنین تکنولوژی خود را از آن محروم کرده و به دنبال مدل هایی باشید که امکان پخش شبکه های دیجیتالی را ندارند.

 

 

یکی از هزینه هایی که به اجبار بعد از خرید تلویزیون باید بپردازید چیزی نیست جز هزینه نصب و راه اندای. کاری که شاید براحتی خودتان بتوانید انجام دهید را مجبورید برای اینکه دستگاه شما از گارانتی خارج نشود به یک نصاب بسپارید.معمولا نصاب نیز تمایل دارد  شما را ترغیب به خرید لوازم جانبی مانند محافظ و… برای تلویزیونتان نماید و باید حواستان جمع باشد که گول شعارهای تبلیغاتی آنها را نخورید.اگر زمانی خواستید تا از سینمای خانگی برای منزل خود استفاده کنید باید توجه داشته باشید که تا انجایی که می توانید سعی کنید برندی را انتخاب کنید که با برند تلویوزین شما هم خوانی داشته باشد چرا که این امر موجب هماهنگی بیشتر دستگاه با یکدیگر شده و در نهایت کیفیت بیشتیر را می توانید در خروجی مشاهده کنید.باید بدانید برای خرید سینمای خانگی باید فضای مورد نیاز را نیز در منزل تدارک ببیند و سپس اقدام به خرید نمایید.

 

 

یکی از مواردی که شاید این روزها تبلیغات آنرا بسیار شنیده اید عبارت تلویزیون های هوشمند است. محصولاتی که عملا در ایران کارایی لازم را نداشته و می توان از نام تلویزیون هوشمند به در نخور برای آنها استفاده کرد. شاید مثلا تا ۱۰۰ سال دیگر بتوان از انها در یاران استفاده کرد اما با زیر ساخت های موجود فعلا فقط یک اسم هستند و تنها با خرید این مدل ها دارید هزینه و پول بیشتری را هدر می دهید.البته اگر می خواهید کلاس کاری شما حفظ شود و قصد دارید تا به همه بگویید که با آخرین تکنولوژی های روز دنیا همگام هستید چاره ای جز خرید تلویزیون هوشمند ندارید.

 

 

 

 مطالب مفید دیگر:

قیمت یخچال و فریزرفروش ماشین لباسشویی , خرید یخچال فریزر , فروش لوازم خانگی , خرید آنلاین لوازم خانگی , خرید سینمای خانگی , خرید دستگاه آب تصفیه کن , خرید ماشین ظرفشویی , خرید ماشین لباسشویی خرید اسپلیت , خرید کولر دوتیکه , خرید لوازم خانگی , فروش کولر دوتیکه , فروش سینمای خانگی , فروش آب تصفیه کن , خرید آب تصفیه کن , دستگاه آب تصفیه کن , فروش دستگاه آب تصفیه کن , فروش کولر اسپلیت , فروش ماشین ظرفشویی , فروش یخچال فریزر , خرید تلویزیون

+ نوشته شده در  سه شنبه یازدهم شهریور 1393ساعت 17:7  توسط مهران  |  نظر بدهید

سمت خود کشانده

 

این روز ها با هر چه بیشتر شدن گرما بازار فروش کولر دوتیکه بسیار پر رونق بوده و متقاضیان بسیاری را به سمت خود کشانده است.در بازار ایران خوشبختانه تنوع مدل های کولر گازی بسیار بالا بوده و از انواع برندهای مشهور جهان را می توان به راحتی پیدا کرد.شما می توانید بر اساس میزان بودجه و نیاز خود یکی از انواع مدل های موجود در بازار را انتخاب و خریداری نمایید.در کنار فروش فیزیکی این محصول فروش اینترنتی  آن توسط برخی از سایت ها از جمله فروشگاه اینترنتی کالا خانگی در حال انجام است.اگر تمایل دارید تا کالای خود را به صورت آنلاین و از طریق سایت خرید نمایید ما شرایطی را برایتان در نظر گرفته ایم که براحتی از میان انواع مدل های کولر گازی هر کدام را که خواستید انتخاب و ثبت سفارش نمایید.اما قبل از اینکه بخواهیم پیشنهاد فروش کولر دوتیکه موجود در سایت خودمان را به شما دهیم دوست داریم اطلاعات فنی و مهمی در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم  که قطعا می تواند در انتخای نهایی شما بسیار تاثیر گذار باشد.

 

معمولا کولرهای گازی در سه مدل  یک تکه -دو تکه و پرتابل ساخته می شوند.مدل های یک تکه یا همان پنجره ای باید به دو نکته مهم دقت کنید اول اینکه ابعاد پنجره آن چقدر می باشد ودوم اینکه نوع کمپرسور آنرا بررسی کرده و مطمئن شوید از نوع پر مصرف نیست.مدل های دو تکه که اصطلاحا همان اسپلیت گفته می شود باید در هنگام خرید به دستگاه خارجی و حجم و اندازه ؟ان توجه کنید تا با محیط شما تناسب داشته باشد.مدل سوم هم که به عنوان کولرهای قابل حمل شناخته می شود باید به میزان قدرت موتور و همچنین اندازه ان دقت نمایید.

با توجه به تویحات بالا لازم می دانیم این نکته را تذکر دهیم که فروش کولر دوتیکه کاری تخصصی است و هرگز نباید از هر مغازه ای اقدام به خرید و تهیه این محصول نمایید.سعی  کنید از مراکز مجاز  و معتبر و همراه با گارانتی معتبر اقدام به تههی این محصول نمایید.کارشناسان مجرب ما در فروشگاه کالا خانگی اماده پاسخگویی به سوالات و پرسش های شما در این زمینه می باشند. می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و از آخرین  وضعیت قیمت ها و مدل های موجود و دیگر موارد سوالات خود را مطرح نمایید.

 

مساله بعدی که باید فروشنده در هنگام فروش کولر دوتیکه به ان توجه کند این است که در مورد میزان قدرت کولرها به شما اطلاعات صحیحی ارائه دهد و شما نیز بر اساس میزان قدرت هر کولر و میزان فضایی که می خواهید از این محصول در انجا استفاده کنید بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید.مثلا اگر برای یک اتاق کوچک می خواهید اقدام به تهیه کولر گازی نمایید لازم نیست از مدل های پر قدرت و بزرگ ان استفاده کنید.همچنین اگر برای سالن منزل خود که فکر می کنید بزرگ است می خواهید این کار را انجام دهید باید از مدل های پرقدرت استفاده کرده تا بتواند کل فضا را پوشش داده و محیط شما را خنک نماید.در زیر اطلاعاتی در مورد ظرفیت کولرها و میزان فضایی که می توانند خنک کنند قرار داده ایم:

ظرفیت BTU/h به مساحت (مترمربع)

۹۰۰۰ ۳۷-۳۲ متر

۱۰۰۰۰ ۴۱-۳۷ متر

۱۲۰۰۰ ۵۰-۴۱ متر

۱۴۰۰۰ ۶۴-۵۰ متر

۱۸۰۰۰ ۹۱-۶۴ متر

۲۴۰۰۰ ۱۱۷-۹۰ متر

همچنین دقت نمایید اگر فضای مورد نظر شما آفتاب گیر باشد باید به میزان فضاهای مورد نظر در بالا ۱۰% اضافه نمایید.بعد از رعایت این مورد باید در مرحله بعد حتما به میزان بازدهی و خروجی کولر مورد نظرتان نیز توجه لازم را داشته باشید.باید بدانید کارایی واقعی کولری که می خرید در چه سطحی است و حتما بر اساس شرایط آب و هوایی که در آن قرار دارید باید اقدام به انتخاب نمایید.مورد بعدی که لازم می داینم عرض کنیم این است که حتما در این زمینه مارک های شناخته شده و معتبر را خریداری کنید. برندهایی که اقدام به فروش کولر دوتیکه می کنند باید دارای گارانتی معتبر و طولانی مدتی باشند و خدمات پس از فروش خوبی ارائه دهند.در بحث ضمانت نامه حتما دقت کنید که تاریخ آن از زمان صدور فاکتور است و یا از زمان تولید دستگاه و یا از تاریخ نصب آن.

 

به یاد داشته باشید که مواردی همچون کنترل از راه دور و پانل کولرها توسط برخی از شرکت ها جز شرایط گارانتی نبوده و حتما می بایست قبل از خرید شرایط گارانتی دستگاه مورد نظرتان را به خوبی مطالعه نمایید و از مفاد آن مطلع شوید.حتما از مدل هایی استفاده کنید که بروی خود دستگاه هم از یک دکمه خاموش و روشن استفاده شده باشد تا نیاز نباشد حتما از کنترل برای خاموش و روشن کردن دستگاه استفاده کرد.تصفیه کامل هوا، قابلیت از بین بردن ویروس‌ و باکتری‌های مضر، مصرف انرژی در رتبه ‌A و در نتیجه ۶۰ درصد صرفه جویی در مصرف انرژی تنها بخشی از خدماتی است که می‌توانید از یک کولرگازی هوشمند انتظار داشته باشید. کولرگازی‌های هوشمند سامسونگ همه این ویژگی‌های را یکجا در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 19:25  توسط مهران  |  نظر بدهید

کولر وست پوینت مدل WSM-09.HE

 
 

 

کولر وست پوینت مدل WSM-09.HE

در چند سال گذشته شاهد گرم تر شدن آب و هو در کشورمان ایران بوده ایم بطوریکه در تابستان ها برخی اوقات آنقدر هوا رو به گرمی رفته است که نه تنها کولرهای آبی  بلکه بعضی از کولرهای گازی هم نتوانسته جوابگو باشد.این روزها  که در اوج فصل گرما هم هستیم بازار کولر های آبی و گازی بسیار داغ  و پر رونق است,مخصوصا بازار خرید کولر دوتیکه.این مدل از کولر برای مناطق مختلف طراحی شده است و باید قبل از خرید دقت کنید که چه مدلی و برای کدام منطقه را خرید می کنید.مثلا برای مناطق معتدل از یک مکدل و برای مناطق گرم و خشک با آب و هوای شرجی نیز از یک مدل دیگر استفاده می کنند.اگر شما می خواهید برای خرید کولر دوتیکه اقدام نمایید باید حتما به این نکته که عرض کردیم توجه کافی و لازم را داشته باشید تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در سایت کالا خانگی چند مدل از این محصول را برای شما معرفی کرده ایم و می توانید آنها در  دسته بندی مربوط به کولرها بیابید و با یکدیگر مقایسه نمایید.برای اطلاعات بیشتر می توانید همین الان با  شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس بگیرید.

 

 

محصولی که امروز به شما معرفی می کنیم از کمپانی معتبر وست پوینت بوده و به صورذت دو تیکه دارای قدرت ۹۰۰۰ می باشد. این کولر اسپلیت از مصرف بسیار پایینی برخوردار است و یکی از دلایلی که در بازار ایران بسیار پر طرفدار بوده به خاطر همین مصرف پایینش می باشد.شما با خرید کولر دوتیکه وست پوینت مطمئن باشید در هر شرایط آب و هوایی که قرار گرفته باشید می توانید براحتی هوایی خنک و بسیار مطلوب را در منزل و یا محل کار خود تجربه نمایید.ما در فروشگاه کالا خانگی سعی کرده ایم  علاوه برا اینکه این کولر را با گارانتی اصلی به شما عرضه می کنیم آنرا با قیمت فوق العاده رقابتی و پایین تر از بقیه فروشگاه ها عرضه کنیم. شما در هر کجای کشور که باشید براحتی می توانید  از طریق سایت اقدام به خرید کولر دوتیکه فوق نموده و در ظرف کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت نمایید.رویای رسیدن به هوایی مطلوب حتی در گرمای طاقت فرسای تابستان و حتی در مناطق خشک با آب و هوای شرجی مانند خوزستان که دمای هوا بعضا تا بیش از ۶۰ درجه سانتیگراد هم بالا می رود با خرید کولر دوتیکه وست پوینت محقق می گردد.در مورد دیگر مدل های موجود نیز می توانید با مراجعه به دسته بندی اسپلیت آنها را مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه نمایید.

در زیر به برخی از مشخصات فنی این مدل اشاره کرده ایم

مدل فوق به صورت تک پانله دیواری بوده و از ظرفیت ۹۰۰۰ تا برخوردار می باشد.نوع کمپروسور این کولر مدل روتاری می باشد و مناسب جهت استفاده در آب و هوای معتدل است.برای این مدل برچسب انرژی تعریف نشده است و در دو حالت سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد.توان برق ورودی این مدل تا ۱۰۸۰ وات می باشد و جریان برق ورودی در سرمایش حدود ۴٫۸ آمپر است.میزان ظرفیت گرمایشی تا ۱۰۰۰۰ پی تی یو در ساعت می باشد.وزن این کولر در حالت با کارتن  حدود ۱۰٫۵ کیلوگرم بوده و در حالت بدون کارتن ۸٫۵ کیلوگرم می باشد.ابعاد طراحی شده برای این محصول عبارت است از ابعاد داخلی: ۱۹۰*۲۷۵*۷۹۰ و ابعاد خارجی آن عبرات است از  ۲۳۵*۵۳۵*۷۰۰

همین الان می توانید براحتی و تنها با چند کلیک از سایت کالا خانگی اقدام به خرید کولر دوتیکه فوق نمایید .ما در همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات ش ما عزیزان می باشیم.

 

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 18:52  توسط مهران  |  نظر بدهید

این روزها در بازار ایران

این روزها در بازار ایران شاهد هستیم در حوزه خرید لوازم خانگی خوشبختانه آنقدر تنوع  برند وجود دارد که مشتری می تواند با توجه به فاکتورهایی همچون قیمت تمام شده و کیفیت ارائه شده محصول مورد نظر خود را از میان ده ها برند موجود با سلیقه خود انتخاب نماید.مهمترین سوال که می تواند نقش تایین کننده ای در خرید نهایی هر مشتری در خرید لوازم خانگی داشته باشد این است که چه چیزهایی در هنگام تهیه این کالاها برایش مهم است؟ آیا برند معرف و نام آشنا و یا شکل ظاهری و شیک بودن ان و یا قیمت تمام شده و حتی مدت زمان ارائه گارانتی و در برخی موارد حتی داشتن برگه های قرعه کشی.بله چه باور کنید و چه باور نکنید این ها همه عواملی هستند که می تواند در خرید یک مشتری تاثیر گذار باشد.توضیه ما به شما این است که هیچگاه در تهیه لوازم خانگی عجله نداشته باشید و ابتدا با توجه به فاکتورهای مد نظرتان به بررسی برندهای مختلف بپردازید و سپس بعد از مقایسه اطلاعات بدست آمده دست به انتخاب نهایی بزنید.

 

مثلا برخی دیگر از فاکتورهایی که می تاواند در انتخای نهایی شما تاثیر گذار باشد این است که میزان فضایی که برای هر کدام از این لوازم خانگی نیاز است چقدر است؟ و یا بر اساس تعداد نفرات خانه گاهی اوقات باید نوع انتخاب را تغییر داد.در کل پروسه خرید لوازم خانگی  را اگر با دقت انجام ندهید ممکن است به زودی از خرید خود پشیمان شده و با توجه به قیمت هایی که هر کدام از این کالاها دارند می توان گفت ضرر بزرگی را متحمل خواهید شد.ما در فروشگاه کالا خانگی در این ماقله سعی داریم تا نکاتی مهم را به شما آموزش دهیم تا د رنهایت بتوانید با انتخاب صحیح تری وسایل و لوازم خانگی خود را تهیه نمایید.ابتدا به بررسی نکاتی در مورد خرید یخچال می پردازیم:

یکی از مهمترین لوازم خانگی که وجود ان در هر خانه لازم و ضروری است چیزی نیست جز یخچال.مهمترین فاکتورهایی که باید در هنگام خرید لوازم خانگی از نوع یخچال به آن دقت کنید عبارتند از :

۱-میزان ظرفیت نگه داری مواد غذایی

۲-میزان مصرف برق

۳-دارا بودن نشان استاندارد

 

 

یکی دیگر از لوازم خانگی که آن هم این روزها در هر خانه ای یافت می شود ماشین لباسشویی است.مهمترین  نکته ای که در هنگام خرید این محصول باید به آن دقت کنید میزان مصرف انرژی آن است و در واقع باید دارای برچب انرژی قابل قبولی باشد.اکثر انرژی که ماشین لباسشویی مصرف می کند صرف گرم کردن آب می شود.در یک دسته بندی کلی این ماشین به دو حالت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می شود.در مدل های نیمه اتوماتیک به دو صورت دو قلو و سطلی ساده ارائه شده که حالت دو قلو یک مخزن برای شستن و یک مخزن جهت خشک کردن لباس ها دارد.

وسیله بعدی که انرا در هر آشپزخانه ای می توان دید چیزی نیست جز اجاق گاز.قطعا در کشورمان ایران با توجه به نوع سوخت مصرفی یعنی گاز اولین و مهمترین فاکتور هر اجاق گاز این است که بتوان آنرا به گاز شهری متصل نمود .شما باید در هنگام خرید لوازم خانگی گاز سوز به استاندارد بودن انها بسیار توجه نمایید چرا که اگر محصولات غیر استانداردی در این زمینه تهیه نمایید ممکن است باعث بروز حوادث جبران ناپذیری شود.اجاق گاز ها نیز دارای تنوع مختلف هستند و بستگی به تعداد شعله هایی که دارند و همچنین وجودو یا عدم وجود فر گاز و نوع برندشان قیمت گذاری می شوند.شما باید بر اساس میزان فضایی که دارید و تعداد نفرات خانواده تان در این مورد دست به انتخاب بزنید.

محصول بعدی که حتما خانمم ها در هنگام خرید لوازم خانگی به ان توجه بسیاری خواهند  داشت جاروبرقی می باشد. این محصول نیز با توجه به قدرت مکندگی که در هر مدل متفاوت است قیمت گذاری می شود. هر چقدر توان  موتوری ان بالاتر باشد قدرت بیشتر و در عوض دارای مصرف بیشتری نیز خواهد بود.برندهای ایرانی و خارجی در مدل های گوناگون در بازار یافت می شوند و شما براساس میزان بودجه و نیاز خود می توانید دست به انتخاب  بزنید.

 

چند پیشنهاد ویژه برای شما داریم.اگر می خواهید در مصرف برق صرفه جویی کنید سعی کنید از یخچال هایی استفاده کنید که بروی درب انها آب سرد کن باشد و دیگر نیاز نباشد هر چند دقیقه برا نوشیدن آب در انرا باز و بسته کنید.چرا که تحقیقات نشان داده است همین باز و بسته کردن  درب یخچال در بالا رفتن مصرف انرژی ان بسیار تاثیر گذار است.

در مورد ماشین لباسشویی نیز دقت نمایید حتما بر اساس تعداد اعضای خانواده تان ماشینی متناسب خرید نمایید. ظرفیت بالا مثلا نوع ۷ کیلوگرمی برای خانواده های پر جمعیت مناسب است و شما اگر خانواده کم جمعیتی هستید از مدل های ۵ کیلوگرمی استفاده کنید.

در مورد خرید جاروبرقی و میزان توان مصرفی موتور آن نیز به همین صورت است .اگر متراژ خانه شما کم است نیاز نیست از جاروهایی با توان مصرفی بالا استفاده کنید.

 

 

 

 مطالب مفید دیگر:

قیمت یخچال و فریزرفروش ماشین لباسشویی , خرید یخچال فریزر , فروش لوازم خانگی , خرید آنلاین لوازم خانگی , خرید سینمای خانگی , خرید دستگاه آب تصفیه کن , خرید ماشین ظرفشویی , خرید ماشین لباسشویی خرید اسپلیت , خرید کولر دوتیکه , خرید لوازم خانگی , فروش کولر دوتیکه , فروش سینمای خانگی , فروش آب تصفیه کن , خرید آب تصفیه کن , دستگاه آب تصفیه کن , فروش دستگاه آب تصفیه کن , فروش کولر اسپلیت , فروش ماشین ظرفشویی , فروش یخچال فریزر , خرید تلویزیون

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 18:51  توسط مهران  |  نظر بدهید

به این فاکتور مهم

 

آیا دوست دارید در ایام تابستان به دور از هر گونه شرجی و گرمای طاقت فرسا در مکانی با هوا مطبوع و فوق العاده رویایی باشید؟این مکان می تواند منزل شما باشد. بله با خرید کولر دوتیکه می توانید این رویا را تحقق بخشید.فروشگاه کالا خانگی این افتخار را دارد تا با ارائه اخرین و به روز ترین مدل های انواع کولر اسپلیت یا دو تیکه شرایطی را برای شما علاقه مندان فراهم کند تا با تنوعی بالا از محصولات روبرو باشید و در انتخاب بتوانید  راحت تر عمل نمایید.ما در فروشگاه کالا خانگی انواع کولرهای کم مصرف و کولرهای مخصوص هوای معتدل و همچنین آب و هوای خشک و شرجی را در سابت  قرار داده ایم.از انواع بنردهای معتبر و معرفو  گرفته تا برندهایی که تازه خود را به بازار معرفی کرده اند را می توانید در این سایت بیابید.اصولا قبل از خرید کولر دوتیکه باید یک سری فاکتورهای مورد نیاز را لحاظ کنید و بر اساس آن دست به انتخاب نهایی بزنید.حهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت سفارش و خرید می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و  از آخرین محصولات موجود به همراه قیمت روز آنها مطلع شوید.

 

مثلا  شما کولی ری که می خواهید خریداری نمایید باید تا چند هزار  توان مصرفی داشته باشد؟یا بهتر بگوییم از چه میزان قدرت خنک کنندگی برخوردار باشد؟ حتما می دانید که هر چه توان مصرفی کولر بالاتر باشد از آن طرف که می تواند محیط شما را خنک تر نماید اما از طرف دیگر مصرف برق آن هم بالتر خواهد رفت.پس با توجه به این فاکتور مهم ابتدا خوب بررسی نمایید و سپس اقدام به خرید کولر دوتیکه مورد نظرتان نمایید.محصولات موجود در بازار عموما  بین ۱۲ هزار  و ۱۸ هزار و ۲۴ هزار و ۳۰ هزار توان مصرفی داشته و شما بر اساس میزان بزرگی و یا کوچکی  مکانتان و همچنین بر اساس میزان گرم بودن انجا می توانید دست به انتخاب نهایی بزنید.مهمترین بخش هر کولر موتور آن می باشد و اگر این قسمت بتواند به خوبی عمل کند هم عمر دستگاه شما افزایش یافته و هم با کیفیت بالاتری عمل خنک کنندگی را انجام می دهد.به طور معمول اجناسی که در حال حاضر در بازار ایران موجود هستند یا دارای موتور ژاپنی هستند و یا دارای موتور چینی.برخی از این مدل ها دارای حالت های گرمایشی جهت استفاده در زمستان نیز می باشند.شما با خرید کولر دوتیکه که این حالت را داشته باشد در واقع با یک تیر دو نشان زده اید و لوازم گرمایشی خود را نیز تهیه نموده اید. جالب است بدانید که مدل های فوق بر عکس تصور عموم از مصرف برق فغوق العاده پایینی برخوردار بوده و به همین جهت می تواند جایگزین مناسبی برای وسیله های گازسوز شما در ایام سرما باشد.

 

برخی از مدل های با کیفیت حتی دارای برچسب انرژی با درجه A بوده و این نشان می دهد که چقدر در مصرف انرژی در آنها صرفه جویی شده است.همه مدل های کولرهای دو تیکه امروزه دارای فیلترهای هوا و انتی باکتریال هستند ومعمولا همراه با انها چند متر لوله رایگان نیز به خریدار داده می شود.شما برای خرید کولر دوتیکه مورد نظرتان می توانید به بخش زیر مراجعه نموده و با توجه به قیمت ها و برندهای مختلفی که وجود داردخرید خود را انجام دهید.کافیست تا سفارش خود را رد سایت ثبت نمایید و در کمتر از چند روز در هر کجای ایران که باشید انرا درب منزل خود دریافت نمایید. قیمت های موجود در سایت کالا خانگی بسیار مناسب و رقابتی با دیگر فروشگاه های مشابه می باشند.ما کیفیت محصولاتی که در سایت قرار داده ایم را تضمین می کنیم و آنها را همراه با گارانتی معتبر برایتان ارسال خواهیم کرد.کیفیت امری اتفاقی نیست و برای بدست آوردن بهترین کالا با بهترین کیفیت حتما باید با صبر و بردباری به مقایسه آنها با یگدیگر بپردازید و با توجه به خصوصیات فنی انها و نیاز های خودتان اقدام به خرید کنید.

مهران بازدید : 21 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)
با خرید دی وی دی های اموزش خیاطی خانم عمرانی که شامل ۱۷ عدد دی وی دی می باشد، صاحب مجموعه ای کامل و جامع از آموزش خیاطی با متد سادریک خواهید شد که به راحتی می توانید بدورن رفتن به کلاس های آموزش خیاطی و تنها با استفاده از این برنامه آموزشی، خیاطی را به صورت کامل فرا گیرید. در واقع با استفاده از دی وی دی های اموزش خیاطی خانم عمرانی به یک خیاط ماهر و حرفه ای تبدیل خواهید شد.همین حالا اقدام به مجموعه اموزش خیاطی خانم عمرانی را که به زبان فارسی و با کیفیت صدا و تصویر خوبی نیز می باشد، کنید و با کمک این دی وی دی ها که قابلیت پخش بر روی دستگاه های دی وی دی پلیر های خانگی و کامپیوتری را دارد، خیاطی را به صورت مرحله به مرحله و گام به گام، با ذکر تمامی نکات لازم یاد بگیرید و به راحتی برای خود و سایر اعضای خانواده لباس های شیک و زیبا بدوزید.

 

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

 

نحوه توضیحات ارائه شده در اموزش خیاطی خانم عمرانی به گونه ای است که برای هر فردی به سادگی قابل استفاده می باشد.شما با خرید این محصول، خود را صاحب بهترین مجموعه آموزشی خیاطی موجود در بازار، خواهید نمود.در مجموعه اموزش خیاطی خانم عمرانی شما با بیش از ۲۰۰ برنامه آموزشی در زمینه خیاطی با متد سادریک، و فن های مختلف آن به طور کامل آشنا خواهید شد. این مجموعه ارزشمند برای هنر آموزان و هنر جویان فنی و حرفه ای و همچنین کار و دانش بسیار مناسب و قابل استفاده می باشد.بر حسب شماره دی وی دی محتوا و سر فصل های اموزش خیاطی خانم عمرانی متفاوت می باشد که در اینجا به اختصار، اشاره ای به موارد آموزشی موجود در دی وی دی های مختلف این مجموعه خواهیم داشت.موارد آموزشی موجود در دی وی دی شماره یک این مجموعه که دارای ۱۵ جلسه آموزشی می باشد، شامل مقدمه خیاطی، وسایل آشپزخانه، دوخت جا حوله ای، دوخت پیش بند، دوخت جا نونی، دستکش آشپزخانه، چادر نماز، چادر ملی، دامن سرخپوستی، کوچک کردن لباس، بلوز راحتی یا گوشه والن دار، دوخت زیپ مخفی، دوخت پایین دامن، طریقه دوخت سرویس آشپزخانه، کت کوتاه با آستین کیمونو می باشد.تعداد جلسات آموزشی دی وی دی دوم ۱۲ جلسه است که مباحث آموزشی آن، جا لباسی نوزاد، جا جورابی نوزاد، لباس نوزاد با زیر پوش، دوخت جیب رو، کیف نوزاد، شنل نوزاد کلوش، برش زیرسینه یا یقه چپ و راستی، شنل چوپانی، نکات سه جاف مخفی، دوخت شنل، قنداق فرنگی، کیسه خواب، آستین کلوش و پاکتی و دمپا، تبدیل الگوی اولیه به سارافون و لباس گوشه دار می باشد.

 


دی وی دی سوم با ۱۲ جلسه آموزشی دارای مباحث کیسه سبزی، روی قوری، دستمال سبد نان با گلبرگ، دستگیره فر، دستگیره یخچال، یقه آرشال جدا با دکمه به پالتو وصل می شود، چادر نماز آستین دار، دامن لنگی، آستین دو تکه کتی و آستین کلوش سر خود، دامن حلزونی والن سر خود، شومیزه زنانه، پیراهن مردانه، آستین مردانه مچی و بلیطی، یقه مردانه پایه سر خود و یقه مردانه پایه جدا می باشد.چهارمین دی وی دی با ۱۴ جلسه آموزشی دارای مباحث آموزشی با موضوعات: دامن ترک اریب یقه حلزونی، آستین برای افراد چاق، شیب آستین، کلاه نوزاد، نکات ایراد شلوار افراد چاق با شکم برجسته، روش دوخت شلوار، زیپ، الگوی پایه شلوار، برش شلوار، اندازه گیری شلوار با ران مناسب، پشت شلوار، آنفوز شور (مربوط به اندازه گیری فاق شلوار)، شلوار بارداری، الگو و برش و دوخت پالتو، دامن ترک و دامن ماهی می باشد.دی وی دی پنجم از اموزش خیاطی خانم عمرانی که دارای ۱۲ جلسه آموزشی است، از مباحث دامن نیلوفری گوده دار، دامن کلوش بدون قرینه، زیپ مخفی کمر، دامن شلواری، تونیک آبشاری، آستین کیمونو، برش و دوخت نوار دوزی آستین رگلان، یقه ول پیلی دار برش دار از اریب، پیراهن چپ و راستی، دوخت گره ای و گل تزئینی برخوردار می باشد.دی وی دی ششم با ۷ جلسه آموزشی دارای مباحث الگوی رو و پشت شلوار، پیراهن بالا تنه کوتاه، نکات خیاطی، دوخت سه جاف و بندینک جلو بسته، بلوز یقه دراپه، سه جاف سه دکمه، آستین لاله ای لبه گشاد می باشد.

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید


دی وی دی هفتم این مجموعه با ۱۱ جلسه آموزشی دارای مباحثی همچون اندازه گیری دامن ساده، دوخت دامن ساده و کمری سه جاف زیپ مخفی، دامن چاک ساده، دامن چاک پیلی دار، زیپ معمولی، تشخیص رنگ دهی پارچه، نکات دوخت کمری جد ا، مقنعه چانه دار سر خود بند دار، مقنعه زیر شال، شال و مقنعه، دامن پیله راسته، دامن پیله اریب، یقه زیر مانتو، اندازه گیری بالاتنه می باشد.دی وی دی هشتم که دارای ۱۲ جلسه آموزشی می باشد، مباحثی همچون اندازه گیری آستین، تبدیل بالا تنه به بلوز، تغییر الگوی آستین برای بازوی چاق، سه جاف انواع یقه، روش دوخت آستین، اپل گذاری، شنل برای لباس عروس مدل دکلته، شنل برای زمستان، یقه کرواتی، یقه اسپرت، دوخت یقه گرد چینخورده، انتقال پنس، جیب مانتو (کراس)، لباس هایی که برش نداره ولی پایین آن لول بخوره را آموزش می دهد.دی وی دی نهم با ۱۲ جلسه آموزشی دارای مباحثی همچون دامن عصایی با روش مغزی دوزی، دامنه ۳ دامنه با آستر و بدون آستر، سه جاف یقه و حلقه سارافون بدون درز، جیب داخل درز پهلو برای مانتو و دامن، مدل گره ای روی سینه، چادر ملی، مانتو آزاد و کلوش و گوشه دار و مقنعه آستین دار می باشد.


دی وی دهم که از ۱۲ جلسه آموزشی تشکیل شده است، مباحثی همچون آستین دو تکه کتی، سه جاف سه دکمه ساده با یقه انگلیسی و شکاری، دراپه تا کمر با تاپ، جا دکمه ای پارچه ای، یقه آرشال سر خود، یقه آمریکایی، چادر ساده، چادر مشکی، یقه انگلیسی سر خود، دوخت یقه انگلیسی و آرشال، یقه انگلیسی سه جاف سر خود، شلوار دمپا گشاد، بلوز چپ و راست برش دار زیر سینه، یقه انگلیسی دو تیکه را آموزش می دهد.دی وی دی یازدهم با ۱۰  از اموزش خیاطی خانم عمرانی جلسه آموزشی، به آموزش مباحثی همچون کت کوتاه آستین کیمونو، اشکالات اندامی، پارچه های توری بافت، دوخت و برش، گیپور (برش) حجیم، چادر فارسی (جای دست دارد)، دامن کلوش برش دار، دامن هایی که ۲ طرف قرینه نیست، یقه حلزونی سر خود، سوی شرت کلاه سر خود، دامن آزاد مدل دار، شلوار لاله ای، دامن مجلسی چروک برای لباس عروس می پردازد.دی وی دی دوازدهم شما را با مباحثی در زمینه آشنایی با ابزار خیاطی، آموزش الگوی دامن پایه، آموزش دوخت پنس و زیپ، آموزش دامن پشت باز و زیپ مخفی، آموزش کمر جدا و سه جاف دامن، آموزش آستری کشی دامن، آموزش دوخت دامن فون، آموزش دامن جناقی، آموزش دامن دراپه،آموزش دوخت شلوار دراپه، آموزش دامن جیب دار، آموزش دوخت سارافون با یقه دراپه و آموزش دوخت پوشش روی لباس به طور کامل آشنا می سازد.

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید


دی وی دی سیزدهم آموزش جلیقه دو لایه، آموزش دامن ترک، آموزش مقنعه، آموزش روسری لبنانی، آموزش دوخت شلوار عثمانی، آموزش الگو شلوار، آموزش دوخت

+ نوشته شده در  جمعه نهم آبان 1393ساعت 13:30  توسط مهران  |  نظر بدهید

تکنیک های خیاطی

تکنیک های خیاطی

 

 
مجموعه آموزش خیاطی یک مجموعه بی نظیر در زمینه هنر خیاطی می باشد که از جمله جامع ترین و مناسب ترین مجموعه های آموزشی خیاطی موجود در بازار به شمار می رود.مجموعه ای که ما برای شما جهت یاد گرفتن هنر خیاطی با سرعتی بالا و هزینه ای مناسب در نظر گرفته ایم اثری از چهره شناخته شده در زمینه خیاطی، خانم سیما عمرانی، می باشد. شما می توانید با تماشای مجموعه آموزش خیاطی ایشان، این فن را را به صورت حرفه ای دنبال نمائید.مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی، همه نکاتی که برای یادگیری هر چه سریع تر خیاطی، مورد نیاز شما می باشد را در قالب ۱۷ دی وی دی در اختیار شما می گذارد.از مزایای مجموعهآموزش خیاطی خانم عمرانی این می باشد که شما می توانید پس از فراگیری تمامی موارد ونکات موجود در این دی وی دی ها، از دانش و آموخته های خود به بهترین نحو استفاده کنید و از آن برای خود کسب درآمد نمائید.عناوین و مباحث آموزشی موجود در این مجموعه که متشکل از ۱۷ دی وی دی می باشد بسیار متنوع است و از کیفیت صدا و تصویر عالی نیز برخوردار می باشد.

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

مباحثی که در این مجموعه بی نظیر وجود دارد و به شما کمک می کند که خیاطی را به صورت پیشرفته فرا بگیرید شامل دوخت انواع وسایل مختلف سرویس آشپزخانه، کت های شیک مجلسی، دوخت دامن های متنوع با طرح های شیک و زیبا، پیراهن ها و سارافون های شیک و مجلسی، انواع چادر، لباس های نوزادی و وسایل متنوع برای نوزاد از قبیل کیف نوزاد و …، پارچه های توری بافت، مانتو و پالتو های شیک و امروزی، پیراهن مردانه، انواع دامن، شلوار و دامن شلواری، تونیک های زیبا، شال و روسری و مقنعه های متنوع، لباس های بارداری، شنل و کت و دامن عروس، بلوز های شکیل و زیبا با طرح هایی خاص، و … می باشد.اگر شما نیز قصد دارید مجموعه ارزشمند آموزش خیاطی را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان به صورت اینترنتی خریداری نمائید، می توانید همین حالا آن را با کیفیتی عالی از ما خریداری نمائید. برای این کار لازم است تا با کلیک بر روی گزینه خرید پستی و تکمیل فرم آن، اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نموده واین محصول را در کم ترین زمان ممکن از درب منزل خود از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

همچنین از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ و می توانید درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید و اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید. لازم است بدانید که این محصول همچون سایر محصولات ارائه شده در این سایت فروشگاهی دارای گارانتی تعویض در صورتی که دارای مشکل باشند، هستند. چنانچه در نحوه پخش هر یک از دی وی دی ها دچار مشکل شدید می توانید با شماره تلفن های قید شده تماس گرفته تا ما آن را به صورت رایگان برای شما تعویض نمائیم.

 

+ نوشته شده در  جمعه نهم آبان 1393ساعت 12:38  توسط مهران  |  نظر بدهید

پس از فراگیری

تهران خیاط تقدیم می کند

 

 

سی دی آموزش خیاطی مجموعه ای فوق العاده از خانم سیما عمرانی می باشد که شما با وجود آن می توانید هنر خیاطی را با سرعتی باور نکردنی و با قیمتی بسیار مناسب و ارزان فرا بگیرید. از همین حالا به فکر تهیه این مجموعه ارزشمند با قیمتی ناچیز باشید.شما با تماشای مجموعه سی دی آموزش خیاطی به راحتی به هر نکته آموزشی و مطلبی که برای فرا گرفتن خیاطی به صورت ماهرانه و حرفه ای لازم دارید دسترسی خواهید یافت و پس از فراگیری آن، می توانید همچون خیاطی زبر دست این حرفه را دنبال نمائید.

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

در مجموعه سی دی آموزش خیاطی موارد آموزشی بسیار متنوعی همچون دوخت انواع وسایل مختلف سرویس آشپزخانه، دوخت دامن های متنوع با طرح های شیک و زیبا، انواع چادر، کت های شیک مجلسی، لباس های نوزادی و وسایل متنوع برای نوزاد از قبیل کیف نوزاد و …، پیراهن ها و سارافون های شیک و مجلسی، مانتو و پالتو های شیک و امروزی، پیراهن مردانه، انواع دامن، شلوار و دامن شلواری، تونیک های زیبا، شال و روسری و مقنعه های متنوع، پارچه های توری بافت، شنل و کت و دامن عروس، بلوز های شکیل و زیبا با طرح هایی خاص، لباس های بارداری و … وجود دارد. این مجموعه، تمامی این مطالب را به زبانی گویا و به همراه تصاویری با کیفیت بالا، مرحله به مرحله به شما آموزش می دهد. پس از یادگیری این موارد، شما قادر خواهید بود که هر نوع لباس و وسیله ای را برای خود بدوزید و با آموزش از طریق مجموعه خیاطی خانم عمرانی برای خود کسب درآمد نمائید.

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

حال اگر شما نیز تمایل به خرید اینترنتی مجموعه جامع و بی نظیر سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی با کیفیت بالای آن را دارید، می توانید با کلیک بر روی گزینه خرید پستی و تکمیل فرم آن، اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نموده واین محصول را در کم ترین زمان ممکن از درب منزل خود از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید. همچنین از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ می توانید درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید و اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید. همچنین این محصول همچون سایر محصولات ارائه شده در این سایت فروشگاهی دارای گارانتی تعویض در صورتی که دارای مشکل باشند، هستند. چنانچه در نحوه پخش هر یک از دی وی دی ها دچار مشکل شدید می توانید با شماره تلفن های قید شده تماس گرفته تا ما آن را به صورت رایگان برای شما تعویض نمائیم.

+ نوشته شده در  جمعه نهم آبان 1393ساعت 12:38  توسط مهران  |  نظر بدهید

تماشای این مجموعه

آموزش رایگان خیاطی

 

 

مجموعه آموزش رایگان خیاطی، مجموعه ای بی نظیر از خانم سیما عمرانی می باشد که شامل ۱۷ دی وی دی بوده و شما با تماشای این مجموعه می توانید تمامی فوت و فن خیاطی را با سرعتی باور نکردنی و با قیمتی بسیار مناسب و ارزان فرا بگیرید. از همین حالا به فکر تهیه این مجموعه با قیمت ناچیز آن باشید و خیاطی را با خرید این مجموعه جامع و بی نظیر به صورت ماهرانه و حرفه ای دنبال نمائید. در دی وی دی های مجموعه جامع و ارزشمند آموزش رایگان خیاطی موارد بسیار متنوعی را فرا خواهید گرفت، این موارد شامل، دوخت انواع وسایل مختلف سرویس آشپزخانه، دوخت دامن های متنوع با طرح های شیک و زیبا، انواع چادر، کت های شیک مجلسی، لباس های نوزادی و وسایل متنوع برای نوزاد از قبیل کیف نوزاد و …، پیراهن ها و سارافون های شیک و مجلسی، مانتو و پالتو های شیک و امروزی، پیراهن مردانه، انواع دامن، شلوار و دامن شلواری، تونیک های زیبا، شال و روسری و مقنعه های متنوع، پارچه های توری بافت، شنل و کت و دامن عروس، بلوز های شکیل و زیبا با طرح هایی خاص، لباس های بارداری و … می باشد.

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

در مجموعه آموزش رایگان خیاطی شما می توانید همه این موارد را به صورت تصویری به همراه توضیحات شفاهی با کیفیت عالی مشاهده نمائید و پس از آن هر نوع لباس و وسیله ای را که دوست دارید برای خود بدوزید و با آموزش از طریق این مجموعه برای خود کسب درآمد نمائید.حال اگر شما نیز تمایل به خرید اینترنتی مجموعه جامع و بی نظیر آموزش رایگان خیاطی با کیفیت بالای آن را دارید، می توانید با کلیک بر روی گزینه خرید پستی و تکمیل فرم آن، اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نموده واین محصول را در کم ترین زمان ممکن از درب منزل خود از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید. همچنین از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  می توانید درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید و اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید. همچنین این محصول همچون سایر محصولات ارائه شده در این سایت فروشگاهی دارای گارانتی تعویض در صورتی که دارای مشکل باشند، هستند. چنانچه در نحوه پخش هر یک از دی وی دی ها دچار مشکل شدید می توانید با شماره تلفن های قید شده تماس گرفته تا ما آن را به صورت رایگان برای شما تعویض نمائیم.

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

+ نوشته شده در  جمعه نهم آبان 1393ساعت 12:37  توسط مهران  |  نظر بدهید

مجموعه ای فوق العاده

فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

 


فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی مجموعه ای فوق العاده برای شما عزیزان جهت آموزش سریع و آسان هنر خیاطی می باشد. این فیلم آموزشی با قیمت نا چیز خود بهترین و مناسب ترین روش برای آن دسته از افرادی است که می خواهند خیاطی را به صورت ماهرانه و حرفه ای، بدون اتلاف وقت و صرف هزینه های اضافی در کوتاه ترین زمان ممکن فرا بگیرند.شما نیز می توانید این روش را امتحان کنید و با خرید مجموعه فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی خیاطی را با سرعتی باور نکردنی و به روشی حرفه ای یاد بگیرید، بدون این که بخواهید بابت آن پول زیادی بدهید.تماشای مجموعه فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی به راحتی، همه فوت و فن خیاطی و به طور کلی هر نکته آموزشی و مطلبی که برای فرا گرفتن خیاطی  به صورت ماهرانه و حرفه ای لازم دارید را در دسترس شما قرار می دهد. بعد از تماشای این فیلم آموزشی، می توانید همچون خیاطی زبر دست و توانا این حرفه را به خوبی دنبال نمائید.

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

مباحث و مواردی که با تماشای مجموعه فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی به آن مسلط خواهید شد، بسیار متنوع می باشد، عناوین این مباحث آموزشی شامل دوخت انواع وسایل مختلف سرویس آشپزخانه، دوخت دامن های متنوع با طرح های شیک و زیبا، انواع چادر، کت های شیک مجلسی، لباس های نوزادی و وسایل متنوع برای نوزاد از قبیل کیف نوزاد و …، پیراهن ها و سارافون های شیک و مجلسی، مانتو و پالتو های شیک و امروزی، پیراهن مردانه، انواع دامن، شلوار و دامن شلواری، تونیک های زیبا، شال و روسری و مقنعه های متنوع، پارچه های توری بافت، شنل و کت و دامن عروس، بلوز های شکیل و زیبا با طرح هایی خاص، لباس های بارداری و … می باشد.
از مزایای این مجموعه ارزشمند این می باشد که شما می توانید تمامی این مطالب را به زبانی گویا و همراه با تصاویری با کیفیت بالا، به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید. پس از این که این موارد را فرا گرفتید، می توانید هر نوع لباس و وسیله ای را برای خود بدوزید و با آموزش از طریق مجموعه فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی برای خود کسب درآمد نمائید.

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

حال اگر شما نیز تمایل به خرید اینترنتی مجموعه جامع فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی با کیفیت بالای آن را دارید، می توانید با کلیک بر روی گزینه خرید پستی و تکمیل فرم آن، اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نموده واین محصول را در کم ترین زمان ممکن از درب منزل خود از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید. همچنین از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  می توانید درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید و اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید. همچنین این محصول همچون سایر محصولات ارائه شده در این سایت فروشگاهی دارای گارانتی تعویض در صورتی که دارای مشکل باشند، هستند. چنانچه در نحوه پخش هر یک از دی وی دی ها دچار مشکل شدید می توانید با شماره تلفن های قید شده تماس گرفته تا ما آن را به صورت رایگان برای شما تعویض نمائیم.

 

 

مطالب مرتبط سایت

آموزش خیاطی
سیما عمرانی آموزش خیاطی
خیاطی خانم عمرانی
آموزش خیاطی خانم عمرانی
اموزش خیاطی خانم عمرانی
خیاطی بدون الگو

خانم عمرانی
آموزش خیاطی بدون الگو
خیاطی بدون الگو خانم عمرانی
خیاطی سیما عمرانی
اموزش خیاطی
خیاطی اسان
سیما عمرانی
خیاطی عمرانی
تبیان خیاطی خانم عمرانی
خانم عمرانی آموزش خیاطی
اموزش خیاطی عمرانی
سایت خیاطی خانم عمرانی

آموزش خیاطی بدون الگو
آموزش خیاطی تبیان
آموزش خیاطی
آموزش خیاطی با الگو
آموزش خیاطی به روش مولر
آموزش خیاطی آسان
آموزش گام به گام خیاطی
آموزش خیاطی به روش گرلاوین
آموزش خیاطی مانتو
آموزش خیاطی مولر
سایت آموزش خیاطی
آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم
فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی
آموزش رایگان خیاطی
آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی
آموزش خیاطی کوک
سی دی آموزش خیاطی
اموزش خیا طی
آموزش خیاطی مردانه
آموزش کامل خیاطی
آموزش خیاطی دامن
آموزش اولیه خیاطی
آموزش خیاطی تصویری
آموزش خیاطی مقدماتی
آموزش ساده خیاطی
آموزش خیاطی کودکان
سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی
آموزش خیاطی پیشرفته

+ نوشته شده در  جمعه نهم آبان 1393ساعت 12:36  توسط مهران  |  نظر بدهید

ک روش آسان

آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی

 

 

اگر به دنبال یک روش آسان، مفید و کم هزینه جهت آموزش خیاطی هستید، می توانید همین حالا مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان خریداری نمائید و خیاطی را با سرعتی باور نکردنی فرا بگیرید.
مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی شامل ۱۷ دی وی دی بوده که به زبانی شفاف و گویا و با کیفیت تصویر عالی بهآموزش خیاطی می پردازد.مجموعه بی نظیر و ارزشمند آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی به شما کمک می کند که دوخت انواع دامن (دامن سرخپوستی، دامن ترک اریب یقه حلزونی، دامن لنگی، دامن ترک، دامن ماهی، دامن نیلوفری گوده دار، دامن کلوش بدون قرینه، دامن شلواری، دامن حلزونی والن سر خود، ، دامن پیله راسته، دامن پیله اریب، دامن چاک ساده، دامن چاک پیلی دار، دامن کلوش برش دار، دامن هایی که دو طرف قرینه نیست، دامن آزاد مدل دار، دامن مجلسی چروک برای لباس عروس و …)، انواع مانتو، انواع مقنعه، دوخت انواع چادر (چادر فارسی که جای دست دارد، چادر ملی، چادر نماز و …)، انواع سارافون و پیراهن، انواع بلوز و شومیز، سرویس آشپزخانه (دوخت جا حوله ای، پیش بند، جا نونی، دستکش آشپزخانه، کیسه سبزی، روی قوری، دستمال سبد نان با گلبرگ، دستگیره و …) و وسایل نوزاد (کیف نوزاد، شنل نوزاد به صورت کلوش، دوخت شنل، قنداق فرنگی، کیسه خواب، جا لباسی نوزاد، جا جورابی نوزاد، لباس نوزاد با زیر پوش و …) و بسیاری موارد دیگر را به خوبی و به طور مرحله به مرحله فرا بگیرید.

 

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

استفاده از مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی امتیازات زیادی دارد از جمله این که شما پس از یادگیری این مجموعه بی نظیر و ارزشمند می توانید از این حرفه برای خود کسب درآمد کنید.اگر شما نیز قصد خرید مجموعه جامع و ارزشمند آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی فوق العاده دارید، می توانید همین حالا با کلیک بر روی گزینه خرید پستی و تکمیل فرم سفارشی آن اقدام نمائید. شما پس از مدت زمان اندکی می توانید این مجموعه را از درب منزل خود از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت خواهید نمود.در صورت تمایل می توانید این مجموعه ارزشمند را به صورت تلفنی و از طریق تماس با شماره تلفن های۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ و با اعلام درخواست خود به همکاران ما خریداری نمائید.در صورتی که در نحوه پخش هر یک از دی وی دی های این مجموعه با مشکل برخورد کردید می توانید با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا ما آن را به صورت رایگان برای شما تعویض نمائیم.

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

 

 

+ نوشته شده در  جمعه نهم آبان 1393ساعت 12:36  توسط مهران  |  نظر بدهید

مدت زمانی کوتاه

آموزش خیاطی مردانه

 

 

مجموعه آموزشی خیاطی خانم سیما عمرانی، مجموعه ای بی نظیر است که شما با وجود آن می توانید تمامی فوت و فن خیاطی را به صورت ماهرانه و حرفه ای، تنها با تماشای دی وی دی های این مجموعه در منزل خود فرا بگیرید و در طی مدت زمانی کوتاه به یک خیاط ماهر و زبر دست تبدیل شوید، این مجموعه بی نظیر شامل مباحث آموزشی بسیار متنوع از جمله آموزش خیاطی مردانه و همچنین زنانه نیز می باشد. شما نیز می توانید با اقدام به خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی، خیاطی را به خوبی و به سادگی و با کمترین هزینه ممکن، با متد سادریک فرا بگیرید.

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

این مجموعه آموزشی شامل ۱۷ دی وی دی می باشد، که آموزش های ارائه شده در هر یک از این دی وی دی ها به صورت مرحله به مرحله و با کیفیت تصویر و صدای عالی می باشد. همچنین در مجموعه آموزش خیاطی مردانه، نحوه توضیحات ارائه شده در هر یک از دی وی دی ها به گونه ای است که برای هر فردی به سادگی قابل استفاده و اجرا می باشد.در مجموعه آموزش خیاطی مردانه شما می توانید بیش از ۲۰۰ برنامه آموزشی در زمینه خیاطی را با متد سادریک فرا بگیرید. همچنین این مجموعه جهت استفاده و آموزش هنر آموزان و هنر جویان فنی و حرفه ای و همچنین کار و دانش بسیار مناسب می باشد.

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

مباحث آموزشی موجود در دی وی دی های این مجموعه بسیار متنوع می باشد، اما مباحث آموزش خیاطی مردانه موجود در این مجموعه شامل، دوخت پیراهن مردانه، آستین مردانه مچی و بلیطی، یقه مردانه پایه سر خود و یقه مردانه پایه جدا، روش دوخت شلوار، زیپ، الگوی پایه شلوار، برش شلوار، اندازه گیری شلوار با ران مناسب، پشت شلوار، آنفوز شور (مربوط به اندازه گیری فاق شلوار)، الگوی رو و پشت شلوار و … می باشد.
حال اگر شما نیز تمایل به خرید اینترنتی مجموعه جامع و بی نظیر آموزش خیاطیی مردانه با کیفیت بالای آن را دارید، می توانید با کلیک بر روی گزینه خرید پستی و تکمیل فرم آن، اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نموده واین محصول را در کم ترین زمان ممکن از درب منزل خود از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید. همچنین از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ می توانید درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید و اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید. همچنین این محصول همچون سایر محصولات ارائه شده در این سایت فروشگاهی دارای گارانتی تعویض در صورتی که دارای مشکل باشند، هستند. چنانچه در نحوه پخش هر یک از دی وی دی ها دچار مشکل شدید می توانید با شماره تلفن های قید شده تماس گرفته تا ما آن را به صورت رایگان برای شما تعویض نمائیم.

+ نوشته شده در  جمعه نهم آبان 1393ساعت 12:35  توسط مهران  |  نظر بدهید

آیا شما یک خیاط حرفه ای هستید؟

آیا شما یک خیاط حرفه ای هستید؟

 

 

 

آموزش خیاطی دامن نمونه ای از موارد آموزشی بسیار متنوع از مجموعه آموزشی خیاطی خانم سیما عمرانی می باشد.به طور کلی مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی در قالب ۱۷ دی وی دی، هر آن چه که برای مبدل شدن به یک خیاط ماهر و حرفه ای را لازم دارید، با هزینه ای اندک و با کیفیتی عالی، در مدت زمان کوتاهی در اختیار شما قرار می دهد. یکی از مباحث آموزشی موجود در این مجموعه، آموزش خیاطی دامن می باشد. این مبحث شامل، تمامی نکات و مطالب لازم در مورد دوخت انواع دامن (دامن سرخپوستی، دامن ترک اریب یقه حلزونی، دامن لنگی، دامن ترک، دامن ماهی، دامن نیلوفری گوده دار، دامن کلوش بدون قرینه، دامن شلواری، دامن حلزونی والن سر خود، ، دامن پیله راسته، دامن پیله اریب، دامن چاک ساده، دامن چاک پیلی دار، دامن کلوش برش دار، دامن هایی که دو طرف قرینه نیست، دامن آزاد مدل دار، دامن مجلسی چروک برای لباس عروس و …) می باشد که به صورت آموزش مرحله به مرحله به همراه ارائه توضیحات شفاهی با کیفیت بالای صدا و تصویر، خدمت شما ارسال می گردد.

 

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

البته از دیگر مباحث موجود در این مجموعه، دوخت انواع مانتو، انواع مقنعه، دوخت انواع چادر (چادر فارسی که جای دست دارد، چادر ملی، چادر نماز و …)، انواع سارافون و پیراهن، انواع بلوز و شومیز، سرویس آشپزخانه (دوخت جا حوله ای، پیش بند، جا نونی، دستکش آشپزخانه، کیسه سبزی، روی قوری، دستمال سبد نان با گلبرگ، دستگیره و …) و وسایل نوزاد (کیف نوزاد، شنل نوزاد به صورت کلوش، دوخت شنل، قنداق فرنگی، کیسه خواب، جا لباسی نوزاد، جا جورابی نوزاد، لباس نوزاد با زیر پوش و …) و بسیاری موارد دیگر می باشد.اگر شما نیز قصد خرید مجموعه جامع و ارزشمند آموزش خیاطی دامن و به طور کلی مجموعه آموزشی خیاطی خانم سیما عمرانی را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی فوق العاده دارید، می توانید همین حالا با کلیک بر روی گزینه خرید پستی و تکمیل فرم سفارشی آن اقدام نمائید. شما پس از مدت زمان اندکی می توانید این مجموعه را از درب منزل خود از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت خواهید نمود.

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

در صورت تمایل می توانید این مجموعه ارزشمند را به صورت تلفنی و از طریق تماس با شماره تلفن های۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  و با اعلام درخواست خود به همکاران ما خریداری نمائید.در صورتی که در نحوه پخش هر یک از دی وی دی های این مجموعه با مشکل برخورد کردید می توانید با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا ما آن را به صورت رایگان برای شما تعویض نمائیم.

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

آموزش خیاطی
سیما عمرانی آموزش خیاطی
خیاطی خانم عمرانی
آموزش خیاطی خانم عمرانی
اموزش خیاطی خانم عمرانی
خیاطی بدون الگو

خانم عمرانی
آموزش خیاطی بدون الگو
خیاطی بدون الگو خانم عمرانی
خیاطی سیما عمرانی
اموزش خیاطی
خیاطی اسان
سیما عمرانی
خیاطی عمرانی
تبیان خیاطی خانم عمرانی
خانم عمرانی آموزش خیاطی
اموزش خیاطی عمرانی
سایت خیاطی خانم عمرانی

آموزش خیاطی بدون الگو
آموزش خیاطی تبیان
آموزش خیاطی
آموزش خیاطی با الگو
آموزش خیاطی به روش مولر
آموزش خیاطی آسان
آموزش گام به گام خیاطی
آموزش خیاطی به روش گرلاوین
آموزش خیاطی مانتو
آموزش خیاطی مولر
سایت آموزش خیاطی
آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم
فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی
آموزش رایگان خیاطی
آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی
آموزش خیاطی کوک
سی دی آموزش خیاطی
اموزش خیا طی
آموزش خیاطی مردانه
آموزش کامل خیاطی
آموزش خیاطی دامن
آموزش اولیه خیاطی
آموزش خیاطی تصویری
آموزش خیاطی مقدماتی
آموزش ساده خیاطی
آموزش خیاطی کودکان
سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی
آموزش خیاطی پیشرفته

مهران بازدید : 24 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)
ساده ترین روش آموزش خیاطی

 

 

 

آقایان و بانوان علاقمند به آموزش خیاطی، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم، استفاده از مجموعه آموزشی خیاطی اسان به شما کمک می نماید تا تمامی فوت و فن خیاطی را به طور کامل و جامع فرا بگیرید و برای یادگیری خیاطی نیازی به صرف وقت و هزینه های اضافی در مؤسسات آموزشی نداشته باشید. آموزش خیاطی اسان، مجموعه جمع آوری شده از نکات و آموزش های خیاطیخانم سیما عمرانی می باشد که شما می توانید آن را با هزینه ای بسیار مناسب از ما خریداری نمائید. این مجموعه ارزشمند در قالب ۱۷ دی وی دی برای شما عزیزان گردآوری شده است و شما با استفاده از آن می توانید خیاطی را به صورت ماهرانه و حرفه ای دنبال کنید و از یافته ها و دانش کسب شده خود کسب درآمد نمائید.

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

 

 

دی وی دی های مجموعه آموزش خیاطی اسان با کیفیت عالی در قالب یک پک آموزشی با خرید آن، خدمت شما ارسال می گردد ، هر یک از این دی وی دی ها دارای یکسری مباحث آموزشی بسیار متنوع می باشد که از کیفیت صدا و تصویر عالی نیز برخوردار است.از جمله مواردی که شما با تماشای این دی وی دی ها به صورت عالی و حرفه ای فرا خواهید گرفت شامل، دوخت انواع وسایل مختلف سرویس آشپزخانه، کت های شیک مجلسی، دوخت دامن های متنوع با طرح های شیک و زیبا، پیراهن ها و سارافون های شیک و مجلسی، انواع چادر، لباس های نوزادی و وسایل متنوع برای نوزاد از قبیل کیف نوزاد و …، پارچه های توری بافت، مانتو و پالتو های شیک و امروزی، پیراهن مردانه، انواع دامن، شلوار و دامن شلواری، تونیک های زیبا، شال و روسری و مقنعه های متنوع، لباس های بارداری، شنل و کت و دامن عروس، بلوز های شکیل و زیبا با طرح هایی خاص، و … می باشد.

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

 

 

اگر شما نیز قصد خرید اینترنتی مجموعه جامع و ارزشمند خیاطی اسان  با کیفیت صدای واضح و تصویر شفاف را به همراه قیمتی مناسب دارید، می توانید با کلیک بر روی گزینه خرید پستی و تکمیل فرم آن، اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نموده واین محصول را در کم ترین زمان ممکن از درب منزل خود از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.  همچنین از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  می توانید درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید و اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید. لازم است بدانید که این محصول همچون سایر محصولات ارائه شده در این سایت فروشگاهی دارای گارانتی تعویض می باشد و چنانچه در نحوه پخش هر یک از دی وی دی ها دچار مشکل شدید می توانید با شماره تلفن های قید شده تماس گرفته تا ما آن را به صورت رایگان برای شما تعویض نمائیم.

+ نوشته شده در  یکشنبه یازدهم آبان 1393ساعت 17:22  توسط مهران  |  نظر بدهید

ساده ترین روش آموزش خیاطی

ساده ترین روش آموزش خیاطی

 

 

 

آقایان و بانوان علاقمند به آموزش خیاطی، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم، استفاده از مجموعه آموزشی خیاطی اسان به شما کمک می نماید تا تمامی فوت و فن خیاطی را به طور کامل و جامع فرا بگیرید و برای یادگیری خیاطی نیازی به صرف وقت و هزینه های اضافی در مؤسسات آموزشی نداشته باشید. آموزش خیاطی اسان، مجموعه جمع آوری شده از نکات و آموزش های خیاطیخانم سیما عمرانی می باشد که شما می توانید آن را با هزینه ای بسیار مناسب از ما خریداری نمائید. این مجموعه ارزشمند در قالب ۱۷ دی وی دی برای شما عزیزان گردآوری شده است و شما با استفاده از آن می توانید خیاطی را به صورت ماهرانه و حرفه ای دنبال کنید و از یافته ها و دانش کسب شده خود کسب درآمد نمائید.

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

 

 

دی وی دی های مجموعه آموزش خیاطی اسان با کیفیت عالی در قالب یک پک آموزشی با خرید آن، خدمت شما ارسال می گردد ، هر یک از این دی وی دی ها دارای یکسری مباحث آموزشی بسیار متنوع می باشد که از کیفیت صدا و تصویر عالی نیز برخوردار است.از جمله مواردی که شما با تماشای این دی وی دی ها به صورت عالی و حرفه ای فرا خواهید گرفت شامل، دوخت انواع وسایل مختلف سرویس آشپزخانه، کت های شیک مجلسی، دوخت دامن های متنوع با طرح های شیک و زیبا، پیراهن ها و سارافون های شیک و مجلسی، انواع چادر، لباس های نوزادی و وسایل متنوع برای نوزاد از قبیل کیف نوزاد و …، پارچه های توری بافت، مانتو و پالتو های شیک و امروزی، پیراهن مردانه، انواع دامن، شلوار و دامن شلواری، تونیک های زیبا، شال و روسری و مقنعه های متنوع، لباس های بارداری، شنل و کت و دامن عروس، بلوز های شکیل و زیبا با طرح هایی خاص، و … می باشد.

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

 

 

اگر شما نیز قصد خرید اینترنتی مجموعه جامع و ارزشمند خیاطی اسان  با کیفیت صدای واضح و تصویر شفاف را به همراه قیمتی مناسب دارید، می توانید با کلیک بر روی گزینه خرید پستی و تکمیل فرم آن، اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نموده واین محصول را در کم ترین زمان ممکن از درب منزل خود از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.  همچنین از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  می توانید درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید و اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید. لازم است بدانید که این محصول همچون سایر محصولات ارائه شده در این سایت فروشگاهی دارای گارانتی تعویض می باشد و چنانچه در نحوه پخش هر یک از دی وی دی ها دچار مشکل شدید می توانید با شماره تلفن های قید شده تماس گرفته تا ما آن را به صورت رایگان برای شما تعویض نمائیم.

+ نوشته شده در  یکشنبه یازدهم آبان 1393ساعت 17:22  توسط مهران  |  نظر بدهید

یادگیری خیاطی بدون نیاز به الگو

یادگیری خیاطی بدون نیاز به الگو

 

 

خیاطی بدون الگو خانم عمرانی یک مجموعه بی نظیر برای علاقه مندان به هنر خیاطی می باشد.با این مجموعه شما می توانید خیاطی را با سرعتی باور نکردنی و به طور جامع و حرفه ای فرا بگیرید و حتی می توانید از آموخته های خود به راحتی کسب درآمد کنید.مجموعهخیاطی بدون الگو خانم عمرانی دارای ۱۷ دی وی دی با مباحث آموزشی بسیار متنوع می باشد. هر یک از این دی وی دی ها شامل یکسری از مباحث آموزشی می باشد که تمامی نکات لازم در زمینه خیاطی را به صورت تصویری و با کیفیت صدا و تصویر عالی به شما آموزش می دهد.مجموعه خیاطی بدون الگو خانم عمرانی بهشما این فرصت را می دهد که بتوانید با هزینه ای اندک و صرف مدت زمانی کوتاه در حد یک خیاط ماهر و زبردست تجربه کسب نمائید و به همین راحتی به یک خیاط فوق العاده حرفه ای مبدل شوید.

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

 

 

 

درمجموعه خیاطی بدون الگو خانم عمرانی مباحث آموزشی بسیار متنوعی از قبیل دوخت انواع وسایل مختلف سرویس آشپزخانه، کت های شیک مجلسی، دوخت دامن های متنوع با طرح های شیک و زیبا، پیراهن ها و سارافون های شیک و مجلسی، انواع چادر، لباس های نوزادی و وسایل متنوع برای نوزاد از قبیل کیف نوزاد و …، پارچه های توری بافت، مانتو و پالتو های شیک و امروزی، پیراهن مردانه، انواع دامن، شلوار و دامن شلواری، تونیک های زیبا، شال و روسری و مقنعه های متنوع، لباس های بارداری، شنل و کت و دامن عروس، بلوز های شکیل و زیبا با طرح هایی خاص، و … وجود دارد.

 

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

 

 

اگر شما نیز قصد خرید اینترنتی مجموعه جامع و بی نظیر خیاطی بدون الگو خانم عمرانی با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب را دارید، می توانید با کلیک بر روی گزینه خرید پستی و تکمیل فرم آن، اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نموده واین محصول را در کم ترین زمان ممکن از درب منزل خود از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.  همچنین از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ می توانید درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید و اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید. لازم است بدانید که این محصول همچون سایر محصولات ارائه شده در این سایت فروشگاهی دارای گارانتی تعویض در صورتی که دارای مشکل باشند، هستند. چنانچه در نحوه پخش هر یک از دی وی دی ها دچار مشکل شدید می توانید با شماره تلفن های قید شده تماس گرفته تا ما آن را به صورت رایگان برای شما تعویض نمائیم.

+ نوشته شده در  یکشنبه یازدهم آبان 1393ساعت 17:22  توسط مهران  |  نظر بدهید

خیاطی آسان است اگر

خیاطی آسان است اگر…

 

 
آموزش خیاطی بدون الگو مجموعه ای فوق العاده در زمینه خیاطی از خانم سیما عمرانی، می باشد برای آن دسته از دوستانی که می خواهند خیاطی را با سرعتی باور نکردنی در مدت زمانی کوتاه فرا بگیرند.مجموعه آموزش خیاطی بدون الگو به شما این امکان را می دهد که بتوانید هر نکته ای که برای این فن لازم دارید را بیاموزید و از آموخته های خود به راحتی کسب درآمد کنید.این مجموعه دارای ۱۷ دی وی دی با مباحث آموزشی بسیار متنوع می باشد که هر یک از این دی وی دی ها یکسری از مباحث را به صورت تصویری و با کیفیت صدا و تصویر عالی به شما آموزش می دهد. با وجود مجموعه آموزش خیاطی بدون الگو شما می توانید با هزینه ای اندک و صرف مدت زمانی کوتاه در حد یک خیاط ماهر و زبردست تجربه کسب نمائید و به همین راحتی به یک خیاط فوق العاده حرفه ای مبدل شوید.

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

مباحث موجود در مجموعه آموزش خیاطی بدون الگو شامل دوخت انواع وسایل مختلف سرویس آشپزخانه، کت های شیک مجلسی، دوخت دامن های متنوع با طرح های شیک و زیبا، پیراهن ها و سارافون های شیک و مجلسی، انواع چادر، لباس های نوزادی و وسایل متنوع برای نوزاد از قبیل کیف نوزاد و …، پارچه های توری بافت، مانتو و پالتو های شیک و امروزی، پیراهن مردانه، انواع دامن، شلوار و دامن شلواری، تونیک های زیبا، شال و روسری و مقنعه های متنوع، لباس های بارداری، شنل و کت و دامن عروس، بلوز های شکیل و زیبا با طرح هایی خاص، و … می باشد.

 

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

اگر شما نیز قصد خرید اینترنتی مجموعه جامع و بی نظیر آموزش خیاطی بدون الگو با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب را دارید، می توانید با کلیک بر روی گزینه خرید پستی و تکمیل فرم آن، اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نموده واین محصول را در کم ترین زمان ممکن از درب منزل خود از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید. همچنین از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ و  می توانید درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید و اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید. لازم است بدانید که این محصول همچون سایر محصولات ارائه شده در این سایت فروشگاهی دارای گارانتی تعویض در صورتی که دارای مشکل باشند، هستند. چنانچه در نحوه پخش هر یک از دی وی دی ها دچار مشکل شدید می توانید با شماره تلفن های قید شده تماس گرفته تا ما آن را به صورت رایگان برای شما تعویض نمائیم.

+ نوشته شده در  یکشنبه یازدهم آبان 1393ساعت 17:21  توسط مهران  |  نظر بدهید

آموزش تصویری خیاطی

آموزش تصویری خیاطی
حتما شما نیز با چهره شناخته شده خانم عمرانی  و شهرت ایشان در زمینه خیاطی آشنا هستید. بهترین مجموعه ای که می توانید با آن خیاطی را به صورت جامع و کامل و کاملاً حرفه ای فرا بگیرید، مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی می باشد که ما استفاده از آن را به آن دسته از دوستان علاقمند که تمایل دارند از این حرفه کسب درآمد نمایند و یا این که تمایل به دوخت لباس های خود هستند، را پیشنهاد می کنیم. مجموعه ارزشمند خانم عمرانی  به شما این امکان را می دهد که بدون صرف هزینه های اضافی در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید خیاطی را با سرعتی بالا به صورت کاملاً حرفه ای و ماهرانه فرا بگیرید. تماشای مجموعه آموزش خیاطیخانم عمرانی، به شما این فرصت را می دهد که هر آن چه برای مبدل شدن به یک خیاط ماهر و زبردست را لازم دارید با سرعتی باور نکردنی فرا بگیرید و خیاطی را به صورت حرفه ای دنبال نمائید.این مجموعه متشکل از۱۷ دی وی دی با عناوین آموزشی متنوع و بسیار کارآمد می باشد.

 

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

 

عناوین مباحث آموزشی موجود در مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی شامل، دوخت انواع وسایل مختلف سرویس آشپزخانه، کت های شیک مجلسی، دوخت دامن های متنوع با طرح های شیک و زیبا، پیراهن ها و سارافون های شیک و مجلسی، انواع چادر، لباس های نوزادی و وسایل متنوع برای نوزاد از قبیل کیف نوزاد و …، پارچه های توری بافت، مانتو و پالتو های شیک و امروزی، پیراهن مردانه، انواع دامن، شلوار و دامن شلواری، تونیک های زیبا، شال و روسری و مقنعه های متنوع، لباس های بارداری، شنل و کت و دامن عروس، بلوز های شکیل و زیبا با طرح هایی خاص، و … می باشد که با کیفیت تصویر و صدای عالی به شما ارائه می گردد.

 

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

چنانچه شما نیز قصد خرید مجموعه ارزشمند آموزش خیاطی خانم عمرانی را با قیمتی بسیار مناسب به صورت اینترنتی دارید، می توانید همین حالا آن را با کیفیتی عالی از ما خریداری نمائید. برای این کار لازم است تا با کلیک بر روی گزینه خرید پستی و تکمیل فرم آن، اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نموده واین محصول را در کم ترین زمان ممکن از درب منزل خود از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید. همچنین از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ می توانید درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید و اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید. لازم است بدانید که این محصول همچون سایر محصولات ارائه شده در این سایت فروشگاهی دارای گارانتی تعویض در صورتی که دارای مشکل باشند، هستند. چنانچه در نحوه پخش هر یک از دی وی دی ها دچار مشکل شدید می توانید با شماره تلفن های قید شده تماس گرفته تا ما آن را به صورت رایگان برای شما تعویض نمائیم.

+ نوشته شده در  یکشنبه یازدهم آبان 1393ساعت 17:21  توسط مهران  |  نظر بدهید

خیاطی به زبانی ساده

خیاطی به زبانی ساده

 

 

 

مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی یک مجموعه کامل و بی نظیر در زمینه خیاطی برای افراد علاقمند می باشد که ما استفاده از آن را به آن دسته از افرادی که تمایل دارند از این حرفه کسب درآمد نمایند و یا این که مایل هستند لباس هایشان را خودشان بدوزند، پیشنهاد می کنیم. مجموعه آموزش خیاطی از جمله جامع ترین و مناسب ترین مجموعه های موجود در این زمینه در بازار به شمار می رود.این مجموعه ارزشمند به شما این امکان را می دهد که بدون صرف هزینه های اضافی در مدت زمانی کوتاه خیاطی را با سرعتی بالا به صورت کاملاً حرفه ای و ماهرانه فرا بگیرید. با تماشای مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی، می توانید هر آن چه که برای تبدیل شدن به یک خیاط ماهر و زبردست لازم دارید را به سرعت فرا گرفته و خیاطی را به صورت ماهرانه دنبال کنید.

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

 

با توجه به این که مجموعه جامع آموزش خیاطی متشکل از۱۷ دی وی دی با عناوین آموزشی متنوع می باشد، این مجموعه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از دانش و آموخته های خود به بهترین نحو ممکن استفاده نموده و از آن نیز برای خود کسب درآمد کنید.عناوین موارد متنوع آموزشی موجود در مجموعه آموزش خیاطی شامل، دوخت انواع وسایل مختلف سرویس آشپزخانه، کت های شیک مجلسی، دوخت دامن های متنوع با طرح های شیک و زیبا، پیراهن ها و سارافون های شیک و مجلسی، انواع چادر، لباس های نوزادی و وسایل متنوع برای نوزاد از قبیل کیف نوزاد و …، پارچه های توری بافت، مانتو و پالتو های شیک و امروزی، پیراهن مردانه، انواع دامن، شلوار و دامن شلواری، تونیک های زیبا، شال و روسری و مقنعه های متنوع، لباس های بارداری، شنل و کت و دامن عروس، بلوز های شکیل و زیبا با طرح هایی خاص، و … می باشد که با کیفیت تصویر و صدای عالی به شما ارائه می گردد.

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

 

 
اگر شما نیز قصد دارید مجموعه ارزشمند آموزش خیاطی را با قیمتی بسیار مناسب به صورت اینترنتی خریداری نمائید، می توانید همین حالا آن را با کیفیتی عالی از ما خریداری نمائید. برای این کار لازم است تا با کلیک بر روی گزینه خرید پستی و تکمیل فرم آن، اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نموده واین محصول را در کم ترین زمان ممکن از درب منزل خود از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید. همچنین از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  می توانید درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید و اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید. لازم است بدانید که این محصول همچون سایر محصولات ارائه شده در این سایت فروشگاهی دارای گارانتی تعویض در صورتی که دارای مشکل باشند، هستند. چنانچه در نحوه پخش هر یک از دی وی دی ها دچار مشکل شدید می توانید با شماره تلفن های قید شده تماس گرفته تا ما آن را به صورت رایگان برای شما تعویض نمائیم.

+ نوشته شده در  یکشنبه یازدهم آبان 1393ساعت 17:20  توسط مهران  |  نظر بدهید

با سرعتی بالا

کامل ترین مجموعه آموزش خیاطی
اگر شما نیز به دنبال مجموعه ای جامع و بی نظیر در زمینه آموزش خیاطی هستید، ما به شما مجموعه آموزش کامل خیاطی خانم سیما عمرانی را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه از جمله جامع ترین و مناسب ترین مجموعه های آموزشی خیاطی موجود در بازار به شمار می رود.مجموعه آموزش کامل خیاطی این امکان را به شما می دهد که یدون صرف هزینه های اضافی و با کمترین هزینه ممکن در مدت زمانی کوتاه خیاطی را با سرعتی بالا به صورت کاملاً حرفه ای و ماهرانه فرا بگیرید. شما با تماشای مجموعه آموزش کامل خیاطی خانم عمرانی، می توانید تمامی فوت و فن خیاطی را به سرعت فرا گرفته و خیاطی را به صورت ماهرانه دنبال کنید.مجموعهآموزش کامل خیاطی که دارای ۱۷ دی وی دی با مباحث آموزشی متنوع می باشد، به شما این امکان را می دهد که بتوانید از دانش و آموخته های خود به بهترین نحو ممکن استفاده نموده و از آن نیز برای خود کسب درآمد کنید.

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

مباحث آموزشی موجود در مجموعه آموزش کامل خیاطی شامل، دوخت انواع وسایل مختلف سرویس آشپزخانه، کت های شیک مجلسی، دوخت دامن های متنوع با طرح های شیک و زیبا، پیراهن ها و سارافون های شیک و مجلسی، انواع چادر، لباس های نوزادی و وسایل متنوع برای نوزاد از قبیل کیف نوزاد و …، پارچه های توری بافت، مانتو و پالتو های شیک و امروزی، پیراهن مردانه، انواع دامن، شلوار و دامن شلواری، تونیک های زیبا، شال و روسری و مقنعه های متنوع، لباس های بارداری، شنل و کت و دامن عروس، بلوز های شکیل و زیبا با طرح هایی خاص، و … می باشد که با کیفیت تصویر و صدای عالی به شما ارائه می گردد.

 

برای خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید

 

اگر شما نیز قصد دارید مجموعه ارزشمند آموزش کامل خیاطی را با قیمتی بسیار مناسب به صورت اینترنتی خریداری نمائید، می توانید همین حالا آن را با کیفیتی عالی از ما خریداری نمائید. برای این کار لازم است تا با کلیک بر روی گزینه خرید پستی و تکمیل فرم آن، اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نموده واین محصول را در کم ترین زمان ممکن از درب منزل خود از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید. همچنین از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  می توانید درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید و اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید. لازم است بدانید که این محصول همچون سایر محصولات ارائه شده در این سایت فروشگاهی دارای گارانتی تعویض در صورتی که دارای مشکل باشند، هستند. چنانچه در نحوه پخش هر یک از دی وی دی ها دچار مشکل شدید می توانید با شماره تلفن های قید شده تماس گرفته تا ما آن را به صورت رایگان برای شما تعویض نمائیم.

مهران بازدید : 16 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

آموزش دوربین مدار بسته

 آموزش دوربین مدار بسته

 

مهرگان سیستم در راستای اهداف از پیش تایین شده خود اقدام به برگزاری دوره های آموزش دوربین مدار بسته نموده است و از این میان تنها به جذب افراد علاقه مند و با استعداد می پردازد.شما برای اولین بار به دور از تمامی مبحث های تئوری و آکادمیک می توانید در کلاسی شرکت کنید که از همان ابتدای کار به صورت کاملا عملی  مباحث موجود را به شما آموزش خواهد داد.کارشناسان مجرب مهرذگان سیستم این بار در مقام یک استاد در کلاس حضور یافته و تجارب چند ساله خود را در اختیار شما علاقه مندان قرار می دهند.شما از همان ابتدا مبحث را با یک پروژه عملی آغاز خواهید کرد و جلسه به جلسه این پروژه را را به جلو خواهید برد تا در نهایت بتوانید در پایان دوره خودتان موفق به نصب و راه اندازی یک سیستم دوربین مدار بسته شوید.

 

اصولا برای آموزش دوربین مدار بسته بهرتین روش وجود کلاس های عملی در این زمینه می باشد و تا شما خودتان به صورت فیزیکی وارد کار نشوید و خیلی چیزها را تجربه نکنید هر چقدر هم از نظر مباحث تئوری  اطلاعات داشته باشید نمی تواند در نهایت برای شما راه گشای خوبی باشد.شما در مهرگان سیستم دریچه ورود به بازار کار را خواهید یافت و قبل از اینکه بخواهید به صورت عملی وارد بازرا شوید تجارب بسیار ارزشمندری را زیر نظر متخصصین این امر به دست خواهید اورد.شک نکنید بعد از گذراندن دوره های مختلف آموزش دوربین مدار بسته توسط مهرگان سیستم این امادگی در شما ایجاد خواهد شد تا از این پس به تنهایی وارد بازار کار شده و به جذب انواع سفارشات بزرگ و کوچک بپردازید. ما سعی خواهیم کرد تا در طول این دوره شما را با عناوین و مباحث زیر به صورت کامل آشنا سازیم:

در ابتدا شما را با ابزار و لوازم کار آشنا خواهیم کرد تا بدانید هر وسیلهدر کجا به کار خواهد امد.

سپس در مرحله بعید شما باید با انواع دوربین های مدار بسته و نحوه عملکرد آنها آشنا شوید و  ما نیز همین کار را خواهیم کرد.

در محله بعدی به شما انواع دستگاه های مرکزی که وظیفه ظبط تصاویر را بر عهده دارند را به شما معرفی می کنیم.

سپس باید روش های مختلف سیم کشی را فرا گرفته و ما بر اساس تجارب چند ساله بهترین روش ها را به شما نشان خواهیم داد.

 

 آموزش دوربین مدار بسته تنها به یاد گرفتن این چند مبحث خلاصه نمی شود. در این مرحله شما وارد عمل می شوید و ما یک پروژه به شما خواهیم داد تا آنرا نصب و راه اندازی کنید و از اینجا شروع کار شما خواهد بود و بسیاری از موارد را در حین کار یاد خواهید گرفت و قطعا به بسیاری از سوالات شما در این مرحله پاسخ داده می شود.سعی کرده ایم تا با مباحثی کاملا عملی و کاربردی در خدمت شما باشیم تا در نهایت بتوانید با پایان رساندن این دوره خودتان براحتی از پس انواع پروژه های بزرگ و کوچک بر آیید.برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کرده و سوالات خود را از همکاران ما بپرسید.

 

 

 

 

 

مطالب مفید:

 

نصب دزدگیر اماکن , انواع دزدگیر اماکن , دوربین مداربسته ,اموزش نصب دزدگیر اماکن ,راهنمای نصب دوربین مدار بسته ,اموزش نصب دزدگیر ,قیمت انواع دوربین مدار بسته ,بهترین دزدگیر اماکن ,آموزش دوربین مدار بسته ,فروش دوربین مدار بسته ,طریقه نصب دوربین مدار بسته ,آموزش نصب دزدگیر ,دزدگیر اماکن کلاسیک ,قیمت دوربین مدار بسته ,سیستم دزدگیر اماکن ,تجهیزات دوربین مداربسته ,انواع دوربین های مدار بسته ,نصب دوربین های مدار بسته ,دوربین مدار بسته وایرلس ,فروش دزدگیر اماکن ,قیمت دزدگیر اماکن ,قیمت انواع دزدگیر , لیست قیمت دوربین مدار بسته  , لیست قیمت دوربین مداربسته  ,قیمت دوربین مداربسته  ,اموزش نصب دوربین مداربسته  ,آموزش نصب دزدگیر

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و نهم مهر 1393ساعت 10:34  توسط مهران  |  نظر بدهید

آشکار ساز دود

نکات مهم قبل از نصب دزدگیر اماکن

 

مهرگان سیستم با دارا بودن چندین سال تجربه مفید در زمینه سیستم های امنیتی از جمله دوربین های مدار بسته و نصب دزدگیر اماکن  آماده دریافت سفارشات تجاری بزرگ و کوچک  در این زمینه می باشد.دقت داشته باشید که پروسه نصب دزدگیر اماکن معمولا به دلیل اهمیت بالایی کهع از لحاظ امنیتی می تواند داشته باشد حتما باید توسط کالدری مجرب و حرفه ای انجام شود چرا که اگر در این مرحله دقت لازم به عمل نیاید قطعا آسیب های جدی می تواند در آینده به دنبال داشته باشد.مهرگان سیستم با بررسی دقیق مکان مورد نظر شما دقیقا تمام جوانب را بررسی کرده و بر اساس موقعیت جغرافیای مکان مورد نظر بهترین راه کار را برای شما در نظر خواهد گرفت.ما با وجود کادری مجرب  کلیه نقاط کور را شاناسایی و همه آنها را تحت پوشش سیستم امنیتی خود خواهیم کرد.شما از این پس با تسلط کامل بروی محیط می توانید از تمام اتفاقات اطراف خود مطلع شوید.

 

برای تماس و دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نصب دزدگیر اماکن و دیگر مسائل مربوط به آن می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۵۲۹۱۳۴۴ و ۰۹۱۲۵۶۲۵۱۹۱ و ۰۹۳۵۸۲۹۷۰۵۳ تماس گرفته و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.موارد یکه باید حتما در هنگام نصب دزدگیر اماکن به آن دقت کافی داشت عبارتند از :

محل قرار گرفتن چشمی ها و طریقه نصب  انها در مکان و همچنین نحوه  برقرار ارتباط آنها با دستگاه مرکزی جهت ارسال اطلاعات.

اگر دستگاه شما دارای تلفن کننده است باید به بهترین شکل انرا در مکانی مناسب نصب و شماره تلفن های ضروری را به /ان دهید تا در موقع لزوم بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد.

برای ریموت کنترل ها نیز باید کد امنیتی داده شود و انها را با دستگاه مرکزی تنظیم نمایید.

 

اگر شما از آشکار ساز هایی مانند آشکار ساز دود  استفاده می کنید حتما باید  رد محب نصب انها بهترین مکان را انتخاب و با دقت فراوان انرا نصب کنید.

در هنگام نصب آزیر داخلی دستگاه نهایت دقت را داشته باشید چرا که اگر این قسمت به خوبی عمل نکند  در واقع امنیت مکان به خظر خواهد افتاد.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و نهم مهر 1393ساعت 10:34  توسط مهران  |  نظر بدهید

دزدگیر CLASSIC Z4 PRO Gigacode

دزدگیر CLASSIC Z4 PRO Gigacode

 

 

 

در میان انواع دزدگیر اماکن موجود در بازار امروز در فروشگاه مهرگان سیستم یکی از بهترین مدل های موجود را به شما معرفی می کنیم.محصول فوق با نام CLASSIC Z4 PRO Gigacode در بازار شناخته می شود و در میان انواع دزدگیر اماکن موجود حرف های زیاید برای گفتن دارد..این مدل از سیستم رمز گذاری CODE ROLLING بهره می برد و  فرکانس کاری آن برابر با ۴۳۳Mhz می باشد.مدل فوق دارای ۴ زون سیمی قابل گسترش بوده و دارای دینگ دانگ (CHAIME) قابل کنترل می باشد.

 

از دیگر مزیت های مدل فوق می توان به فرمان درب بازکن مستقل اشاره کرد.زمانیکه برق قطع شود توسط سیستم هشدار قطع برق به شما اطلاع داده خواهد شد تا اقدامات امنیتی لازم را انجام دهید.در انواع دزدگیر اماکن که در بازار موجود است این مدل دارای مدار آژیر بسیار پر قدرتی می باشد.شما می توانید این سیستم امنیتی را از طریق ارسال پیام کوتاه با استفاده CLASSIC G فعال و یا غیر فعال نمایید. همچنین مدل فوق توسط CLASSIC G1 می تواند از طریق پیامک برای شما ارسال هشدار قطع برق را نیز اطلاع دهد.بی شک مدل فوق با توجه به امکاناتی که در اختیار شما می گذارد نسبت به قیمت تمام شده ان محصولی کاملا مقرون به صرفه و مناسب جهت استفاده در اماکن مختلف می باشد.شما می توانید همین الان با شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما فروشگاه با همکاران ما تماس گرفته و از آخرین قیمت و نحوه خرید محصول فوق مطلع شوید.

 

این دزدگیر دارای سیستم حفاظت مضاعف بوده و به صورت اتوماتیک قابلیت شارژ کردن خود را دارد.همچنین دارای ۲ زون بی سیم بوده  و برای موارد یکه می خواهید از چشم و مگنت بی سیم استفاده کنید از این امکان در این دزدگیر می توانید بهره ببرید.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و نهم مهر 1393ساعت 10:34  توسط مهران  |  نظر بدهید

CLASSIC G1 PLUS

CLASSIC G1 PLUS

 

اگر به دنبال محصولی متفاوت هستید و می خواهید تا در میان انواع دزدگیر اماکن یکی از بهترین ها را برای مکان مورد نظر خود انتخاب نمایید پیشنهاد می کنیم حتما از مدل CLASSIC G1 PLUS استفاده نمایید. این دزدگیر دارای قابلیت ارسال  پیامک متناسب با نوع تحریک بوده و این یعنی بر اساس  اتفاقی که رخ می دهد شما میوتوانید از قبل متنی را تنظیم نموده و در واقع توسط ارسال آن پیام متوجه خواهید شد که دقیقا در محل چه اتفاقی رخ داده است.قابلیت تماس از طریق سیم کارت یکی از مهمترنی امکاناتی است که در این مدل پیش بینی شده است.همچنین توسط این دزدگیر می توان اط ریق خط ثابت نیز تماس برقرار کرد.

 

مدل CLASSIC G1 PLUS دارای سه خروجی بوده که بوسیله پیامک قابل کنترل می باشد.همچنین توسط ارسال پیامک می توان اقدام به خاموش و روشن کردن وسایل متصل به آن نمود.در مورد میزان حافظه این مدل باید گفت که دارای ۵۰ حافظه تلفنی بوده و قابلیت ضبط ۲۰ ثانیه مکالمه را دارد.مشخصاتی که ذکر کردیم در میان انواع دزدگیر اماکن این مدل را شاخص کرده و باعث شده است تا مرکز توجه به سمت ان جلب شود.شما براحتی توسط ارسال پیامک می توانید سیستم امنیتی  و حفاظتی آنرا فعال و یا غیر فعال نمایید.همچنین بوسیله تماس تلفنی می توانید خروجی ۱ را برای ۵۰ نفر فعال نمایید.امکان دریافت و ارسال پیامک های فارسی نیز از خصوصیات این مدل به شمار می آید.

 

در این مدل همانطور که عنوان کردیم هم اتصال از طریق خط تلفن ثابت امکان پذیر بوده و هم از طریق تلفن کننده های بی سیم و این میزان امنیت  و کارایی دستگاه را به طرز قابل توجهی بالا برده و خطر از کار انداختن خطوط تلفن ثابت توسط سارقین نیز در اینجا از بین خواهد رفت چرا که دستگاه فوق قدرت برقرارری ارتباط از طریق خطوط بی سیم را دارد.مدل فوق از دو شبکه ارانسل و همراه اول به خوبی پشتیبانی می کند .تغذیه این تلفن کننده مانند انواع دزدگیر اماکن و وسایل جانبی انها به صورت ۱۲ ولت مستقیم بودهو برق آن از دیتگاه دزدگیر از بخش +AUX-  و یا از +TEL- گرفته می شود.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در انواع دزدگیر اماکن مجهز به تلفن کننده مورد بررسی قرار داد این است که سرعت ارسال پیام کوتاه و یا سرعت برقراری ارتباط با خط تلفن در چه حد می باشد.خوشبختانه در این مدل تمام عملیات فوق با نهایت کیفیت و سرعت بالا انجام شده و در کمترین زمان مکن این اتفاق رخ می دهد.سرعت ارسال پیام کوتاه این تلفن کننده بسیار بالا می باشد،یعنی حدودا هر پیامک ،۱ ثانیه طول می کشد تا ارسال شود.باید دقت داشته باشید که متنی که برای این تلفن کننده تنظیم می کنید باید به صورت فرمت انگلیسی بوده و کمتر از ۴۰ کاراکتر باشد.در زیر راهنمای ارسال دستور با پیامک برای این مدل را در اهتیار شما علاقه مندان قرار داده ایم که می توانید ملاحضه نمایید:

توقف شماره گیری در هنگام تحریک *۱۲۳۴*۰۰

در خواست وضغیت ورودی و خروجی ها *۱۲۳۴*۰۱

ذخیره فرمول کنترل شارژ ایرانسل *۱۲۳۴*۸۱*۱۴۱*۱#

ذخیره فرمول کنترل شارژ همراه اول *۱۲۳۴*۸۱*۱۴۰*۱۱#

شارژ سیم کارت از راه دور ایرانسل #رمز شارژ*۱۲۳۴*۹۹*۱۴۰*

شارژ سیم کارت از راه دور همراه اول #رمز شارژ*۱۲۳۴*۹۹*۱۴۰*#
نحوه سیم کشی بین تلفن کننده و دزدگیر به صورت نقشه زیر می باشد:

همان طور که در تصویر دیده می شود تغذیه باید به پورت باطری یا AUX ویا +TEL- متصل شود که بهتر است به +TEL-دزدگیر متصل شود.

TEG+ همان تحریک تلفن کننده توسط دستگاه دزد گیر است و همچنین می توان خط تلفن نیز به ورودی TEL متصل شود.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و نهم مهر 1393ساعت 10:33  توسط مهران  |  نظر بدهید

چشم الکترونیکی Fox2

چشم الکترونیکی Fox2

 

 

حتما دقت کرده اید که در هنگام نصب دزدگیر اماکن یکی مهمترین و حساس ترین قطعاتی که باید در نصب آن دقت لازم را داشت چیزی نیست جز همان چشم الکترونیکی مدار. در واقع این قسمت قرار است چشم و گوش سیستم باشد و باید بتواند با بهترنی عملکرد خود مراقب محیط اطراف بوده و تحرکات مختلف را شناسایی و بر اساس چیزی که از او خواسته شده عمل نماید و در مواقع لازم باعث فعال شدن سیستم دزدگیر شود.چشم الکترونیکی که امروز به شما معرفی می کنیم  برای نصب دزدگیر اماکن مدل CLASSIC Z4 PRO Gigacode مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت مستقیم با این مدل ست می شود.

 

این چشم بی سیم امکان ست شدن روی زون ۲ و ۳ را دارد و برد مستقیم آن تا ۱۰۰ متر می باشد.فرکانس کاری این چشمی تا ۴۳۳ مگاهرتز است و از سیستم رمزی متغیر جهت افزایش امنیت کاری استفاده می کند.سیستم رمزی این دستگاه ۶۴ بیت می باشد.نصب آسان و راه اندازی سریع هم شاید یکی دیگر از مزیت های این چشمی باشد.دقت کنید که در هنگام نصب دزدگیر اماکن همیسه بهترین و با کیفیت ترین چشم الکترونیکی که کاملا و از هر جهت با دستگاه مرکزی ست باشد را تهیه و برای دستگاه خود استفاده کنید.برای سفارش این محصول می توانید از بخش تماس با ما با همکاران ما تماس گرفته و سفارش این کالا را درهر کجای ایران که هستید به صورت آنلاین از طریق سایت مهرگان سیستم دهید.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و نهم مهر 1393ساعت 10:33  توسط مهران  |  نظر بدهید

دوربین دیواری ۱۲۰۰Tvline

دوربین دیواری ۱۲۰۰Tvline

 

در میان انواع دوربین مداربسته که در بازار موجود است امروز به معرفی محصولی با نام دوربین دید در شب EZYTECH 1200TVL مدل EZ-1200A25 می پردازیم.این محصول از یک پردازنده بسیار قوی که ساخت شرکت سونی است بهره می برد.میزان بالای حساسیت این پردازنده باعث شده تا در نهایت تصاویری شفاف و با کیفیت را به شما ارائه دهد.معمولا به دلیل بالا بودن کیفیت تصویر در این مدل از آن در مراکز مهمی همچون طلا فروش ها استفاده می شود.مشخصات دوربین مداربسته فوق به شرح ذیل می باشد:

 

 

دارای کیفیت تصویر ۱۲۰۰ خط افقی

بهره گیری از تکنولوژی ۳DNR

قابلیت فیلم برداری در شب با برد ۳۰ متر

دارای منوی OSD

بهره گیری از فیلتر IRCUT به جهت ارائه تصاویر هر چه با کیفیت تر در خروجی

در هنگام زوم به هیچ وجه شاهد افت کیفیت در تصاویر این مدل نخواهید بود و دارای قدرت ۵ زوم دیجیتال نیز می باشد.

این مدل از دوربین مداربسته  به جهت اینکه ضد آب بوده گزینه مناسبی برای استفاده در محیط های بیرون و سر باز می باشد.

همچنین نوع گارانتی که همراه با ان به مشتری ارائه می گردد از هر جهت خیال شما را برای خرید ان راحت و آسوده می کند.دارا بودن گارانتی طلایی به مدت ۱۲ ماه نیز یکی زا بزرگترین مزیت هیا این مدل می باشد.

 

 

مطالب مفید:

 

نصب دزدگیر اماکن , انواع دزدگیر اماکن , دوربین مداربسته ,اموزش نصب دزدگیر اماکن ,راهنمای نصب دوربین مدار بسته ,اموزش نصب دزدگیر ,قیمت انواع دوربین مدار بسته ,بهترین دزدگیر اماکن ,آموزش دوربین مدار بسته ,فروش دوربین مدار بسته ,طریقه نصب دوربین مدار بسته ,آموزش نصب دزدگیر ,دزدگیر اماکن کلاسیک ,قیمت دوربین مدار بسته ,سیستم دزدگیر اماکن ,تجهیزات دوربین مداربسته ,انواع دوربین های مدار بسته ,نصب دوربین های مدار بسته ,دوربین مدار بسته وایرلس ,فروش دزدگیر اماکن ,قیمت دزدگیر اماکن ,قیمت انواع دزدگیر , لیست قیمت دوربین مدار بسته  , لیست قیمت دوربین مداربسته  ,قیمت دوربین مداربسته  ,اموزش نصب دوربین مداربسته ,آموزش نصب دزدگیر

مهران بازدید : 20 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

همه چیز درباره یخچال و فریزر

همه چیز درباره یخچال و فریزر

همه چیز درباره یخچال و فریزر

 

این روزها اگر سری به بازار لوازم خانگی زده باشید و از قیمت یخچال و فریزر پر س و جو کرده باشید خواهید دید که مدل های مختلف با برندهای مختلف و قیمت های مختلف در پیش روی شما گذاشته می شود و قدرت انتخاب بالایی در این زمینه خواهید داشت تا بر اساس نیاز و بودجه و سلیقه خود یکی از مدل های موجود را انتخاب نمایید.البته به گفته آقایان شاید یکی از خسته کننده ترین کارها انتخاب و خرید یک یخچال و فریطزر باشد چرا که به دلیل تنوع در مدل ها و اخلاق خاص خانم ها در هنگام انتخاب شاید تا خرید نهایی ده ها مدل مختلف را بببینید و در آخر هم هیچ کدام را پسند نکنید.امروز در فروشگاه کالا  خانگی برای شما نکاتی ارزشمند را خواهیم گفت که می تواند  در انتخاب نهایی یک یخچال و فریزر به شما کمک فراوانی نماید. دقت کنید که در واقع قیمت یخچال و فریزر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.اول اینکه این محصول ساخت کدام کشور است و در چه ابعادی ساخته شده است و همچنین دارای چه بر چسب انرژی می باشد. کمپرسور آن ساخت کجاست و چند سال گارانتی دارد. همه این موارد می تواند نقش مهمی در تایین قیمت نهایی یک یخچال و فریزر داشته باشد.

 

اما لازم می دانیم  چند نکته مهم را ذکر کنیم: اول اینکه بر اساس فضا و مکانی که دارید دست به انتخاب بزنید و ابعاد یخچال و فریزر خود را انتخاب نمایید.در مورد شکل و شمایل ان تقریبا می توان گفت که مدل های قدیم که یخچال جدا بود و فریزر هم جدا دیگر طرفدار زیادی در بازار نداشته و هم اکنون بورس انواع مدل های دو قلو و ساید بای ساید می باشد.معمولا آب سرد کن را بروی درب یخچال تعبیه می کنند تا بدون نیاز به باز کردن آن بتوانید هنگام نیزا آب سرد میل نمایید.در سری های پیشرفته یک مانیتور هم بروی درب یخچال قرار گرفته که این مدل ها به عنوان مدل های لوکس در بازار شناخته می شود.

معمولا تعداد طبقات و فضایی که یک یخچال  و فریزر دارد می تواند عامل تایین کننده ای در خرید نهایی باشد.دقت کنید از مدل هایی استفاده کنید که در این زمینه نهایت ذوق و سلیقه را به کار گرفته اند.بعد از این مورد نوبت به نوع رنگ انتخابی می رسد که به جرات می توان گفت اکثر افراد همان رنگ سفید را می پسندند. اما رنگ هایی همچون نقره ای و مشکی نیز در بازار یافت می شود.بعد از آن شاید توجه بعدی به برچسب انرژی باشد و شاید این مورد  در قیمت یخچال و فریزر بسیار تاثیر گذار باشد. معمولا محصولات ساخت کشور کره دارای مصرف پایین تری بوده و از این رو مردم تمایل بیشتری به خرید این محصولات دارند.در زیر سوالات مهمی را مطرح کرده ایم که اگر بتوانید به هر کدام از آنها پاسخ دهید در واقع روند خرید یک یخچال و فریزر را برای خود آسان تر کرده اید:

قبل از اینکه یخچال جدید خود را خریداری کنید، چند سوال وجود دارد که شما باید به آنها توجه کنید.

چقدر فضا یا جای خالی در آشپزخانه برای قرار دادن یخچال و فریزر وجود دارد؟

چه نوع ظاهر و ترکیب را برای یخچال و فریزر ترجیح می دهید؟

ظرفیت یخچال و فریزر مورد نیاز تان چقدر است؟

یخچال و فریزر شما چه امکاناتی را حتما باید داشته باشد و چه مشخصات و امکاناتی از اهمیت کمتری برخور دارند؟

چقدر بودجه برای خرید یخچال و فریزر در نظر گرفته اید؟

 

یکی دیگر از مهمترین فاکتورهایی که باید در هنگام خرید یک یخچال و فریزر به آن توجه ویژه یا داشته باشید این است که مدت گارانتی محصول چقدر است و شرایط گارانتی به چه صورت می باشد. حتما به این مورد توجه خاصی داشته باشید چرا که اگر اتفاقی برای محصول شما بیافتد با این فقیمت های بالا کلی هزینه و ضرر برای شما بر جای خواهد گذاشت.معمولا اگر کمپرسور یک یخچال و یا فریزر از جنس خوبی ساخته شده باشد  دیگر می توان گفت که برای ان مشکلی ایجاد نمی شود.پس حتما از فروشنده بخواهید که اطلاعات فنی لازم را در این مورد در اختیار شما قرار دهد.

 

 

 

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه دهم مهر 1393ساعت 9:28  توسط مهران  |  نظر بدهید

موارد مهم در انتخاب ماشین لباسشویی

موارد مهم در انتخاب ماشین لباسشویی

موارد مهم در انتخاب ماشین لباسشویی

شاید اگر چند ده قبل از یک خانم لوازم ضروری منزل را می پرسیدید  ماشین لباسشویی جایی در اسامی لوازمی که بر زبان می آورد نداشت.در قدیم برای  شستشو لباس ها مردم عادت داشتند به صورت دستی و سنتی این کار را انجام دهند و زیاد تمایلی به استفاده از ماشین لباسشویی نشان نمی دادند.این شاید یکی از مهمترین علت هایی بود که در آن دوره فروش ماشین لباسشویی زیاد در بازار ایران جواب نمی داد و طرفداران خاصی را به همراه داشت.اما این موضوع با گذشت زمان رنگ باخت و یواش یواش مردم به دلایل مختلف از چشم و هم چشمی گرفته تا مورادی همچون راخت تر کردن کارها و همچنین کمبود وقت و زمان روی به این ماشین های شستشوی البسه آوردند و شرکت های تولید کننده نیز از این فرصت استفاده کرده و محصولات خود را وارد بازار تشنه ایران کردند.

 

بعد از گذشت سال ها بالاخره فروش ماشین لباسشویی در ایران جا افتاد و هر روز بر متقاضیان آن افزوده شد و کار به جایی رسید که امروزه حتما باید قبل از تهیه یک ماشین لباسشویی چندین فاکتور مختلف را در نظر بگیریم تا در نهایت بتوانیم دست به انتخاب خوبی بزنیم.اول اینکه باید تایین کنید چه مدلی را می خواهید بخرید. ماشین های سطلی که دربشان رو به بالا است و یا ماشین های لباسشویی که درب ورودیشان رو به جلو می باشد. آیا برایتان مهم است که ماشین لباسشویی شما دارای خشک باشد؟ آیا میزان اتوماتیک بودن ان نیز برایتان مهم است؟

 

می توان  چند عامل مهم را در فروش ماشین لباسشویی دخیل دانست و ان امکاناتی است که در ان تعبیه شده است و ظرفیت تایین شده برای ان و همچنین برند سازنده ان.شما براساس تعداد نفرات خانواده خود باید محصولی را انتخاب کنید که دقیقا مناسب شما باشد.اگر مثلا شما دو نفر هستید و به سراغ ماشینی بروید که بالاترین ظرفیت شستشو را دارد عملا دارید آب بیشتری و برق بیشتری مصرف می کنید و این در صورتی است که می توانید با انتخاب یک ماشین با طرفیت پایین تر در این دو مورد صرفه جویی لازم را داشته باشید.معمولا مدل های ارائه شده در بازار الانی بین ۳ تا ۷ کیلو گرم می باشند.همچنین فاکتور بعدی که باید به ان توجه کنید مدت زمان گارانتی محصول است.فروشنده باشد در هنگام فروش ماشین لباسشویی تمام اطلاعات لازم در این مورد را در اختیارتان بگذراد تا شما بتوانید تصمیم درستی در انتخاب نهایی خود بگیرید.

 

حتما در اینکه مدل لباسشویی شما و درب ان در بالا باشد و یا روبرو نیز تحقیق کنید. مثلا مدل هایی که درب انها روبه بالا است عمل شستشو را ممکن است سریع تر از مدل های دیگر انجام دهند اما یک عیب بزرگ که دارند این است به دلیل  نوع مدلی که دارند باعث به هم پیچیدگی لباس ها شده و انها را چروک می کنند.اما در عوض اگر به دنبال مدل هایی با ظرفیت بالا هستید و شستشوی با کیفیت تری را می خواهید این مدل ها می توانند پاسخگوی نیاز های شما باشند.در کل فروش ماشین لباسشویی شاید در نگاه اول امری ساده به نظر بیاید اما اگر به نکاتی که گفتیم دقت لازم را نداشته باشید قطعا نمی توانید از خرید خود لذت ببرید.حتما در مورد قدرت موتور و مشخصات فنی ان نیز سعی کنید اطلاعات لازم را ازفروشنده دریافت نمایید.سرعت خشک کن که با واحد دور در دقیقه مشخص می شود از پارامترهای دیگر یک ماشین لباسشوئی می باشد . اگر شما پس از شستشو در خشک کردن لباسها محدودیت دارید و یا ترجیح می دهید که لباسها را پس از شستشو به صورت خشک و یا نیمه خشک از لباسشویی خارج نمایید بهتر است ماشین لباسشویی با دور خشک کن بالاتر را خریداری کنید . دور خشک کن معمولا ۶۰۰ – ۸۰۰ – ۱۰۰۰ – ۱۲۰۰ – ۱۴۰۰ و ۱۶۰۰ است . البته این مقادیر حداکثر سرعت می باشد و مثلا دستگاهی که دارای دور خشک کن ۱۲۰۰ است قادر است با سرعت های ۶۰۰ – ۸۰۰ – ۱۰۰۰ و یا ۱۲۰۰ در هنگام خشک کردن لباسها عمل کند .

 

 

 

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه دهم مهر 1393ساعت 9:27  توسط مهران  |  نظر بدهید

همان حال و فضای

 

با پیشرفت هر چه بیشتر تکنولوژی این روزها شاهد هستیم که مردم با دستگاه های سینمای خانگی تقریبا همان حال و فضای سینما را به منازل خود آورده اند و علاقه مندان به فیلم  با وجود این امکان بیشتر وقت خود را به دیدن فیلم های مورد علاقه خود می گذرانند.شاید به خاطر حس هیجان و شور حالی که این دستگاه به ادم منتقل می کند فروش سینمای خانگی این روزها بیشتر شده باشد و همه علاقه مند به تهیه یکی از این دستگاه ها در منازل خود هستند.معمولا اکثر سیستم های سینمای خانگی دارای یک دستگاه DVD و یک دریافت کننده A/V و مجموعه ای از اسپیکر ها و ساب ووفر ها هستند.تنظیم این اسپیکر ها در اطراف بیننده می تواند تجربه ای فوق العاده و شگفت انگیز را به او منتق کند و دقیقا فضای سینما را برای هر بیننده ای تداعی نماید.فروشگاه کالا خانگی نیز در میان سایر محصولات و لوازم خانگی که در سایت قرار داده است سعی کرده است تا تنوع مختلفی از انواع محصولات سینمای خانگی را نیز برای شما علاقه مندان در فروشگاه قرار دهد و امکان فروش سینمای خانگی به صورت آنلاین رابرای شما در هر نقطه از کشور فراهم سازد.شما عزیزان در این رابطه و نحوه خرید و تحویل کالا می توانید همین الان با شماره تلفن های  ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

معمولا فروشنده تنها به فکر فروش سینمای خانگی خود می باشد و این شما هستید که باید قبل زا هر کاری ابتدا یک سری موارد را دقیقا مورد بررسی قرار دهید تا ببیند آیا امکان استفاده از یان دستگاه اصلا در محیط فعلی شما محیا است یا خیر .ابتدا باید اتاق و در واقع فضایی که قرار ایت سینمای خانگی شما در آن قرار بگیرد را مشخص نمایید.نوع و مزان فضا می تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت صدا و سایر موارد آن داشته باشد.محل قرار گیر دستگاه و محل درب و پنجره های شما و میزان صدایی که رد و بدل می شود همه و همه می توانند عوامل بسیار مهم و تاثیر گذاری در  کیفیت نهایی یک دستگاه سینمای خانگی باشند.نکته بعدی که باید بسیار به آن توجه نمایید در واقع محل قرار گیری اسپیکرها است.فاصله انها تا دستگاه و همچنین فاصله آنها از همدیگر می تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت ارائه شده آن داشته باشد.

در مورد نحوه نصب و راه اندازی این دستگاه ها همیشه سعی کنید از فروشنده اطلاعات لازم را ردیافت کنید.دقت کنید که وظیفه او تنها فروش سینمای خانگی نبوده و موظف است در مورد دستگاهیی که به شما ارائه می دهد توضیحات لازم را ارائه دهد. هر چند که امروزه با وجود دفترچه هیا راهنما کار  دیگر مانند گذشته ها سخت نیست و با یک بار مطالعه ان می توانید خودتان با کمی دقت از پس نصب و راه اندازی یک دستگاه سینمای خانگی بر آیید.باید بدانید که تنها برخی از مدل ها هستند که داری دستگاه دریافت کننده و اسپیکرهای کاملا هم اندازه و هماهنگ هستند.در تکنولوژی جدید که در این محصولات به کار رفته شاهد هستیم که با استفاده از  سیستم up-scaling player یک عمل پردازش بروی دی وی دی انجام شده و آنرا به صورت اچ دی تغییر فرمت می دهد.معمولا برای آنانی که به دنبال نهایت کیفیت  تصاویر هستند پیشنهاد می کنیم از تکنولوژی جدید Blue-ray استفاده کنند.

 

در سیستم های جدید شما دیگر شاهد دردسر های سیم کشی اسپیکر ها نخواهید بود چرا که مدل های جدید به بازار آمده تمام به صورت بی سیم بوده و از این رو جابجایی و تکان دادن اسپیکر ها بسیار راحت تر می باشد.همه عوامل فوق که تا اینجا ذکر کردیم می تواند در قیمت تایین شده برای فروش سینمای خانگی موثر باشد و شاید همین عوامل هستند که در واقع تین کننده قیمت های دستگاه می باشند.در مورد اسپیکر این دستگاه ها باید گفت که هر مدل و هر برند یک نوع اسپیکر با ظاهری خاص خود را طراحی و روانه بازار کرده است که در مدل های بلند و نازک و… سایر مدل های دیگر به وفور دیده می شوند.اما در همه انها یک نکته مشترک است و آن اینکه اسپیکر مرکزی دقیقا به سمت بیننده باید تنظیم شود.این اسپیکر جلوه های صوتی و صدای اصلی موجود را پخش میکند.
- اسپیکر های جلویی سمت راست و چپ:

این اسپیکر ها می توانند در زاویه حدود ۴۵ درجه ای در دو سمت تلویزیون یا ترجیحا در گوشه های اتاق قرار داده شوند. نحوه قرار گیری آنها باید به صورتی باشد که نقطه همگرایی صدای آنها در مرکز دیوار پشتی اتاق واقع شود. اینها جفت اسپیکری هستند که اولین سطح صدای خروجی در سیستم سینما خانگی را فراهم می کنند. اگر صدا ناهنجار و مرتعش بود باید این اسپیکرها مستقیما در جهت بیننده قرار داده شوند. . سیستم ۵٫۱ دارای ۵ اسپیکر و ۱ سابووفر است و یکی از معمول ترین پیکر بندی های سیستم سینما خانگی می باشد. به طور مشابه سیستم ۷٫۱ دارای ۷ اسپیکر و یک سابووفر می باشد. در سیستم ۷٫۱ دو اسپیکر اضافه وجود دارد که می توانند مقداری جلوتر از اسپیکر های جلویی قرار داده شوند.


- اسپیکر های پشتی سمت راست و چپ:

این اسپیکر ها باید در گوشه های دیوار پشتی قرار داده شوند. این اسپیکر ها هستند که احساس واقعی قرار داشتن در یک فیلم را به بیننده می دهند.صداهایی که که در گوشه های تصویر رخ می دهند مانند شخصیتی که به سوی یک طرف صفحه نمایش صحبت می کند و یا صدای وسیله نقلیه ای که به سرعت در حال گذر است و یا به سمت دوربین حرکت می کند، از طریق این اسپیکرها و در همان جهتی که اتفاق در حال رخ دادن است، پخش می شود.
- ساب ووفر:

این اسپیکر مسئول تولید صداهای فرکانس پایین باس است. زمانی که می خواهید لذت دیدن یک کنسرت راک را تجربه کنید این اسپیکر سینما خانگی این احساس را به شما می دهد. ساب ووفر تقریبا می تواند در هر جایی از اتاق قرار داده شود، به شرطی که بر روی صداهایی بم تاثیر زیادی نداشته باشد.

تا اینجا سعی کردیم اطلاعات مفیدی را درباره سینمای خانگی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.سعی کنید هیچ گاه از هر فروشنده و مغازه ای که اقدام به فروش سینمای خانگی کرده دست به خرید کالای فوق نزده و همیشه از مراکز مهم و معتبر و همراه با گارانتی و ضمانت نامه های معتبر این کار را انجام دهید.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه چهارم شهریور 1393ساعت 20:53  توسط مهران  |  نظر بدهید

عرصه اینترنت

 

این روزها با گسترده شدن هر چه بیشتر عرصه اینترنت در سراسر کشور این بستر فراهم شده است تا براحتی بتوان امر تجارت الکترونیک را در هر کجای این کشور و تنها به واسطه داشتن یک خط تلفن و اتصال آن به اینترنت انجام داد.فروشگاه کالا خانگی نیز بر همین اساس با مناسب تشخیص دادن این بستر اقدام به ایجاد یک فروشگاه اینترنتی نموده است و سعی دارد تا کلیه کالا و خدمات خود را که تا به امروز به صورت فیزیکی به مشتریان عرضه می کرده از این پس بتواند به صورت خرید آنلاین لوازم خانگی در خدمت متقاضیان عزیز باشد.سعی کرده ایم تا در اولین قدم دسته بندی کاملی از انواع لوازم خانگی در سایت ایجاد نماییم تا بدین طری توانسته باشیم در مرحله اول کلیه نیازهای یک خانوار را تحت پوشش قرار دهیم.مثلا از جمله این دسته بندی ها می توان به عناوینی همچون محصولات اسپلیت,انواع تلویزیون,سینمای خانگی,دستگاه های تصفیه آب,انواع ماشین ظرفشویی,ماشین های لباسشویی,مایکروفر و انواع یخچال و فریزر اشاره کرد.

 

در تمام موادر بالا سعی کرده ایم تا امکان خرید آنلاین لوازم خانگی را برای انها فعال نماییم و این  بستر مهیا است تا شما در هر نقطه از کشور که باشید دست به یک خرید اینترنتی و آنلاین از درون فروشگاه کالا خانگی بزنید.برای اینکه در فروش اینترنتی بتوانیم موفق ظاهر شویم سعی کرده ایم تا در مورد محصولات توضیحات لازم و کافی را قرار دهیم و بر اساس نیزا نیز تعدادی عکس از انها درون سایت گذاشته ایم .همچنین برای رفاه بیشتر شما عزیزان هر لحظه از شبانه روز می توانید با شماره تلفن های  ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و سوالات  خود در مورد نحوه خرید و کیفیت کالاهای ارائه شده از همکاران ما بپرسید.

 

در ابتدا سعی کرده ایم د رهر بخش به معرفی کالاهای ان قسمت بپردازیم و علاوه بر اینکه شما را از آخرین مدل ها و امکانات موجود انها و قمیت انها مطالع می کنیم سعی کرده ایم که  نکات بسیار مهمی که باید قبل از خرید آنلاین لوازم خانگی بدانید را گوشزد کرده تا در حین انجام چنین خریدهایی به مشکل برنخورید. قطعا شما اگر از یک فروشگاه معتبر در حال خرید هستید هیچگونه نگرانی بابت عواقب بعد از آن نخواهید داشت.سعی کرده ایم به صورت منصفانه و به دور از هر گونه تعصب در زمان معرفی کالاها هم به بررسی مزایای انها بپردازیم و هم معایب و نقاط ضعف انها را خدمتتان عرض کنیم و در نهای شرایط را برای خرید آنلاین لوازم خانگی بدون دغدغه و دردسر برایتان فراهم نماییم.قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید به صورت آنلاین نمایید حتما باید برای کارت بانکی خود رمز دوم تعریف نموده تا بتوانید اقدام به چنین کاری کنید. همچنین دقت کنید اگر در حین خرید به یک باره اتصال شما با درگاه بانکی قطع شد اصلا جای نگرانی وجود نداشته و احتمالا مبلغی اگر از حساب شا کسر شده و روند خرید ناقص انجام شده باشد ان مبلغ نهایتا در ظرف مدت ۲۴ ساعت به حساب شما باز خواهد گشت.

دقت کنید در هنگام خرید آنلاین لوازم خانگی از هر سایتی اقدام به این کار نکنید چرا که ممکن است ان سایت کلاه بردار بوده و اقدام به سو استفاده از مشخصات بانکی شما نماید. ما مفتخر هستیم با سابقه چند ساله این اطمینان را برای شما حاصل نماییم که با خیال راحت و در محیطی امن که ایجاد کرده ایم می توانید به انتخاب و در نهای خرید کالاهای مورد نظرتان بپردازید و به راحتی و با یک اتصال امن مبلغ کالا را واریز کنید.

 

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 18:36  توسط مهران  |  نظر بدهید

معرفی برندهای مختلف

این روزها فروش لوازم خانگی در بازار  توسط مراکز مختلف در حال انجام است و همین روند در دنیای مجازی و توسط فروشگاه ها و سایت های اینترنتی در حال انجام می باشد.فروشگاه کالا خانگی نیز یکی از مجموعه وب سیات های اینترنتی است که در حوزه فروش لوازم خانگی به صورت حرفه ای وارد عمل شده و با معرفی برندهای مختلف از انواع کالاهای خانگی همچون انواع یخچال و فریزر-انواع کولر های گازی و آبی-انواع تلویزیون و سینمای خانگی-انواع مایکروفر و.. ده ها وسیله و لوازم مورد نیاز هر نزل سعی بر این دارد تا بتواند با ارائه خدماتی خوب رضایت شما بازدیدکنندگان و مشتریان عزیز را جلب نماید.در هر کجای کشور که باشید ما کالا و خدمات خود را به صورت آنلاین به شما عرضه خواهیم کرد و می توانید در محیطی امن اقدام به خرید آنلاین نمایید و کالای مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

دقت نمایید که حوزه فروش لوازم خانگی یک حوزه تخصصی بوده و هیچگاه برای تهیه لوازم منزل خود از فروشگاه های متفرقه اقدام به این کار نکنید.در زیر در قالب یک مقاله به بیان نکاتی مفید و مهم در این زمینه پرداخته ایم که می تواند به شما کمک کند تا با هوشمندی بالاتری دست به انتخاب وسایل منزل خود بزنید.یک سری از افراد عادت دارند تا فقط بر اساس مد  خرید کنند و اصلا کاری به این مساله ندارند که آیا لوازم فوق به دردشان می خورد یا نه.سعی کنید قبل از اقدام به خرید برای خود یک سری فاکتورهای مهم را در نظر گرفته و سپس هر کدام از وسایل و لوازم خانگی مورد نظر که دارای ان فاکتورها بود اقدام به تهیه آن نمایید.مثلا در مورد خرید یک سرخ کن باید به موارد مهمی همچون:

میزان گنجایش

کم مصرف بودن

نوع طراحی بدنه

توجه و دقت لازم را به عمل اورید و بر اساس تعداد اعضای خانواده ظرفیت مورد نظرتان را تهیه کنید.همچنین و.جود تایمر و داشتن یک فیلتر روغن نیز جز موارد ضروری این دستگاه می باشد.در فروش لوازم خانگی معمولا فروشنده دوست دارد انچیزی که الان در مغازه خود موجود دارد را به شما عرضه کند پس سعی کنید جدا از همه حرف و حدیث هایی که فروشنده در مورد کالای خود بیان می کند شما بر اساس فاکتورهایی که عرض کردیم دست به انتخاب بزنید.برای خرید یک آرام پز و یا یک پلو پز با خیال راحت می توانید از مارک های داخلی اقدام به تهیه ان نمایید.کیفیت ارائه شده مارک های داخل بسیار بالا و براحتی قابل مقایسه با سیار برندهای خارجی هستند. پس در این زمینه هیچگاه پول خود را بابت برندهای تولید خارج از کشور هدر ندهید.

 

این روزها وسیله ای که زیاد رد منازل دیده می شود وجود انواع مدل های جارو شارژی بوده و خاننم ها دوست دارند تا به جای استفاده از روش سنیت جارو دستی در بسیاری موارد از جاروی شارزی استفاده کنند, این بماند که در جای خود هم باید از جارو برقی استفاده کنند.در خرید این کالا باید به چند نکته مهم مانند مدت زمان عمر باتری و میزان حجم مخزن نگه داری زباله ها اشاره کرد.همچنین به میزان هوشمند بودن آنها و نوع استفاده آنها در شرایط زمین خیس یا خشک هم باید دقت کرد.

اگر خواستید از مغازه ای که اقدام به فروش لوازم خانگی کرده یک دستگاه اتو بخار تهیه نمایدی دقت کنید که تا انجایی که برایتان مقدور است به دنبال مدل های مخزن دار نروید.دقت کنید که جنس کفی اتو بخار شما چیست.مدل های استیل ارزانتر هستند و البته استفاده سخت تری دارند اما مدل هایی که کفی سرامیکی دارند یا اینکه وزن بدنه بالاتری دارند اما بر روی لباس ها برق نمی اندازند و حرکت شان روی البته راحت تر است. به علاوه نظافت کفی مدل های سرامیکی آسانتر است.همچنین حجم مخزن را نیز بررسی کنید و ببینید به چه مقدار است.امکاناتی همچون خاموش کن اتوماتیک و نوع طراحی بدنه که تمام استیل باشد یا خیر نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

 

شما می توانید برای تهیه هر کدام از این محصولات قبل از آنکه دست به خرید نهایی بزنید یک بار با کارشناسان فروشگاه کالا خانگی تماس گرفته و از آخرین مدل ها و قیمت های روز مطلع شوید.همین الان می توانید با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و سوالات خود در این زمینه را مطرح نمایید.

برای خرید انواع غذا ساز نیز باید به فاکتورهای مهمی توجه کرد.اول اینکه سعی از مدل های چند منظور استفاده کنید.دوم اینکه حجم مخزن را مورد بررسی قرار دهید و بر اساس تعداد نفرات منزل دست به انتخاب بزنید.در آخر توان مصرفی دستگاه را حتما بررسی کنید و سعی کنید از مدل های کم مصرف ان خرید نمایید.امیدواریم اطلاعاتی که درباره انواع لوازم خانگی در این بخش در اختیارتان قرار دادیم مفید و مورد توجه شما واقع شده باشد.

 

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 18:34  توسط مهران  |  نظر بدهید

در میان انواع لوازم خانگی

در میان انواع لوازم خانگی که بیشتر انها در آشپزخانه جای دارند شاید اگر بخواهیم مهمترنی انها را نام ببریم حتما به عنوان اولین کالایی که باید اقدام به تهیه ان نماییم خرید یخچال فریزر است. داشتن یک خچال و فریزر خوب و با کیفیت در هر خانه ای ضروری و لازم است و اگر می خواهیم خوراکی ها و تمام مواد فاسد شدنی را به خوبی از انها نگه داری کنیم لازمه ان داشتن یکی از این محصولات می باشد.شما هم اگر در حال حاضر قصد خرید یخچال فریزر را دارید و نمی دانید از کدام برند و چه مدلی باید استفاده کنید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید قطعا بعد از آن می توانید دست به انتخاب راحت تری بزنید.

 

اگر سری به بازار زده باشید حتما متوجه شده اید که در چند وقت گذشته در بازار یخچال و فریزر بیشتری مدلی که به چشم می خورد یخچال و فریزرهای به هم چسبیده بوده و دیگر مانند قدیم ها کمتر از یخچال و فریزرهای جدا و تکی خبری است.هر روز بر مدل ها و تنوع کالایی یخچال و فریزرهای چسبیده به هم افزوده می شود و علاقه مندان بسیاری نیز جذب این مدل ها می شوند.اصطلاحا به این مدل ها ساید بای ساید گفته می شود.به جرات می توان گفت با ظهور این مدل تقریبا کار و کاسبی تمامی تولید کنندگان یخچال های تکی کساد شد و تا مرز نابودی نیز پیش رفت.

تا اینجا متوجه شدید اگر می خواهید به روز باشید و با تکنولوژی روز حرکت کنید باید قید محصولات تک منظوره را زده و تا انجایی که می توانید اقدام به خرید یخچال فریزر ساید بای ساید نمایید.اما سوال بعدی که ممکن است برای شما بوجود آید این است که از کدام برند اقدام به تهیه محصولات خود و از جمله یخچال و فریزر نماییم.با دیگر محصولات در این قسمت کاری نداریم اما اگر در مورد این محصول بخواهیم  درباره برندهای تولید کننده آن صحبت کنیم اول می پردازیم به چند برند خوش نام ایرانی.از جمله این برندهای می توان به امرسان و لورچ اشاره کرد.شما با خیالی آسوده اگر در قید و بند کلاس برندهای خارجی نباشیدمی توانید اقدام به خرید یخچال فریزر با یکی از این برندها نموده و محصولی با دوام و با کیفیت با حد اقل قیمت ممکن نسبت به نمونه های خارجی  را تهیه نمایید.

به جرات می توان گفت که برندی چون امرسان از نظر شکل طراحی و ظاهری آن بسیار شیک و در حد محصولا و برندهای خارجی می باشد و از این نظر نمی توان هیچ کمبودی در آن مشاهده کرد.اما در مورد کیفیت موتوری و سرد کنندگی ان می توان در ان کمی و کاستی هایی دید که نسبت به مدل های خارجی دارد.صحبت از برندهای خارجی شد.اگر تصمیم دارید که قید برند ایرانی را بزنید و می خواهید اقدام به خرید یخچال فریزر با برندی خارجی نمایید ما چند برند خوش نام را معرفی می کنیم و در نهایت حق انتخاب با خودتان می باشد.

 

محصولات ال جی چند سالی است که در بازار ایران حضوری بسیار قدرتمند و پر تنوع دارند و همین امر موجب شده تا ایرانیان نیز ازاین برند  به عنوان یکی از برندهای خوش نام و معروف  استقبال خوبی به عمل آورده اند.یکی از مهمترین عواملی که شاید منجر به خرید یخچال فریزر با برند ال جی شده  است به خاطر ضمانت نامه معتبری است که توسط شرکت ایرانی گلدیران برای محصولات فوق تامین شده است.از مهمترین خصوصیات این برند می توان به مواردی همچون:

ظاهری فوق العاده شیک و منحصر به فرد

موتوری قدرتمند و بسیار کم مصرف

اشاره داشت.در کنار این برند معروف ,برندی دیگر با نام سامسونگ هم توانسته پا به پای ال جی در بازار ایران بتازد و او نیز یکی از پر فروش ترین ها در چند سال اخیر بوده است.اما شاید تنها ایرادی که بتوان به تولیدات سامسونگ در زمینه یخچال و فریزر گرفت مصرف بالای آنها نسبت به مدل های شرکت ال جی می باشد.

 

یکی از زیبا ترین محصولاتی که برندسامسونگ تولید کرده و قطعا هر بیننده ای با دیدن ان وسوسه می شود تا انرا بخرد مدلی است که بروی آن یک ال سی دی نصب شده و شما می توانید در اشپزخانه و از طریق یخچال خود به تماشای برنامه های تلویزیونی بپردازید.اما بعد از یک ساب برند ایندزیت با آپشنی جدید بازار را در دست گرفت. این شرکت با نصب یک LED بروی درب یخچال این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا بدون باز کردن درب یخچال بتوانند محتویات درون آنرا ببینند و همچنین میزان دمای درون یخچال و میزان رطوبت انرا نیز متوجه شوند.

ما در فروشگاه بزرگ کالا خانگی در بخش خرید یخچال فریزر برای شما انواع محصولات مختلف با برندهای گوناگون را قرار داده ایم و همین الان می توانید با مراجعه به این قسمت اقدام به انتخاب و در نهایت خرید محصولات مورد نظر خود نمایید.همین الان می توانید با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و در خصوص نحوه خرید آنلاین و دیگر موارد سوالات خود را مطرح نمایید.

در مورد رنگ بندی محصولات ارائه شده معمولا ما ایرانی عادت به خرید رنگ سفید برای این نوع کالا داریم.هر چند که چند سالی است استفاده از رنگ های نقره ای و مشکی نیز فراوان شده است و البته این امر دقیقا بر می گرد به سلیقه و نوع دیزان منزل  شما که چه نوع رنگی را باید انتخاب کنید تا به آشپزخانه شما نیز بیاید و ست شود.مساله بعدی که بعد از خرید یخچال فریزرباید به ان توجه کرد این است که حتما برای انجام نظافت هر چند وقت یک بار باید اقدام به شستشوی ان نمود و باید بدانیم که چگونه این کار را انجام دهیم تا به انها آسیبی نرسد. پیشنهاد می کنیم برای این منظور حتما یک بار دفترچه راهنمای آنها را مطالعه نمایید تا بتوانید با استانداردهایی که برای انها در نظر گرفته شده دستگاه خود را نظافت و بشویید.

 

 

 

 

 

 مطالب مفید دیگر:

قیمت یخچال و فریزرفروش ماشین لباسشویی , خرید یخچال فریزر , فروش لوازم خانگی , خرید آنلاین لوازم خانگی , خرید سینمای خانگی , خرید دستگاه آب تصفیه کن , خرید ماشین ظرفشویی , خرید ماشین لباسشویی خرید اسپلیت , خرید کولر دوتیکه , خرید لوازم خانگی , فروش کولر دوتیکه , فروش سینمای خانگی , فروش آب تصفیه کن , خرید آب تصفیه کن , دستگاه آب تصفیه کن , فروش دستگاه آب تصفیه کن , فروش کولر اسپلیت , فروش ماشین ظرفشویی , فروش یخچال فریزر , خرید تلویزیون

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 18:33  توسط مهران  |  نظر بدهید

نسل جدید ماشین لباسشویی ها

 

اگر می خواهید اقدام به فروش ماشین لباسشویی قدیمی خود نمایید و یکی از مدل های جدید و به روز انرا تهیه کنید بهتر است قبل از خرید نکات مهمی را درباره نسل جدید ماشین لباسشویی ها بدانید.دیگر مانند گذشته  این محصول تنها به چند مدل ساده ختم نمی شود و الان تنوع در فروش ماشین لباسشوییآنقدر بالا رفته که قطعا باید قبل از اقدام به خرید اطلاعات لازم در این مورد را داشته باشید.حتما قبل از اینکه بخواهید به مغازه لوازم خانگی بروید برای خود یک چک لیست درست کرده و تمام چیزهایی که از یک ماشین لباسشویی انتظار دارید را در آن بنویسید و سپس بر اساس آن دست به انتخاب نهایی بزنید.

 

قدم اول این است که بدانید چرا اقدام به فروش ماشین لباسشویی قدیمی خود کردید ؟ آیا ظرفیت آن کم بود و جوابگوی خانواده شما نبود؟ خوب اگر علت اصلی این بوده پس باید الان مشخص کنید که ماشین لباسشویی جدید شما باید چند کیلیویی باشد.دقت کنید با توجه به گران شدن آب و برق و صرفه لازمه صرفه جویی در این انرژی ها سعی کنید بر اساس نیاز واقعی خود در این مورد دست به انتخاب بزنید.چرا که ماشین هایی با ظرفیت های بالا تنها مصرف آب و برق بیشتری را می طلبند و عملا هزینه های شما را افزایش خواهند داد.بعد از اینکه این مورد را دقیقا مشخص کردید باید به دنبال کالایی باشید که مانند گذشته سر و صدا تولید نکند.خصوصیات ماشین لباسشویی های جدید در کم صدا و یا بی صدا بودن انها می باشد اما با این وجود هنوز پیدا می شود ماشین هایی که از کیفیت پایین تری برخوردار بوده و همان سر و صدای قدیمی را تولید می کنند.پس در این مورد هم دقت لازم را داشته باشید.

 

حتما به اینکته توجه کنید که  هر فروشگاهیی که اقدام به  فروش ماشین لباسشویی می کند باید آنرا با ضمانت نامه اصلی به شما ارائه دهد.این مورد بسیار مهم است چرا که اگر کالایی که می خرید دارای خدمات پس از فروش و گارانتی نباشد ممکن است در آینده شما را دچار مشکلات زیادی کند.قابل توجه شما عزیزان که ما در فروشگاه کالا خانگی کلیه لوازم و محصولات خود را همراه با ضمانت نامه اصلی شرکت به خریداران ارائه می دهیم.در حال حاضر از میان مدل های موجود بیشتر ماشین لباسشویی ها دارای ظرفیت های ۵ و ۷ و ۱۴ کیلیویی بوده که در این میان مدل ۵ کیلیوی از استقبال بیشتری در میان خانواده های ایرانی برخوردار شده است.

 

مساله بعدی که شاید برای برخی واقعا مهم باشد و قبل از اینکه بخواهند به مشخصات فنی  یک دستگاه توجه کنند بیشتر به برند تولید کننده ان توجه دارند و مهم است که دستگاه خود را با چه برندی تهیه می کنند.هم اکنون می توان از خوش نام ترین و بهترین برندهای دنیا در زمینه لوازم خانگی به برندهایی مانند ال جی و سامسونگ اشاره کرد که هر دو مدل در ایران وجود داشته و می توانید از میان این دو برند محصولات مختلفی را انتخاب و خریداری نمایید.همچنین یکی از مهمترین فاکتور هایی که باید برای انتخاب ماشین لباسشویی خود در نظر داشته باشید این است که بعد از شستشو لباس های شما را چروک و بد حالت نمند و نیاز نباشد  وقت خود را برای اتو کردن تلف کنید.باید حتما از فروشگاهیی که اقدام به فروش ماشین لباسشویی کرده سوال کنید که کدام مدل از محصولاتش علاوه بر شستشو و عمل خشک کردن لباس ها را چروک نکرده و بد حالت نمی کند.این خاصیت تنها در بعضی از مدل ها گنجانده شده و برای همین باید حتما در این مورد از فروشنده اطلاعات لازم را بخواهید.

 

شاید شما هم تا به الان با این موضوع روبرو شده باشید که ماشین لباسشویی بعضی از پارچه ها را خوب نمی تواند تمیز کند و برخی دیگر ار واقعا چروک می کند. برند سامسونگ در ابتکاری جالب سیستی را به محصولاتش اضافه کرده که شما قبل از انداختن لباس ها به درون ماشین ابتدا جنس لباس را انتخاب کرده و ماشین بر اساس نوع  و جنس لباس انتخاب شده قدرت و میزان شستشو را تنظیم می کند.

فاکتور بعدی هم رنگ محصول انتخاب شده می باشد که معمولا همه تمایل دارند در این مورد رنگ سفید را انتخاب کنند .هر چند که پیش بینی شده است امسال رنگ نقره ای بیشتر طرفدار داشته باشد اما در کل این مورد کاملا سلیقه ای بوده و شما بر اساس رنگ و دیزاین منزل خود می توانید رنگ مورد علاقه تان را انتخاب نمایید.از برندهای خوش نام ایرانی که در زمینه فروش ماشین لباسشویی فعالیت می کنند می توان به برند آبسال اشاره کرد.قیمت های این برند با توجه به اینکه تولید کشور بوده بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و از لحاظ کیفیت نیز می توان گفت در سطح قابل قبولی در مقایسه با دیگر برندهای خارجی قرار گرفته است.اگر نمی خواه

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 18:32  توسط مهران  |  نظر بدهید

سایر مدل های خارجی

 

یکی از ضروی ترین و بیک واجب ترین لوازم آشپزخانه که این روزها نیم توان به راحتی از ان گذشت چیزی نسیت جز یخچال و فریزر.ممکن است بتوانیم بدون مایکروفر زندگی کنیم و یا بدون داشتن سینمای خانگی شب را به صبح بگذرانیم اما قطعا بدون داشتن یخچال و فریزر قطعا نمی توان زندگی کرد و یا لا اقل اینطور بگوییم که نمی توان راحت زندگی کرد.اما اگر برای  تهیه این محصول به بازار رفته باشید شاید چیزی که شما را بسیار سردرگم و گیج نماید قیمت یخچال و فریزر است که در هر مدل و هر برندی یک قیمتی درج شده و نمی توان تشخیص داد که واقعا کدامیک بدرد کار شما می خورد و باید از کدام برند خریداری کنید.در زیر ما سعی کرده ایم با ارائه یک مقاله کاربردی در فروشگاه کالا خانگی به ذکر نکات مهمی در این زمینه بپردازیم تا شما نیز در انتخاب نهایی خود کار راحت تری را دنبال کنید .

 

طرح و رنگ و مدل های مختلف این محصول باعث شده تا همچنان که در مدل هایش تنوع زیاد است در قیمت یخچال و فریزر نیز تنوع و گوناگونی مختلفی وجود داشته باشد.قدم در اول در انتخاب این محصولات این است که قبل از انتخاب برند باید تایین کنید که آیا از یخچال و فریزرهای جدا  از هم می خواهید استفاده کنید و یا از مدل های جدیدی که به ساید بای ساید معروف بوده و یخچال و فریزر در کنار هم می باشند.باید بدانید از روزی که این مدل به بازار عرضه شد تقریبا کار و کاسبی فروش دیگر مدل های جدار ا بسیار تحت تاثیر قرار داددو مشتریان به سمت خرید این مدل ها روی آوردند استقبال از انها تا حدی بود که دیگر کارخانجالت تولیدی محصولات تکی تصمیم گرفتند بروی محصولات ساید بای ساید کار کنند و هر روز تولید این مدل افزایش یافت.یکی از مهمترین عالت هایی که می توان برای این استقبال همه جانبه در نظر داشت جدا از زیبا بودن و شیک بودن ان حجم و اندازه جمع و جور ان در مقایسه با مدل های قدیم و جدا از هم می باشد. شما به صورت همزمان می توانید در یک فضای مشخص هر دو وسیله خودتان را قرار دهید و دیگر نیازی نیست تا دو جای مختلف را برای یخچال و فریز در منزل انتخاب کنید.

 

اگر بخواهیم بدون تعصب و بدون در نظر گرفتن قیمت یخچال و فریزر به برخی از برندهیا خوش نام ایرانی اشاره کنیم می توان محصولاتی با برندهای لورچ و امرسان را نام برد که توانسته اند اعتماد خانواده های ایرانی را به خود جلب کرده و میمهمان خانه های آنها شوند.برند امرسان را می توان یک محصول کاملا رقابتی با تمام مدل های خارجی عنوان کرد.هم از نظر ظاهر و هم از نظر اندازه و زیبایی چیزی از سایر مدل های روز دنیا کم ندارد.البته در مورد بحث های فنی خوب طبعا این مدل ها دارای کمی و کاستی ها و نقاط ضعفی هستند. از جمله اینکه می توان به ضعیف تر بودن دینام مدل های ایرانی در مقابل با مدل های خارجی اشاره کرد.همچنین در مورد کیفیت داخلی نیز مدل های خارجی دارای برتری های هستند.در کل با توجه به تمام حالات ممکن می توان گفت که قیمت یخچال و فریزر برندهای ایرانی بسیار مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر از مدل های خارجی می باشند.

در میان سایر مدل های خارجی شاید انتخاب کار ساده ای نباشد اما می توان با در نظر گرفتن برخی از ویژگی های منحصر به فرد مدل ال جی را یک گام جلوتر از سایر مدل های دیگر دانست.یکی از پر فروش ترین برندهای خارجی  در ایران همین برند ال جی بوده و شاید مهمترین عامل ان خدمات گارانتی و ان می باشد که تحت نظر شرکت ایرانی گلدیران ارائه می گردد و خیال مشتری را از بابت خدمات  فوق راحت کرده است.برند بعدی که بیشتر مورد استفاده قرار می گرد را می توان سامسونگ معرفی نمود اما یکی از دلایلی که باعث شده تا قیمت یخچال و فریزر این برند کمی نسبت به مارک ال جی پایین تر باشد مصرف بالای آن می باشد و این مصرف بالا را می توان در نحوه نصب قطعات /ان در خارج از کشور و هماهنگ کردن دینام و موتورش با ژنراتورهای استاندارد کشورهای تولید  کننده مانند آلمان و ژاپن دانست.

 

شما عزیزان همین الان یم توانید با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و از آخرین تغییرات در قیمت یخچال و فریزر به صورت روزانه مطلع شوید و اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید ما می توانیم به صورت کاملا حرفه ای و رایگان به شما مشاوره لازم را ارائه دهیم.در ضمن اگر قصد خرید به صورت آنلاین از طریق سایت کالا خانگی را داشتید این اطمینان را حاصل می کنیم کهخ در کمترین زمان ممکن محصول شما با کیفیت بالا و بدون هیچگونه مشکلی و همراه با گارانتی اصلی به درب منزلتان ارسال خواهد شد.

نکته بسیار مهمی که باید برای نگه داری یخچال و فریزر هایمان بدانیم این است که در مواقعی که می خواهیم آنها را نظافت کنیم چگونه و به چه سبکی اقدام به شستن انها کنیم.اول اینکه باید دقت داشته باشید که غذاهای فاسد را سریعا دور بریزید تا محیط یخچال آلوده نشود و دیگر مواد غذایی شما را نیز آلوده نکند.هر چند وقت یک بار تمام قسمت های داخلی یخچال و فریزتان را با محلول جوش شیرین یا یک ماده پاک کننده تمیز و بهداشتی نمایید.بعد از ضد عفونی کردن حتما با آب گرم ان قسمت را شسیته و خشک نمایید.هرگز برای شستن داخل و بدنه یخچال و فریزر از اسکاچ و اشایا زبر استفاده نکنید چرا که باعث آسیب دیدن رنگ بدنه انها خواهد شد.

 

 

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 872
  • بازدید کلی : 4,076